Treasure Island



Robert Louis Stevenson a ait olan klasik roman üzerine yapılmış bir oyun.Babasının hanında çalışan 17 yaşındaki Jim Hawkins,efsanevi kaptan korsan Flint'e ait olan hazinenin yerini gösteren bir harita bulur.Jim bir takım güvenilir adamlarla hazineye doğru yola çıkarken ,kaptanın eski tayfalarından bir grubun daha hazine peşinde olduğundan habersizdir.1.5 GB
In his father’s inn 17 year old Jim Hawkins happily discovers an old Treasure map that once belonged to the legendary Captain Flint. Jim and a handful of trusted men set sail to find the buried treasure; unaware that some of the crew members have their own plans… Treasure Island is a 3D adventure game based on the classic bestselling novel by Robert Louis Stevenson.1.5 GB





System requirements/sistem gerekirliği:
Windows ® XP (SP2) / Vista
Processor: Pentium IV 2.2 GHz
Memory: 512 MB
Video: DirectX 9-compatible 3D graphics card (GeForce FX5200-level and above, except for built-in graphics cards and MX-series)
Sound Card: Sound device compatible with DirectX 9.0c
Free hard drive space: 4 GB

Dll sorunu yaşayan olursa error verilen dll dosyasını ADRESİNDEN indirip oyun klasörü içine kurmalıdır.Vista işletim sistemlerinde sorun çıkabilir.Lütfen oyunu indirmeden önce işlemci hızınızı kontrol ediniz,oyun yüksek işlemci hızı gerektiriyor.

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

17 Aralık 2009 14:11

oyunu indirdim kurdum çok methediliyor ama henüz ilk aşamayı bile geçemedim .Korsana nasıl2.defa rom verileceğini bir türlü bulamadım. bulan varsa buraya yazabilirmi.
çok teşekkürler şimdiden

17 Aralık 2009 14:53

ahahaha ne çabuk:DD

17 Aralık 2009 15:04

teşekkürler sis canım yüklemeye başladım:))

17 Aralık 2009 15:31

oyunu Torrentten çektim ama bir türlü oyunda ilerleme sağlayamadım

17 Aralık 2009 15:34

hackmaster herhalde yarına başlanılır oyuna

17 Aralık 2009 16:07

Sisciğim, daha bir sürü oyunu oynayıp bitiremeden yenisini eklemişsin..
Hemen indirmeye başlıyoum, emeğine sağlık ...

17 Aralık 2009 18:33

arkadaşlar oyuna bir başlasınız süper olacak. Bizde belki sizin sayenizde ilerleyebiliriz

selden
18 Aralık 2009 20:00

bilgisayarım için ağır geldi oynayamadım.

18 Aralık 2009 21:22

bilgisayarımın hızı yetmedi,çalışmıyor bende. runtime error dedi

20 Aralık 2009 00:00

şimi olay mezarlıkta başlıyor.doktor bize annemizden kalan iron medallion diye bir şey veriyor.eğer başlangıçta hotspots olayını etkinleştirdiyseniz atlamazsınız.heykelden kılıç alıyoruz.mezarlıktan çıkıp hana girdik.bşll bonnes oturuyor.önündeki kupayı aldık.bar arkasından rom fıçısından doldurup verdik.epey anlattı sonra daha da istedi.fıçımız boşalmış.dışarı çıktık kuyuyu kılıçı manivela olarak takarak işler hale getirdik.kovayla su çekip kupaya doldurduk.adam tabii ki bepenmedi bunu.cellara indik süpürge aldık ve en düp soldan brandy şişesi.yukardaki sesleri dinledik.çıktığımızda adam yerdeydi.başındaki abla antoniette arkadaşımız sanırım.epey bir fazla konuştu ölmek üzere olan bir adama göre.blck spot olan bir kağıt aldık.öldüğünde üzwerini araştırdık ve anahtar aldık.
üst katta en son odada sandığını açtık anahtarla.bir şey bulamadık.
alt kata inince yerden shard yani cam parçası alıp yukarı çıktık sandığı kesip hazine haritası aldık.bu sırada aşağı kötü adamlar geldi.önce kızı yolladık sonra biz indik mahzene.kızı ambar kapağından yardım getirmesi için çıkardık.süpürge ile tavana vurunca yukardaki kör adam ayak sesi sandı kafasını avizeye çarpıp bayıldı.yukarı çıkınca yardım gelmiş.hep beraber hazine haritasına baktık.ve gemi bulmak üzere bristole gitmeye karar verdik.
birinci bölüm bitti.
2ci bölüm başında long john silverı ara diye bizi yolladılar.

20 Aralık 2009 17:52

Kılıcı başta alamamıştım sayende ilk bölümü geçtim. İkinci bölümde LONG SİLVERİ de buldum ama bir türlü gemiyle hareket edemedim.

20 Aralık 2009 18:59

sis dün akşam yüklememi bitirdim kurdum.baktım ki başlamışsın bir hevesle ben de başlayım dedim ama olmadı.maalesef oynayamıyorum.halbuki sistem yeterlilikleri oynayabilirsin diyordu.hatayı bile göremiyorum.çünkü oyunu açıp başlatınca simsiyah ekran bekle bekle değişmez mecburen pc kapatıyorum.bir kaç kez denedim.olmadıı:(

kolay gelsin sis ve hackmaster:)

20 Aralık 2009 21:45

Bende Windows 7 KURULU oyunu sorunsuz açtım. AMA OYUNDA ÇOK FAZLA diyalog var. Fazla düşündüğüm gibi çıkmadı. 2. bölümde bir türlü ilerleyemedim.

iYİ DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜRLER ege

21 Aralık 2009 00:24

egecim,
üzüldüm.silme rarları ama.bir bakarız ne yapabileceğimize.
serkan,
aynı şey beni de sıktı.çok bla bla var bu oyunda.olurda yarım bırakırsam onca çen çen lafa daraldığımdandır,
hackmaster,
2ci bölümde daha ilerlemedim sayılır.bir ara oynayabildim bugün.silverı bende buldum ve bana 2 denizci daha bulmamı söyledi.dolanıp habire lak lak ediyorum adamlarla daha

23 Aralık 2009 17:51

Sis, dll. sorununu aştım ama D@phnede olduğu gibi runtime error veriyor bunu aşmanın bir yolu var mı?

24 Aralık 2009 11:07

ne yazıkki yok oyundelisi.bu oyun biraz ağır bir oyun.ama emin olun oynamamakla çok şey kaybetmiyorsunuz.beni de sarmadı.hele araya green moon girince hepten soğudum

28 Aralık 2009 21:23

ivet ivrenç bi oyun. kimse üzülmesin vır vır. bide verdikleri sistem gereksinmeleri tutmuyo. benim birebir aynı ama oynuyamadım. o diyaloglar bitmek bilmedi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template