The Clumsys 2: Butterfly Effect



Büyükbaba Clumsy yine başını derde soktu.Bu sefer geçmişten bir kelebeği günümüze getirerek tüm zaman döngüsünü değiştirdi.Helen'e insanlık tarihindeki en büyük buluşları tekrar yerine koymasında yardımcı olun.158 MB
Grandpa Clumsy is in trouble again. This time after bringing a butterfly back to the present, he has inadvertently changed history in a drastic way.One change a million years ago can do a lot of damage to everything that follows. Help Helen correct dozens of mankind's greatest inventions that would never have been if it wasn't for a butterfly flapping its wings.158 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

23 Ocak 2010 17:04

umarım bu sefer bu oyunu açabilirim:)

23 Ocak 2010 17:38

sis;teşekkür etmeyin diyorsun ama bu seferde çok kabaca oluyor.oyunu yükleeceğim demek sadece:(((

sedef
23 Ocak 2010 20:16

15 dk sonra indirme tamalanacak.. sabırsızlanıyorum :)

sedef
23 Ocak 2010 21:00

İlk bölümde bir laboratuardayız. Mikroskopta birşeyler inceleyeceğiz ama önce mikroskobu işler hale getirmemiz gerek. Eksik parçaları topluyoruz. Küçük buzdolabını aömak için testere kullanıyoruz. gerekli parçaları toplayıp mikroskobu işler hale getiriyoruz.

sedef
23 Ocak 2010 21:03

mikroskopta analiz bitince bizden improper itemsleri toplamamız isteniyor. bir kısmı dolabın içinde.

sedef
23 Ocak 2010 21:18

bunlar genellikle elekronik aletler, mikroskop, gözlük, telefon vs şeyler. bunları bulduktan sonra sanırım 1888 ingilteresine ışınlanıyoruz. bir projektörü çalıştırmak için gerekenleri topluyoruz.hepsini yerleştirdikten sonra projektör çalışıyor ve bir adamın yürüme animasyonu ortaya çıkıyor.

sedef
23 Ocak 2010 21:22

ve yine improper items ları bulmammız gerek.. onları da bulunca yolculuğumuz başlıyor, 1877 Edison'un evindeyiz :)

sedef
23 Ocak 2010 21:28

bir phonograph yapacağız önce gerekli parçaları topluyoruz sonra da birleştiriyoruz. ben mutfakta bir parçayı bulmakta zorlandım ne olduğunu da tam anlamadım ama tencerenin üstündeydi :)bir de tornavida da zorlandım o da saatin hemen yan kısmında dik duruyor.

sedef
23 Ocak 2010 21:34

parçalar birleşip müzik çalmaya başlayınca yeniden uygunsuz nesneleri bulmamız isteniyor. ve yine yolculuk..

neyse takılan olursa ben oynamaya devam ediyorum :)

sedef
23 Ocak 2010 21:39

oyunda gerekli tüm aöıklamalar yapılıyor aslında tek kötü olan şey kullanacağımız parçaların olduğu panel kendi kendine kapanıyor her seferinde açmak gerekiyor.. sıkılabilirim :)

sedef
23 Ocak 2010 23:20

gözlerim yoruldu oyna oyna bitmiyor.. devamı yarın

24 Ocak 2010 01:44

alternatif link olması güzel iki oyun birden iniyor.
fakat sabah bu oyunu laptop a indirdim kurmaya çalıştım eror verdi umarım pc de de böyle olmaz

su
24 Ocak 2010 14:46

biraz kolay gibi..bakayım şuna.

Adsız
24 Ocak 2010 21:18

çok zevkli oyun birazda öğretici.

25 Ocak 2010 22:14

oyun güzelde,benim pcde dona dona oynuyorum:)))

25 Ocak 2010 22:18

nik farklı çıkmış düzelttim:)

su
25 Ocak 2010 22:50

yok yaa..sevmedim ben bunu...

sedef
26 Ocak 2010 13:02

Kratos teknede görünen ve kapalı yerlerdeki herşeyi aldıktan sonra Crowbar la kapalı dolap gibi olan yeri açıyorsun ve oradaki nesneleri de topluyorsun. Dalış başlığını, siyah aleti ve çuvalı fıçıya monte edip Başlığa tıkalyıp bir puzzle çözüyorsun bölüm bitiyor.

SEDEF
26 Ocak 2010 19:11

telgraf bölümüde toplanak herşeyi toplayıp telgrafın iki kablosunu da telgrafla birleştiriyoruz. sonra diğer telgrafın iki KABLOSUNU DA TELGRAFA MONTE EDİYORUZ. SONRA SOL TARAFTAKİ TELGRAFA ÖNCE YAYI ARKASINDAN PARAYI EN SONDA TELGRAF KOLUNU TAKIYORUZ. SAĞ TARAFTAKİ TELGRAFA GİDİP ÖNCE MAKARAYI SONRA ARM I VE EN SON DA KAĞIDI YERLEŞTİRİYORUZ (YAZMA KISMINI SKİPLE GEÇTİM). TEKRAR SOLDAKİ TELGRAFA GİDİP KİTABA TIKLIYORUZ.YİNE SKİP LE YAZMA KISMINI GEÇTİM. VE SON OLARAK DA YİNE ALAKASIZ NESNELERİ TOPLUYORUZ.

nunu
27 Ocak 2010 11:58

çok zevkli bi oyun mucit macit oluyoruz .. . combustionda takıldım perdeyi kapatınca bulamadığım 2 nesne düştü ben çok uğraştım takılan olursa die yazayım dedim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template