Insider Tales Vanished In Rome



Araştırılacak bir davası olan dedektif Francesca DiPorta rolündesiniz.Romada bir aile çok büyük bir ikramiye kazanmıştır.ve parayla birlikte aile ortadan kaybolmuştur.Göreviniz bu aileyi bulmak ve olaya başka kimlerin karıştığını öğrenmek.
You play the role of Francesca DiPorta, a cute detective who has an interesting case to investigate! A family from Rome won the biggest lotteries ever. But nobody claims the money! The winners seem to disappear from the city. Will you find the mysterious family? And who can be involved in the case? 70 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

11 Aralık 2009 17:17

yüklemeye baslıyorum tskkler sis ellerine saglıkk

BüşRa
11 Aralık 2009 20:01

nasıl Bir oyun sadece aramamı bilen varmı?

BüşRa
11 Aralık 2009 20:12

Babaanne Yorumunu bekliyom :D:D öle indircem

11 Aralık 2009 21:12

teşekkürler sis:)
Büşracım eve yeni geldim.yüklemeye çalışıyorum ama rapid halen izin vermiyor:(
yüklemeyi başarabilirsem mutlaka yazarım ne tür olduğunu:)

11 Aralık 2009 21:47

rapidden yükleyemedim.hotfile link buldum.şimdi burdan yüklüyorum.



http://hotfile.com/dl/20279772/effd85f/Vanished_In_Rome.rar.html

Adsız
11 Aralık 2009 22:10

ben oynadım güzel, puzzle da var .kısa bir oyun

11 Aralık 2009 22:15

arkadaşlar oyun güzel.düz hidden değil.arada puzzle lar var.
ben zevkle oynuyorum:)

Adsız
11 Aralık 2009 22:15

düz hiddende var puzzle da var çok zevkli

12 Aralık 2009 02:21

oyun bı harıkaydı bence cok kolay ve guzel puzzllardan olusuyo oyun bı elmasın pesındeyız bu defa onu bulunca oyun bıtıyo

BüşRa
13 Aralık 2009 15:30

Sağol babaanne İndirdim Bende oynuyorum güzel oyunmuş

su
5 Ocak 2010 16:48

bakalım basit gibiymiş..biraz zaman öldürelim :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template