The Fall Trilogy Episode One



Asyada bilinmez bir yerde bir tapınakta uyandınız ve hafızanızda geçmişe dair hiç bir şey yok.Geçmişinizi hatırlamaya uğraşırken karşınıza çıkacak zorluklarla baş edebilecekmisiniz?108 MB
You wake up in a temple somewhere in Asia, you have lost your memory and have to find your way out. Can you thwart the challenges that await you?"The Fall Trilogy, Chapter 1: Separation" is a mouse driven adventure/hidden object/puzzle game. Many support systems will satisfy casual and regulars players.108 MB
THANKS TO TAC-CM and RAZZ



Eğer oyunu çalıştırdığınızda eksik dll uyarısı verirse eğer lütfen ŞU ADRESTEN eksik denen dll dosyasını tam adıyla arayın,indirin ve oyunla aynı klasör içine rardan çıkartın.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 54 yorum

1 Ocak 2010 16:47

bakalım nasıl bir oyunmuş kuralım ve oynıyalım teşekkürler sis

1 Ocak 2010 22:24

arkadaşlar ben oyunu yukledim oyun aciliyor biraz oynaninca pc yi resetliyor iki defa denedim ayni sonra oyunu sildim belki benim pc desteklemiyor

2 Ocak 2010 00:23

harika bir oyun tavsiye ederim

2 Ocak 2010 00:40

pamuksel sanırım senin pc den kaynaklanıyor sorun cnm.ben oynuyorum şimdilik ama bakalım sonra neler olacak:)

2 Ocak 2010 00:57

ilk ekrandan şapka ip alındı
ilerleyince bir kapıda taşlar puzzle şeklinde düzenlenecek sembollerle ilgili ipucu lazım
yukarı okla bakılan bir yerde kapının soluydu sanırım ipi attım soldaki bir dala
ipte işaret çıktı tıkladım karşıya geçtim
bu arada zeminde kum vardı şapkaya doldurmuştum
yukarıda taşları aldım ve sağdan board alındı
sağdaki sütuna board konunca terazi kefesi gibi iki taraftan taşlar yükseldi

bu arada aşağı inip sepet parçaları topladımç.
task menüsüne bakıp ne yapılacağını görebiliyoruz da ben pek anlamıyorum.orda basket yazdığını gördüm mesela:D
sepeti sol taraftaki kefeye koyup içine taşları da atabiliyoruz.ama geri alınıyor.ayrıca taşlarla ortadaki, kristale tıklanıyor yazılanları anlayamıyorum tam olarak.taşlar için büyük ya da küçük diyor.

geri dönüp puzzle parçaları toplamaya başladım.bir ekranda zeminde olan resmin aynını yapıyoruz taşlar bitince.ve yaptığımız puzzle ı oraya yerleştiriyoruz farklı bir oyun çıkıyor karşıya geçebilmek için karelere doğru tıklayıp taştan yol yapmaya çalışıyoruz.

ben başladım ama sonu gelir mi bilmem:)))
zaten task menüsü ve hint var.önemli kısımları yazmalı sadece...

2 Ocak 2010 01:57

taşlardan yol yapma işi zor değil.sıra sıra gidip yapmaya çalışınca kolay oluyor zaten.yani ilk sıradan başlayıp devam edin.
yeni bir yere çıktım
burda bir odaya girdim ki puzzle var.önce statüleri topladım sonra yerleştirip puzzle tamamladım(skiple geçtim ama heykele bakıp yapmak lazım sanırım ama yapamadım)
dişler durdu
heykelin elinden üç parça aldım
dolaşırken yine bir duvarda işlem yapılacak ip gibi bir meknaizma var
yine puzzle toplamaya başladım.20 parça pulley
parçalar bitince zeminden bir de havan döveceği gibi bir şey alıyoruz.
yerde kahverengi bir şeyler var bir de taş kap var ama bir şey dövemedim henüz orda:)

ayrıca elimdeki taşların belli ağırlıkları varmış yeni gördüm.

oyun hiç fena değil.arada etraftan parça toplamasak odaoyunu dicem yani:D

2 Ocak 2010 02:15

parmaklıklı kapının yanındaki puzzle kolaymış şu şekilleri altta üstte yanda yanyana gelecek şekilde ayarladığımız puzzldan.
puzzle bitince odaya girdik bir satatü konacak sanıyorum duvardaki boşluğa

kum aldığımız yerdeki deliklere de işlem yapılacak.
şu şelalenin aktığı yere tıkladım (az önce de tıklamıştım?)
bu ekranda da çiftleri topluyoruz.baya eğlenceli oyun demedi demeyin :)

2 Ocak 2010 02:31

bitkileri eşleştirince berries verdi
taş dibekte ezdik berriesleri ve ordaki tahta çarkların her birine tıklayarak yapıştırdık
çarklar hemen karşı odadaki duvarda duran ipli dediğim mekanizmaya takıldılar.şimdi onları yanlarında ve çark üzerinde duran oklar karşılıklı gelene kadar belli bir düzende döndürüyoruz
işlem bitince köprü yolu açıldı sanırım ama bir şeyler eksik diyor köprüyü geçmek için.tam anlamadım tabi dediğini.

2 Ocak 2010 02:46

şimdi iple çıktığımız yerdeki statü alındı
bunlar karşıda üç yere de konulup alınabiliyor
en son statüyü sağa koydum taşları da sol tarafa sepete koyup içine attım henüz bir sonuç alabilmiş değilim.
şimdi soldaki sepete bütün taşları ve içi kum dolu şapkayı koydum.sağda heykel vardı.sepetten sadece 250grlık taşı geri aldım yanlış hatırlamıyorsam ve bir şeyler oldu anlamadım unutmadan yazayım derken.
heykeli yerine koyunca bir yerler açıldı ama kapıyı bulamıyorum.

bulamam tabi çünkü double gate yazıyor anca farkettim.diğer kısmını açmamışım kapının.
uykum geldi sanırım:D

2 Ocak 2010 03:12

şu iple çıktığımız yerde(heykeli aldığımız) yerdeki taşa sepeti bırakıp dönünce baktım ki kapı tamamen açılmış.
giridk bu odaya.bir çocuk seslendi.babasıymış bizim kahramanımız.geliyorum david falan dedik çocuğa.(bu ingilizceyle bu kadar tabii ki:DD)

sağa dönüp yapraklara tıklayıp çektik bir mekanizma çıktı.sanırım bu köprüyü ayarlayacağımız mekanizma.
ekrandan 20 adet çarkı toplayınca bize üç büyük üç te küçük çark verildi ki bunları düzeneğe hepsi birbirini döndürecek şekilde yerleştiriyoruz.kolu çekin önce sol baştaki dönmeye başlasın daha kolay yerleşiyorlar.

çarkları yerleştirme işi bitince köprü tamamlanıyor ve yeni bir yere geçiyoruz.

bu gecelik bu kadar uyku vakti...

Adsız
2 Ocak 2010 14:35

oyunu indirdim ama açamadım dll bulunamıyor dio onuda dediğiniz yerden baktım ama registrybooster die bişey indi tarama yaptı yine açamadım lütfen detay verirmisiniz nasıl bulucam ve oynu açıcam.tşklerrrr.iyi senelerrrrrrrrr

2 Ocak 2010 14:40

lalala chatte sorduğun terazi bu oyundaki ise;
sağ tarafa statüyü sol tarafa sepeti koyacaksın.sepete elindeki tüm taşları ve içi kum dolu şapkayı atacaksın sonra sepetin içinden 250 grlık taşı geri alınca olması lazım.tekrar statüyü geri alıyorsun.

2 Ocak 2010 16:37

eksik dll yi internette arat indir ve windows içinde sistem32 klasörüne at. ondan sonra oyun çalışıyor. bu arada ben oyunu bitirdim, takıldığınız bir yer olursa yazabilirim.

Adsız
2 Ocak 2010 17:44

ben bu makaraların olduğu yere gelince geri çıkamıyorum 3 parça istiyor benden ama çıkamıyorum burdan ölece kalıyor

2 Ocak 2010 18:44

ekranında ok olması lazım, orada tam neredeydi hatırlamıyorum ama aşağıda yada yanlarda mutlaka tıklayabileceğin bir ok var. itemlerin geldiği aşağıdaki menüde, hint in yanında da pusula benzeri bir kon var, harita gösteriyor oda, ona basarsan ne tarafta çıkış olduğunu görebilirsin. (ben okları kapatmıştım oynarken, ekranı options menüden 360 derece görünüme ayarlamıştım)

Adsız
2 Ocak 2010 19:05

dll bir türlü birleştiremedim yardım bıraz açıklarmısınız , ikisi dosya klasörü olarak alt alta duruyor.

2 Ocak 2010 19:22

internetten eksik dll yi bulup indirmen lazım. (eksik dll nin adını arat internette, dll dosyaları olan bi sürü site var, hemen bulursun.) iki dosya klasörü olarak alt alta neyin durduğunu anlamadım ama dll nin aktif olması için, indirdikten sonra (zipliyse zipten çıkartarak tabiki) eksik dll dosyasını c'de, windows klasörünün içindeki sytem32 klasörünün içine koyacaksın, oyun klasörüyle alakası yok. sonra oyununu çalıştıracaksın.

Adsız
2 Ocak 2010 19:29

sistem 32 ye nasıl koyacam, dll buldum

2 Ocak 2010 19:42

taşı, kopyala yapıştır, sürürkle bırak... bir klasörden öbür klasöre nasıl dosya koyuyorsan öyle.. dll dosyasını seç, sağ klikle, "kes" de, sonra system32 klasörünü aç, sağ klikle boş bi yere, yapıştır de....

Adsız
2 Ocak 2010 19:44

özür,önce winZipten nereye çıkaracağım

2 Ocak 2010 19:54

masa üstüne, direk system32 klasörünün içine, herhangi bi yere.... zaten system32 ye koyduktan sonra öenmli değil nereye çıkardığın zipten. teamviwer kur ben yapiyim dicem ama bu kadarını bile halledemedikten sonra o daha sorun çıkartır :D

Adsız
2 Ocak 2010 19:58

teşekkür olduuuuuuuuuuuuu

2 Ocak 2010 20:03

tebrikler :)

2 Ocak 2010 20:31

köprüden geçtikten sonra sağ kapıdan girip puzzle yapıyoruz ve heykelden iki nesne alınıyor.soldaki karli puzzle için eksikmiş bir şeyler.
bir ekranda karşılıklı dıran iki boğa var kolu çekince ortadaki heykeller kırıldı.parçalarını alıp puzzle yaptık yine.puzzle tamamlanınca iki heykel alıp kareli puzzlın üzerine yerleştirdik.şimdi aktf oldu.burdaki puzzlda amaç sağ ve soldaki yeşil topları ortak hareketlerle ki yukarıda yön tuşları var sembole kadar getirmek.bunu yapınca baltaların hareketi durdu ve yeni odaya geçtik.

2 Ocak 2010 20:40

bu odada aynalardan birne tıklayınca ayna parçaları toplamamızı istedi.bu odadan geri çıkmış bulundum.şimdi de aynaları koyacağımız holderları buluyoruz sanırım.ben bitki topluyorz sanmıştım önce ama yanılmışım sanırım.

kapılardaki aynalar ayarlanabiliyor.büyük kapıya tıklayınca hala eksik var diyor.tekrar çıktım bu kez de stick toplamaya başladım.
topladığım çubuklarla kapıya tıkladım üç ayak aldım.(ortasında güneş sembolü olan kapı)

şelale ekranına geldim sağdaki holderın önündeki bitkiye tıklayıp görünür hale getirdim.

tüm aynaları holderlara yerleştirdim.
dolaşırken üzerinde kuyu resmi olan bir duvara denk geldim.üst oka basınca bir holder da burda.
duvardaki resme ve soldaki sembollere tıkladım.duvarda boyama işi yapılacak sanki

bir dolaşıp gelince duvarın solundan ve sağ üzerinden nesne aldım.20 adet nesne toplamaya başladık şimdi.renkli tozlar,çubuklar ve tabletler topluyoruz.
topladığımız her şey itemde bir kutucukta idi.öylece duvara tıkladım bunları.şimdi duvarın taşları tıkladıkça renklniyor.ama ben nasıl olacağını anlamış değilim.skip tuşunu bekledim mecburen.bitince ortası açıldı ve vazolar alındı

ya bu odaların ismini yazayım ben bundan sonra.okun ucunda isimleri de çıkyıor.böyle çok karışık oldu:)

aynalarla büyük kapıdaki güneş sembolüne ışık yansıtmamız gerek anladığım bu ama anlamadığım o aynaları neye göre ayarlayacağım:)

2 Ocak 2010 20:48

stickleri toplayınca gidip kapıya yerleştiriyoruz birine çok uzun birine çok kısa diyor diğerini kabul ediyor ve tripot oluyor onu iple geçtiğimiz yerin orda ortada ve aşağıda 3 tane boşluk(delik) vardı oraya yerleştireceğiz sonra aynalarla ışıkları yansıtıyoruz bir oda kaldı yansıtamadığım şimdilik dinlenmeye çekildim başım ağrıdı uğraşırken =)

2 Ocak 2010 20:50

hımm iyimiş bu.
pit yazan yerde hani kumların yanında delikler vardı zeminde.üç ayak oraya kondu üzerindeki lensle ışığı yansıtıyor.
ama garip oyun işte.ne işime geldiyse lense tıkladım lens kırıldı.şimdi işin yoksa puzzle ile birleştir.
her zaman derim çok merak iyi değildir diye:D

2 Ocak 2010 21:05

aynaları ayarlamak yapabilen için sorun değil de (benim için sorun tabi) yaptıktan sonra yardımcı olmak için bize nasıl anlatılacak bu durum :) anlatarak çok zor olur bence resim falan gerekli

2 Ocak 2010 21:17

ben not aldığım kadar yazıcam şimdi jenelif.dediğin gibi yazması anlatması yapmasından zor:)
1)ilk olarak tripottaki ışığı fresko odasına gidecek şekilde ayarladık
2)duvarın(kuyu resmi olan)üzerindeki ayna sağ çapraz
3)duvarın sağ ekranındaki ayna sol çapraz
4)columnus odasına git.büyük heykelin karşısındaki ayna tam karşı
5)baltalı kapının sağındaki sol çapraz solundaki sağ çapraz
6)şelale ekranında soldaki sağ çapraz sağdaki düz.(kendine göre düz oynatınca anlaşılıyor bize göre hafif sol çapraz kalsa da)
7tripod oasına girdik kapıdaki sol çapraz

ve ışık büyük kapıya yansıyor kapı açılıyor.

2 Ocak 2010 21:18

sağolsun ege anlatmış :D

2 Ocak 2010 21:20

çok da zor sayılmazmış meğer doğru nesneyi doğru yere koyduğunda altta sayı ile yazıyor zaten :)
önyargılı olmamak gerek

2 Ocak 2010 21:34

evet büyük heykel çıkıyor karşımıza ahtapot kollu kadın diyelim kendisibe:)
önce elleri açılıyor.nesneler ellerine konacak.doğru sayınız altta yazıyor.ona göre yerlerini değiştiriyoruz.ben yine de not aldım.
disk conch
ok yay
sword hiatus
lotus bludgeon

2 Ocak 2010 21:41

dolaşırken karşımıza petek örgülü bir kapı çıktı.şu sembolleri yan yana getirme puzzle tipinde.yanlız bir şey dikkatimi çekti menüde sağ altta ok var ki mini game ile ilgili ayarlar yapılıyor.sanki önceden yoktu ya da ben görmedim.yani ordan kolay zor çok zor ayarı yapılıyor oyunlar için.

kapı açılınca duvarda bir delik ama çıkamadık ordan dolaşalım bakalım...

2 Ocak 2010 21:43

ışık olan yerde sağda duran nesneyi alıyoruz huni gibi...
kum istiyor bizden yerde kum vardı almıştık oradan kum alıyoruz fakat bu nesnenin altı delik bu nedenle olmuyor şapka olabilir diyor ağırlıkların olduğu yerden şapkayı alıyoruz ışığın olduğu yere gidip şapkadaki kumu ışığa tıklıyoruz ve oyun bitiyor :)
devamı varmış

2 Ocak 2010 21:56

sağda vazo varmış duvarda ışık olan yerde.vazoya kum koyduk ama akıyor altından.şapkamı bul diyor task a bakınca şapkayı alıp duvardaki deliğe tıkladık.basamaklar çıktı.ancak ileri tıklayınca düştük bir yerden gözlerimizi açınca oğlum falan dedik.ama maalesef bitti.coming soon dedi...

bolca puzzle var oyunda sevenler için.

Adsız
2 Ocak 2010 22:01

gaia oyunun başındaki açıklama tam anlaşılamadığı için epey uğraştım tekrar teşekkür.

3 Ocak 2010 17:11

oyunun ilk bölümünü zevkle oynadım.ama sanırım benim pc kaldırmadı bu güzel oyunu ve şimdi açtığımda ses olmasına rağmen siyah bir ekran var sadece:(((
oynayamadığıma üzüldüm.oynayanlara da kolay gelsin:)

Adsız
3 Ocak 2010 17:52

benim pc sonuna doğru biraz zorlandı, çok güzel oyun

3 Ocak 2010 18:24

babannem her seferinde extract yap silmediysen oyunu normal şekilde açmıyor c/games e atıyor biliyorsun bende yasadım aynı sorunu extract ile acılıyor ama sorunsuz sekilde

4 Ocak 2010 00:56

Slm.Ben aynalar dan ışığı yansıtamadım.Yukarı da yazılan gibi yapyım.Ama olmadı.Lütfen yardım edermisiniz.

4 Ocak 2010 01:23

mine aynalar zaten sadece 3 yöne çevrilebiliyor.dene ve diğer odadaki aynaya yansımasını sağla ışık diğer odada herhangi bir yere yansıdığında diğer odaya geç ve o ışığa denk gelecek aynayı bul bu şekilde gidince oluyor denemen lazım net bir anlatma şekli yok sanırım

4 Ocak 2010 02:04

vee bitirdim güzeldi ama pcmi zorladı neyse deger mutlaka oynamalısınız bu oyunu arkadaslar encok aynalar zorladı beni ve evet mine ben orda sadece yorumlara baktımda saolsun arkadaslar cok güzel anlatmıslar ama olmuyor öyle deneme yanılma ile ugrasıp çözeceksin aynaları ellerine saglık sis tesekkürler
not:sebocum gec gördüm gece seni 8 materyal toplayacaksın heykelin elleri icin

4 Ocak 2010 17:26

gerçekten güzel bir oyundu ellerine sağlık sis

4 Ocak 2010 17:55

Güzel oyundu.Ellerinize sağlık.Arkadaşlar aynalar konusundaki yardımlarınız için teşekkürler.Nihayet başardım ve oyunu bitirdim.

4 Ocak 2010 18:00

oyunu zevkle oynadım çok güzeldi teşekkürler sis...

Adsız
5 Ocak 2010 13:00

Ben havanda dövmek için bir nesne almıştım ama nedense o nesne kayboldu, sizde de benzeri birşey oldumu, bulamıyorum o nesneyi, dolayısıyla da çarkları tamir edemiyorum

5 Ocak 2010 18:54

arkadaşlar meraba ben sepeti bulamadım yaa bi yardım ege göremiyorum şu sepeti

5 Ocak 2010 21:31

ya arkadaşlar bi yardım edermisiniz şu terazi olan yerde statü falan tamam da 250 mg lık taş yok 150 200 300 500 var eksik mi topladım acaba nerden topladığımıda unuttum zaten

Adsız
6 Ocak 2010 17:20

kuyu resmi olan duvarı bulamıyorum :( yardım edermisiniz

7 Ocak 2010 00:42

zuzu 500 olan taşı ortadaki parlak yere götür kırılıyor ikiye o zaman.

su
22 Ocak 2010 22:05

nihayet bitirdim ama itiraf ediyorum aşağıdaki resimli çözüm linkinden çok kopya çektim valla.resimler olmasa çok zorlanacaktım.yardımcı olan herkeze teşekkürler...

http://www.bigfishgames.com/blog/the-fall-trilogy-walkthrough/

15 Mart 2010 15:05

oynayamamıştım.şimdi yüklemeye başlıyorum:D

15 Mart 2010 21:27

3 saat 47 dk.da oynamışım.valla başından kalmak istemedim.gerçekten süper bir oyundu.
oynamayanlara tavsiye ederim arkadaşlar:)
emeği geçen herkese teşekkürler:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template