Yeni Yılınız Kutlu Olsun 2010


Sevgili site arkadaşlarım,yaklaşık bir yıla yakın bir süreyi,oyun oynayarak,nesne bularak,gözlerimizi bozarak,çok eğlenip çok güzel çözümler yazarak,ama en önemlisi sınırsız güzel sohbetler yapıp dostluklar kurarak geçirdik.Sitenin bu ilk yılbaşı kutlamasında hepinize tüm sevdiklerinizle geçecek dolu dolu sağlıklı huzurlu bir yeni sene diliyorum.



Get One At - Friendster Comments
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 27 yorum

31 Aralık 2009 15:41

yeni yılın hepimiz için mutlu,sağlıklı,başarılı geçmesi dileğiyle arkdaşlar bol oyunlu bir yıl diliyorum:)

su
31 Aralık 2009 15:57

yeni yılımız kutlu olsun arkadaşlar..
pc min dandikliğinden dolayı tek partlık bol bol oyun diliyorumm..:)

31 Aralık 2009 16:06

yeni yılınız hepinize huzur ve mutlukuk getirsin :) her ne kadar sohbetlere sadece okuyarak katılsam da, sizlerle olmak çok güzel...

31 Aralık 2009 16:14

Yeni Yılın Bütün arkadaşlara Mutluluk ve esenlikler getirmesi dileği ile..
Nice yıllara

31 Aralık 2009 16:20

yeni yılınız kutlu olsun arkadaşlar.Umarım mutluluklarla dolu bir yıl olur hepimiz için...

31 Aralık 2009 16:42

"Yeni Yılınızı ve 2010daki tüm Kandil, Dogum Günü, Milli ve Dini Bayramlarımızı şimdiden kutlar, sonradan vayy beni kutlamadın beni unuttun dememeniz temennisi ile mutluluklar ve esenlikler dilerim."

Dilerim 2010 hepimiz icin en güzeli en hayırlısı en bereketlisi en saglıklısı olsun:)

31 Aralık 2009 17:02

Önce sağlık sonra huzur dolu eh birazda para olursa fena olmaz :=) tüm sevdiklerinizle keyifli, başarılı ve beraberliklerin güçlü olduğu bir yıl olmasını temenni ederim .........

31 Aralık 2009 17:07

çiğdem



Yeni yılda Barış Sağlık Huzur Para Mutluluk Aşk Bol bol OYUN dileği ile hepinize mutlu seneler Hoşgeldin 2010

Adsız
31 Aralık 2009 17:30

2010 da saglık mutluluk bol oyunlar dilerim hepinize. bütün emeklerin için de çok teşekkürler sis :)

31 Aralık 2009 18:29

hepnize mutlu neoller ve 2010 size oncesaglik sonarcimda bol para hep arkdaslarimii cok seviyorumm (tsk siscum) sensinnnn buna sebep muck mutluuuu senelrrrrrrrrrrrrrrr

untmak istedim bisene 09 kendim icinde bi minicik ayklari olan bsi istiyorum

mucks seker seyler

31 Aralık 2009 19:38

2010 yılında size değil kendime bir şey dileyeceğim, sevinçlerinizle, başarı ve mutluluklarınızla sevineceğim bir yıl istiyorum...

31 Aralık 2009 19:50

ahahhaa eklediğim oyunda kurdun kuzuyu öpüşü muhteşem:DD

31 Aralık 2009 20:54

İnsanlar bazen hata yaparlar..Kimilerine göre önemsiz bir ayrıntıdır, kimileri için ise tahammül edemeyeceği kadar can sıkıcı...Kimileri vardır özür diler ama değerli değildir o an gözünde, kimileri özür bie dileyemezler... Olaylar büyütüldükçe mesafeler artar.. Daha o kadar çok sebep var ki.. Ama bugün yılbaşı; küsler barışır, dostluklar pekişir..Yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder derler.. Tüm sevdiklerinizi hatırlayın bugün ve kocaman gülümseyin hayata :)) fıstıklı çikolata tadında nice yıllara ( :

Tüm site sakinlerinin yeni yılını kutlar sağlık mutluluk , başarı veee bol kazanç getirmesini dilerim :)))

nunu
31 Aralık 2009 23:48

merhaba arkadaşlar sizlerle tanışmak benimiçin çok güzeldi 2010 da sağlık mutluluk huzur ve bol bol oyunlarla birlikte olmak dileğiyle iyiki varsınz

1 Ocak 2010 00:27

yeni yılınız kutlu olsun:)
sağlık,mutluluk,başarı ve bol kazançlı günler dilerim:)
hepinizi çok seviyorum...

1 Ocak 2010 01:12

Yeni yılınız kutlu olsun

1 Ocak 2010 11:58

Değerli Arkadaşım,


"Bugün 2 kişi seni sordu,mailini ; verdim.
Seni nasıl bulacaklarını da tarif ettim.
Kızmadın değil mi ?
Seni ne yapacaklarsa artık. Beni nerden tanıdıklarını da bilmiyorum.
Çok samimi davrandılar. Sanki 40 yıldır arkadaşmışız gibi.
Bu gece yola çıkacaklarmış, hazırlıklı ol. Sana çok iyi bakacaklarmış.
Onlara inandım! İsimlerini sordum,
birinin adı SAĞLIK, diğerinin adı da MUTLULUK'muş.
2010 da hep sende kalacaklarmış".



Sağlık, Sihhat ve Mutluluk dileklerimle saygılarımı sunarım.

1 Ocak 2010 21:06

kiymetli sishyphos
ve tüm arkadaşlarin yeni yilini kutlar
saglik başari ve mutluluklar dilerim
inşallah 2010 dada sımsicak dosluklarin
devam etmesini diliyorum

1 Ocak 2010 22:17

ahahah herkese iyi dilekleri için teşekkürler.durun daha 5 ocakta yaş günü kutlayacağız:))

1 Ocak 2010 23:06

Tüm site arkadaşlarım ve de sitenin Guest adı altındaki değerli dostları,
Zaman akıp gider... zamana anlam katan, bölen, çarpan çıkaran insan aklıdır..Ama bir de duygular vardır; sahte ya da içten!... En içten duygularla her günün istediklerinizi beraberinde getirmesi dileklerimle hepinize sevgi ve mutluluk dolu yıllar, günler diliyorum...

reiki1
1 Ocak 2010 23:25

herkese iyi seneler..2010 herkese önce sağlık sonra huzur sonra bol kazanç sonra bol oyun getirmesini dilerim....

2 Ocak 2010 00:14

Amaninde aman benim Sis'im yeni yıl kutlamaları yapmış. Şahanesin. Bişeyleri bilip düşününce bir yıl daha beraber olduğumuzu görmek beni çok çok mutlu etti.Biliyorum daha kaç sene bu kutlamaları yapacağız canım sis'im. Biliyorum işte biliyorum... Her yeni yıl benim mücadele yaşam ışşığım olacaksın. Sana oğluşun ve diğer canlarınla sağlıklı günler diliyorum. Tabiki diğer tüm dostlarında yeni yılında huzur ve sağlık dolu bir yaşama rahatlıkla kavuşmalarını. hastaları olanlarının şifa bulmalarını, sevgililerin kavuşmalarını, kalite sevenlerin istedikleri kaliteli kültür faaliyetlerine kavuşmalarını, babanne,fbnil ve benim yeniyılda yeni pc lerine kavuşmalarını diliyorum. Ayrıca bu yeniyıl olamasa noel müziği için seni kutluyorum ve teşekür ediyorum canım sis'im. Bol öpücük yok çünkim nezleyim....
Sevgiler ve huzurlar hayatlarınızdan eksik olmasın dileğiyle iyi yıllar.

3 Ocak 2010 14:06

çok sevgili arkadaşlarım,
yeni yılda sizlerle değildim. Pek çoğunuzun bildiğini düşündüğüm, bizden uzak bir şehirde vatan hizmetini yerine getiren eşimin yanındaydım. Yeni yıla onunla girdim. Ve şunu farkettim. Sizler gerçekten benim dostlarım olmuşsunuz, kendimi yalnız hissettiğim anlarımı paylaşmak için sizlerden biriyle oyun oynamaya ya da sohbet etmeye koşmuşum buraya. İyi ki varsınız, canım kardeşim sis iyi ki bu siteyi kurmuş. Hepinize mutlu bir yıl diliyorum. Birlikte oyun oynayarak yaşlanmanın tadını çıkaracağımız huzur dolu yıllar diliyorum.

3 Ocak 2010 18:34

ben de evimden uzakta idim ve yeni döndüm..neredeyse o kocammman eski seneyi bu siteden habersiz geçirmişim kimbilir neler kaçırdım..lakin enerjileriyle beni fena halde imrendiren, şaşkına çeviren çok zaman kıskandığım ve samimiyetlerine aynı içtenlikle inandığım bu site sakinlerini ve çözdükleri oyunları bu yıl yine ve hep sessizce takip edeceğim.. sevdiğim oyunları oynayarak ,zorlandığımda çözümlerinizi okuyarak ve beceremediğimde sizi taciz ederek geçecek günlerim için size çok teşekkür ederim..mutlu seneler.. Adin

5 Ocak 2010 10:59

Siteyi yılın sonlarına doğru keşfettim. Tüm emeği geçenlerin ellerine sağlık ve iyi seneler. Ayrıca tüm HOG sevenlere de mutlu, bol oyunlu seneler :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template