The Otherside Realm of Eons



Kendisine isimsiz olarak yollanan garip bir kitabı aldıktan sonra,Miranda kendisini fantastik bir başka dünyada bulur.Gizemli Jovie'nin yardımıyla dünyalar arasında seyahat edip parçalanmış bir ailenin hikayesini araştırmak zorunda.Mirandaya yardım ederken size iyi eğlenceler.168.74 MB
After anonymously receiving a strange book, Miranda finds herself inadvertently drawn into the fantastic world of The Otherside: Realm of Eons. With the guidance of the mischievous Jovie, she must travel between worlds and help to unravel the tale of a family torn apart.Watch as their story unfolds through animated in-game comics and help
Miranda locate the missing Louise to save her from a ghastly fate.168.74 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
ÖNEMLİ NOT
Oyunda "runtime error" sorunu yaşayanlar alttaki linkteki dosyayı indirip oyunun klasörü içine kopyalayınız.
İndirmek için tıklayınız-Click to download

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

1 Aralık 2009 01:35

teşekkürler sis:)

1 Aralık 2009 10:45

pc yi çok kastı.henüz oynayamadım:(
bakalım açabilecekmiyim?

1 Aralık 2009 11:02

2.bölümü geçeceğim geçemiyorum, tam odadan çıkarken
RUNTİME ERROR yazıyor.oyun kapanıyor:(

1 Aralık 2009 14:55

Şu anda oyunun crackli hali olan tüm sitelerde ortak şikayet bu runtime error ve oyunun çökmesi.kurcaladım ama ben de bir çözüm bulamadım.bende de aynı şey oldu.oyunu kaldırıp tekrar kurunca error verdiği yer ötelendi sadece biraz daha oynayabiildim.

1 Aralık 2009 20:27

OYUNDAKİ RUNTİME ERROR SORUNU YAŞAYANLAR EKLEDİĞİM LİNKTEKİ DOSYAYI İNDİRİP OYUNUN KURULU OLDUĞU KLASÖR İÇİNE KOPYALAMAYI DENEYEBİLİRLER.HER PC DE OLMAMAKLA BERABER ÇOĞU PC DE SORUNU DÜZELTTİ BU FİX

1 Aralık 2009 22:00

teşekkürler sis:)
harikasın.hemen deniyorum:)

1 Aralık 2009 22:43

ne yazık ki fayda etmedi:(((

2 Aralık 2009 01:46

babanne eğer burdaki rapid linkinden indirdiyseniz oyunu fix linkinin işe yaraması lazım.ben oyunu tekrar indirip fixle düzeltince çalıştı.

2ci bölümde bir antika mağazasında oynuyoruz.
kolay gerçekten.

3cü bölümde de pawn shop diye bir yere gidiyoruz

2 Aralık 2009 08:31

sis tabiki burdan indirdim.demek pc kaldırmadı gene:(
teşekkürler:)
sağlık olsun...

5 Aralık 2009 13:47

YENİ LİNK EKLENMİŞTİR

7 Aralık 2009 12:25

http://hotfile.com/dl/19092012/7e3c189/TheOtherside-RealmofEons-cracked.proper.rar.html



ben bu linkten indirdim oyunu.sorunsuz oynuyorum şimdi.
oyun güzel mi derseniz;fena değil.
düz hidden değil.puzzle ağırlıklı.
çok harika değilse de ,zaman geçirmek için oynanabilecek bir oyun.
seçim sizin:)

7 Aralık 2009 17:26

özellikle çocukların seveceği türde.hem kolay hem de çocuklara yönelik bir oyun:)

7 Ocak 2010 15:38

hotfileden oyun nasıl yükleniyor acaba ben sadece rapıdden biliyorum bana tek tek ne yapıcağımı yazarmısınız rica etsem arkadaşlar

7 Ocak 2010 15:50

hotfile linkini bu oyunda nerden buldun anlamadım ama yine de yazayım.
linki açtığın zaman sağ taraftaki regular download yazısına tıklayacaksın.ve kırmızı renkle saniye geri sayımı başlayacak.geri sayım bittiğinde de beliren click here to download yazısına tıklayıp açılan pencerede sabit diske kaydet seçeceksin

7 Ocak 2010 17:11

tşklr

7 Ocak 2010 18:41

babaanne yazmış

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template