Hdo Adventure: A Vampire Romance - Paris Stories



Leila Saraostre,paris'e louvre müzesinde bir sanat okulunda eğitim almak üzere gelir.Burada Uriel Ruthven ile tanışır.Uriel ile şehrin romantizmine kapılınca da ona aşık olur.ve sonra Uriel gizemli bir şekilde kaybolur.Leila sevgilisini aramak uğruna şehrin karanlık yeraltı mezarlarına dahi gideceği bir maceraya başlar.50 MB
Leïla Saraostre, a young foreigner, moves in a famous parisian neighbourhood, Montmartre, to study at the art school of the Louvre. There she meets Uriel Ruthven, a young and enigmatic man. She quickly falls in love. He takes her around and makes her discover the bright city, Paris, before disappearing mysteriously… Discover Uriel’s strange secret!A THRILLING ADVENTURE:After the sudden disappearance of Uriel, Leila will do her best to find him. She will even venture in the darkness of the catacombs... The secret they hide turn out to be more than dangerous. To discover the end of the story, play alternately Leïla then Uriel !50 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 29 yorum

su
22 Ocak 2010 22:32

anacımmm..yine oyun manyakı olmuşuz..oleyyyy:D

Adsız
23 Ocak 2010 01:21

nasıl oynanıyor hiç bir şey anlamadım metro istasyonunda dolaşıp duruyorum

23 Ocak 2010 11:40

size metroya girerken hangi sokağa gideceğinizi yazmıştı.o sokak çıkışını bulmanız lazım.4 diye hatırlıyorum.sola gidin yani hep.ama 4 ile gidilen iki istasyon vardı.doğrusunu bulunca dışarı çıkın

Adsız
23 Ocak 2010 14:21

1 patlıcan kaldı bulamadığım- deli olucam nerede diye!!!!

Adsız
23 Ocak 2010 16:01

ne patlıcanı hangi oyun için yazdın

Adsız
24 Ocak 2010 11:28

merhaba, uriel'le tanıştıktan sonra fotoğraf çekilirken adam basıp gidiyo. ordan sonra nereye gitmemiz gerektiğini çözen var mı?

eko
25 Ocak 2010 09:45

arkadaşlar ben oyun kuruyorum birazda oynuyorum sonra kısayolu değiştirince oyun açılmıyor kısayolu değiştirmsemde oyun tekrar açılmıyor

26 Ocak 2010 15:31

Paris haritası indirdim internetten yaw ne biçim oyun.Orayı geçtik derken ..metroda sağdan da soldan da gitsem çıktığım yerlerde sadece etrafa bakınabiliyorum oyunu baştan başlatacağım..
neyle karşılaşacağımı bilmeden rastgele başlamışım :)

sedef
26 Ocak 2010 17:11

oyun süper... şiddetle tavsiye ediyorum herkese :)

26 Ocak 2010 17:27

Chateletten monmarter'a gidecekmişiz, koyu pembe 4 numaralı hattan port de cilinancoueta doğru yol almamız lazım.her noktayı 1 durak sayarsak 9. durakta ineceğiz diye yorumluyorum :)
tamam clinancort yönündeyim ama metroya binemedim :)
ayak şekli ayak çekli metronun içindeki haritayı buldum. orada kırmızı halkada yous etes ıc yazıyor oraya gideceğiz sanırım o zaman koyu pembeye değil yeşil ya da mavi hatta binmek lazım.
Biri 2 diğeri üslü2.. haritadan uzaklaşıp bakın biri sağda biri solda..
Yeşile sola gidince yön levhalarını okuyun biri trocadero diğeri sn garvais bir geri yapıp haritaya bakın bizim gideceğimiz yön değil 2. si de..
2 numaralı mavi hattı da bakın pont de levolis ve nation.
Ben mavi hatta pont de levolis yönüne giden bir metroya binmeye çalışacağım ama yok vagon falan

26 Ocak 2010 17:37

YOK ARKADAŞLAR koyu pembe 4 ün clinancort yönüne gidince trene tıklıyoruz ya binemeden gitti sanıyormuşuz.. aslında binip inmiş oluyormuşuz.. ***sedef sağ ol canım..***
çıkış işaretini ve ayak işatretlerini tıklayıp geri geri istasyondan çıkınca monmarterda oluyoruz.

26 Ocak 2010 17:51

Basilik ve fleur sokaklarının arasında dükkanı olan bay giaouru bulacağız..
ama önce altta isimleri verilen objeleri bulmamız gerekiyor.
karşımızdaki grosery aradığımız kişinin..
bu şekilde ilerleyeceğiz sanırım..
farklı bişey olursa eklerim
iyi oyunlar :)

26 Ocak 2010 19:26

selam:)
kolay gelsin.yorumlara dayanamayıp bende yükledim.
allahım şehir planını ne zor geçtim anlatamam.
neyse metrodaydım.şimdi montmantredeyim.

26 Ocak 2010 19:33

istenilen nesneler ilk tıklamada alınmıyor mauseyle.zorlanıyorum.üstüste basmam gerekiyor.

26 Ocak 2010 20:10

arkadaşlar;sizin bana gareziniz mi var ya:(((
insan demezmi nesneler çok küçük diye.gözlerim mahfoldu:((((((((((((((((

26 Ocak 2010 21:50

arkadaşlar hint bitince,oyun ekranında herhangi bir yerinde yıldız çıkıyor.onu alınca hint yeri doluyor.kullanabiliyoruz:)

26 Ocak 2010 22:04

metroya binip la differinceye geldim.2.bölüme geçtim:)

27 Ocak 2010 13:25

oyunun sonlarına doğru kapı puzzle'ı var
"8 letters of code"

bu bölümün görsel çözümü linkte
http://img706.imageshack.us/img706/1968/kapkodpuzzlezm.png

27 Ocak 2010 13:29

Süperbim benim kurbanım oldun diye sana çözüm resmi bile yaptım nolur kızma artık :D

Adsız
28 Ocak 2010 11:28

sonunda takıldım kapı pazılı nasıl yapılıyor. çözüm resmindeki işaretler nasıl yerleşecek kapı aktifmi 1 saattir uğraşıyorum.

28 Ocak 2010 12:48

işaretleri gördüğün kutucuklara tıkla sadece başka bişey yapmaya gerek yok

Adsız
28 Ocak 2010 12:51

oyun delisi, lütfen yardım. kapıyı nasıl çözecem.bankalar diyor, hangi istasyon da, resim koymuşsun da nasıl olacak anlamadım.

Adsız
28 Ocak 2010 12:53

tıkladım ama birşey olmuyor

Adsız
28 Ocak 2010 12:58

herhalde eksik bir istasyon var bulamadım louvre, trokadero, chatelet,monmarte,sen nehri kıyısı,mezarlık,catacomb.cham elize.buldum

28 Ocak 2010 13:50

Adsız, oyunda kızı ararken en son kısımda kapı puzzleı. belki her oyunda farklıdır.bir de sırası gelmeden kapıyı açmaya çalışıyorsan yine yapamazsın..
oyunu ne kadar oynadığını bilemediğimden yardım edemiyorum,notrdamda katakombda urielin kilitli kaldığı kazannı bulup kodları yapıp uriel çıktıktan sonra mezarlığa gidip geldikten sonra laboratuvara gideceksin kapı o zaman açılacak

Adsız
28 Ocak 2010 16:29

katakombda birşey bulamamıştım ,herhalde ondan nasıl ne bulacam

28 Ocak 2010 18:37

katakomba ilk girdiğinde bişey bulamıyorsun Adsız arkadaşım. Oradan eksik hatırlamıyorsam mezarlığa gidip güve topluyorduk, sonra sakısnın arkasındaki armayı görüp katakomba geri dönüp her ilerlediğimiz yerdeki armalara tıklıyor fareleri(185tane) toplayıp ilerlediğimiz noktada bir yere geliyoruz ortada bakırdan çift kapaklı bir mezar var yanlarda da garip işaretler ve harfler.
orada da harf simge uyumunu sanırım 3-4 kez yaptıktan sonra uriel kurtuluyor.. kolay gelsin

Adsız
28 Ocak 2010 21:51

teşekkür.

Adsız
28 Ocak 2010 23:09

Oyun delisi. çok iyi açıkladın, ve bitirdim, yoksa çatlardım. tekrar teşekkür.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template