Jewel Quest: Heritage



Hernan Cortes bölgesinin kaleleri ve şatoları arasında yeni bir Jewel Quest macerasında Rupert ile beraberiz.Aile geçmişini aydınlatmaya yarayacak bulmaca parçalarını biriktireceğiz.120 MB
Jewel Quest 4 Legend of the Golden Jewel Board.Hit the trail with Rupert on a journey through the shrines and castles of Hernan Cortes' lore. Swap jewels and collect puzzle pieces to unravel a perplexing web of family history. With over 170 new Jewel Boards, including 3 jewel-swapping modes, new surprises await in every level.120 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

9 Aralık 2009 21:58

teşekkürler sishyphos
benim türüm bir oyun süpersinnnnnnnn

10 Aralık 2009 00:19

rica ederim pamuksel sen ve daphne seviyorsunuz bu seriyi::)

10 Aralık 2009 07:26

evet,evet ben de seviyorum. bakalım bunda turnuva oynayabilecek miyim

10 Aralık 2009 10:10

hidden oyunları kesfetmeden cook önce oynadıgım oyun serim tskler sis

10 Aralık 2009 12:29

ben rardan çıkardıktan sonra sarı madalyon gibi şekle tıkladım. extrack dosyası çıktı onuda kurdum. hemen başında trojen çıktı. kurulum bitti. oyuna ait bir simge yoktu. ms toplu iş game starta bastım oyun açılır gibi oldu ama iexpolıra bağlandı. oyun açılmadı. açan arkadaşlar nasıl açtılar acaba yazabilirmisiniz?

10 Aralık 2009 13:13

bozocum benim indirme işlemi simdi bitti tam kuracaktım senin yorumunu gördüm trojen diyooosun korktum benim pcde virüs programıda yok oyunu senle konusmadan kurmamaya karar verdim

10 Aralık 2009 15:41

bozo ilk rapidshare linkinden zaten exe iniyor.ikinci hotfile linkinden rar olarak iniyor.onu senin notunu görünce acaba bir şey kaçtı mı antivirüslerden diye bi de antimalware ile tarattım o da temiz dedi.
program kurulumunda da bir sorun yok.rardan çıkan exe ikona tıklayıp extract başlatıyorsun.belki inerken sorunlu inmiştir senin dosya.

11 Aralık 2009 00:00

arkadaşlar gönül rahatlığıyla indirin. ben herkesten özür dilerim. çünki aslında burdan değil başka siteden indirmişim. yeni farkettim. bi çok indirmeyi aynı anda yapınca karıştırmışım. burdaki linkler temiz. sıkıntı verdiğim herkesten özür dilerim.

nunu
11 Aralık 2009 15:37

sisypos virüs uyarısı aldım

11 Aralık 2009 15:53

ben indirdim,kurdum,oynuyorum. virüs yok. olsa benim kaspersky hayatta açtırmazdı. sadece ilk giriş ekranında kısa süreli dpnma yaşıyorum. bekleyip oyuna geçince sorunsuz oynanıyor. paylaşayım istedim

13 Aralık 2009 18:46

selam arkadaslar oyun tertemiz ve guzel
gonul rahatligi ile indirebilirsiniz oyunun
ozelligi soy agaci biciminde puzleleri tamamlayinca yukari dugru ilerliyoruz
ben zevkle oynuyorum tavsiye ederim

Adsız
28 Aralık 2009 02:13

Ben daha oyunun başında takıldım: (
Oynayan biri yardım ederse sevinirim. Patricia Yellowtail i geçemedim ne yaptıysam. (Kilit ve Anahtarlı bölüm)

Adsız
28 Aralık 2009 02:23

Gerek kalmadı çok basitmiş. Anahtarı kilidin üstüne getirmek gerekiyormuş :)

Adsız
31 Mart 2010 03:43

ben yaptımm ama yine olmadı kafayı yedimm

Adsız
31 Mart 2010 03:44

sağa getirdim sola getirdim üstünede getirdim kilitleri açamadım sen nasıl yaptınn:D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template