Dark Fall Lost Souls




Amy Haven'ın kayboluşunun beşinci yıldönümünde onu aramakla görevli olan polis şefi tren istasyonuna son bir defa arama yapmak üzere geri dönmüştür.Amy 'nin kayboluşu arkasındaki esrar perdesini çözmeye uğraşırken dehşetle burun buruna geleceksiniz.İlk soruşturmanızdan bu yana evler daha da eskidiği için adımınıza dikkat edin.Karanlığın içinde saklanan şeye ise dikkat edin.1 GB
Amy Haven went missing 5 Years ago. On the anniversary of her disappearance you, the Police Inspector who failed to find Amy, have returned to the Train Station and Hotel at Dowerton for one last time. As you attempt to solve the mystery of Amy's disappearance you must face the horrors that await you. The old buildings have deteriorated since your first investigation, so you must watch your step, and never turn your back on the darkness....for something hides there; Something evil, unknowable and hungry.1 GB





System requirements-sistem gerekirliği:
Intel CPU:Pentium 4 1.5GHz
AMD CPU:Athlon XP 1800+
Nvidia Graphics Card: Geforce Go 7300
ATI & Intel Graphics Card : Radeon 9250
RAM: 512 MB
Hard Disk Space: 2GB
Direct X:9

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Veya
Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 118 yorum

3 Ocak 2010 02:05

teşekkürler sis beni kırmadığın için :)
arkadaşlar oyunu oynadım hatta baya ilerledim ama save yapmadım çünkü nasıl yapacağımı bulamadım oyunu yükleyenler bu konuda yardımcı olursa çok sevinirim :D

3 Ocak 2010 02:08

indiyorum ilk yorum benden :D ege daphane hira jenelif bekliyorum he haydeeeeeeeeee taze oyun gelmiş :D:D::D

3 Ocak 2010 02:09

hihihi jenelif ne zaman yazdın be :D

3 Ocak 2010 02:11

save etmek için oyun ekranında sol alt köşeye tıklayınca çıkan telefonu kullanıyorsun.pc disketi işateti olacak.sanırım soldaydı.ona tıkladığından önüne cep tlf ekranıında empty yazısı gelecek.slot seç ve kaydet

3 Ocak 2010 11:57

teşekkürler oyunu torrentten çekmeye başladım. Fakat oyun Dark.Fall.Lost.Souls-RELOADED Şeklinde verilmiş. Umarım buradaki versiyon ile aynıdır..

3 Ocak 2010 12:08

kaan tahminim aynı oyun aynı versiyon

3 Ocak 2010 14:48

ben az biraz başladım.oyun menüsü sol alttaki cep telefonu.oyun karanlıkta koşan birisinin nefes sesleri ile başlıyor.karanlıktan kurtulmak için sol alttaki telefonu bulup ışığını yakıyoruz.save telefondaki sağ disket işareti.slot seçip telf ekranına tıklıyoruz save için.
bir votka şişesi haplar ve mektup ile başladım.iki adet bebek bacağı buldum.masa üzerinde bir boz yap yaptım altından kırmızı haç işaretli tabut çıktı.tabutu açabilmek epey zor oldu.sol klik yapıp sol basılı halde en sola kadar çekin kapağını.içinden çıkan bebeğe bacakları takıp bebeği aldım.cutscene girdi ve çocuk kahkahası duyuldu.şimdi olduğum yerden ileri gidebiliyorum.
korkunçlu len bu oyun.ben bunu hayatta gece oynamam

3 Ocak 2010 15:02

tünelde ilerledim.tren sesi geldi.niyeyse panik yaptım.sanırım sol tarafta bir yere tıkladım ve mekan değişti.ev gibi bir yerdeyim ama raylar da var.sağımdaki binaya girdim .bir hayelet var ama dilinden anlamıyorum tabii.makine gibi bir şeyden bir kol aldım.tekrar pencereye tıklayınca dışarda buldum kendimi.
darlandım şimdilik kapıyorum.gerilim sırf bu be:D

3 Ocak 2010 17:34

makineden kapı kolu gibi bir şey aldım. Birde çocuk hayalet gördüm. tünelden çıakrken wc vs vaerdı oralara girmiştim. Şimdi oralara geri dönemiyorum

3 Ocak 2010 17:55

geldiğim tünele geri döndüm orada sağda bir yerde ateşin yanında sigorta kartuşuna benzeyen bir şey ile başka bir parça aldım. kadınalr tuvaletine girdim ama tamir edemedim

3 Ocak 2010 18:33

arkadaşlar öncelikle fuse (sigorta) toplayıp otelin ışıklarını açmamız gerek yerlerini tam hatırlamıyorum oyunu silip baştan kurdum bulunca yazarım 4 tane sigortayı bulup tuvaletin orda klübede yerine yerleştirmemiz gerek birazdan başlarım oynadıkça yazabildiklerimi yazarım önce şu save işini halledeyimde :D

3 Ocak 2010 19:09

3 adet sigortanın birincisi istasyona ilk girdiğimiz yerde sağda ve aşağıda yangın kovalarının içinde.bu kovalardan sağa doğru tıklayıp düz gittiğimizde tuvalet var tuvalete giriyoruz cep telefonundaki ışığa tıklıyoruz ve kol alıyoruz bu kolu tuvaletten çıkınca ilerde sola tıklıyoruz ve oraya takıyoruz kolu üç defa çevirince ateşin ordaki küçük deponun önündeki tahta ağırlık kalkıyor kapıyı açıp içeri giriyoruz sol taraftan ampul alıyoruz sağ tarafa takıp ışığı açıyoruz burada ikinci sigorta var eski sigortaları yerinden çıkartıyoruz diğerlerini takıyoruz.üçüncü fuse ise istasyona ilk girdiğimiz yerde solda.bir merdiven var yukarı çıkıyoruz küçük kızın hayaletini görüyoruz bize bakıp konuşuyor ileri gidip alet çantasının içinden üçüncü fuse yi ve bir kol alıyoruz gidip bu sigortayı da yerine yerleştiriyoruz kolu takıp yukarı çevirince ışıklar yanıyor.telefon yazan yerde kapı açılmıyor bu nednle pencerenin önündeki tenekeyi tutup sola çevirip içeri giriyruz hayalet konuşuyordu ışıkları yakınca gitmiş olması gerek telefon çalıyor telefonu açıp konuşuyoruz sağ tarafta kağıt üzerine yazılı tren saatleri numaraları var bunlardan bir şifre çıkacak ben henüz bulamadım.ilerde kutular var ama burdan bişey çıkmadı.çıkıp sola dönünce bir kapı çıkıyor karşımıza şifreli şifresini henüz bulamadım.dışarı çıkıp sağa gittim bir kapı daha var ama kilitli karşıya geçip otelin merdiveninden çıktım ama otel kapısını da açamadım ve burada kaldım save yapabilirsem burdan devam edicem :)
yardımlarınızı bekliyorum

3 Ocak 2010 19:11

bu arada empty yazısına tıkladım ama kaydetme seçeneği gibi bişi çıkmadı kapatmaya korkuyorum ya kaydolmadıysa :(

3 Ocak 2010 19:13

kaydedememişim yine baştan oynicam :(:(:(

3 Ocak 2010 19:48

Elifcim,bak sol altta cep tlf çıkıyor hemen inventory yanında.onu açtığın zaman sağ tarafında bir pc disketi işareti var.empty yazacak.telefonun ekranına tıkla el ile.ekran kararacak ve altta bir bar işareti soldan sağa doğru dolacak.o olduysa kaydettin demektir.load ederken de yine tarihle ve saatle kaydedilmiş olacak.yüklemek istediğini seçip tlf ekranına el ile tıkla

3 Ocak 2010 20:21

evet sis sonunda yaptım =)şimdide o söylediğim yerde takıldım kaldım dönüp duruyorum şifreyi bulamadım =)

3 Ocak 2010 20:58

tuvaletten aldığımız kol tam olarak nereye takılıyor onu bir türlü takamadım

3 Ocak 2010 21:04

tuvaletten çıktıktan sonra ileri gidip sola dön orda duvarda bir şey var kutu gibi ona takıyorsun.bu arada ışıkları yaktıktan sonra tuvalete gittim lavabonun içinde kanlı kımıldayan tuhaf bişey var :)

3 Ocak 2010 21:05

akşamdan beri part 1 de kaldım rapıd hep eroro diyor acaba geri kalan partları hotfileden indirsem bu rapıdden aldıgım part-1 ile beraber oyunu kursam oyun çalışırmı ? yani sormak istediğim rapıd ve hotfile partları aynı mı ?

3 Ocak 2010 21:08

benim verdiğim sitede bütün partlar aynıydı shera sanırım bunlar da aynı

3 Ocak 2010 21:09

ladies dan çıktıktan sonra gentles yazan yere doğru dönüyorum ama o tuvaletten aldığım kolu hiç bir şeye takamadım

3 Ocak 2010 21:34

ileri git kaan karanlık koridor gibi yer var orada sola dön duvarda bi yer var oraya takacaksın.ışıkları yaktıktan sonra tuvalete girdim lavaboda o iğrenç şeyi görüp dokunduktan sonra sola döndüm tuvaletten ağlama sesi geliyordu konuştum hayalet çıktı ve gitti o gidince tuvalete girdim ve kağıt parçaları aldım birleştirdim sonra anahtar aldım anahtarla buffet yazan kilitli olan yere girdim ordan kemikler topladım 15 tane toplamak gerekiyormuş sanırım topluyorum şimdilik 3 tane aldım

3 Ocak 2010 21:36

shera linkler interchangable.yani biri rapidden öbürü hotfiledan fark etmez

3 Ocak 2010 21:58

şifreyi buldum arkadaşlar telefonun olduğu yerde birisi kağıt yığınlarının yanında birisi telefonun sağında birisi de telefonlu odadan çıkarken sandalyenin üstünde olmak üzere 3 tane menü ye benzeyen kağıtlar var onlarda yeşil tikli olan sayıyı bi kenara yazın 21974 olması lazım daha sonra her oyunda değişen sayılar var.bu kağıtların üstünde yazıyor 1 adet bende birisi 6 birisi 2 birisi 1 di.bu üç sayı değişiyor ben 61221974 yaptım şifreyi (10 defa denedim :)) her rakamı girdikten sonra enter a basmayı unutmayın kapı açılacak.bu arada buffet yazan yerde manken eli ile üst tarafı gösteriyor yukarıya bakın kutuyu çekin içinden kemik çıkacak ve mektup bunları almayı unutmayın şimdi şifreli kapıdan içeri giriyorum devamını yazarım

3 Ocak 2010 22:02

ben bu oyunu hava karardıktan sonra oynamam dedim valla.sabaha çok ilerlemeyin lütfen

3 Ocak 2010 22:05

kapıyı açtım sigortalardan ikisini yerleştirdim ama 3.sünü bulamadım. siGORTALARDAN Birini tuvaletin ordaki Kutu gibi şeyden diğerinide üst kattaki ktu gibi şeyin içinden almıştım.. 3.sü tam olarak enrde acaba..

Bu ARADA ŞİFRE OALRAK DT 874 olan bir yer gördüm

3 Ocak 2010 23:03

o şifre değil onu daha sonra kullanıcaz.3. sigorta yangın söndürme kovaları var orda aşağıya doğru bak kovanın içinde kaan.
şifreyi çözüp içeri girince koltuktan para alıyoruz daha donra sandalyeye tıklıyoruz kare bulmaca şeklinde sayfalardan oluşan kitap var bu kitaba bakarak ışıklı paneldeki ışıkları yapıcaz.dt 684 yazıyordu bende de ama bu olmadı dt=E ye karşılık geliyor E yanacak daha sonra kitapta GWR yazan sayfadaki ilk şekli ışıklara uyguladım.siyah kareli olan yerde ışıklar sönük beyaz olan yerde ışıklar yanık olacak doğru ise bir video girecek kırmızı ışık yanacak ışığın yandığı yere gidicez yerden direksiyon alıcaz.yukarıya tırmanıp çekme yöntemi ile diskleri alıcaz ve buffet yazan odaya geri dönücez.burası biraz karışık disklere sağ tıklayıp dinlicez 2 çeşit ses duyulacak zar sesi gibi biri ince ses biri kalın ses...ince seste elimizdeki konserveyisola çeviricez kalın seste ise sağa
yanlış hatırlamıyorsam sıralama şöle:
masaya gelin kemikleri konserve kavanozuna koyun önce sola ortaya sağa ortaya sağa ortaya sola ortaya sağa ortaya sağa ortaya sola ,yapıp bırakın sayı oluşacak
bende 4535 oldu.telefonun olduğu yere gidicez parayı telefona atıp A kolunu çekicez elimizdeki kağıtlardan birinde telefon numarası yazıyordu 6813 tuşlayın bonus kazanın sonra 4535 i tuşlayın müzik sesi duyacaksınız radyodan geliyor bu ses.buffete geri dönün radyonun olduğu yerdeki kapı şimdi açık içeri girin resepsiyondayız.devamını şimdilik yazmayayım biraz daha ilereyeyim yazarım

3 Ocak 2010 23:54

yangın söndürme kovaları nerede acaba ben sadece 2 tane kova görüyorum. fakat onun içine de giremiyorum

4 Ocak 2010 00:25

arkadaşlar oyunun aşağıda ayrıntılı tam bir çözümü var . Umarım işinize yarar...
Hazırlayan Arkadaşa teşekkürler..


http://hotfile.com/dl/22852372/0b9bf1d/Yeni_Metin_Belgesi.txt.htm

4 Ocak 2010 00:53

o kovanın olduğu yerden aşağıya tıklıyorsun.ama sen zaten çözümü bulmuşsun gerek yok sanırım :)

4 Ocak 2010 11:12

jenelif yardımın için teşekkürler. ben oyuna yeniden başlayacağım o sigorta fusesini bulamadım çünkü.

4 Ocak 2010 11:26

kaan bak ilk odadan çıkıpta rayların oraya geldiğimiz yer varya hani ilk defa rayları görüyorduk o pencerede sağda kovalar var 2 tane duvarda asılı.onlara bakma o kısımdan aşağı bak yerde bir kova daha var onun içinde

4 Ocak 2010 12:46

bu arada oyuna başında korkutucu diyorsanız henüz hiçbirşey görmemişsiniz devam etmeyin =)
hayaletlerle körebe de oynayacağız takipde edeceğiz sesleri de dinleyeceğiz daha çoookk şey var yani :D

5 Ocak 2010 19:57

oyunu 2-3 kere indirdim ama sonunda başardım.. kurdum ve kel kafalı adamın elinden bişey aldım.. Ama dikkatimi çeken bişey var hiç ses yok ne müzik ne de başka bişey.. benim oyun mu bozuk acaba??? sizlerde ses var mı?

5 Ocak 2010 23:48

ses var oyunun özelliklerinden biri de sesi ve efektler zaten ama ilk bölümde olduğun için şimdilik ses olmayabilir belki o kısımdan çıktıktan sonra başlıyor asıl oyun dah sonra ses gelir muhakkak

Adsız
6 Ocak 2010 11:51

arkadaşlar otele girdim saatin yanındaki kuytu yerden anahtar alıp merdiven altındaki kapıyı açtım orada bir kazan ben zeri şeyi çalıştırınca başka bir kapının önünde kızın hayaleti benimle konuşuyor ve ben anlamıyorum orada takılı kaldım ne yapıcam kurtulmak için acil yardım edin pleasssssss

6 Ocak 2010 11:57

hvgkjhygkj

6 Ocak 2010 11:57

ahan da gönderdim

6 Ocak 2010 11:58

ama adımı deiştiremedim

6 Ocak 2010 12:03

pekala. oyunun 7. partında problem var. partı indirmek için tıkladıımda açılan rapid penceresinde partın 0KB olduu yazıyor

6 Ocak 2010 12:04

acıba bu part etkisiz midir. yoksa problem ben de mi? cevap verecek kimse var mı

6 Ocak 2010 12:07

tarkan 7. part sıfır ama problem değil. oyun 6 part rahatlıkla kurabilirsin. zaten 6 partın toplamı 1 CB ediyor. ben 6 partla kudum oyunu ve oynuyorum.

6 Ocak 2010 12:31

deneme

6 Ocak 2010 12:31

evett
Gördüünüz gibi deiştirdim ve geldim

6 Ocak 2010 12:55

benim gibi kapı önündeki sandığı kaldıramıyan arkadaşlar önce kolu çevirip hemen eli halatın üstüne getirip aşşağı doğru çekmek gerekiyor. bu hareketi üç kere yapınca sandık havada asılı kalıyor. halata elimizi değdirip aşşağıya doğru çekme hareketi yapmassak sandık geri düşüyor.

6 Ocak 2010 17:12

Evet yaaa baya abartnak gerekiyor kapakları kapıları açmak için, kolları aşağı çekmek ya da kaldırmakta abartın arkadaşlar.. tıklı tutup çekin reklemlardaki gibi mouse'u kopartmayın ama :D

6 Ocak 2010 19:14

Buffet te 3 kemik buldum, bir de anahtarlık 4 etti, yukarıda kutuda amy nin eşyalarını buldum teyp resmi falan da var, mektupta kızın satanist eğilimlere benzer gariplikler gösterdiği için okuldan atıldığını öğreniyoruz..5. kemik te kutudaki çantadan çıkıyor arkadaşlar..

6 Ocak 2010 19:20

defterden çıkan çizgili 4 parçayıne yapıyoruz? kemikleri ne yapacağımızı teyp bulup dinleyeceğiz? buffetin arkasındaki odada radyo ve kağıtlar..ya bu oyunun sıra mantığını çözemedim

6 Ocak 2010 19:56

camdan girdigimiz depoda telefondan dönerken vezne var ya arkadaşlar orada here diyor, cep telefonunu yakıp bakın bir zarf var içinde şifrenin demiryolu kodu önce yazılıp arkasından şefin kodu gelince 8 haneli kodu çözmüş oluyormuşuz, öle yazıyor :(
anlaşılan ben bu oyuna dikkatimi yoğunlaştıramadımm.. radyoyu kapatıp ciddi ciddi eğilmek gerek puhaha

6 Ocak 2010 20:47

o çizgili 4 parçayı otelin odalarından birinde kullanıcaz.televizyon olan odada kullanıcaz onu yapammazsak hayalet bizi dışarı atıcak =)
açıkcası yardım almadan çözülebilecek bir oyun gibi değil arkadaşlar baya zor ve gerilimli ama keyifli bence
ben ilerledim baya eğer yardım isterseniz yazabilirsiniz
ADSIZ senin içinde şunu söyleyebilirim hayalet arkanda bekliyor işte burda oyunun sesi devreye giriyor.hayaletin ayak seslerini dinleyeceksin ayak sesi duyduğunda arkana döneceksin hayalet biraz daha yaklaşmış olacak böyle devam edeceksin bi kaç kez en sonunda gidecek
açık konuşmak gerekirse o kısım çooookk ürkütücü yani ben çok korktum :D

Adsız
6 Ocak 2010 21:49

teşekkürler jenelif ama ben e1 deki zemini açamıyorum habire makas kırılıyo nasıl açıcam orayı acaba

6 Ocak 2010 23:06

vala bende hiç makas kırılmadı çok fazla kımıldatma mausu basılı tut bir kez çek ve öyle bekle o zaman açılır ben hep öyle yaptım

6 Ocak 2010 23:47

ve ben sonunda bitirdim yorucu korkutucu ve sabır isteyen bir oyundu ama ben çok sevdim =)

7 Ocak 2010 01:19

arkadaşlar direksiyonu aldık kemikli yere döndük, teybi dinledik ama benim kemikler kutuya girmiyo neyi eksik yapıyorum.

7 Ocak 2010 01:37

allah allah kemikler itemlerdeyken teypten dinlediğim seslere göre sol sağ hikayesini yaptım. kemiklerde 4535 oluştu. telefondada 6813 hiç kullanmadım. sadece ahizeyi kaldırıp jetonu atıp solda çıkan numaralardan 4535 tıklayıp kemikli odaya döndüm ve kapı açıldı. kapıdan girince masa üstünde guests april yazan kitabın içinden anahtar aldım. zile tıkladım.

7 Ocak 2010 01:54

zile 6 kere tıklayınca bonus verdi. bu bir döküman. masada işim bitince el yukarıyı işaret etti ama kapı kapalı. aşşağıda duvardaki saatin yanında ingiliz anahtarı işareti çıkıyor. önce saate tıkladım gong sesi ve çocuk gülmesi durydum. saatin yanındaki karanlık yerde telefonun lambasıyla bakınca yerden anahtar aldım. ayrıca kırmızı kitabada 2 sayfa ekledim. anahtarla merdiven altındaki küçük kapıyı açtım. içerdeyim koridor ve resepsiyon var.

7 Ocak 2010 02:00

saçmaladım meğersem hala aynı yerdeymişim. sadece ışıklar yanmış. resepsiyonun arka kısmında ışıklı bir küçük kutular belirdi oraya tıkladım haç şeklinde işaret olan bi kasa galiba onun üstündeki metal topa tıklayıp haç işaretinin alt kısmına indirdim. ama bişi olmadı ya kilitlendim yada oyun takıldı ölece kaldım.

7 Ocak 2010 02:27

YENİDEN OYNAMAK ZORUNDA KALDIM OYUN KİTLENDİ. TEKRAR OYNAYINCA EKSİK YAZDIKLARIMI FARKETTİM. TELEFON EDERKEN YANLIŞ NUMARA ÇEVİRİRSENİZ b KOLU İLE JETONU GERİ ALABİLİYOSUNUZ. AYRICA MERDİVEN ALTINA GİRİNCE BEN AYNI YER SANMIŞTIM DEĞİLMİŞ. MERDİVEN ALTINA SAATİN ORDA BULDUĞUMUZ ANAHTARLA GİRİYORUZ. İÇERDE TELEFONUN IŞŞIĞINI YAKIYORUZ. DUVARDA BİR PANEL VAR. ÇEŞİTLİ VANALAR VAR. BUNLARIN BAZISI İBREYİ İLERİ BAZISI GERİ ALIYOR. BEN GELİŞİGÜZEL BASARAK İBREYİ 24O CİVARINA YADA YEŞİL ALANA GETİRDİM. BİŞEYLER HAREKETLENDİ. MEĞER IŞIKLARI BURDAN YAKMIŞIM. İLERİ TIKLAYINCADA RESEPSİYONA GEÇİP AYDINLIK GÖRÜNCE BAŞKA YERDEYİM SANDIM HAYIR. AYNI YERDEYİZ RESEPSİYONUN ARKASINDAKİ KUTULARA BAKICAM AMA GENE KİTLENİRSEM DİYE KORKUYORUM. ŞİMDİLİK BU KADAR SAVE EDİP ÖLE BAKICAM.

7 Ocak 2010 07:43

arkadaşlar,çok karanlık bu oyun, bir de kapı pencere açmak ne kadar zor. ben şimdilik vazgeçiyorum. zaten size yetişmem de çok zor görünüyor. kolay gelsin size.

7 Ocak 2010 11:58

recepciyonun arkasındaki kutulardan telgraf ağızlık aldım. bide fortis diye bişey okudum.
şimdi yukarı katlar açık. 1. katta 2 oda var anahtar deliklerinden bakılınca birinde televizyon, diğerinde makas var bişi yapılmıyo. bi üst katta da kilitli zincirli kapı var. 3 kata çıkılmıyıo. tekrar aşşağı indim. radyonun ordaki kapıdan bişeyler okudum. kapının tam dibinde yerde kitaptaki pazılı yaptım.
amy oyun oynamaktan hoşlanıyor. pazıldan sonra ortaya çıktı. ben arkam dönükken onun bana yanaşmasını algılayıp arkama bakıcam oyun bu şekilde yanlış zamanda arkanıza bakarsanız ikaz ediyor. bazen gene oyunu başa alıyor.
tabi arkaya bakmak okla onun olduğu yöne dönerek mümkün oluyor.
neyse bikaç kere uğraştım olmadı. sonunda ilk duyduğum tek ayak sesinden sonra arkama baktım. daha sonra ayaksesi falan duymadım incecik gıcırtılar falan oluyo ama zor anlaşılıyo. bende ortalama 4-5 saniye içimden sayıp sayıp arkama baktım. hiç ikaz etmedi gitgide bana yanaştı. sonunda kükreme benzeri bi ses duyulduğunda havada yuvarlak,üstünde işaretler olan yüzük gibi bir cisim gördüm aldım. amy de kaybolmuştu.

7 Ocak 2010 12:12

yüzüğü alıp tekrar yukarı çıktım hala odalar kapalı. telefona mesaj geldi. oyun oynamaktan baksediyor. acaba gene oyun mu oynamak istiyor amy diye aşağıya indim. amy yok ta en dış kapıya kadar gittim. hani mankenlerin olduğu kemikli odanın dış kapısına kapıdan dışarı çıkmak isterken 2 mesaj daha geldi 1-A odaya gitmemi istedi bir mesaj. a-1 e yani televizyonlu odaya giderken bir mesaj daha geldi. baktım kapı açık.
içeri girdim. göz resimleri var duvarda. bi köşede ise kanlıbir birikinti sesler geliyor. bir kol belirdi. bişeyler çıkmaya çalışıyor. televizyona tıkladım. orenkli dört parçayı televizyona yerleştiriyoruz. gelişigüzel tıkladım boşluklara kendileri uygun yere konuyo zaten. devre kartı bunlar onları düzenlemeye çalışırken köşedeki yaratık gitgide oluşmaya başladı ve bana saldırdı ben küçük bir animasyon seyredip kendimi kapı dışında buldum.
daha sonra tekrar odaya girdim. gene devrelerle uğraşmaya başladım en belirgin olan beyaz kabloydu onu parçaları birleştirmek için tıklarken edvre tamamlandı. çok ani geçtiği için tam anlatamam ama. şöyleki sol üsteki beyaz kablo sarı lambadan çıkıyor. hemen altındaki parçayıda beyaz kablo onun ucuna eklenir şekilde tıkladım sağ üsteki parçayıda ona ekliycek şekilde tıkladım sağdaki sarı lambayla son uç eşleşti. sağ alt parça ise beyaz kablo kelalaka duruyodu devre tamamlandığında. neyse devre tamamlanınca televizyon devreye girdi. görüntüde gazetede resmini gördüğümüz uzun saçlı katil zanlısı sorgulanıyordu.

7 Ocak 2010 12:22

önce gelişigüzel bi polisi bi zanlıyı tıkladım. ama bişiler soruluyo cevaplar bekleniyordu. bi türlü burdan çıkamayınca dikkat ettim. büyüteç işareti başka noktalarda da çıkıyordu. onlarada tıkladım. yani 4 ayrı nokta var tıklanıcak sıralamayı hatırlamıyorum. önemide var mı bilmiyorum. ama 4. tıkladığımda ekranda bi hareketlenme oldu ve ekrandan çıktım.
hareketlenme nedir tam anlamadım ama o yaratık daha önce yada tam sorgu bittiğinde fırlayıp duvarı delmiş. şimdi delik duvardan içeri girdim. bir kapı var içerde kapının hemen solunda duvarda elektirik düğmesi var onu açtım. etrafta bi sürü tablo var arkası dönük. beş çeşit tablo gurubu var. bunlar anladığım kadarıyla kelebeğin oluşma evrelerinin resmi. tablolara baktıkça yukardan ipliğimsi uzantılar oluştu. tıkladım bişi olmadı. ışığı kapatınca bu iplikli uzantıların koza olduğunu anladım. fosforlular parlıyorlar. bi ikisine tıkladım. koza içindeki kurtçukları gördüm. ama bişi olmadı gene fosforları bitti. gene tabloları ters çevirdim. gene elektiriği kapadım. değişik kozalara tıklamaya çalışıyorum. sanki değişik bir kurtçuk arıyorum vakit yetmiyo hemen fosforları bitiyo. halen uğraşıyorum.

7 Ocak 2010 12:35

arkadaşlar şimdi bu kozalara tıkladıkça ışşığımız bitiyor. yeniden tablo çevirip fosfor oluşturuyoruz ya. bu sefer kozalara tıklamadan incelemeye aldım. deliğin sanırım 2 sağında yukarı doğru diğerlerine göre içi siyah duran bir koza gördüm. deliğe yüzümüz dönükken 2 sağa gidip bi yukarı yaptım sanki belli belirsiz kozanın içinde siyahlık görünüyo. o kozayı tıklayınca içinde kilitli kapıyı açıcak tokmak aldım. tokmağı kilitteki yere yerleştirip sağa çektim kapı açıldı. şimdi tahtalarla çakılı alanın arka kısımındayız kapıda D yazıyor. karşı kapıda da C yazıyor. D yi itip girdim. içerde heryerde iskambil kağıtları var. bakıyoruz.

7 Ocak 2010 12:46

odada dolaştım bşi bulamadım yalnız bir cama yaklaşılıyor bide dolaba. dolap açılmıyor. camdada bişi yapılmıyor. tekrar koridora çıktım. tam kapı D nin sağ altına doğru bi delik var oraya tıkladım önce böcekler fırladı tekrar tıkladım bi göz fırladı. gözü aldım. tam arka duvarda bide tablo var ona baktım. mesaj geldi bir cathot ray ışınından bahsediyo mesaj. tekrar c kapısından kozalı odaya geçtim ordanda televizyonlu odaya bu ışınlar televizyonla ilgili olabilir.

7 Ocak 2010 13:00

tekrar 1C ye geçip ordanda delikten geçip televizyonlu odaya gittim tv de gene büyüteç işareti çıktı gene seyrettim deminki soru cevap sıralası tekrarladı. önce sanık sona polis sona polisin solundaki duvardaki göz resmi vede en son sanığın arkasındaki karartı tıklanıyormuş. derken aşşağıda tahtaların arasında biz göz daha buldum alınmıyor. bi alet istiyo. tekrar d odasına gittim camdan baktım.

7 Ocak 2010 13:21

gene bişey yok devamlı bağıran bir ses var. şimdi tekrar dolaba gittim. dolabın sağ kapağı oynuyor. dene büyük çabalarla sağa doğru çekerek açtım kapağı. bir gardorop burası biyere tıkladım tozlar arasında bir sesle beraber bişeyin düştüğünü gördüm. dolaptan çıktım. yerde bişi yok. sol çekmecede oynuyor. gene çekmeceye tıklayıp iyice geriye çektgim. yoksa kapanıyo. ordan amye ait bi çalışma kitabı aldım. burda yapacak bişi yok. camın yanındaki yatak üstünde büyüteç işareti çıktı. yatağı sağa çektim arkasında delikten içeri girdim. gene mankenler falan ilerledim. gene animasyon. şimdilik bu kadar

eko
7 Ocak 2010 15:58

arkadaşlar ben bu amy'nin oyunundan geçemedim ayak seslerini dut-yuyorum dönüyorum arkamı ama olmuyor her defasında birşeyler söyleyip geri gidiyor

7 Ocak 2010 18:34

Slm Eko,
dinle dua sesleri arasında ayak sesleri ve hafif bir tahta gıcırtısı oluyor dön hemen, amy yi son 3-4 dönüş dışında göreceksin zaten iş konuşup konuşmamasında.. gördüğün halde konuşmuyorsa zamanında dönmüşsün demektir.. son dönüşlerde amy görünmüyor, doğru döndüysen konuşmuyor.. dönmeye devam et

7 Ocak 2010 18:36

Bozocum ellerine sağlık, ben şu an derli toplu bir odadayım 1E içim açıldı vallahi :D

7 Ocak 2010 18:37

eko 4-5 saniyede bir dön. hafif bir gıcırtımsı ses duyuluyo ya da duyulmuyo.

7 Ocak 2010 19:00

yatağı sağa çekip içeri girmiştim bi animasyondan sonra yataktan makas aldım . yatağın kenarlarına doğru büyüteç çıkıyor. büyüteçe tıklayınca yerde bazı folyolar şişeler falan var içlerine bakıyoruz. böcek dolu. neyse makasla televizyonlu odadan yerden gözü alıyoruz. makası tıkladıktan sonra bi iki kere kırdım . daha sonra makas ordayken hereklet ediyor devamlı ama gözü çıkaramıyor. elimi maustan çekmeden bir daire çizdirdim göz etrafında pat dedi göz çıktı ve aldım. mavi göz. tekrar makaslı odaya döndüm. mesaj geldi folyolara şişelere tıkladım böcekler var ama şişelerden birinde bu seferde yeşil göz aldım.

7 Ocak 2010 19:06

odadan çıktım gene o dolaba gittim dolabın içinde işlem yapılacak işareti çıkmıştı. bu kezde makası tahtaya taktım. elimi bastırarak tahtayı yukarı doğru çekerek açtım. bahçedeyiz. ha dolaba gitmeden önce bi mesaj daha gelmişti.

7 Ocak 2010 19:08

ben şimdi bu oyunun ikincisini ve birincisini sis den rica edicem
bunu bitirdiysem onları da bitiririm galiba herkes onların daha kolay olduğunu söylüyor :D

7 Ocak 2010 19:10

Bozocum hatırladığım kadarıyla ekleyeyim bir süre de olsa yazmadan oynama keyfini yaşa..

*Burada deyince cep tlf ışığını yaktım, mankenlerin ilerisinde yatak üzerinden makas aldım, sola dönüp yere baktım alüminyum folyolar içlerinde hamam böcekleri..
*odadan çıkıp televizyonlu odada göze tıklayıp makasla ileri geri zorladım, makas kırıldı geri 1B ye gittim bu kez 2 makas aldım, 2. makasla gözü yerinden çıkartıp aldım.
*1D ye dödüm msj geldi, 1B deki yatağın oradaki folyoları karıştırdım en sol üste doğru birinden bir yeşil göz çıktı aldım
*Makasınız yoksa bir de makas alın, 1D ye geçtim karşıdaki dolabı kapağını açtım, askıların orada işlem olarak makası seçtim.Kapak açıldı başka bir yere girdim
*Bu yerde sağda sarmaşıklar var onları saağ çekip altından çıkan kitabı okudum, hazel kahverengi gözlü bulduğumuz kahvengi gözler amy nin değil
*Yukarı ve aşağı bakıp yardım eden yokmu seslendim, solda kapıya baktım topuzu yok.
*sağda ileride karanlık var oraya gittim here diyince tlf ışığına bastım bir kağıt aldım siyah çizgilerle anlatılan öykünün eksik sayfaları. ookuma bitince aynı yerden kapı topuzu aldım.
*topuzu kapıya takıp abartılı çektim açıldı.çıkıp etrafa bakındım, üzeri ışıklı kapı var numarası okunmuyor,kapısını açamadım
*heykel var, koridor var koridora daldım, sola döndüm 2. kat gibi bişey yazan yere yöneldim kapının dışına çıktım.
*Amy yaşıyor yardım diye bağırıp sustum, geri dönüp içeri girdim,sağa dönüp geldiğim kordora girdim bir manken yukarıyı gösteriyor, oraya gidince bir kapı daha, oadada tv var ama düğmesi eksik
*Kapı ile tv arasında karanlık alana gittim, teneke kutular var, sol taraftaki raftaki kutulardan bir düğme aldım
*Sağ taraftaki raftaki kutular boş ama yukarı bakılıyor, perde gibi bişey var iple bağlı, 1Bye gidip makas aldım geldim ipi kestim.
*Perdeden sola mı döndüm duvarda karakaelm otelin resmini seyrettim,çerçevesiz siyah pencereye tıklatarak bir yeşil göz daha aldım
*hemen sağa dönünce bir sehba var üzerinde bir defter, tıklayınca parça birleştirme puzzlenı yaptım
*tv ye dönüp düğmeyi taktım filmi izledim, arada simgeler var onları not aldım.
*odadan çıkınca bilet lütfen msj geldi, biletlerin olduğu depoya gittim.depoda telefların oradaki sıradan mavi göz aldım
*mesaj havadalgalarındaki değişikligi hisset diyor, dışarı çıktım hava dalgası falan yok.. tesadüfen otele büfe tarafından girerkenki radyonun sağ arkasına doğru kahverengi gözü buldum.
* mesaj resepsiyonda yeni bir konuk var,resepsiyona girdim, guest booka tıkladım biri gelmiş,sayfanın solundan 1E nin anahtarını aldım
*Ben otelin ön kapısından girmeyi seçtim çok dolaşmamak için, ışıklı kapıyı 1E anahtarıyla açtım düzenli normal bir oda ohh.

7 Ocak 2010 19:10

derkeenn oyun delisi yazmış zaten :D tavsiyelere

7 Ocak 2010 19:11

özür dilerim arkadaşlar yazdığınızı yorumu gönderince gördüm.. iyi oyunlar :D

7 Ocak 2010 19:13

unuttuğum bişey var. makaslı odada karanlık olduğundan gene telefonun ışşığını kullanıyoruz. bahçede gökyüzüne baktım. sarmaşık var altında kitap ama alamadım. sarmaşığın solunda yerde gene bakılacak bi nokta var. telefon ışşığını kullandım. kitabıma gene sayfa eklendi. sayfaları alınca altından kapı tokmağı aldım. bide bir kapı var açamamıştım. şimdi tokmağı deniycem.

7 Ocak 2010 19:50

tokmağı kapıya taktım açıldı. çıktım karşıda parlak boyalı işareti olan kapı var açılmıyo. sağa döndüm sonra sola dışardayım. bişiler dedi adam tekrar geri otele girdim. tam karşıda kapıyı işaret eden bi manken var o kapıdan girdim. bi televizyon var düğmesi eksik. ilerde karanlık olan yere gidip raflardan birinden düğme buldum. daha çok şişe mantarına benziyo. sola doğru gidince perdeli gibi yer var orda perdenin sağ üst köşesinde büyüteç işareti çıkıyo. makasla tıklayınca perdeyi kestim. devamlı sola döndüm duvarda resim var. resimin karanlık camına tıklayınca bi yeşil göz daha aldım. ha bu arada amy bizi içeri kilitledi kapı açılmıyor. televizyona düğmeyi taktım sırayla kelebek oluşumunu izledim. arada semboller çıkıyo onlarıda not ettim belki işime yarar. mesaj geldi gene.

7 Ocak 2010 19:53

bide masanın üstünde gene kitapta resim birleştirme yaptım. sağda solda teneke kutular var tıklanıyo ama bişi olmuyo. kapıya baktım açılmış. kapıdan çıktım ticket yazan mesaj aldım bakalım nerde bu bilet.

7 Ocak 2010 20:14

bahçeye tekrar uğramıştım. bu sefer sarmaşığın altındaki kitabı sarmaşığı sağa doğru bastırıp çekerek açmış ve okumuştum. neyse bilette kalmıştık bilet gişesi depodaydı. depoya gittim camdan girdim. telefonların ordaki banktan mavi göz aldım. mesaj geldi bu seferde buferse gittim. radyonun yanından kahverengi göz aldım. gene mesaj geldi resepsiyonda yeni konuk varmış. radyonun ordan resepsiyona gidip deftere baktım. glorya diye biri kayıt olmuş . gene defterin solundan E_1 in anahtarını aldım. dışarı çıkıp diğer ana kapıdan E*1 e gittim. fosforlu yazı olan kapı şimdi ordayım . düzgün bi oda. daha sonra devam ederim.

7 Ocak 2010 21:24

o düzgün odada günümüzde hayali arabada hangi soruya ne yanıt verdiğimiz önemli sanırım bir türlü kadının kaza yapmasını önleyemedim, arabaya her bindiğimde soruların yanıtlarını farklı veriyor, bir formül bulamadım bulan var mı?

7 Ocak 2010 21:36

yirmi küsürüncü denememde kadının kaza yapmasını engelledim.. soruların yanıtı "yes, ı must not forget" yada "ıf ı could have different life" olmalı farklı bişey söylediiğinde kaza kaçınılmaz, her zaman aynı soruya aynı yanıtı vermediğinden şu soruları sorun diyemiyorum..yeniden doğmaya hazırlanmadan önce bize 2 hırsız anahtarı ile daha önce de bulduğumuz üzeri simgeli halkalardan veriyor.

7 Ocak 2010 23:30

aa en yazarken hiç senin yorumların görünmemişti oyun delisi. şimdi açınca gördüm.
ben şimdi düzen bozulmasın kıssaca düzgün odayı anlatıyım.
düzgün oda 1947 yılındaki hali.
önce etejerin üstündki gazeteyi okudum.
etejerin hemen yanında sandalye üstünde çanta var üstünde araba anahtarı. ama alınmıyor. daha sonra kapı yanında bavul var kapağını gene uğraşarak açınca buğüne dönülüyor. heryer berbat. etejerin üstünde renkli yuvarlak parçayı alıyorum. sağda masanın üstünde yaratık var. onu makasla öldürdüm.
yerde tahta arasında para var almak lazım ama yaratığı öldürünce makasım kırıldı.
yatağın başucndaki rakamlara dokununca gene eskiye döndük. bu pozisyonda o renkli yuvarlaklardan 4 tane daha buldum. 1. kültablası yanı
2.yatak başucundaki tablonun kenarından
3.sandalyedeki çantanın yanından. dikkat edin yazı kapıyo olabilir.
4. kahve fincanı yanından 5 ise günümüz pozisyonundayken etejerin üstünden alınmıştı.
bunları yatağın yanındaki kutuya yerleştirip çeviriyoruz. amaç aynı renkleri yanyana getirmek. kutu açılıyoru gene resim tamamlama yapıyoruz.
bu arada makas almak için çıkıyım dedim eski konumdayken kapı açılmıyo.
renkli yuvarlakları koyduğumuz kutunun yanındaki sigara paketindeki resme bakıyoruz. alt gözde bi kitap var ona bakıyoruz.

8 Ocak 2010 00:33

oda kötü halindeyken yani bugünkü halindeyken öldürdüğümüz yaratığın masasına direksiyonu dergiyi ve tahtanın arasından aldığımız çantadan çıkan dergideki kanlı parayı koyyoruz. makasla yerdeki tahtayı açmak için makası yarığa tıklayıp mausu sola sağa oynatınca tahta kalkıyor. orda el çıkan yerde paraları çekiştirip çantayı alıyoruz. içinden kanlı para çıkıyor. işte bu parayı kastediyorum. glorya direksiyona geçiyor. bişeyler söylüyor. can you help you sorsu ile başlıyoruz. verilen cevaplar ya yes l must not forget yada lf only my life şeklinde olmalı.
ilk sorunuz didyou ile başlıyan soru olucak
2. soru there must be
3. soru you could stil
4. soru the newspaper
5. soru ilk seçenek antonlu soru olucak
yalnız ben çok uğraştım ilk 4 soruyu doğru sordum ama çok kez 5. soruda 3 seçenegide denedim hiç birini kabul etmedi kaza yaptı. sona nasıl olduysa antonluyu kabul etti. bize gene işaretler olan halkadan ve 2 tane çubuk gibi şey verdi.
kilit pick miş adı.

8 Ocak 2010 00:55

şimdi 2. kata çıkıcaz. hatırlarsak orda zincirli kilitli bi kapı vardı. sanırım bu gloryanın verdiği kilit açıcağını orda kullanıcaz diyerek dışarı çıkıp buferisin olduğu yere gittim radyonun olduğu kapıdan recepsiyona gelip ordaki merdivenlerden 2. kata çıktım içerden nasıl çıkıcamı düşündüm zor geldi bulamam diye bbradyonun olduğu kapıdan girdim.
2. kat karanlık. telefonun lambasını yakıp kilitlere yakınlaştık. kilit açıcağını ortadaki kilide tıkladım. kilidsin çevresinde kuzeyi kuzeybatı, doğu güney, güneybatı yönlerinde el işareti çıkıyor. buna göre önce sol üste tıklayın yani kuzeybatı. 2. olarak sağa tıklayın yani doğu yani saat 3 gibi. 3. olarak üste tıklayın kuzey yani saat 12 gibi. 4. olarakalt sola tıklayın güneybatı yani saat 8 gibi kapı açılıyor

8 Ocak 2010 01:27

kapıdan girince hemen sandalyeden davetiye alıyoruz. amy oyuna davet ediyor. yer 2C, şifre MELUS.
2c ye gidiyoruz. ruh çağırma tahtası var. tıklayınca sandalyeler hareket ediyor. göremediğimiz birileri oturuyor masaya. tahtaya tıklıyoruz solunda bir broşür var onada tıklıyoruz. yakınlaşıyor. bi tarih falan yazıyo onu tahtada denedim bişi olmadı. sonra melus kelimesini işaretliyoruz tahtada. birden odanın şekli değişiyor. amy oyun istiyor yorgunuz falan dinlemiyo. sehpa üstündeki bezi kafamıza geçiriyoruz. bi kaç denemeden sona amyi yakalıyoruz. bunun sonunda 3. halkayı alıyoruz. halkaların üstündeki resimler aynı televizyondaki sembollere benziyor. odadan çıkınca mesaj alıyoruz. yeni ziyaretçi var.

8 Ocak 2010 02:07

oyunun 2 türlü sonu var amy bize birinin burda kalması gere kdiyor.amy'e sen git ben kalırım derseniz hayaletler sizi alıyor ve orda kalıyorsunuz (ben öyle yaptım bağıra çağıra aldılar beni :D)
ya da bu benim oyunum değil kalmıyorum diyorsunuz ve elinizdeki kilit açacağını kullanıp kapıdan çıkıyorsunuz ben öyle yapmadım tabi biraz ürkütücü oldu :)

8 Ocak 2010 02:58

resepsiyonda deftere andrew kayıt olmuş gene 2e anahtarı alıyoruz. 2 kata çıkıyorum. 2e ye girip masa üstünde resim tamamlıyorum. dr. wimbley imzalı rapor bebek 2 aylıkmış. sona yatak üstünde gene bir sandık var onuda kilit açıcağı ile açıyorum. önce alt yani güney saat 6. sonrasağ üst yani kuzey doğu yani saat 2. sona solüst kuzey batı saat 10 gibi. en sonda üst yani kuzey saat 12 gibi. açılan sandıktan teleskop alıyorum. yatağın yanında andrewin kitabi var ilk sayfadaki resmi sağa çekip alıyuorum. altta annesinin resmine bakıyorum. dıiarı çıkıyorum. koridor hemen kapının yanından karanfil alıyorum. tekrar burdan çıkıp günümüz halinde d odasına giriyorum. bebek ağlıyor yatağa dokununca eskiye gidiyorum. koltuktan biberon alıp yatağa bırakıyorum büyük yataktan çıngırak 2 resim alıyorum onlarıda bebek yatağına koymak isterken bombalanıyorum. koltuktaki gazeteden savaş olduğunu öğrenmiştim. eskimiş odadayım yeniden bebek ytağında müzik kutusu var onuda aldım geri dönmek istedim eskiye olmadı. burdan a odasına geçtim. duvardaa makaslar var bişi yapamadım. odanın derinliklerinde bi adam var ağlıyo. onla konuştum. son seçenekten bir önceki soruda amy le ilgiliydi kıyametler koptu bişiler oldu kendimi dışarda buldum.şimdilik bu kadar.

8 Ocak 2010 12:06

teleskop koridorun sonunda tıklıyorum. çalışmıyor. teleskoba giderken bir tablo var masa yanında ona tıklıyorum bikaç kez bana bonus veriyor. the old school un resmi olan bir yazı bu bonus. ha buraya gelmeden önce 2E de dolap gibi şeyin ysağındaki duvara telefon ışığı ile baktım helezonlar oluştu. ışıklı bir küre yanıp durdu. bunları yapıp odadan çıkmıştım.
şimdi teleskopun yanındaki odaya girdim burası banyo ilerde gene yaratıktan var. makasla yaratığı öldürdüm. temizlenen yere gene bişeyler konulacak. andrewin kitabından yırttığım resmini, karanfili ve bebek odasından aldığım müzik kutusunu koyunca kamera küvete döndü.
andrew banyo yapıyomuş. konuşmaya başladık. tüm konuşmalar sonunda gene seçenekli sorular geliyor sırasıyla 1. soru you run ile başlıyan cümle
2. soru you were ile başlıyan
3. sor you should ile başlıyan bunları dopru yapınca andrew aynaya yada dolaba 13425 yazıyor.

Adsız
8 Ocak 2010 12:08

lalala.. arkadaslar bu kemikler birturlu yapamiyorum ne yaptimsa sayi cikmiyo nasil olcak rakamlae nerde cikacak dunden ber takildim kaldim ayni yerde yardimm lutfennn

Adsız
8 Ocak 2010 12:13

bozo ben lalala yardimini bekliyorum acill pls

8 Ocak 2010 12:16

bu verilen numara bir kod büyük ölçüde aşşağıdaki kasanın kodu. odadan çıkıp resepsiyona gidip önce küçük kutularda ki fotis yazan kağıda bakıyoruz. bu kağıt kasa üzerindeki haç şeklindeki kilidin numaralarının yerini gösteriyor. buna göre kasaya yakınlaşıp 13 425 i fotiste yazan yerlere göre giriyoruz. ait olan numaranın yerine tıklamak yeterli oluyor. düğme biz tıkladıkça kendi gidiyor. biz düğmeyi sürüklemiyoruz. kasa açılıyor. ve bir teleskop parçası daha alıyoruz. tekrar e2 ye gidiyoruz. duvarda farlayan yazıya tıklayınca eski günlere gidiyoruz.

lalala
8 Ocak 2010 12:27

:(

8 Ocak 2010 13:00

eski günlere gidip koridorun sonundaki ayaklı sehpaya teleskobu kuruyoruz. merceğine bakıncca takım yıldızlar görünüyor. odaya dönüp listedeki yıldız şekillerini çizdim . teleskobun merceğine dokundukça yıldızlar değişiyor. ama ben bi türlü hangi yıldız hangisi bulamadım. bu kısmı çözen varsa lütfen ayrıntılı yazabilirmi burda kaldım.

8 Ocak 2010 13:24

Adsız ve Lalala arkadaşlar, büfede kemikli masaya geldiğimizde teybe bantları takıyoruz.. adam birşeyler söylüyor ve kemikleri karıştırıyor.. o sesleri iyi dinleyip aklımızda tutuyoruz. sonra kemiklerin olduğu masaya tıklayıp kemikleri ve kutusunu alıyoruz otomatik bizim kemikler de oraya ekleniyor. sonra kutu elimizde tıklamadan masanın en sağına taşıyoruz dinliyoruz, sonra en soluna taşıyıp dinliyoruz şıkırtı tonlarının farkına göre teypte dinlediğimiz uzuuz şıkırtının aynısını çıkartacak biçimde 5-6 kez masanın sağına soluna kutuyu taşıyıp atıyoruz.. şıkırtı yanlışsa başka şekilde düşüyor kemikler.. şıkırtıların sırasını doğru tututturduğumuzda kemikler 4535 okunacak biçimde düşüyor.. iyi müzik kulağı olan kolay çözer kolay gelsin

8 Ocak 2010 14:20

Bozom,
yanda bulmamız gereken yıldızların adları yazıyor, mercekte yıldızı tutup sağa yukarı sola çekince başka yıldızlar geliyor.. tanıdığını yandaki kutulara tıklayıp işaretliyorsun, digerini bulmaya çalışıyorsun..ancak Fervian diye bir sistemi bulmamız isteniyor ki 16 sistemin şeklini çizmişim not defterime aralarında fervian yok..

8 Ocak 2010 14:30

Arkadaşlar 6 yatak başındaki duvarda, 6 yan duvarda, 4 kitabın içinde yıldız sistemi şekillerini bir deftere çizip yanına isimlerini yazın daha kolay oluyor.. Fervian takımyıldızı ise tek bir çizim kalıyor odada ismi belli olmayan kitabın üzerindeki.. o şekli de Fervian olarak işaretledim.. adamın 1947 deki görevi bitti annesini yanına döndü..

8 Ocak 2010 17:19

ben bu bebekleri ve de gözlrini kulede yerlerine koymuştum ama hala benim invennte ne arıyor bunlar??? oyunun sonuna yaklaştığımı umuyorum ama bir sıralama mantığı bulamadım hala :(

8 Ocak 2010 17:42

İsatasyonun arka tarafında kadınlar wc sinin oradaki kutudan alınan kutuyu açmak için hırsız anahtarlarını
6_1,5_10,5-3 (saat düşünün) sırasıyla tıklayın

8 Ocak 2010 18:22

3. katta ellerinde kalp tutan hepsinin attığı seslerinden bellli olan mankenlere kalp sesleri dıt dıt farklı tonlarda ama kesik duran kalbin monitöde çıkaracağı sese benzer ses çıkaracak şekilde tıklamak gerekiyor.. başım döndü ama sanırım soldan 3a diye başladığımızı varsayarak 3d, 3a, 3c, 3b, ve 3e tıklamak gerek gıcıklık osun diye bir ileri bir geri...sonra f kapısına bakın f kapısı belirmişse doğru tıklamışız demektir.

8 Ocak 2010 18:54

Oyun bitti ve JeNeLiF in tavsiyesine uyarak ben buraya ait değilim, benim oyunum değil dedim kaldım..

Arkadaşlar oyun güzel, ama elde ettiğimiz nesneleri kullanma sırası yok, oyun bittiğinde elimde bir yığın nesne kalmıştı.. Yani alışılagelen nesne- devam ilişkisi dışında sms ile yönlendiriyoruz..oyun zor, ama zorluğu sıralı ya da alıştığımız mantık yürütmenin dışında bir akış sergilemesinden kaynaklanıyor.. ben sıkıntılı aceleci biriyim, resepsiyondaki zile çok kez dokundum bonus aldım bunların sayısını veya yerini bulmak mantıksal bir dizin izlemiyor.. Açık söyleyeyim , bozomdan ya da
http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcDd/DF3LS/darkfall3.htm bu adresten yardım almasaydım oyunu bitiremezdim...
İyi oyunlar tüm site dostalarına..
Bozom, çok güzel çözüm yazıyorsun, başladın, emeğine kıyamadığımdan tamamlamadım.. :@

9 Ocak 2010 02:00

teleskopta yıldızları benim gibi bulamayan olursa sebebi şuymuş. teleskopun gövdesinde 2tane kod numarası girilen yer var daha doğrusu objektifin netlik ayarı. ben onu yapmadığımdan yıldızları karman çorman gördüğümden bulamıyormuşum. şöleki günümüze dönün yani koridorda ileri gidince günümüze dönülüyor. sona tam terse teleskobun lduğu yere gelin teleskobu tıklayın objektif ayarları paslı oynamıyor ama eskiden üst sıranın 40 ta alt sıranında 30 da olduğunu anlıyoruz. tekrar e odaya gidip duvardaki fosforlu sembole tıklayıp eskiye yani düzgün hale gelince teleskoba gidip önce netlik ayarını 40 la 30 u yapıp sona yıldızları arayın. hemen bulunuyor. fervian denen yıldızda kırmızı kitabın kapağındaki yıldız olucak. zaten oyun delisi sölemiş.

9 Ocak 2010 02:07

bide yukarda amy nin arkadaşları ile oynadığımız ruh tahtasındaki şifreyi melus yazmışım oysa doğrusu malus olacakmış. bu nedenle tahtayı geçemeyen arkadaşlar olduysa özür dilerim.

9 Ocak 2010 02:20

bari kaldığım yerden devam ediyim. teleskobu halledince tekrar banyoya giriyoruz. küvetten bir bebek alıp telgrafı okuyoruz. ve 4. halkamız oldu. banyodan çıkınca peşpeşe 2 mesaj geliyo bişeyler unutmuşuz mealinde . koridorda ilelerken bi mesaj daha geliyor. baykuş ile ilgili bizde baykuş sesini nerde duymuştuk kulede o nedenle 2. platforma gidiyoruz.

9 Ocak 2010 02:27

lala mesajını şimdi okudum kusura bakma gerçi oyun delisi cvp vermiş ama ben tekrar yazıyım. çünki ben orda çok uğraştım. kemikleri kutuya koymaya çalıştım dı meğer gerek yokmuş. itemlerde kemikler durmasına rağmen kutuda işlem yapıyorlar. şimdi itemlerdeyken teyp yada banta tıklayın sesleri kaydedin. şöle tanımlıyabiliriz. bazı sesler kuvvetli bazıları daha cılız çıkıyor. mesela ben şöyle not almışım tiz,pes,pes,tiz,pes,pes,tiz şeklinde duymuşum sesleri masaya yaklaşıp kutuya tıklayın tiz sesler için kutuyu sola pes sesler için sağa getirin. seri tamamlanınca kutuyu atınca kemikler fırlıyo ve o dediğimiz rakamı oluşturacak şekilde sıralanıyorlar. umarım yardımım olmuştur.

9 Ocak 2010 03:04

2 platformdan hareketle kuleye çıkıyoruz. karanlık telefonun lambasını yakıp kiltli zincirli kapıyı görüyoruz. gene kilt açarlaönce alt sol saat 8 gibi, sona alt saat 6 gibi, sona üst saat 12 gibi en sonda saat 2 gibi üst sağa tıklıyoruz. kilit açıldı. gene makaslı bir oluklu levha var. levhayı sola çekerek açıp iskeletin gözünden para, makas ve amy den bir davetiye alıyoruz. parti 2-c de şifre MORCANA diye yazıyo. daha sonra yerdeki 3 tabuta bakıyoruz. elimizdeki 2 bebeği tabutlara koyyoruz soldaki boş kalıyo. burdan çıkmak için muhakkak demiri tutarak tıklayın yoksa çıkılmıyo. demir derken merdiveni kastediyorum.el işaretini tam merdiven demirine tıklayın. sona kuleden aşşaği inip gene bufers kapısından yani radyolu yerden geçerek 2-c ye gidin.

9 Ocak 2010 03:23

2C de gene tahtaya morcana yazdırdık sona amy geldi bi hikaye anlattı. dışarı çıkılmıyor. bi gemiyi amynin laflarına göre hareket ettireceğiz. ortada gemi falan yok biz gidiyoruz o yönlere. cam tarafı west batı oluyor. amy nin olduğu yer kuzey yani north haritanın olduğu duvar güney yani sought, kapı tarafıda doğu yani east oluyo. valla ben uzun süre bekledim konuşmadı oraya buraya tıkladım yok konuşmadı ekranın en altlarına tıklayınca konuştu. arada sağ click bile yaptım. mesela güney dedi harıtanın olduğu yöne gittim. oraya buraya tıkladım. bi müdett sona batı dedi oraya gittim. neyse nasıl konuştu neden bekledi bilmiyorum sonunda amy kayboldu odadan çıktım.

9 Ocak 2010 03:32

ha bu arada 4. halkayıda aldım. ilerledim mesaj geldi yeni misafir var recepciona giderken gene eskiye döndüm. tekerlekli ikram arabasından şişe aldım tekrar günümüze döndük. aşşağıya indik matilda ziyaretçi anahtar yerindede sigara izmariti var. yukarda bir odada sigara paketinde onun resmini görmüştük.

9 Ocak 2010 03:39

bufersin kapısının sağında bir sigara makinası vardı. ona demin iskeletin gözünden aldığımız parayı atıp sigara aldım. sağ click yaptım paketin içinde matildanın resmini gördüm. 2B ye gittim yaratık var onu makasla halettim.

9 Ocak 2010 03:54

matilda için yaratığı öldürdüğüm masaya sigaradan çıkan resmi, ağızlığı, şişeyi koydum. matilda konuştu. elbiseleriyle ilgili başına bişiler gelmiş utanmış alay etmişler ve bize b2 nin anahtarını verdi. dışarı çıkıp tekrar b kapısına bakınca fosforlu sembolü görüp anahtarla tıkladık eskiye gittik. matilda sarhoş herşeyi çift görüyor. ayılması lazım. odada bi tur atınca ancak buz kovasında büyüteç işareti çıktı. tıkladık kovaya matilda ayıldı.

9 Ocak 2010 03:59

odada ne var ne yok büyüteç çıkan herşeyi inceleyip gene duvardaki sembole tıklayıp günümüze geldik.

9 Ocak 2010 04:32

matildayla konuştuk. sona sorular geldi sıralama şöle;
1. soruyou were drung
2. soru the review
3. soru charles
4. soru you should have worn the sach
5. soru you were performing at the empire ...
şeklinde başlıyan cümleler
daha sonra o yarım kalan yanlış performansını düzeltmek istedi. ben bi kaç kez yanlış soru sordum. o duvarda bir hayal şeklinde showunu yaparken tekrar başa aldım gene olmadı. meğer duvardaki sembolden eskiye dönüp. gene buz kovasına tıklayıp makyaj masası üzerindeki bakınca az sona silikleşen kağıtta doğru laflar varmış onları büyük bir sabırla defalarca baştan alarak not ettim.
artık onları yazamıycam sizde aynısını yapın. tekrar günümüze döndüm doğru lafları edince gazetelerde yazılanlar değişti matilda sevindi ve bana halka verdi.

9 Ocak 2010 04:51

şimdi 3. bebeği arıycaz. kadınlar tuvaletinin oraya gittim. çünki su aldık ya matildanın odasından orda yanan bir varil vardı o nedenle oraya gittim. varile suyu attım yanmış bebek aldım. üç tane mesaj geldi gene kuleye çıktım 3. bebeğide koymak için ondan önce varilin ordaki alet kutusunu oyun delisinin dediği gibi açıp makas almıştım.

9 Ocak 2010 11:32

arkadaşlar sakın benim gibi hata yapıp da bu oyunun 1. sini oynamayın :)
sadece konuşmalardan ibaret çok kötü bir oyundu 3 parta yazık oldu :(

9 Ocak 2010 21:26

bebekleri tabuta zor yerleştirdim. hangisi yanmış hangisi boğulmuş karışrırdığımdan tak tek denedim.
itemlerde gri gibi olanı yani birinciyi orta tabuta,3. yü ilk tabuta,1. ciyide son tabuta koyup soldan sağa mavi yeşil ve kahverengi gözleri taktım.
bir yuvarlak metal aldım. oda halkaların ortasına yerleşmiş.
kuleden indim.

9 Ocak 2010 21:40

malesf oyunum gene kitlendi. valla çok sıkıldım gerisini yeniden başlayıp oynıyamıycam benden paso..

8 Şubat 2010 15:38

Syberia 2 ye oyunu kurma sıkıntısı notu bırakan arkadaşım..
Rarların birine buraya çıkart dediğinizda size rld-dfls diye bir kalıp cd si ya da dosyası çıkartmıştır. O kalıp cd si veya dosyasını ya deamon tools ile açın kurun ya da winrar arşiv yöneticisi ile açın ve buraya çıkart deyin. setup dosyasını tıklayın oyun kurulacaktır.

26 Şubat 2010 02:17

bu oyunu yeni indirdim..hem de iki gecede.ama çaışmadı..bende önce dvd ye yazdırdım.sonra pc ye yükledim.şimdi çalışıyor.henüz başınadayım..insanı biraz geriyor oyun:)))
korku filmi gibi bir oyun..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template