Mishap An Accidental Haunting



Ben bu oyunu çoğu paketlemeden denedim.Bu link en azında virüssüz.oyundelime teşekkürler.Ama yine de oyunda profil açmayı yapamadım.indirmek tümüyle size kalmştır.
The Burtons have just moved into their beautiful new dream home, which unfortunately for them, happens to be haunted! Now the Burtons need your help to clear their house of a group of particularly unfortunate ghosts. Discover details of the departed houseguests by solving enigmatic riddles left behind for the living. Use household objects to assemble a custom ghostcatchers for each pesky poltergeist, and then challenge them in unique minigames where they make the rules! Unravel the mysteries of the ghosts' unfortunate fates and help the Burtons take back their home in Mishap: An Accidental Haunting.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

24 Aralık 2009 08:10

siscim,teşekkürler. dün oyundelisinin sorduğu riddledan sonra merak etmiştim. yüklüyorum

24 Aralık 2009 13:08

Oynunu bitirdim, gizli nesne bulma_toplama, riddle çözme ve orada verilen komutu gerçekleştirme, hıza dayalı mini puzzleların olduğu kolay basit bir oyun..
En keyif aldığım bölüm riddleları çözmeye çalıştığım bölümlerdi.

nunu
30 Aralık 2009 19:50

HELP meltem oyunu açamamış bende yeni indiriyorum umarım oynarız

30 Aralık 2009 20:37

arkadaşlar ben sorunsuz indirip kurdum,başladım da. oyun delimin sorduğu riddlelar beni heveslendirdi. fakat nesneler küçük, bir de yanlış yere iki kere tıklayınca köşeden kafasını uzatıp bağıran bir hayalet var. Gözümü yordu, her seferinde uykum geldi. ben de yarım bırakıp sildim.

Adsız
9 Ocak 2010 18:45

arkadaşlar...başlarda bir bölümün sonunda 5 ayrı türde bardak çıkıyor ya, elimizde kaşık ne yapacağız takıldım kaldım!!

9 Ocak 2010 19:13

o bardaklara riddle da verildiği sırada tıklayacaksın Adsız..

Adsız
1 Şubat 2010 00:01

merhaba..oyunun 3. mü ne böl. bir yer var, 3-4 renk kablo var bir kol var orayı nasıl geçeceğiz...tam çözemedim :(

1 Şubat 2010 11:02

adsız selam:)
oyunun türkçe ve resimli çözüm linkini veriyorum.umarım yardımcı olur:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/mishap-accidental-haunting/tips-tricks/mishap-accidental-haunting-walkthrough&ei=OpdmS8XqFpP1_AbbnqzuAw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAsQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3DMishap%2BAn%2BAccidental%2BHaunting%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template