Barrow Hill Curse of the Ancient Circle



Cornwall kırlarının derinliklerinde bir yerde zaman ve mekan dışı bir güç harekete geçmekte.Barrow Hill olarak bilinen bölgenin altında unutulmuş antik bir mezarlıkta eski bir efsane uyanmaktadır.Ünlü arkeolog Conrad Morse 'un izinden giderek bu bölgenin unutulmuş taş dikitlerle dolu bir yer olduğunu keşfedeceksiniz.Gerçek arkeoloji tekniklerini kullanarak bu unutulmuş efsanenin aslını öğrenmek için sonbahar ekinoksu gecesinde karanlıkta geçecek bir 12 saat süreniz var.Orada sizi bekleyen sinsi tehlikeye dikkat edin.944 MB
Somewhere deep within the woods of Cornwall County, England, a timeless force is stirring. Unseen beneath the ancient burial mound, known locally as Barrow Hill, a forgotten myth awakens. Following in the footsteps of the well-known archaeologist, Conrad Morse, you will discover that the barrow is more than just a collection of forgotten standing stones. Something sinister awaits from within.
Experience a detailed and immersive storyline set during the Autumn Equinox, where you will have just one night to unravel a sinister plot using real archaeological techniques. Explore the well-worn pathways across the country side, seek clues in almost forgotten shrines and experience the ancient forces which exist in the stone monument known as Barrow Hill. But remember, not all secrets of the past should be unravelled, for some things should be left buried and undisturbed. 944 mb






Minimum System Requirements-Sistem gerekirliği :
System:Pentium III 450 MHz or equivalent
RAM:128 MB
Hard Drive Space:1500 MB

Eğer Vistada çalıştırıyorsanız oyunu C:\ program Files dizinine değil başka bir dizin içine koyun.
If you have Vista:DON´T put the game in C:\Program Files.Put the game in another folder.


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 89 yorum

su
11 Ocak 2010 15:16

papanecim :D :D

eko
11 Ocak 2010 15:57

yüklemeye başlıyorum teşekkürler

11 Ocak 2010 17:28

indiriyorum rapid izin verirse :)
teşekkürler sis

11 Ocak 2010 22:00

sis bunun torrent linki varmı

12 Ocak 2010 07:55

gece indirmek için resmen göbeğim çatladı . gözlerim kapanırken zorla bir part indirebildim. sabah 7 de başladım,tıkır tıkır iniyor partlar. olay tamamen rapidin yoğunluğuyla ilgili arkadaşlar.

12 Ocak 2010 10:06

arkadaşlar ben aşağıdaki linklerden sorunsuz indirdim beklemeden ve hızlı bir şekilde. Oynamaya da başladım.. Bir araba ile oyun başlıyor. daha sonra gece benzinlik gibi bir yere gidiyoruz orada bir Araba kpısı açılmış şekilde duruyor ve nesneler var Bir kitap aldım. Bir tane kalem. Ve Kovanın içerisinden de Kibrit aldım. Şimdi dolaşıyorum.

http://netload.in/datei9IUzlBnB0X/BRRWHLL.part3.rar.htm

http://netload.in/dateiE9evXYwJMS/BRRWHLL.part2.rar.htm

http://netload.in/dateiunqMGTsgAH/BRRWHLL.part1.rar.htm

netload şifresi : SupperDupper

12 Ocak 2010 10:48

arabanın birine dokununca alarmı ötüyor. Benzinliğe girdim. Bir tane puzzle vardı yaptım ama hiç bir şey vermedi..İçerde Bazı nesneleri seçiyor ama inventory e almıyor. Bu arada inventorye alınan nesnelerin de nasıl kullanıldığını anlaamdım. Dışarda 3 Tane kilitli kapı var Şifre istiyor Şifreleri bulamadım. KADIN VE ERKEK TUVALETLERİNE GİRDİM AMA BİR ŞEY ALAMADIM.

12 Ocak 2010 10:54

benzinliğin içinde office yazan yerde pencereden bir çocukla konuştum. Beni kurtar diyor ama ne dediğini anlamadım

12 Ocak 2010 11:07

Mutfağın içinden bir odaya geçtim karanlık bir oda orda sağda bir gazlı lamba var onu uzun uğraşlar sonucu kibritle yaktım oda aydınlandı şimdi odada geziniyorum

12 Ocak 2010 11:17

odada bir tane sigorta Kutusu gördüm tıklayınca açıldı. önce alttaki düğmeye daha sonrada sapdan ikinci dümeye iki kere tıkladım. sigorta açıldı . üst panonun içinde sol üstte sigorta teli var onunla onardım. daha sonra kapağı yeniden kapattım . Işıklar açıldı

12 Ocak 2010 14:06

mutfaktan sepet aldım. dışarıya çıktım.yol da antik yerlerden soldakine gittim. orada bir mağaraya girdim mumlar var sanıyorum biryakma sırası var şimdi onunla uğraşıyorum

12 Ocak 2010 14:30

tesekkürler sis yükleme devam ediyor benim hala umarım pc sorun cıkartmazda rapıdle savasım bosa gitmez bende yetişirim sizlere kolay gelsin herkese

13 Ocak 2010 03:04

ben kaanın verdiği linkten bi gecede hepsini indirdim. hiç bekletmedi. rapid işkencesine değmez. şöle bi baktım kalem kitap kibrit buldum çocukla konuştum. gerisi yarın. hem dafne yi bekliycem.

13 Ocak 2010 09:34

-Yolda arabamız bozuldu etraf karanlık. birşey geri gitmemizi engelliyor. mecburen ileri gittik ve bir benzin

istasyonuna geldik. burada ışıkları açık terkedilmiş arabalar var ve kimse görünmüyor. arabalardan birinin( beyaz

mercedes) sağ kapısının yanında yerde saç toniği şişesi var. birşey yapılacak,işaret çıkıyor ama henüz yapamadım.
yine arabanın önünde yerde duran oyuncak ,kağıt kalemlerden mavi pastel aldım. bir de arabanın yanında yerde duran

nesneye yaklaşınca mantarlarla ilgili bir kitap aldım. menüde sağ üste yerleşti.

-Kapının önünde yanyana üç çöp kovası var. sol baştakine çiçekler atılmış. yaklaşınca sağ baştakinden kibrit aldım.
-motel odalarının kapılarında şifreli kilit var. yan tarafta da meyveli buz makinası.
-her iki tuvalete de girdim. lavabo,havalandırma açılıp kapanıyor,birşey alamadım.
-İçeri girince karşıda pano var. burada "Barrow Hill Circle" ile ilgili bir yazı var. buna göre iki tane taş daire

varmış.Büyük olan tepenin zeminini kaplarken küçük olan taç gibi tepesinde duruyormuş.Barrowlar gömülü

tepeciklermiş. amaçları belirli değilmiş. fakat genellikle törensel amaçla kullanılırmış.M.Ö. 2500 yılından

kalmalarmış
-Yanda taşların bir resmi var. en sağdakinin altında Cailleach yazıyor. Bir de George tarafından yazılmış bir kağıt

var. taşların resmi çizilmiş. sırayla adları (soldan sağa) baligo-Melkah-Dolment-Hammer

Stone-Henrik-Gavrok-Cailleach.
-masada not var. "sergilenenleri yemeyin en az 2 haftalıktır" diyor
-rafta kartpostal puzzle var. yaptık,alamadık
-kafeterya kısmına girince tam karşıda masada dergide Arthur Efsaneleri ile ilgili bir yazı var. M. tarafından Ben'e

yazılmış bir mektup var. çiçeklere teşekkür ediyor. acaba dışarıda çöpteki çiçekler mi bunlar. bir kutlama için

dışarı çıkmaktan bahsediyor. masanın yanındaki kapı dışarı açılıyor
-diğer masalar dağınık. sağdaki masadaki tuzluğa birşey yapılacak ama ne?
-tezgaha yanaştık. kahve makinası çalışıyor. oradan bir kurabiye ısırdık. panoyu okuyorum. çalışma programı var. 4

kişiler. sonra George'dan Ben'e bir not var.Maggie hastaymış, Carol da izinli. Ben yalnız çalışacak. bulaşıklar

bekleyebeilir diyor ki belli bu. yerleri süpür demiş. süpürge dışarda açıkta duruyor. radyonun sesini kıs demiş.
bir taxi şirketi numarası var bir de pastacı numarası panoda.
-kapıyı itince karanlık bir mutfak var.sağda bir gaz lambası buldum.yanındaki kibrit boş. kendi kibritimle yaktım.

yine sağda duvarda sigorta panosu var. kağıtta sigortaların sırası. 4. mutfakmış. önce alttaki kırmızı düğmeyi

kapatınca bozuk sigorta alındı. açıldı. buna da sigorta kutusunun köşesine sıkışmış duran tel sarıldı. yerine takıp

alttaki düğmeyi açtık. mutfak aydınlandı.karşıda bir dolaptan sepet aldık. sepetin hemen altındaki bir kutudan

dayumurtalıkları aldık.radyo dinlenebiliyor. istasyonları karıştırdım.frekans 15 civarındayken bir kadın

konuşuyor.kadın bir numara söylüyor ısrarla .anlayabildiğim kadarıyla BHR 585 gerisini anlamadım.başka bir kanal

burçları anlatıyor.
-mutfaktan çıktım. ilk girişte solda ofis var. kapıyı çalınca genç bir çocuk baktı camdan. çok korkmuş. koyu bir

ingiliz aksanıyla saçmalıyor.git burdan, uzak dur, ordalar gibi şeyler anlayabildi. arada bir yerde annemi

dinlemeliydim dedi galiba. şimdilik bu kadar.

eko
13 Ocak 2010 10:24

arkadaşlar oyun biraz zor gerçekten, mumlu yeri çözdüm sonunda suyu aldım ordan kaldım yine bir başıma

selden
13 Ocak 2010 10:47

kasanın altındaki notta oda şifresi yazıyor. 2.odayı açtım.

Adsız
13 Ocak 2010 10:54

oyunu indirdim açamıyorum boş disk koy diyor nasıl şey ben vista kullanıyorum başka dizine koyun diyor yukarıda biraz acemiyimde

13 Ocak 2010 11:36

ben hala benzinlikteyim pesinizdeyim adım adım

13 Ocak 2010 11:38

adsız vista için özel not yazmış yukarı sis. onu okuyup oyunu ona göre tekrar kur istersen. indirdiğin rar dosyalarını silme. sadece kurulumunu sil.sonra oyunu kurarken pc nin önerdiği gibi c nin içine kurma. önce masaüstüne yeni bir klasör aç.browse diyerek masaüstündeki klasörü seç onun içine kur.

13 Ocak 2010 11:39

selam adsız bak yukarıda oyun altında sis acıklama yapmıs bende vista kullanıyorum birde böyle dene canım
Eğer Vistada çalıştırıyorsanız oyunu C:\ program Files dizinine değil başka bir dizin içine koyun.kolay gelsin

eko
13 Ocak 2010 11:41

mumlar da önce 3. maviyi sonra en alttakini yakıyoruz sonra yumurtalıklardan birine su koyuyoruz.

13 Ocak 2010 11:48

-ortalığı tekrar araştırdım. seldenin yazdığı gibi yazarkasanın altındaki notta 2 nolu odanın şifresi var. bende

874. * ve # tuşları şifreyi resetliyormuş.
-odaya girdim. yatağın üzerinde Pete Aston'un günlüğü var. oldukça uzun. özetle kazıyı yapan Condrad Morse imiş.

kendisi finanse ediyormuş.gün gün nereleri kazdıklarını yazmış. kazı ilerledikçe protestocular çıkmış ortaya. kamera

ile gözetlemişler sahayı. yine de bir sabah kalktıklarında tüm kazdıkları çukurların kapatıldığını, bazı aletlerin

kırıldığını görmüşler. günlük 11 haziranda başlıyor ve 19 eylülde 2. faza geçtiklerini yazmasıyla bitiyor. masada

bir cep tlf. şarj aleti var. çekmecede şarjı bitik cep tlf bulundu. şarja takıldı. alet kutusundan mala benzeri bir

alet alındı. duvarlarda kazı alanının haritaları var. masada lucy'den gelen mektuplar var. radyoda 15 li frekansı

dinlerken tlf geldi. arayan Ben. korktuğunu,yardım etmelerini söylüyor. telefonun şarjı dolmuş ,aldım. sinyal yok.

şimdi kazı alanına gitmek gerek gibi görünüyor.

Adsız
13 Ocak 2010 12:11

teşekkürler yaptım

13 Ocak 2010 13:54

magara girişi gibi olan kısmın solundan ilerledigimde benzinlikteki cafenin yandaki cıkıs kapısının oraya geldim tekrar geri dönüp sola gittim üzerinde stop the dig yazılı tabela var altında ise bir broşür broşürün içinde harita var

13 Ocak 2010 14:04

biraz daha ilerledim tripodlar var yolun sagında sıra sıra ama ensondakinden başlayarak sönmeye başladı acaip sesler var kacamıyorumda karanlık hepsi söndü ışıkların imdakkk fenerimide yakamıyorum neysee yaktım simdi o cirkin görünümlü taş cıktı karsıma resimlerden birinde görmüştüm bunu ates var sanki icinde vee evet elimi sürdümm iskeletim cıktı yaww yandım galiba öldümmü ne

13 Ocak 2010 14:12

benzinlik çevresi tam bir labirent ne tarafa gitsen tüm yollar romaya çıkar hesabı dönüp dolaşıp benzinliğe geliyorsun broşürdeki haritaya göre tren istasyonu diyor ama henüz rastlamadım birazda tam ters yönü arastıracagım bakalım

eko
13 Ocak 2010 14:46

bir cip buldum içinde yine radyo sonra o yolun biraz gerisinde bir sola doğru bir yol gidiyor ordan gittim bir baraka var kutuları üst üste koydum kulubeye yukarıda pencereden girdim

13 Ocak 2010 15:05

jipin oldugu yerden bir cihaz aldım cep telefonunun yanına attı onu ayrıca radyoyu 15.3e getirdim yöresel radyolarıymıs yerde sürücü lisansı buldum ingiliz ve morse condrad yazıyor isimmi bu bilemedim dogrusu

13 Ocak 2010 15:13

jip en carpmış aynı ilk bastaki gibi görünmez bir alan var gecilmiyor geri dönüyorum korkulugun yanındaki kapıdan bahce gibi bir yere girdim 3 tekerli kırmızı bir motor var başka bir şey yapamadım burada eko kulübeyi bulamadım ben o nerdekii

13 Ocak 2010 15:27

oyunu büyük bir hevesle ve zorlanarak yükledim ama malesef oynadığımda grafikler nedeniyle hayal kırıklığına uğradım.başlarken harika bir grafik var ama oyunun içinde o grafikten eser yok
beğenmediğim için sildim ben oynayanlara iyi oyunlar arkadaşlar

13 Ocak 2010 16:13

ekonun yardımları ile kulübeyi buldum tskler eko kaynak makinası var alt katta hortum ve ucunuda alt kattan bulup kilidi kesiyoruz onunla, üst katta ise dürbün var cam önünde pusula ve ayrıca galiba kronometre var alınmıyorlar ama hepsi calısıyor dürbünle görüntü muhtesem yan cam önünden bir adet mese palamudu alıyoruz masa üzerindede fotograf makinası var resimlere baktımda tren ve istasyon dikkatimi cekti haritadada istasyonu görmüştüm hala küçük bir alanda dönüp duruyorum

eko
13 Ocak 2010 17:09

kafeteryanın yanında oyun alanından bir tahta yana kayıyor ordan giriyoruz areaştırma yapıyoruz camlardan birinde mutfağı diğerinde ağlayan çocuğu görüyoruz.devam edip çöp tenekesinin ordaki gazetye bakıyoruz bir kesiş resmi içecek makinesinin yanında gördüğümüz yüzün aynısı. biraz ilerde kafesli bir yer var girişi alttan orada bir gps makinası gibi birşey var açıyoruz en üstteki 2 tuşa ve en alttaki sağdaki tuşa basıyoruz sonra kendi kendine kapanıyor.

eko
13 Ocak 2010 17:11

sonra kaldım yardımınızı bekliyorum zaten korktum

13 Ocak 2010 18:02

-dışarı çıktım. sağa dönünce bir posta kutusu var .içinde bir kart var.Elsie tarafından

Marianne'e yazılmış,kimse. önemli olan nokta şu ki, Barrow Hill'de servis istasyonunun arkasında

bir cep tlf. baz istasyonu olduğundan söz ediyor.
-arabanın olduğu yöne giderken yolda taş mezar gibi birşey vardı.içine girememiştim . oraya

gittim. feneri yakınca içeri girdim. ekonun bahsettiği mumlar burada. kibritle yaktım fakat geri

çekilince söndüler.duvarlarda bazı şekiller var. bir kız yüzü var örneğin. tam kapının girişinde

sağ tarafta yerde bir bisküvi kutusu içinde bir defter ve kalenm var. defter Elsie tarafından

girenlerin yazması için bırakılmış. herkes notlar yazmış.Derek ve Sam burada bazı sesler

duyduklarını yazmış. bir de Elsie nin burada suyu kutsama ayini yaptığını öğreniyoruz.

büyükannesinin öğrettiği şekilde. sanırım bu mumlarla yapmamız gereken şey.
-bu sefer istayondan diğer tarafa yürüdüm. yine feneri yakmak gerekiyor gidebilmemiz için. bir

telefon kulübesi buldum. ahizenin alt ucu bozuk gibi ve telefondan bir konuşma sesi geliyor.
-ilerliyorum ormanda.karşıma kaza yapmış bir cip ve taşlar çıktı. taşlar çizimdekilere benziyor.

yerde bir PDA var aldım. condrad morse tarafından yazıldığını düşündüğüm defter sayfaları var.

Barrow Hill'i kazarak yüzyıllardır uyuyan birşeyi serbest bıraktığını söylüyor. ehliyeti de

yerde. bir de cornwall'ın taşları ile ilgili bir kitap var.
-cipin içinde bir el radyosu var. 15,3 de yine o istasyon çıkıyor. bu kez telefon numarasını

anlayabildim. 555 21 31.
-PDA i inceleyince güvenlik kameralarının görüntüleri var. kazı sahasını görüyoruz. notlara

bakınca Condradın 3 nolu odada kaldığını ve şifresinin 287 olduğunu gördüm. hafızası bulanıyormuş

ve unutmamak için yazmış. bir de harita var. bu iyi oldu. Burada da bir şey daha ileri geçmemizi

önlüyor.
-sola gidilebiliyor.

13 Ocak 2010 18:12

dil bilmemek körlükle eş bence dahpnem saatlerdir oynuyorum ama resmen yüzeysel tesekkürler sen ve sis iyiki varsnız canlarım benim:)

13 Ocak 2010 18:46

-soldan gidince ben de kulübeye geldim.eko ve nil yazmış burayı. içerde dürbünün olduğu rafta bir

defter var. 12 eylülde başlıyor trevor spencer diye birinin defteri. protestoculardan olduğunu

anlıyoruz. kazıyı istemiyor.fakat condrad ve arkadaşlarını gözlerken yer altından gelen acaip

çatırtılar duymuşlar ve kimseye söylememiş ama taşların hareket ettiğini görmüş.dürbünle baktım.

taşları gördüm. arkalarında ay var ve korkutucular.
-yan pencerede fındıklar var
-masada boya kutuları var. bir de fotoğraf makinası buldum. içindeki fotoğraflara bakılıyor.

protestocuların çeşitli yerlerde çektiği fotolar var.
-kaynak lambası için yerden bir lastik hortum bir de kutulardan birinin içinden uç kısmını almak

gerekiyor. hepsi tüpe eklenip kibritle yakınca kilidi yakıyor..
-masada bir saat ve pusula vardı sanırım. pusula sürekli dönüyordu.
-tekrar çıktım. yolda ilerlerken bir korkuluk gördüm.arkasında bir motor duruyor.başka bir şey

yok.
-tekrar motele döndüm.condradın odasına girdim. adam çıldırmış olmalı. duvarlar resim dolu.

yerlerde yazılı kağıtlar ve haritalar var. devam edeceğim.

13 Ocak 2010 20:41

evet odadan devam. duvarlara "o hepimizi görüyor" , "beni gözetliyor" gibi şeyler yazmış. her yerde günlükten sayfalar var. yataktaki kağıt 21 eylül tarihli. bir mühürden sözediyor. parçalara ayrılmış. bronzdan yapılma ve çamur içindeymiş. yine de üzerindeki şekiller seçilebiliyormuş. 2 parçasını saklamış. biri istasyondaymış. GPS cihazı ile 2778,446 ya 7854,445 koordinatlarındaymış. Mühürün eksik parçaları bulunup yerine konulmazsa korktuğu şey neyse sakinleşemezmiş. "Avcı geliyor geç olmadan kaçmalıyım" diye bitirmiş sayfayı.
-Çöpte yırtılmış kağıt buldum. birleştirip okudum. Diyor ki "evrak çantamın şifresi resetlendi. Cipimin plakasındaki numaralardan bir çözüme ulaşılabilir"
-klozette 15 eylül, duşta 11 eylül tarihli kağıtlar var.yine duşun önünde yerde GPS cihazı, PDA ve cep tlf. şarj aletinin broşürü var. GPS cihazı ana ünitten bağımsız olarak da çalışabiliyormuş.
-yerde ay-güneş haritaları var. Kış ortası ve yaz ortası için ayrı ayrı. Gidip cipin plakasına bakmalıyım.

13 Ocak 2010 20:52

Ohoooo arkadaşlar iyi oyunlar!....
gitmeden indirmeye başladım ve de bu gün indirmeye devam ettim ancak %51 indi.. Sizler neredeyse bitiriyorsunuz..Sevinmemek elde değil...
Teşekkürler Sis emeğine sağlık canım.. bir de buradan indirmeye başladım ..

13 Ocak 2010 20:57

-Plaka 4X 68578 bakacağız geri dönünce.
-ekonun söylediğini yapıp oyun parkının oradaki tahtayı kaldırdım ve binanın arkasına geçtim.
çöp kutuları var. mutfağın penceresi o tarafta. gazetelikte bir gazete var. "anneler baz istasyonundan korkuyor" diyor. karşıda baz istasyonunu gördüm. kapısı kilitli. fakat aşağı eğilince telde delik var. oradan geçtim. bir kontrol paneli var. kapağında bu baz istasyonu 830-865 herz arasında çalışır yazıyor. kapağı açtım . düğmelere basa basa 830-865 arası bir sayı yakaladım (sanırım 862) üstteki düğmeye bastım. frekans geldi. baktım cep telefonunda sinyal var artık.

13 Ocak 2010 22:17

-şimdi nilin söylediği yere gittim. piknik masalarının yanından doğru ormana. o çirkin taşta ben de öldüm bir kaç kere. sonra ilerlemeyi başardım. taşların ve lambaların arasında koridor gibi bir yereden geçip kazı sahasına geldim. oradan da devam edilince circle of stones denen yere ulaştım. taşlara tek tek yaklaşılıyor. birşeyler vermek gerek onlara. bir tanesine mumların oradan aldığım kutsanmış suyu vereyim dedim. yıldırımlar,şimşekler ve su da gitti elimden.kazı sahasının oradan elideki 3 numarayı aradım. taksi, pastacı ve radyo. radyonun numarasını sanırım yanlış anlamışım . tekrar dinledim. 585 21 31 diyor. oradaki kadın birşeyden çık korkmuştu . köpeği sürekli havlıyordu. sonra köpek birşeyin peşinden dışarı koştu.
-tekrar çevreyi dolaştım. korkuluğun yanından geçip motosikletin olduğu yere girdim. şimdi oradan ileri geçilebiliyor. sanki bir göl üzerindeki iskele gibi bir yerden geçip radyonun olduğu karavana geldim. içerisi boş.girişte köpeğin yatağı var .adı yazıyor. Wincey. masad bir laptop var. şifre soruyor. Wincey ile açıldı. blogunu okudum emmanın. o da 21 eylülde yazmış. kazı yerinde yeni kazılmış bir hendekte bronz bir artefakt bulduğundan bahsediyor. sanırım mühürün bir parçası bu.alıp cebine atmış. internette favori sayfalara baktım. bilimle ilgili bir sayfa var. burada bazı kimyasal maddelerin içeriklerinin lisyesi var. işimize yarayabilir. bir de internetten nbir metal dedektörü satın almış.metal dedektörü arkada bir masada demonte olarak duruyor. onu monte ettim. pile ihtiyacımız var. raflardan birinde saksı içinde mantarlar var. sanki iki tanesinden aldım ve sepete koydum. duvardaki kasetleri dinledim. çoğu radyo yayını. bir tanesinde acaip sesler var.başka birşey yapamadım .

13 Ocak 2010 23:07

-çantaya şifreyi girmek için otele dönerken yolda cep telefonu çaldı. radyocu kız arıyor. taşların olduğu yerdeymiş. ve birşeyden saklanıyor.

-yolda yanlış bir yere saptım herhalde. iskeleler bir sürü yöne gidiyor. eski kilise gibi bir yere geldim. harabeler var. ortada bir haç var. üzerinde şekiller. arkasına geçtim. malayla arkası açıldı. kırmızı bir kitap var. bir de metal bir artefact aldım. kitabı biraz tercüme edeyim:
"Her yerde karanlık var. bugün toprağa gölge düştü.tören zamanı geldi.bu sözleri benden sonra gelene yazıyorum.bilgi nesilden nesile geçmeli.inancım zedelendi.ne yapacağımı biliyorum fakat kalbim ağır,zihnim kuşkulu.kilisenin casusları var,gözlüyorlar............Töreni yapmalıyım.Gecenin pelerini altında harekete geçmeliyim.Ve onun rehberliğini aramalıyım (burada her diyor,bir dişiden söz ediyor)..........Tören için hazırım. Taşlar beslenmeli,uyuyan uyanmalı."
Şimdi tekrar yola çıkmaya çalıştım. başardım. korkuluğu geçtim. tam telefon kulübesine gelirken o büyük taş yolumu kesti ve yine öldüm. başka yerden dolanmalıyım fakat arkadan yol bulamıyorum. kaldım burada.

13 Ocak 2010 23:34

selamlar

13 Ocak 2010 23:37

aylardır takipteyim ama rapidshae kısıtlamasıyla karşı karşıyayım o yüzden sizler oyunları bitiriyorsunuz ben daha sonra oynuyorum bu oyunun 2 gündür 2 partını indirebildim valla kıskanarak oyununuzu takip ediyorum

13 Ocak 2010 23:53

nilom selam,hoş geldin siteye.rapid zorlamasına karşı önerilerim.sabah 7 ile öğleden sonra 4 arası rapid rahat olur.saat 17 dedin mi free kullanıcıya geçit vermez taa gece 2 lere kadar.ya bu saat aralıklarında oyun yüklemeye çalış ya da alttaki linkte olan rapid downloader programını yükle.linkleri ona kopyala pc ni açık bırak sen uykuna git.sabaha o yüklemiş olsun:DD

LİNK

14 Ocak 2010 00:19

verdiğin değerli bilgiler için çok teşekkür ederim sishyphos deneyeceğim

14 Ocak 2010 00:47

ooo millet uçmuşsunuz yav. ben nasıl yetişeceğim size du bakem bi hamle yapıyım.

14 Ocak 2010 01:11

hayatımda hiç bu geceki kadar cok ölüp dirilmemiştim ahh dahpnem tam nasıl gectin o taşı ilkinde hatırlarsan bana söyle mutlaka sende enson tasla mücadelede bırakmıssın ama ben ilk rastladıgım yerdeyim ve bilmiyorum kac kez öldüm ve ölecegim

14 Ocak 2010 02:09

ne zor oyunmuş bu böle yol bulmak bi dert, yolu geçtik odanın içinde bişeye yaklaşmak bidert, hadi onuda geçtik karanlık, karanlık ve de karanlık. ciddi ciddi oyunu bırakmayı düşünüyorum. yorumları okuduğum halde napıcamı bulamıyorum.

14 Ocak 2010 07:09

nilcim taşla ilk karşılaştığım yerde sağ sol denerken başka bir hyoldan kendimi birden kazı alanında buldum. fakat burda aynı şey yok. başka yol bulamıyorum. sen orada ben burada ölmeye devam :))

14 Ocak 2010 07:57

-sabah dedim ki gündüz gözüyle şu oyunu bir kez daha deneyeyim olmazsa bırakayım. ve geçtim taşı. nilcim unutmadan yaptığımı yazıyorum. belki sende de işe yarar. daha önceden taş karşıma çıkınca geri dönüp başka yollar arıyordum. bu kez geri döndüm, sadece iki adım geri gidip sonra tekrar taşın olduğu yöne döndüm ve taşın üstüne yürüyeyim dedim. taş gitmişti. kandırdım herhalde onu diye düşünüyorum. ben geri gidince o da yolumu kesmeye gitti. ben de geri dönüp ana yoldan geçtim. kehkeh, Türkün aklı yenilmez.
-tekrar lobiye geldim. ofisin kapısının önündeyken içerden çocuk "hayır,hayır. lütfen beni .....(anlamadım burayı) diye bağırdı. bir şeyler yere düştü,şangırtı,çığlık,cozlama sesi. efektleri böyle anlatabiliyorum ancak. ve ofisin küçük penceresinden bakabiliyorum şimdi içeri. içerde kimse görünmüyor. korktum. daha fazla bakamayacağım içeri. condradın çantasında şifreyi deneyeceğim.

14 Ocak 2010 08:59

evet işler karışıyor artık. Çantanın şifresi için plakadaki numaraları kullandım amaaaaaa, işaretleri de kullandım . yani : 4x68578=274 312. çantayı açtım. Çantada alınan numunelerle ilgili laboratuar raporları var. Önce lucy summers’den condrad morse’a mektup. Birlikte çalışmaya başlamaları ile ilgili. Daha sonra bir dosya halinde her bir hendekten alınan örneğin analizi. Bunları paul’ün günlüğündeki sıralamayla birleştirerek yazıyorum. Gerekecek gibi duruyor. Trench hendek demek.

Trench 1 MELKAH yanmış katran benzeri siyah materyal, yağ

Trench 2 GAVROK meyvelerin karışımı blackberry,gooseberry,pear (böğürtlen, üzüm, armut)

Trench 3 BALIGO küçük,yanmış kemik parçaları. Melanogrammus aeglefinus ve gadidae

Trench 4 DOLMENT bunun için ayrı rapor var. Quercus ağacı örnekleri(nette meşe ağacı diyor), küçük kırmızı çilekler, büyük oranda fungus(mantar)

Trench 5 HAMMER STONE Barley diye de bilinen hordeum vulgare

Trench 6 CAILLEACH yüksek konsantrasyonda sodyum klorid ( bu olsa olsa tuzdur)

Trench 7 HENRICK sadece bol miktarda nem, onun dışında çok temiz

Trench 8 bu hangisi bilmiyorum. Sadece dosyada var. Kemik parçaları ve kömür. Sonradan eklenmiş olabileceği düşünülüyor.

Çekmecede Condrad’ın ses kayıt cihazı var. Kayıtlar başta mantıklı iken giderek panik halini alıyor. Bir yerde 4. trench için önerilerden bahsederken “taşlara ihtiyaçları götürülmeli,bunu bekliyorlar” gibi bir şey diyor.

14 Ocak 2010 09:53

-Binanın arkasına dolandım tekrar. Çocuk parkındaki tahtayı kaldırarak. Ofiste duyduğumuz gürültünün sebebi ortaya çıktı. Ofisin arka duvarı uçmuş. İçeri girdim. Güvenlik kamerası kayıtlarını izledi. Saat 19:55 de bir araba geliyor. İçinden birileri iniyor. Ve o çirkin taş resmen ortalıkta kovalıyor insanları. Sonra bir şey yok. En alt kamerada bu görüntü var. Diğerlerinde bir adam,sanırım ben bu. İçeri giriyor, mutfağa girip çıkıyor. En son ofise giriyor.
-masayı karıştırdım. Çekmeceden 2 tane pil aldım. Metal dedektörünü çalıştırabilirim artık. Masada kazı kazan kuponları var. Bir tane kazıdım, kazandım. Hesap makinesı ve golf topuna bakılabiliyor. Bir de broşür var. Yerel meyva suyundan bahsediyor.bizim ihtiyacımız olan blackberry, gooseberry ve pear var içinde.
-telesekreterde maggie tarafından bırakılmış mesaj var. Hasta olduğunu,işe gelemeyeceğini söylüyor. Telefonda yine o tuhaf ses.
-panoda içerdekiyle aynı şeyler var. Farklı olarak bir kedi resmi var. Bir de raptiyeler sanki circle of stone şeklin de dizilmiş.
-3 çekmeceli dosya dolabının en üst çekmecesinde ustalara yazılmış bir not var. 1 nolu odanın şifresi 514 olarak değişmiş.
-orta çekmecede boş viski şişesi var. İçinde golden barley olduğunu öğreniyoruz. Listedekilerden biri bu. Trench 5. en alt çekmecede de ben’ george’dan bir not var. Bahçedeki meyve suyu makinesi boş gibi görünüyormuş. Açıp bakmasını söylüyor.

Ofisten çıkıp tekrar radyoya gittim. Bilgisayarda kimyasallarla ilgili bir site vardı. Oradan her bir trench için gerekenleri çıkardım. Son durum şudur:

TRENCH 1 :sadece yağ gibi görünüyor. Yanmış yağ
TRENCH 2 : meyveler (blackberry, gooseberry ve pear) blackberry diğerlerinin 2 katı.
TRENCH 3 : balık alt gruplar haddock ve cods.önemi var mı bilmiyorum
TRENCH 4 : meşe(kulübede bulduğumuz meşe palamudu),çilek,mantar
TRENCH 5 : viski(barley)
TRENCH 6 : tuz
TRENCH 7 : su
TRENCH 8 sanırım dediği gibi yanıltıcı.sonradan eklenmiş.

14 Ocak 2010 11:03

Rapidden 5 partı indirdim ama arşiv bulunamıyor, yada hatalı arşiv sorunu uyarısı ile oyun kurulmuyor..Şimdibir de kaan'ın verdiği adresten indiriyorum dilerim açılır...

14 Ocak 2010 11:24

Arkadaşlar,listedekileri toplayacağız. Bulduklarımın yerini yazacağım ama şu ana kadar aldığım bazı şeyler var. Sanırım sepette onlar. Tavsiyem alınabilen her şeyi alın

Radyodan metal dedektörünü aldım,pilleri taktım. Şimdi çalışıyor. Elimde o otele dönerken yolda yine taş çıktı karşıma . aynı yöntemle geçtim.
-otelde heryeri arıyorum. Restaurantta masalardan birindeki tuzluktan yumurtalığa tuz aldım. Salt offering olarak yukarı yerleşti. Dışarıda arabanın yanında yerde duran omega 3 içeren saç toniğinden de yumurtalığa döktüm. Fish offering oldu. Bir de water offering var 3 ettiler.
Su aldığımız mumların olduğu yerin girişinde bir kaya varmış ilk kez gördüm. Işığı yakıp bakınca üzerinde bazı yazılar var. Ofiste çekmeceden beyaz boş kağıt almıştım. Onu koyup mavi pastelle yazınca kopyalandı yazılar. Arabanın oradan başlayarak ne bulduysam topluyorum. Beyaz ve kırmızı iki çeşit mantar aldım. Yine arabaya giden yol üzerinden ağaçtan kırmızı berries aldım. Kazı alanına geldim. Orada asılı sallanan elek gibi şeyin yanındaki toprak birikintisine yaklaşınca malayla kazdım. İçki matarası çıktı. Ondan da yumurtalığa viski aldım. Elimdekiler 4 oldu.çıkmak zorundayım şimdilik.

14 Ocak 2010 15:04

Slm. arkadaşlar, ben taşın orda ölüp durdum. Ne kanırabildim ne geçebildim.Yardım lütfen.

15 Ocak 2010 09:17

jasminciğim, ben de o noktada oyunu bırakmayı düşündüm birkaç kez. pes etme. bulunduğun yer eğer kazı alanı ise arka taraftan da geçiş var. çeşitli yönleri deneyip bulabilirsin. eğer telefon kulübesinin oradaysan tek geçiş taşın kestiği yol. bir şekilde taşı atlatman gerek. ben denedim. geri dönüp iki klik tam ters yöne gidip sonra dönüp üstüne gidince ilk seferde olmasa da atlatıp geçebiliyorsun. bir de taşı karşında gördüğün an o kızarmaya başlamadan hemen geri dönüp kaçarsan ölmüyorsun. taş kızarırsa ölüyorsun.

15 Ocak 2010 09:57

Sanırım yazmayı unutmuşum. Oyunu sessiz oynamayın. Çünkü zaman zaman radyocu kız telefon edebiliyor. Benim gibi sessiz oynuyorsanız “eyvah oyunum dondu. Tüh yakın zamanda save de almamıştım gibi” panik atak dönemlerinden geçebiliyorsunuz. Arayınca önemli bir şey mi söylüyor. Hayır. “biliyorum,bütün bunların sebebi sensin.” “ biri beni gözetliyor, bu sen misin?” “kaç,hemen kaç, o geliyor” gibi saçmalıyor.

Ofisin arkasından çıkılan bir arka bahçe var. Burada bir sürü döküntü var. Boş şişeler,bidonlar gibi. Bir de üzerinde mini casino yazan eski bir oyun makinesı var .kolu çekilmeli fakat ben çekemedim.gidip gelip deniyorum. Boş şişelere de yaklaşılabiliyor. Belki almak gerek ama alınamıyor şimdilik.

Bulduğum ve alınabilen bütün mantarları toplayarak bir tur daha dolaştım. Kitaptan isimlerine de bakıyorum. Taşlar için hazırlanacak “offering” denen şeylerde kullanılacak sanırım. Yumurtalıklara alınan offeringler, cep tlf, pda, metal dedektörü, kitaplar ve yaptığım çizimler üstte, diğer alınan, kullanılacak şeyler altta toplanıyor inventory’de

15 Ocak 2010 10:08

Yine ofisten çıkılan arka bahçede bir kapı daha var. Açamıyoruz. Onun kilidine ayrıca çok çok yaklaşıp içine bakılabiliyor. Ah bir maymuncuğum olsa )
Burada kırık bir merdiven var. Elimize alıp bırakıyoruz. Burada dolaşırken bir halojen lambanın camını aldık. Lens olarak geçti alt inventory’e

15 Ocak 2010 10:36

Sonunda bir şeyler yapabildim. Restaurant kısmındaki yazarkasnın kilidini malayla zorlayarak açtım, içinden bozuk paraları aldım. Bunları gidip meyve suyu makinesinde ve mini casinoda deneyeceğim.

Kasadan aldığımız paralar pound coin. Dolayısıyla meyve suyu makinesinde kullanamıyoruz. Mini casinoda birkaç kez oynayınca kazandım. 50 pence coinler verdi. Meyve suyu makinesi için bunlar kullanılacak.

Elmaya ihtiyacımız yok. Pear, gooseberry ve blackberry sularını alıyoruz. Mutfakta bir blender vardı. Onun içinde karıştıracağım bunları.
Blendera yaklaşın sırayla bir kez pear, bir kez gooseberry ve 2 kez blackberry koyup yumurtalığa alın. Fruit juice offering de hazır.

Bu arada 1 nolu odanın şifresini biliyoruz fakat henüz girmedik değil mi?

15 Ocak 2010 11:05

1 nolu odada kazı ekibinin kullanmadığı eşyalar var sanırım. Duvardan GPS cihazını aldım. Artefaktın parçasını bununla bulacağız. Bir merdivenin üstünde boya fırçası var. Bakıp bıraktık. Başka bir şey yok bu odada. Çıkıyoruz.

GPS cihazını aktive ettim,elimde onunla tüm çevreyi dolaştım. Sayılar sürekli dönüyor. Tam servis istasyonu kapısının karşısında rakamlar elimizdeki rakamlarla uyuşuyor. Pompaların yanında beyaz bir yangın söndürme tüpü var. Onu kaldırınca altından mühürün parçası çıkıyor.

15 Ocak 2010 11:14

şöyle bir elimizde ne var bakalım ki ne aramamız gerektiğini bilerek arayalım. elimde 5 offering var :
FRUIT JUICE OFFERING :2 GAVROK
FISH OFFERING :3 BALIGO
WHISKY OFFERING :5 HAMMER STONE
SALT OFFERING :6 CAILLEACH
BLESSED WATER OFFERING:7 HENRICK

1 MELKAH eksik, yağ olacak ve de 4 Dolment eksik bunun da malzemesi sepette olmalı. meşe palamudu, mantarlardan biri ve çilek karışacak. iyisi mi yine mutfağa gideyim ben.

15 Ocak 2010 11:29

Mutfakta tezgahta bir kesme tahtası var. Buna yaklaşıp sepete tıklayınca sepettekiler önümüze yayılıyor. Önümüzde bir havan var. Tavsiyem önce emin olduklarınızı koyun. Meşe palamudu ve çileklerden eminiz. Sonra mantarları sırayla deneyin.mantarı da koyunca havanın eli ile ezmek gerekiyor. Yanlışsa sadece yandaki çöpün kapağını açabiliyorsunuz. Doğru mantarı koyunca beyaz bir ışık parlıyor. Yumurtalığa alın karışımınızı. Adı “PLANT MIXTURE OFFERING” bu da 4 nolu taş olan DOLMENT için gerekli. Bir tane kaldı. Yağ bulursak o da tamam.

15 Ocak 2010 11:36

Arabaya giden yol üzerinde blessed water yaptığımız mumlu yerde duvarlardan birinde bir kol takılması gerek gibi görünen bir yer vardı. Oraya kilisedeki haçın altından aldığımız metal artifact yerleşti ve döndü. Yan duvarda bir yer açıldı ve bir müzik kutusu çıktı. İçinde bazı taş diskler va paralar var. Bir kağıtta notalı bir yazı var. Diyor ki :
“Oh Anneka Anneka,
en mavi tepelerden
kahverengi verimli toprağımıza in
kutsal suyunun kutsamasını yanında getir
böylece yeniden büyüyebilelim”

bu sanırım kutsal suyu nasıl yapacağımızla ilgili ipucu. Biz zaten eko sayesinde daha önce yapmıştık.

Burada bir kağıt daha var. Uzun uzun gelen seslerden bahsediyor. Son cümlesi önemli. “7 offering mutlaka taşlara uygulanmalı” diyor. Offering için uygun bir söz bulamadım. Sunum, istek,istenen, talep…..

15 Ocak 2010 12:06

döne döne yağ aranıyorum. mutfakta yağ yok. motor yağı olabilir. burası servis istasyonu ne de olsa. kapının önündeki arabalarda iş yok. yeşil olan ve muhtemelen çevreci gençlerin olan arabaya ne zaman dokunsam alarm çalmaya başlıyor. Diğer arabanın da motor kapağını filan açamadım.

15 Ocak 2010 12:56

Sonunda başardım. Arka bahçedeki merdiveni kaldırıp sola dönünce merdive duvara dayanıyor. Yukarı tırmanın. Orada çatıda ilerleyince bir merdiven daha var. Bunu kullanarak bir çatı penceresine ulaşılıyor. İçeri girip aşağı inin. Yolda bir örümcek göreceksiniz, korkmayın :D . aşağıda eski bir otomobil ve bir sürü alet, plaka vs var. Fakat hiç biri alınamıyor. Girmişken kapının sürgüsünü açtım. İndiğim merdivenden tekrar yukarı çıktım. Burada bir ofis var. Duvarda kedi resimli bir takvim ve takvimde kanlı el izi var. Tablada sigara izmaritleri var. Biri bir kadına ait, rujlu. Masada bir yağdanlık var. Alıp yumurtalıpa yağ doldurdum. Şimdi gidip doğru offeringi doğru taşa vermek gerek.

eko
15 Ocak 2010 13:44

sonunda kayayı geçtim önce telden kadını aramak gerekiyormuş oh be

15 Ocak 2010 14:33

Taşların sırasına panodaki george’un çizdiği resimden ve paul’un defterinden baktım. Sırayla soldan sağa
BALIGO-FISH OFF.
MELKAH-OIL OFF
DOLMENT-PLANT OFF.
HAMMER STONE-WHISKY OFF.
HENRICK-WATER
-GAVROK-FRUIT JUICE
CAILLEACH-SALT OFF. Verdim. Parladılar. Tam o sırada telefon çaldı. Yine radyocu kız. “ben bir şey çaldım, onun ,için benim peşimde. Sana güvenebilir miyim? Doğru şeyi yapacak birine benziyorsun. Sana bırakıyorum onu” dedi. Kazı alanına geri dönerken yolda artifaktın parçasını buldum. Bu nereye yerleşecek şimdi?

15 Ocak 2010 16:01

Metal dedektörü çalıştırdıktan sonra 2. taşıda buldum.Harabe gibi olan yerde haç vardı, oralarda bir duvar dibine bakılıyordu.Dedektör orda sinyal verince mala ile kazdım vede buldum.

15 Ocak 2010 17:06

Hehehe... Motelden çıkıp taşın yaktığı yere geldim, döndüm kendi arabama yakın bir yere çıktım, ilerde soldan berries aldım sizin yaptıklarınızın da motel ve benzinlik dışında hiç birini yapmadım.. sütçü beygiri gibi taş, istasyon, yol arasında dönüp duruyorum :D çok zevkli başı boş gezmek :D

eko
15 Ocak 2010 17:21

arkadaşlar çileği nerden aldınız bende dolu mantar var çilek yok

15 Ocak 2010 17:22

ben bir motorsiklet buldum arkadaşlar cip falan da rastlamadım henüz.. telefon klubesinden ilerleyip sağa dönülünce bir dikkat, bir %20 eğim trafik levhasından sonra sağda korkuluk gibi bir şeyin yanından geçtim kırmızı bir motorsiklet var. Aha ilerde kaza yapmış jip...bu oyunun bir sırası yok sanırım hepimiz farklı sırada gidiyoruz

15 Ocak 2010 17:28

Eko kendi arabamıxza yakın, istasyona doğru ilerlerken solda gül ağacına benzeyen bir ağaçtan aldım ben berry leri.. çilek değil..yerde değil yani

15 Ocak 2010 17:50

3.parçayıda radyocu kız verdikten sonra taşların yanına gittim.Hepsini aktifleştirdikten sonra ortada kazılı bir alan var onun içine girdim.Mala ile kazıdıktan sonra bir yer açıldı.O 3 parçayı buraya yerleştirdikten sonra oyun bitti..Ya öldük ya oyun bitti.Basit bir final...Daphne ben anlamadım onca uğraş bunun içinmiydi.Elimizde daha araba farı vardı onlarla birşey yapılacak sanırım.

15 Ocak 2010 20:05

jasmin, 3. parçayı sayende buldum.kazı alanının ortasındaki yeri bulmam epeyce sürdü. ortada kürek saplı yere sürekli değişik açılardan yaklaşmaya çalışın. en sonunda karşınıza çukur çıkıyor. malayla taşın yerleşeceği yeri kazıp açığa çıkarın ve 3 parçayı da yerleştirin. dünyamızdan sahneler görüyoruz. denge yeniden kuruluyor ve oyun bitiyor. bu kadarmış. daha çarpıcı bir son beklerdik tabii. hepinizin eline sağlık

15 Ocak 2010 20:26

arkadaşlar ben bu oyunu save ediyorum çıkıyorum tekrar başladığımda kaldığım yerden devam etmiyor tekrar baştan alıyor sizler nasıl save ediyorsunuz birde bulduklarımı paylaşmak istiyorum ama ekranı küçültemediğim için ne sizin yazdıklarınızdan yararlanabiliyorum nede ben bilgi verebiliyorum yardımcı olabilirmisiniz.Şimdiden teşekkürler

15 Ocak 2010 20:43

Nilom save edip çıkınca tekrar girdiğinde load etmen gerekiyor canım.. load kısmına tıklatınca hangi load edilen parçayı seçersen o save noktasından başlar oynarsın :) kolay gelsin

15 Ocak 2010 20:48

çok teşekkürler oyundelisi

15 Ocak 2010 22:30

Arkadaşlar jipin oradan bir barakaya gidiyoruz ya gaz tüpüne boru ve yanma ucunu takıp kildi eritip açıyoruz, D@phnemin dediği iskelelerden ilerleyince bir karavan minübüs buldum, yanında bir de anten radyo vericisi Daphnem sanırım burayı yazmamışsın yazmışsan özür çünkü baktım ama göremedim.

15 Ocak 2010 22:49

Minübüs ün içinde radyo olduğunu gösteriri şeyler var.. az önce motorsikletli alanda köpeğin yanmış kalıntıları ve tasmasının parçasını görmüştük vincent sepeti boş yatağın üzerinde ampermetreye benzer bişey,tel, kulp,demir halka falan var bişey yapacağız olmuyor. Pil takayım dedim elimdekiler büyük sanırım olmadı. Vinceyin sepetinin arkasında bir kullanma klavuzu buldum metal dedektörüymüş yatağın üzerindeki, sol sol yapınca bilgisayar var şifre istiyor,Wincey yazdım her yerde köpeğin resmi var ok deyince açıldı.Kişisel blogunda metal dedektörüne ilişkin bilgiler ve kazıyla ilgili bişeyler var.İnternete bağlanamıyoruz favorileri sık kullanılanlarda adresler var.Adreslere tıklayınca radyo, dağ pastası, hava durumu, kimyayla ilgili bir yer falan var not aldım işe yarar inşallah. Pencerenin altında teypler var farklı şeyler kaydedilmiş orta en üsttekinde garip sesler.. sağ yapınca masada yine metal dedektörü instructionunu okuyoruz, saksılardan birer mantar alıyoruz.

15 Ocak 2010 22:53

metal dedektörünü oluşturuyoruz, sopa gibi olana önce sağ başına uzunumsu düğmeyi sonrateli uzunumsu dügmeye ampermetreyi öbür uca baklavamsı düğmeyi onun ucuna halkayı takıyoruz doğru yapınca elimize geliyor, ön tarafı açıp pilleri takıyoruz.

15 Ocak 2010 22:55

dedektör inventoryde yukarı alınıyor.. araştırmaya devam

15 Ocak 2010 23:04

offering için adak desek mi D@phnem? ben sizi takip edeyim diyorum ama başka yerlerden başlamışım sanırım pek çok şeyim eksik görünüyor :(

15 Ocak 2010 23:19

Aman bu taştanda bir yere gidilmiyor.. yine öldüm :( oynamayacağım artık öff

16 Ocak 2010 18:38

D@phne ya da Jasmin, yumurtalıklara doldurduğumuz tüm maddelerin hangisinin hangisi olduğu belli değil, yağ siyah olandı diye 2. ye verdim çarpıldım..tekrar yumurtalıklardan eksilenleri doldurmam gerek te hangisini kullandığımı bile bilmiyorum.. hangisini eksik olduğunu nasıl bileceğim ve eğer tamamlayabilirsem yumurtalık sırasını bozmadan taş sırasına mı uygulayacağım help lütfen :D

16 Ocak 2010 20:04

oyun delisi cursor'ı üstüne getirince ne olduğu yazıyor. sıra yok. fish offering, blessed water offering diye yazıyor zaten. taşların sırasına çok dikkat et. ben panodaki şekilden kendi defterime de şekillerini çizerek çözdüm olayı. bir de bir tuzağa dikkat et, örneğin,birinciye kadehi verdin ve bir sağa yaklaştın seni ikinciye değil 3 ve 4 ün karşısına atıyor. hemen bir sol yap. bu her seferinde oldu. kolay gelsin canım

16 Ocak 2010 21:37

Arkadaşlar sizin dedğiniz gibi yapınca taşlardaki gök kuşağı kayboldu, taşlar kızardı.. kilisede bulduğumuz şekilde taşlardan birine ışın yansıtmamız lazımdı... bu son istenen son değil... son save den yeniden oynamayı göze alırsam öbür sonu yazarım :D

penqu
5 Haziran 2010 21:00

sabahtan beri şu oyunu çözmeye çalışıyorum hiçbişey yapamadım:( yatak odasının yanındaki kilitli oda açılmadı bende bi türlü.3-4 tane renkli çark var sanırım onları doğru yere getirince arkada bi mekanizma çıkıyo ama ne işe yaradıklarını anlamış değilim daha.hatırlayan varsa yardım edebilirse sevinirim

23 Şubat 2011 18:22

meraba ben bu oyunu part 1 indirdim ama part iki error veriyo silinmiş galiba neyapmam lazım

23 Şubat 2011 18:37

pardon oldu bu sefer rahatsızlık verdiğim için özür dilerim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template