Birinci Yaşgünümüz Kutlu Olsun










Bir yılımız geride kaldı.Daha nice bir yılları birlikte oyun,sohbet ve dostlukla geride bırakma dileğiyle.
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 33 yorum

su
5 Ocak 2010 14:54

ne çabuk geçti dimi?yeni arkadaşlarımız oldu..oyunlar oynadık,paylaştık.hidden sevmeyenler bile :D hiddenci oldu.
teşekkürler şekocum çook teşekkürler.

5 Ocak 2010 15:26

Sis sitenin kurucusu ve yöneticisi olabilir ama bu site biz oyun severlerin, hepimizin sitesi oldu..
Sise defalarca teşekkür ettim, bize oyunlar bulduğu için,emeği için.. Bu kez de bizlerin birbirimizi bulmasına, dostluklara, paylaşmaya aracı olduğu için teşekkür ediyorum.
Sitemizin BirinciYaşı Kutlu Olsun!.. İyi ki sitemiz var ve iyi ki sizler varsınız; sitenin üyeleri ve sessiz konukları (Guestler) sitemizin nice yaşlarını dilerim hep birlik ve dostluk içinde beraberce kutlarız..

5 Ocak 2010 15:27

sis canım benim neredeyse her konuda sana minnettarım sayende arkadaslıgın dostlugun paylasımın en güzeli ve en seckini sitemizde
birlikte daha nice güzel bol oyunlu yıllara
" İYİKİ VARSIN"

5 Ocak 2010 15:28

sevgili arkadaşlar;
sitemizin 1.yıldönümü hepimize hayırlı ve uğurlu olsun.
umarım daha çok seneler,hep birlikte yaşlanana kadar,güzel,zorlu,kolay yani her türden oyunlar çözeriz.
birlikteliğimizin her zaman devam etmesini temenni ederim.
sishyphos'a bizlere böyle güzel bir site kurduğu ve bizleri biraraya getirdiği için sonsuz teşekkürler...
nice yıllara...

5 Ocak 2010 16:15

sitenin 1.yılını doldurmasını tebrik ediyorum emeği geçen herkesede teşekkür ediyorum. Nice oyunlu yıllara

5 Ocak 2010 16:40

Efendimmmmmm ne güzel bir günmüş buuuuu. Bizlere böyle güzel ve rahat bir ortam sunan, emek veren sevgili site sahipleri ve tüm site sakinlerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İyi ki varsınız.Yine hepbirlikte nice yıllara diyorum arkadaşlar. En büyük teşekkürü de izninizle sevgili "SİS" e yapıyorum. Sevgiyle kalın.

5 Ocak 2010 17:03

ya ne kadar cimrisin sis he bizi kağıt pastaylamı kandırıyorsun :=)))))))))))))lütfen kargoyla pastadan dilim yolla o zaman kutlucem :D

5 Ocak 2010 17:03

yanlız dilim büyük olsun :=)

5 Ocak 2010 17:18

her gün birbirinden güzel oyunlarla, dosluklarla geçen nice güzel yıllar dilerim...

5 Ocak 2010 17:46

Sitemizin birinci yılı kutlu olsun öncelikle sevgili sis'e bu siteyi kurduğu için daha sonra da bütün oyuncu ve yorumcu arkadaşlara teşekkür ediyorum
umarım böyle nice mutlu yıllara hep birlikte gireriz

5 Ocak 2010 17:47

Nice yıllara...

5 Ocak 2010 17:59

Sitenizi Temmuz ayında keşfettim İzmir de yaşıyorum Emekliliğimin tadını sayenizde zevkle çıkartıyorum Başta Sis olmak üzere hepinize teşekkürler NİCE SENELERE

5 Ocak 2010 21:23

Siteyi,dolayısıyla sizleri tesadüfen bulmuş olmaktan dolayı çok mutluyum,emeği geçen tüm arkadaşlara çok teşekkürler ellerinize emeğinize sağlık........

5 Ocak 2010 21:24

Siteyi,dolayısıyla sizleri tesadüfen bulmuş olmaktan dolayı çok mutluyum,emeği geçen tüm arkadaşlara çok teşekkürler ellerinize emeğinize sağlık........

5 Ocak 2010 21:35

Sishyphos'a siteyi kurup bizi bir araya getirdiği bizi en yoğun olduğu zamanlarda bile oyunsuz bırakmadığı için sonsuz teşekkür ederim.1 yılı geride bıraktık nice yıllar hep birlikte birbirimize destek olarak geçirmek dileğiyle

BusRa
5 Ocak 2010 21:35

1: Yaş Gününü Kutluyorum Daha Nice Senelere İnşallah (aMin)

Adsız
5 Ocak 2010 21:43

nice yıllar dilerim

Adsız
5 Ocak 2010 22:02

bu siteyi kuranı tebrik ediyorum, ben odadan kaçış oyunları 24 ün müdavimiydim, hiddenleri keşfedince artık başka oyunları oynayamaz odum teşekkürler.

5 Ocak 2010 22:05

siteye,site sahibine ve değerli üyelerine nice seneler dilerim...

5 Ocak 2010 22:11

sis ve site sakinleri nice senelere :)))

5 Ocak 2010 22:15

bu ne şenliktirr..:)) tüm iyi ve güzel dileklerle bu coşkuya ortak olmaktan çok mutluyum..nice güzel senelere..

5 Ocak 2010 23:08

hepinize ve hepimize nice mutlu yıllar diliyorum. Her yıl biraz daha kalabalık kutlamayı umuyorum. sevgiler:)

nunu
6 Ocak 2010 00:01

izmirlim önce sana teşekkür edeyim beni böylesine güzel bir site ve arkadaşlarla tanıştıdığın için fblim le el işlerine bakıyorum foreverim dinlendiriyor babaannem ilk yardım çantası gibi her yönden oydel yetiş bacım .shera .özlem .ege .şebo gençlik ateşimiz bozo .jenelif adaland moon hira unuttuğum yoktur umarım hepinizi iyiki tanıdım daphnem seni unutmadım duygu selim sisypos um bunların hepsini sana borçluyum iyiki varsınız nice yıllara hep birlikte inşallah

nunu
6 Ocak 2010 00:03

zuzum senin bebişinin de doğum gününü burda kutlucaz inşallahh

6 Ocak 2010 00:14

χρονία πολα!!!!!
2011 daha cok olalim ins gene burda bu zaman
hidden sekerleriii isim etmim ben belkim unturum aip olar sitecumunnn. tsk siscum burda hep gulelimm emii bnm tabletim burasi ve odaoyunu724 tabekim
ii senelerr hidden sekerleri.....

6 Ocak 2010 02:20

kiymetli sishyphos
hepimize birinci yaş günümüz kutlu olsun
ben siteyi tesadüfen buldum ve oyunlara başladim
iyiki bulmuşum çünki dosluk arkadaşlik simsicak
bir yer burasi hiç bir karşilik beklemeden yapilan yardimlar yorumlar her şeye çare olmaya
ugraş verilen bir dosluk yani söyleyecek cok şey var hangisini söyleyeyim
sishyphos sana ve tüm arkadaşlara teşekkür eder
nice nice senelere hep beraber olma dileyigle

Gülbeşeker
6 Ocak 2010 09:43

Merhaba Arkadaşlar ,
1.yıl kutlu olsun herkese , ben bu siteyi keşfettikten sonra o kadar mutlu oldumki anlatamam uzun süre bulamadığım oyunları buldum oynadım , gerçi çalıştığım için ve akşamları nette olmadığım çok fazla katılamıyorum size ...
Hem oyun kalitesi olarak çok iyi , hem sevgi ve saygı dolu paylaşımları ile benim vazgeçilmez sitem :))
Sis ve Tüm arkadaşlara sevgilerimi gönderiyorum , Herkes çok mutlu olsun ...
Selamlar ve sevgilerimle ,
Gülbeşeker

uğurkağan
6 Ocak 2010 10:13

Bu siteye emeği geçen herkese en içten teşekkürler sitemizin yeni yılı hayırlı olsun daha nice uzun yıllara beraber....

uğurkağan
6 Ocak 2010 10:14

Bu siteye emeği geçen herkese en içten teşekkürler sitemizin yeni yılı hayırlı olsun daha nice uzun yıllara beraber....

Adsız
6 Ocak 2010 11:09

Emeği geçen herkesin ve site sakinlerinin 1. yılı kutlu olsun ve kocaman teşekkürler Aymert

6 Ocak 2010 11:43

Herkes çok güzel duygularını paylaşmış, hepsinin altına imzamı atarım. Sanki benim laflarım ve duygularım. Sevgili Sis'im burda bi sene olsada bir su gibi geçen 3 senemiz var. Yürekten inanıyorum daha çok seneler beraberiz. Ellerine, emeğine ve sabrına sağlık.Her sorduğum abuk sabuk soruya sabırla sinirlenmeden anlıyana kadar verdiğin cevaplar, insanlara davranışım için çok değerli klavuz oldu bana.
Burayı paylaştığım diğer eski yeni arkadaşlarımı da tanımaktan çok memnunum. Tüm dostlarımın site yıldönümünü kutlayıp, sağlıklar diliyorum...

6 Ocak 2010 11:58

ay ins nunummmm inss nasi cok isterimm bi bilsenn tsk sekerr

7 Ocak 2010 16:23

Öncelikle Sis'e ve siz bütün dostlara daha nice mutlu bol oyunlu yıllar ve yıllar

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template