Dark Seed 2



Mike Dawson karanlık dünyada geçirdiği ilk tecrübenin sonucu olarak bir depresyon geçirir ve bunun tedavisinden sonra kasabasına geri döner.Kate'in ölümünde kendisi şüpheli görülse de cinayeti işleyeni bulmayı istemektedir.Bunu araştırma amacıyla çevresindeki insanları izlerken tekrar karanlık dünya ile karşı karşıya kalır.Bu paralel boyuttaki dünyada Ancients adı verilen bir grup tehlikeli canlıyı durdurması gerektiğine karar verir.207 MB
Mike Dawson returns to his home town of Crowley, Texas, to recuperate from a nervous breakdown he suffered as a result of his first experience in the Dark World. However, his living nightmare continues when the headless body of Mike's date to the high school reunion is discovered after the couple is seen fighting. Suspected of her murder, Mike is desperate to find her true killer. However, while digging up the dirty little secrets of his neighbors, Mike unwittingly crosses again into the Dark World. In that ghastly parallel-dimension he discovers that his old nemesises, the Ancients, have orchestrated the murder as part of a fiendishly complex plot that not only exacts revenge on Mike, but also will unleash an unspeakably evil horror into our world.In order for Mike to clear his name he must venture through different realities, solve puzzles and stop the Ancients from taking over the world.207 mb



Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 42 yorum

16 Ocak 2010 16:21

yüklemeye başlıyorum:)

16 Ocak 2010 16:54

alternatif link koyma şansınız var mı? rapid deli ediyor :(

16 Ocak 2010 17:54

ne yazıkki saatlerdir uğraşlarım sonucu yükleyemedim.
rapidden nefret ediyorum:(((((((((
haftasonu tabi,pazartesiyimi bekleyeceğiz şimdi:(((

16 Ocak 2010 21:45

Sis ciğim iyimisin sen :D ?

Rapidim diyor ki Sis her iki linke de part 1 indirmek için tıklayınız demiş ama bunun biri part 1 diğeri part 2 ve ben rapid olarak indirmene izin vermem :D

Canım sana teşekkür etmiyorum emeğin için,iyi ki varsın diyorum :D

17 Ocak 2010 11:26

hafta içi oyunları yimiş bitirmişsiniz. o hırsla mort beck i bitirdim (çok eelenceliymiş bu arada eline sağlık sishypos)

17 Ocak 2010 11:28

sonra da dark seed i yükledim ilk ben bitircem dei. Fekat çok bıdı bıdı varmış. ilk 3 scene den sonra devam edemedim

18 Ocak 2010 03:43

gercekten cok sıkıcı...aynen!!bende devam edemedim...goruntu alistigimiz oyun goruntusu degil...inanilmaz uzun diyaloglar var...gecisler zor,agir...oyun sanirim ,sadece sozlu sorusturma gibi :)))

18 Ocak 2010 16:04

Nihayet inidridğimi açabildim..
Umarım sıkılmadan oynar yorum yaparım :D

18 Ocak 2010 18:22

Oyunla ilgili ilk izlenimler:

*İmleç: bende imleç kendiliğinden yapmamız gereken işleme göre değişmiyor, mouse'un sağ tuşuna tıklayarak kendim yapılacakları seçmek durumunda kalıyorum. ok, el, işaret parmağı(dikkat edilecek yerler), parmak işareti olan yerlerde yine sağ tıklıyoruz soru işareti(bilgi) ünlem işaret (incele), kapılarda sağ tıklayınca 4 ok(girilir ya da çıkılır)
*Konuşmalarla yönlendirildiğimiz için optiondan aynı zamanda yazılması seçeneğini seçmek durumundayım gözüm kulağımdan iyi.
*Konuşmalar çok, sol altta seçeneklerden kısa kesmeye de çalışsam mutlak konuşulması gerekenler nedeniyle konuşma uzuyor.
*Save etmek zor geldi monitörün üst kısmına tıklayınca, file option help seçeneklerinden file ı seçip save etmek durumundayız.
*Yorum yazmak için klavyemizdeki windows sembolüyle çıkınca oyun ekranı küçülüyor tam ekran oynayamıyoruz bu da benim için olumsuz bir şey.

18 Ocak 2010 18:29

*ay buzdolabının üzerinden bir tane smiley face aldım.Her odada her şeyi tıklamak imleçlerin hepsini deneyerek tıklamakla başladım, el şekliyle tıklayarak alabildim :) imlecin kullanılım şekline alışana kadar çok zor ilerleyeceğim galiba

18 Ocak 2010 19:11

*Ayrıca müzik hiç güzel değil sinir bozucu..
*Optiondan müziği disable edebiliyoruz, help kısmından okuyup anladığım kadarıyla f8 tuşuyla sve f7 tuşuyla load yapılıyor (f9 tuşuyla mainmenu, objesct falan bir yere çıkılıyor ama dönülmüyor.. sakın tıklamayın.. save edemeden oyunu görev yöneticisinden kapatacağım)

18 Ocak 2010 20:35

*Mutfakta buzdolabından smiley face alıp inceledik émerak ediyorum neden tebessüm ederler" dedik
*Karşıdaki odaya geçtik mutfaktan, tv yi açtık haberlerde kızın görüntüsü değişti. tehlikedeymişiz..
*Zil çaldı tv nin sağına doğru kapıyı açtık, karnaval bileti geldi bize..
*Tv nin olduğu kitaplıkta solda kapaklı yerden fotograf makinesi aldık (el işareti ile alıyoruz)
*Duvarda asılı resmin yanından banyoya giriyoruz, yapılacak bişey bulamadım şimdilik.
*Sokaka kapısından çıkıyoruz, jack geliyor (bu arada biz Maykılız)otomatikmen sıraya oturup sohbet ediyoruz.. Rita'nın katili olarak 1. sıradaki süpheliyiz,kasaba küçük herkes biliyor, jackin planı var,psikiyatrımızı gördükten sonra buluşacağız hala o gece ne olduğunu anımsayamıyoruz,jack bişey olmadığını söylüyor .. gidiyor..

18 Ocak 2010 21:27

*fotoğraf makinemize inventoryde ünlem tıkladık sadece tek bir resim çekebilecek film var.
*Ekranın sağ altına doğru dört ok tıklıyoruz; 5 resim çıkıyor şehirde gideceğimiz yerler.. Doktor hangisi, biri bizim ev, biri restorana benziyor, bir karnaval alanı,sağ alttaki court öbürü de doktor olmalı.Sağ üstteki resime dört ok tıklıyoruz
*Dr sim yok kapı kilitli, yandaki hardware ciye bakıyoruz, 2 hafta kapalıymış
*Ekranın sağına doğru dört ok tıklıyoruz, evin önünde sulama yapan adam hardwareci ve iyi bir adammış,bay cooper la konuşuyoruz, bizi hatırlıyor, rita karşıda oturumuş, bu seneki 2. cinayet,diğeri ramirez, yanmış kaza olduğu düşünülüyor ama adam kaza olmadığına inanıyor,ilginç bişey yokmuş kasabada başka cinayetlere kadar sessiz örümceklenmiş bir yermiş,sankii bir mesajının gelişini bekler gibi.. o da çimleri mesajcı için suluyor.. ayrılıyoruz yanından..

18 Ocak 2010 21:42

*Nasıl mı ayrılıyoruz sağ altta kaya var ona dört ok tıklıyoruz, Ritanın evinin önündeyiz polis bekliyor,Rita evde öldürülmedi ki içeride korunacak deliller olmalı..
*Memur Brown ile konuşuyoruz, ölümden 1 hafta sonra neyi bekliyor, nasıl bir vandalizm, nöbeti ne zaman bitiyor, cinayet araştırması nasıl gidiyor, fırça yiyoruz bizimle bunu konuşamaz..
*ekranın en soluna dört ok tıklıyoruz, bir daha, bir daha... resimlerimiz geliyor karşımıza,
*Jack ile buluşmak için restorana tıklıyoruz.Hank's ın yerindeyiz, ritayla gelmişiz ilk randevumuzda..

18 Ocak 2010 22:23

*Fincanın altındaki kapıya dört ok tıklayıp giriyoruz, hank ile konuşuyoruz;sağlık,anılar ve de soruşturmanın durumu, rita ramirezin klübesini orada öldürülmüş,hatırlamıyoruz bişey, diğer cinayet ramirez arkasında zengin bir dul bırakarak yanmış, ritanın onun öldüğü yere yakın ölmesi komik,komik olan ritayla ramirez arkadaşmış parkta el ele görenler var, rita evli adamlarla çıkmaz,dedikodu unut gitsin, rita halka açık parkta öldürüldü nasıl saklayabiliyorlar ayrıntıları, suş alanına izin verilmedi ceset hemen morga kaldırıldı... uf gerçekten uzun bu konuşmalar hava almak gerek..
*Hankten çıkıp poola giriyoruz,jimy ve başkanın eşi melissa orada melisanın orada olması ilginç. ay şimdi bunlarla konuşmak lazım

18 Ocak 2010 23:46

*İkisi de liseden arkadaşımız ama şimdi bizi sevmiyorlar, şerif bir skandala karışmış, ritada sandığımız gibi biri değil galiba..
*Exit yazanyerden arka tarafa çıkıyoruz,hemen sağda bir barakaya giriyoruz"kullanabileceğim bişey yok" diyor nereye tıklasam, çıkıyoruz
*

19 Ocak 2010 15:49

*Hemen barakanın yanındaki çöp tenekesinden bir elbise askısı alıyoruz; daha önce hırsızların kilit açmada kullandığını biliyoruz(ip ucu)
*İçeri girip sokağa çıkıyoruz sol alta dört ok tıklıyoruz, resimlerden court olduğunu gördüğümüze tıklıyoruz
*Morg, court, sheriff kapılarından morgue kapısından giriyoruz"neden bekleme odası var?", kapı kilitli, yanındaki cama vuruyoruz, kimse yok, oturup magazin okuyacak zaman da yok, çıkıyoruz
*Courta girilmiyor, Sheriff kapısından girip şerifle konuşuyoruz er geç bizim kalan doğal yaşantımızı kilit altına alacak, çıkıyoruz.

su
19 Ocak 2010 16:05

oyundelisi;öyle bir gayretle yazıyosun ki valla bende yüklüyorum :D

19 Ocak 2010 16:34

*Resimlerden karnaval alanını tıklıyoruz, kapı kapalı, bilet satışı yok, sağda altta yeşil çalılara dört ok tıklıyoruz, ritanın öldüğü yerdeyiz
*2 bidon da boş çöpü boşaltmış olmalılar, oturmuyoruz da yapacak bişey yok sol altta 4ok tıklayıp geri dönüyoruz
*Bu kez bidonuntepesinda solda 4 ok tıklayınca Ramirez Nansionla ilgili bir yerdeyiz.

19 Ocak 2010 16:35

:D su gayretim inadımdan geliyor canım.. ^gün bu oyunu indirip açamadım,sildim, indirdim açamadım.. o kadar emek boşa mı gitsin şimdi :D

19 Ocak 2010 17:06

*Kapıyı çalıyoruz, Bayan Ramirez açıyor, konuşuyoruz,evinden evindışındaki ikonlardan, kasabada şeytan dolaşıyormuş,kadın kliseye kitaplara ve paraya düşkün, sigortacıları sevmiyor kocasının yaşam sigortasını ancak mahkemeyle almış falan..
*sağ tarafa dört ok tıklayıp çıkıyoruz
*çalılara bir kez daha tıklayın, ritanın cesetinin bulunduğu işaretli yere ünlem tıklayın, çatırtıyı duydunuz mu? arkada piknik masasının arkasındaki çalılar da kımıldadı, oraya da ünlem tıklayın..Slim çıkıyor çalılardan onunla konuşuyoruz; kafasının içinde sesler duyuyor, mike ın masum olduğunu söylemiş o ses..Mike da sesler duyuyor, slim suç alanında ipucu bulmak için saklanıyor, şerif jigsaw puzzle bile çözemez,ritayı kütüpsneden tanıyor, şüpheleri var rita kötü bişeylere karıştığı için şeytanı kasabaya çekti ve öldürüldü.. uzaylılat öldürmüş.. Mike karanlık dünyadan ve ancient ten söz ediyor, sevinçli o dünyayı bilen biri daha var da slim az kafadan çatlak bunu anlayınca ayrılmak istiyoruz ama slim bize bir lise reunion bilet koçanı mı ne bişey veriyor (şerifin gözden kaçırdığı ip ucuymuş).. Uzun uzun dinlemek yazmak istemiyorum ama ip uçları bu konuşmalarda olmalı..

19 Ocak 2010 17:29

*slim diyorki rita düşürmüş olmalı, katil de satanist ve katili bulup bizim masumiyetimizi kanıtlayacak, onu bir daha görmek istersek pool'un arkasındaki barakada yaşıyor.. ayrılıyoruz (sol kenara dört ok, yolun ortasına dört ok)
* Resimlerdeyiz ve Doktora gidiyoruz,çünkü korkunç baş ağrımız başladı..
*Doktorla konuşuyoruz; başımız ağrıyor,ilaçlar işe yaramıyor başka bir şey deneyemezmiyiz, hipnoz baş ağrısını alacağı gibi hafızaya da katkısı olur, neden hatırlamıyoruz çünkü sinir krizinden çıktıktan sonra ritanın ölümü bizi şoka soktu insan belleği acıyı azaltmak için anıları bloke edebilir,hatırlamayı çok istiyoruz, zamanında anılar geri dönecek,hipnozdan korkuyoruz, ikna oluyoruz(bunlar benim seçtiğim konuşmalar)hipnotizma başlar
*hipnoz sırasında rita ile son gecedeyiz, başımız ağrıyor hava almak istiyoruz rita kızıyor, biz de kızıyoruz kütüpaneden bize zaman ayırmıyor eskiden ne iyiydik diye..Ama rita bizi umursamıyor uzaklaşıyor....
*Uyandırılıyoruz, baş ağrımız yok, hipnoz sürecinde gördüklerimizi konuşup çıkıyoruz , zamanımız bitmiş

19 Ocak 2010 17:41

*Hipnozda carnavalın arka tarafında karanlık dünyadaydık.. resimlerde karnavalı seçip gidiyoruz.
*Kapı açık, bilet gişesinde bir palyaço var, uzun uzun konuştuk ( bir türlü inventi açamadığımdan) bütün konuşmaları tamamladım) adam hasta öksürüyor, atlıkarıncanın sağındaki personel çadırındaki buzdolabından ilacını getireceğiz, falan falan..
*sonunda inventoryi açıp (imleç ok) bileti alıp vermeyi başardım (imleç el) içeri girince doğrudan atlı karıncanın önündeyiz

su
19 Ocak 2010 18:01

ay yokk..ben bu oyunu almıyım valla..

19 Ocak 2010 18:22

*Atlıkarıncanın sağ tarafında 4 ok tıklayınca arkaya geçtik, ortadaki çadıra girdik masada mavi buzluk var ilacı alalım diyorum ama üzerinde örs var kendim kaldıramıyorum (bu örsün orada ne işi var ya)

19 Ocak 2010 18:32

*ilacı almamıza yarayacak bir yol bulamayınca atlıkarınca önüne kadar geri dönüyor bu kez sol üste doğru dört ok tıklıyoruz, side show ve mirrors önündeyiz.
*Mirror odasına girince kendimizi bir puzzle içinde buluyoruz, pal peteği gibi altıgen odalar ünlem işareti ile duvarlara tıklıyoruz"a path here dediğine imleci ok işareti yapıp 4 okla tıklayarak şimdilik ilerliyoruz.. bakalım nereye gidiyoruz??

19 Ocak 2010 18:39

*Aynalı odada her odadan bir geçiş yok,bazen geldiğimiz odaya geri dönmemiz gerekiyor, geri döneyim derken kendimi dışarda bulduğum da oluyor.Hadi baştan aynalara!...

19 Ocak 2010 18:49

*UYARI: Kenarı tırtıklı altıgen odaya ulaşacağız ama anahtar lazım.. anahtar aramaya gideceğim (ayna odasına side showa yakın kapıdan girin, ünlem işaretine gerek yok, okla bulunduğunuz odanın komşu peteklerine tıklayın, ı need a path.. diyorsa diğerine tıklayın, yol olanda geçiliyor (4 okla tıklayın))
*isterseniz bu odaya ulaşmadan anahtarı bulunca gelin ama bilmiyorum tabi bu odaya gelmeden anahtar bulunabilir mi oyun sıralıysa izin vermeyebilir...

19 Ocak 2010 21:01

*Side showa giriyoruz,2 bayan ile konuşuyoruz, aynalı odayı da onlar düzenlemiş, örsü kaldırmak için yandaki strong man den yardım istemeliyim, ölülere posta kartı yolluyorlar, onlar da kafalarının içinde yanıt alıyor biri kadınlardan diğeri erkeklerden,kartları morga yolluyorlarmış,minnie bana anahtarı yollayacakmış, daisy nin sesleri de beni sevmiyormuş bir yığın soruna neden olmuşum daisy kovuyor beni

19 Ocak 2010 21:14

*Sol alta dört ok tıklıyoruz garganın yanına gidiyoruz, konuşuyoruz:act ini böldüğümüz için kızıyor, ağırlık falan kaldırmak işi, yakında işini kaybedebilir kalabalığı çekemiyor,buz kutusunun üzerinden örsü çekemezmiş yardım modunda değil,kimse onun için bişey yapmıyor o niye yapsın ki, actini bölmememiz için bağırıyor..
*Yine sol alta 4 ok tıklıyoruz bu sefer pandorayla karşılaşıyoruz.. ay bayılacam bununla da konuşçaz şimdi...falcı, arkadaşı yılan adı şeytan,gücünü yılandan alıyor,aldığı güç çok eskiyi ve çok ileriyi görmek..bizim falımız? kişisel eşyamızı incelemek istiyor yanımızda öyle bişey yok çıkıyoruz

19 Ocak 2010 21:48

*karnavalda dönerken tekrar deniyoruz her şeye tıklayıp anahtar da yok bişeyde yok.. şimdi nereye gideceğiz resimler karşımda..
*doktorlu resme tıklamayın!.. doktora hemen gidemiyor, sağ ileride paulle konuşuyoruz fatura gelene kadar çimleri sulamaya devam edecek yoksa dünyanın sonu gelirmiş
*Restoran resmine tıklayın (hanke uğramayın arkadaşımız hala yok) poola girin (onlarla konuşmayın) arkaya geçip barakaya gidin. Slimle konuşun :başkanın evinin arkasını keşfe gitmiş, mısır tarlasında ufo izi gibi yanık halkalar görmüş, ritayı uzaylılar niçin öldürmek istesin,o kenid teorisini araştıracak biz kendimizinkini..
*Resimlerde courtu tıklıyoruz;önce morg kimse yok, sherifle konuşuyoruzi soruşturmanın durumu, ritanın vücüdundaki işlemlere ilişkin dedikodular, katil bilir, doktor larson inceliyor(adli tabip), garip adam mı, hastahane personelini kovmuş, hala katil zanlısımıyız, ilk bulunan delille bizi başımızı döndürecek hızla parmaklıklar ardına tıkacak, pool daki jimy yi neden dışarıda tutuyor şerif yoksa hakıkında bişey mi biliyor jimy, şerifi sinirlendiriyoruz kapatalım çenemizi
BU oyunda çeneden başka ne yapıyoruz ki :(

*Şimdi nereye gideceğiz resimde bir yer kaldı evimiz hadi bakalım..

19 Ocak 2010 22:07

*kapı önündeki banka oturun arkadaşımız geliyor, yine konuşuyoruz:kendimizi bu karmaşadan nasıl kurtaracağız, hatırlamıyorsan başkasının yaptığını ispatlarız, ben dedektif değilim, şerif de değil, sen araştır, rita o gece reuniondan sonra bir arkadaşını göreceğini söyledi ama kimi?diğer şüpeliler kimlerdi? başkan fleming ve doktor larson(adli tabip).Başkanla ritayı görmüş, seçimler yakın başkan iskeletleri klozete atıyor.,doktor larson, ay bayılcam..adam çapkın anlamında bişeyler mi dedi ne dikkatim dağılıyor..ritanın biriyle çıktığını biliyormuydun? senin dışında mı) şerif buttlerla çıkardı..şeriflemi bilmiyordum, bu adama güvenmiyorum.yanlış ağaca havlıyormuşum.. kendi başıma çözemem.. sandığımdan daha çok şeyi yapabilirim arkadaşıma gereksinimim olunca yine buraya gelcekmişim..
Aman tanrım... ya ben mi doğru imleçle tıklamıyorum hiç eylem yok sürekli konuşuyorum!

19 Ocak 2010 22:55

*Şimdi şerifle ve doktorla konuşup bildiklerimizi yüzlerine vurmaya gidiyorum.. umarım biri beni öldürür de bu oyun biter puhahhahahhh
*Şerife sıcaktan kurtulmaya geldim gibi bişey diyorum, o da bana itiraf etmeye hazırmısın diyor(hadi beni vur şerif),ritanın cesdinin hızla suç mahalinden kadırılmasına üzülmüşsün, evet doğru duymuşsun,doc.larson neden bu kadar acele etti,fiziksel delillerin elde edilmesine bile yetmedi zaman bence acemice bir karardı,ritayı ne kadar tanırdın, fazla değil kitaplarımı kütüpaneden değil gazete standından alırım,ritayla bir zamanlar çıktığınızı duydum(aha şimdi vururu beni inşallah)çıktıysam ne olmuş, kıskançlık, bunun için mi onu öldürdün dawson,ritayı tatmin edemediğin için mi rita seni bıraktı, ben onu bıraktım çok kitapdelisiydi, kütüpane ve okuma grubu...(öff) okuma grubundakiler? tanımıyorum kütüpaneden birileri belki beni de götürmek isterdi ben de gitmezdim ayrılma nedeni.hala katilin ben olduğumu düşünüyor,herhangi biri olabilir, boğuşma izi yok ve onu en son gören sensin, katilini tanıyorsa katil bu kasabadan herhangi biridir, seni yakalayacağım mike..
*Çıkıp Morga gidiyoruz, doktorla bu kadar konuşmayız umarım, cama tıklıyoruz doktor karşımızda: sdizinle konuşmak istiyorum, meşgulüm hastam var,sen adli tabipsin hasta bakman gerekmez, bu kasaba bana çok para ödüyor ve ben praktis yapıyorum yoksa tek atlı kasabada durmam (!),fırsat olsa bir mola verip bildiri sunacak,yumurtalığa dna yerleştirilmesi konusunda araştırması var genetikte önemlibir buluş olacak,buradan gidebilmenin tek yolu, bizim bilimle ilgimiz yok, klasik mentalite, burada mutlu değilmisin, kasaba onun yeteneğindeki adama bişey vermiyor planladığı gibi giderse bir dahaki eylülde bir üniversitede çalışıyor olacak,ritayı ne kadar iyi tanırdın, sadece kütüph. çalıştığını bilecek kadar,ölümünden kısa bir süreden beridri birlikte olduğunuzu biliyorum, bana dna deneylerimde yardım eder kütüpaneden bilimsel yazılar getirirdi; hadi doktor rita güzel kızdı sen de karizmatik bir adam flört ediyordunuz değil mi? defol ofisimden..Tüh bu da öldürmedi yaw.doktor yok oldu morgun iç kapısı kilitli askıyla uğraşmaya gerek yok anahtar deliği yok tokmakta..

19 Ocak 2010 23:00

bu günlük yeter çenem düştü.. ahh burada da smiley kullanabiliyor olacaktım ki alt çenesi 1 karış açılanı yapıştırırdım wlhh

20 Ocak 2010 17:41

*Çıkıp şerifle az konuşup morga geri dönün, içeri girince camı tıklatın bu kez doktora hastahaneden kovuluşunu bildiğinizi söyleyin, sinirlenince dıt otomat sesi, doktor gidince kapıyı açıp morgun iç odasına girin.
*sağdaki ceset soğutucularını açıyoruz, rita başı kesilmiş,
*soldaki kartotext de otopsi raporunu okuyoruz..
*Kartotexe bir daha tıkladığımızda adres defteri; kadın isim ve tlf numaraları,ritanın ismi yanında 4 yıldız var ve jimmy gardner'ın isimi ve tlf da var defterde..
*Aynı dolapta bir de doktorum ama'ye davet edildiği belgesi okuyoruz
*Ortadaki cesete ünlem tıklıyoruz kimliği ve boynunda camdan anahtar olan bir charmı var, el ile charmı alamıyoruz adam onunla gömülmek istiyor diyoruz..
*Karnavala dönüyoruz, palyaço, 2 bayan ve gargan ile konuşmayın yeni bişey yok kovuluyoruz, falcıyla konuşun minni ve daisyi, garganı, palyacoyu sordum ben, hocus pokusu her şeyi konuştum.. yine gidecekmişim falcıya..
*Çıkıp 2 bayanla konuşmaya çalışmayın yine kovuyorlar, iki yandaki posta kartlarını inceliyoruz ama almaya kalkınca hırsız diyorlar.. ya nahtar falan bulamıyorum.

20 Ocak 2010 17:57

* http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcDd/darkseed.htm

*
http://www.thecomputershow.com/computershow/walkthroughs/darkseed2walk.htm

hiç bir şey yapamayınca kopya çekeyim dedim, işte adresler birinde adamın boynundan anahtarı al diyor.. mike ya cesedi elleyemem diyor ya da adam onunla gömülsün diyor.. diğeri herneyse anahtarla aynalara git diyor

eee ben bu anahtarı nasıl alacağım???

20 Ocak 2010 18:49

*Walktrough ya göre pandora ile yeterince konuşmamışım.. bütün konuşmaları yeniden yapıp morga dönüyorum
*Morgda soldaki krtotexte 2. çekmecede bu kez mark dawsona ait otopsi raporunu da buluyorum(ritanınki bu çekmecedeydi onu okumuştuk) okuyorum
*Sonra cesetten anahtarı alabiliyorum.
*aynalara gidip kilitli kapıdan farklı odaya girmemiz gerekiyormuş.
*Daha önce girmiştik iyi bakınca anahtar delikli odada görünüyordu zaten, anahtarı kullanarak aynayı açıp farklı odaya girişi buluyoruz
*Farklı odaya girdik, en sağdaki ilk ayna bizi labirente çıkartıyor, ortadakine tıklıyoruz,Mike bizi kurtarmaya hoş geldin diyor bir kadın ve görüntüleşiyor
*Görüntü kadınla (ışığın koruyucusu) konuşuyoruz:Anacım ben anlayana kadar konuşma bitiyo; sana ne oldu, ben ışığın kotuyucusuydum ama ancientler onu benden çaldılar, onu yeniden bulup dünya mahfolmadan power generatörü yok etmem lazım,maz ediye bişey de söyledi kaçırdım..o zaman ancientlerin döndüğü doğru, keşke olmasaydı onları durdurmak için son umudumuz sensin,ışık ne? "gerçek" bir üçgenin bir köşesi diğerleri scroll ve sword,scrollar ne?scrollar karanlık dünyanın wisdomu(bilgeliği,aklı) koruyucusu öldürüldükten bu güne kayıplar..kılıç ne? üçgenin bir köşesi adalet "justice"..,jeneratör ne? insan beyni enerjisiyle çalışan bir makine (sanıyorum karanlık güçlerin elinde) senin için ne yapabilirim?ben ölüyorum, acele et üçgenin noktalarını bir araya getir ve jeneratörü yok et tek umut sensin..

20 Ocak 2010 20:51

*Işık koruyucusu ölünce, sağdaki geçitten giriyoruz, maze dediği yine bir bal peteği labirent, hemen hemen bir önceki labirentin tersine gidişle karanlık dünyaya çıkıyoruz: burada gece gündüz belli değil gün hiç ışımaz..
*Yolların kesiştiği orta noktaya oradan sola yürüyoruz,geldiğimiz terdeki nöbetçilerle konuşuyoruz biri ık diğeri uk ama hangisi hangisi söylemezlermiş, orası hapisaneymiş ama belkid değilmiş,hapisteki scrolların koruyucusu olabileceği gibi hapishane boş ta olabilirmiş, içeri gireyim deyince:karanlık dünyanın yetkili personeli girebilirmiş yada izinlerimi vermeliymişim,ben hapisane görevlisiyim diyoruz gece mi gündüz mü soruyorlar :D güneş yok ki gece gündüz olsun, ama bizim de heryerde olduğu gibi gecemiz gündüzümüz var her karanlık dünyalı farkı bilir.ben karanlık dünyalıyım kanıtlamam izin verin o zaman bil:"hangimiz ık hangimiz uk uz ve gece mi gündüz mü" soru sorabilirsin..gündüz ü diyorum biri evet diyor diğeri kesinlikle gece diyor!..ık i soruyorum biri gece ve ben ık im diyor diğeri ben ık im ve gündüz diyor. hanginiz yalancısınız diyoruz ben değilim ık gece, ben değilim ık ve gündüz :D
*4 seçemneğide her seferinde konuşmayı yeniden başlatarak yanıt olarak kullandım ama tahmin ediyorsun sen darkworllü değilsin dediler az düşüneyim dedim :D beni çirkin organik beni :D

20 Ocak 2010 21:17

*geri dönüp kurukafanın ağzından içeri giriyoruz, ortada asansör gibi bişey dönüyor, ritanın başından enerji üretiyorlar.
*sola gidiyoruz, ortada bir mekanizma solda yeşil kutucukta hayati önemde bişeylerin takıldığı slotlar var, daha solda kroki gibi bişey kendi kasabamızın krokisini andırıyor!..
*sola devam edip duvardan içeri giriyoruz yarı organizma yarı makine..Ağzında kilitli iğne olan baş ile konuşuyoruz manyetik alandan falan söz ediyor mıknatıs kullanılacak ama benim mıknatısım nerede? Öfffff inventorymde yok, oana buna tıklarken bir yere mi kullandım ben onu ya..

20 Ocak 2010 21:36

*Burayı inceleyip kasabaya dönüp mıknatısı bulmaya çalışacağım napalım yok !...bu arada az önce baktığımız kroki kasabanın seedier bölümüne(seedier section: alışveriş ve eğlence merkezi ama sanki biraz olumsuz anlamda)benziyordu..
*Daha sola devam ediyoruz, başında kutsallık halkası olan bir başka mekanizma, yine bir slot var, solda kroki civic centera benziyor (civic centre:hükümet binaları, mahkeme, kütüpane veya galerilerin bulunduğu şehir merkezi)
*herşeyi inceleyerek geldiğimiz yerden ritanın kafasına kadar geri dönüyoruz.

20 Ocak 2010 22:09

*buraya kadar kasabada 3 merkezi(iş, resmi kurumlar ve eğlence)andıran kroki ve yanlış saymadıysam 4 tane boş slot yeri gördük.
(*Ben maze gidip kasabaya dönüp mıknatısımı bulmak zorundayım lle o kadına mıknatıs uygulayacağım belki oyunundevamında önemlidir, bulursam devam eder yazarım bulamazsam çözüm linki var oynamak isteyenler için koya çekersiniz :D)

20 Ocak 2010 22:37

* mıknatısı aramak için maze labirentinde dolaşmak zor geldi bir portal varmış önce onu açayım belki açarım..
*kurukafanın ağzında ekranın altına doğru yürüyün yine bir dört yol var.Ortada bir makine tıklıyoruz portal kapısı heralde kart yok geçiş reddedildi diyor.
*Beyaz makinenin oradan sola gidiyoruz, yarasalar uçuşuyor
*geri dönüp ekranın altındaki yola tıklıyoruz..kasabaya benzer kroki krokiye tıklayınca karanlık dünyadaki kasabamızın benzeri merkezlere gidiyoruz..
*kılıcın olduğu krokide sağ alta tıklayıp binadan girdim burası mahkeme, bir iskeleti yarğıladı yargıç sıra bizde heralde yargıcın önüne otomatik gittim,adalaet sarayı, sadece ziyaret dedim ziyaret edilemezmiş karanlık dünyalı değilsin değil mi dedi yarğıç ne cevap vereceğim ben insanım dedim zaten hakkımda ölüm kararı varmış, askı geldi aldı dooru ölüm odasına atıldım
*ölüm odasında kılıca benzer bişey var sağımızda ona dokundum başka bir yerdeyim yanımda bir kadın görüntüsü belirdi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template