Liong The Lost Amulets



gizli nesne ve Mahjong oyunlarını birlikte sunan Orta Doğu motifleriyle bezenmiş bir oyun.Yıllar önce beş sihirli amulet yapılmış ve bu amuletler doğanın elementlerini düzende tutmaya yarıyor.Şimdi kayıp olan bu amuletleri aramak sizin göreviniz.40 MB
Long ago five magical amulets were treasured by Oriental wise men. These amulets held the five natural elements in balance. Restore harmony to nature by finding the lost amulets. Liong: The Lost Amulets is a combination of hidden object games and tile-matching puzzles and also has a variety of mini games. Along your journey you`ll visit hundreds of unique locations and collect power-up pearls. Reveal the magic spells and restore the sparkling gems of the magical amulets.40 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

14 Aralık 2009 17:09

puzzle mı dedı biri :D hemen indiriyorum

14 Aralık 2009 17:53

teşekkürler sis:)
shera arkandayım:DDDDDDDDDD

14 Aralık 2009 18:53

çiğdem


Bende geldim bende geldim teşekkürler sis

Adsız
14 Aralık 2009 19:09

oyunu indiremiyorum, bir sorun mu var.

14 Aralık 2009 19:47

adsız selam:)
sanırım rapid yoğun ondan yükleyemiyorsun.sayfayı sürekli yenilersen belki yakalarsın boşluğu:)

14 Aralık 2009 20:28

ahaha bende yükleyemedım illa preumum ol gel diyor :P

14 Aralık 2009 20:30

ya şu diğer rapidin adı neydı minik fare mi ne onada yüklensede ordan indirsek :=)rapid vermıyor ühühüühüh .......

Adsız
14 Aralık 2009 21:41

Olmuyor, çok denedim ve artık bıraktım, sanırım sorun var

nunu
15 Aralık 2009 01:41

bende denedim rapid erorra bağlamış site bu gece gül bahçesi olmuş kaçırdım çoook şekersiniz

15 Aralık 2009 02:05

yakaladımm :):):)
bu saatte acıyor galiba rapid bize :D
indiriyorum bakalım nasıl
teşekkürler sis...

15 Aralık 2009 18:25

teşekkürler sishyphos bende indirdim şimdi oynuyacagim güzele benziyor
eline emegine saglik

nunu
15 Aralık 2009 19:52

objeler çok küçük ben mahjong tarzına geçtim zevkle oynuyorum eline sağlık sisypos

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template