Jack the Ripper Letters from Hell



ünlü katil olmakla suçlanan gazeteci Bert'i temize çıkarabilirmisiniz?1888 yazında Londra'da ünlü seri katil Karındeşen Jack White Chapel bölgesini cinayetleriyle terörize etmektedir.Polise kendi yazıp yolladığı mektuplar gazeteci Bert'e de yollanmaktadır.Cinayetlerle bu ilgisi gazeteciyi polisin ilk zanlısı haline getirir.57 MB
Can you clear the name of the reporter Bert, suspected of being Jack the Ripper?It is London during the summer of 1888. On the hunt for spicy stories, the reporter Bert goes on the trail of Jack the Ripper, the famous serial killer that is terrorising the White Chapel district. He goes as far as falsifying letters from Jack the Ripper and sends them to the police. But his involvement in this affair soon makes him the ideal suspect for the police at Scotland Yard.57 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

14 Aralık 2009 23:32

teşekkürler sis:)

14 Aralık 2009 23:44

ben sherlockun jack the ripperını oynadım bunu da oynayayım eksik karın deşen jack kalmasın :D eline sağlık sis...

14 Aralık 2009 23:57

ellerine sağlık sis

15 Aralık 2009 02:11

karındeşen bolluğu var bu ara oyunlarda:D

Adsız
15 Aralık 2009 11:03

91 19 29 92 yazan bölümü geçemedim yardım lütfen

Adsız
15 Aralık 2009 12:55

oldu, defalarca bütün rakkamları denemiştim baştan başladım 29 da geçtim

15 Aralık 2009 15:47

ay sinir oldum.fotoğraf makinesiyle uğraşıyorum ne zamandır:((((((((((
müzikte cenaze müziği gibi:DDDDDDDDD

eko
15 Aralık 2009 15:58

arkadaşlar ben sayılı bölümde kaldım 19-91-29-92 ne yapıcam?

15 Aralık 2009 16:11

eko; ben daha o bölüme gelmedim, ama adsız yukarda nasıl geçtiğini yazmış,o bölümü.

eko
15 Aralık 2009 16:15

29 da adam konuşuyor okey sonra bir yere mi tıklıyacağım acaba?

15 Aralık 2009 16:45

eko bende geldim o bölüme.takıldım:(((((((((
ingilizce yazıları not edip,hemen çevirde türkçeye çevirdim ama o kadar anlamsız çeviri oldu ki:(((((((((((((
sis gelice soracağım yazılanları.ancak sis yardımcı olur bize.
başka ingilizcesi iyi olan arkadaş var mı bilemem.

15 Aralık 2009 17:25

Once again your observation skills save you from being charged.
But I am sure that we'll be seeing each other again.

-I hope it won't be too soon!
-As for me.I'll be delighted to keep an eye on you!


sis;lütfen ne dendiğini yazar mısın?
ben hemen çevirde çevirdim ama o kadar anlamsız çeviriydi ki anlaşılması imkansız:(((

15 Aralık 2009 17:30

-gözlem becerilerin seni bir kez daha suçlanmaktan(veya hesabın sana kalmasından) korudu.fakat birbirimizi tekrar göreceğimizden eminim.

-umarım çok erken olmaz
-bence de. bir gözümün üstünde olmasından zevk alacağım

15 Aralık 2009 17:31

umarım işine yaramıştır babaannem. bu arada oyunu yüklüyorum. hala geçememiş olursan sana yardıma geleceğim:)

15 Aralık 2009 17:54

d@phnecim sağol canım:)
ama geçemedim.ya ne kadar sinir bozucu birşey takılmak:((((((((((((((((
lütfen geçen arkadaşlar,ne yapıp geçtiklerini açıkça yazarsa sevinirim.
adsızın dediğini yaptım ,gene olmadı:(

15 Aralık 2009 18:41

arkadaşlar:)
ben tekrar en baştan başladım oyuna.takıldığım yerden gayet rahatlıkla geçtim 29'a tıklayarak.sanırım orda oyun takıldı ilk oynadığımda.

nunu
15 Aralık 2009 20:04

sisypos link e noooooooooooluuur hotfile vs.... de ekle rapid çok zorluyor

15 Aralık 2009 20:17

Hehe benim oyunum :P Meşhur oldum meşhurr :D

15 Aralık 2009 22:21

ay kısacıkmış... süperbimin yardımıyla kamerayı yaptım sonrası su gibi aktı bittiiii.... şimdi zamana karşı yarışarak aynı oyunu oynama hakkı kazandım ama oynamaya gerek yok...
teşekkürler sis :D

16 Aralık 2009 11:44

oyunu 46dk.53sn.de bitirdim.ama oyunda beni bitirdi.
oyun oynarken bu kadar gerildiğimi hatırlamıyorum.
önce oyun dondu.sonraki başlamamda ise;ne yaptığımı anlamadan oynadım.kesin ingilizce bilgisi gerektiriyor.
oynayanlara sabır dilerim:)

Adsız
16 Aralık 2009 12:18

Bende vürüs uyarısı yapıyor oyunu kurduğum zaman. Siz de de benzeri bir durum oldu mu?

16 Aralık 2009 12:38

selam adsız:)
imkansız öyle bir uyarı.sis;mutlaka virüs taramasından geçirip yüklüyor burdaki oyunları.
kimsede de öyle bir sorun olmadı.başka yerden yüklemiş olmayasın?

16 Aralık 2009 14:45

ben de bitirdim ama zamana bakmayı unuttum,neyse zaten başka oyunların arasında oynamıştım. nasılsa rekor yoktur:)

Adsız
16 Aralık 2009 14:49

Buradan yükledim hatta vürüs uyarısı verdi diye sildim, bugün tekrar yükledim gene vürüs uyarısı yaptı

16 Aralık 2009 16:00

adsız kontrol etmek için tekrar yükledim,kaspersky 2009 ile tarattım.sorun yok

Adsız
16 Aralık 2009 16:47

Bilemeyeceğim bende vürüs uyarısı yaptı, iki kez yükledim ikisinde de aynı uyarıyı yaptı. Belki benim bilgisayardaki vürüs programı çok hassasdır ve bazı şeyleri vürüs oarak algılıyordur. Neyse sağlık olsun be de bu oyunu oynamamış oldum.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template