Masters of Mystery 2: Blood of Betrayal



Bir apartmanda bulunan iki cesetten sonra Carrie Chase olayı soruşturma görevi alır.Bu iki adamın ölümlerinin arkasındaki gerçeğe ulaşması için Chase'e yardım edin.144 MB
Experience an intense murder mystery in Masters of Mystery Blood of Betrayal! Upon discovering two dead bodies in a penthouse, it's up to Carrie Chase to unravel the clues behind these grisly murders. Help Chase solve the mysterious death of these two men and witness an exciting conclusion that Chase could never have imagined.As Chase progresses through the investigation, startling secrets about her past life begin to unravel. Experience breathtaking scenes, challenging mini games and an intense story in Masters of Mystery Blood of Betrayal, an exciting hidden object game!144 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

4 Aralık 2009 12:09

teşekkürler sis:)
yüklüyorum hemen:)

4 Aralık 2009 13:03

Babannecim yorum alamadık...

4 Aralık 2009 13:05

düz hidden değil ama,konuşmalar çok fazla:(((
yeni oyun gelene kadar,zaman geçirmek için oynuyorum.
nesnelerde zor görünüyor.gözü sağlam olan rahatlıkla oynayabilir:)

4 Aralık 2009 13:21

arkadaşlar sonradan farettim.sağ altta her zaman faydalanacağımız itemler var.büyüteç,fırça,floresan lamba,el feneri gibi.
mesela bir bölümde 4 kan izi diyor.o kadar aradımki,çıplak gözle görüünmesi mümkün değil.
hinte basıyorum.gösterdiği yerde kan izi yok:(
sağdaki itemleri farkedip floresanı kullanınca hemen göründü tabi kan izleri.
sizi uyarmak istedim.
mutlaka kullanın sıkışınca sağ alttaki itemleri.
kolay gelsin:)

4 Aralık 2009 13:22

zehracım merhaba:)
aramıza hoş geldin:)
tamamen çözüm yazılacak bir oyun değil zaten.
önemli ipuçlarını verdim:)

4 Aralık 2009 18:14

oyunu bitirdim:)
parmak izlerini bulmak için fırçayı,ayak ve kan izlerini bulmak için floresan lambayı,karanlık yerlerde el fenerini,göremediğim nesneleri bulmak için büyüteci kulandım.
tek düze bir oyundu.düz hidden ve puzzlelar var.
ama hepside aynı tempoda,biraz sıkıcı geldi.

Adsız
4 Aralık 2009 23:21

kötü bir oyun

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template