Green Moon



yüzyıllardır büyücülerin,simyacıların ve maceraperestlerin yaratmaya çalıştığı mucizeyi siz denemeye ne dersiniz?Onların başlattığı macerayı tamamlama şansı size verildi.Bu büyülü dünyada eğlenceli bulmacalarla iyi eğlenceler.161 MB
For centuries ancient wizards, enchanters and alchemists were trying to create a miracle beyond the boldest human dreams. But, alas... And now it is you who by chance gets a unique opportunity to complete what have been started. Plunge into the world of breathtaking adventures, in the tangle of time and space, of triviality and incredible magic. A captivating story is what you have been longing for.161 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN TAM ÇÖZÜMÜ İÇİN TIKLAYINIZ
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 272 yorum

21 Aralık 2009 10:54

oyunda auto save yok.oyundan çıkarken save etmeyi unutmayın.10 dk dır oynuyorum daha hidden çıkmadı önüme.daha çok poit click gibi.zevkli bir oyun

21 Aralık 2009 11:12

yüklüyorum şekercim,eline sağlık

21 Aralık 2009 11:17

inventoryniz kısıtlı .o yüzden ben gibi her nesneyi alıp da dolanacağım diye yırtınmayın.sanırım öncelikle bir alet seti yapmamız sonra da bir iksir hazırlamamız gerekiyor.saatin içindeki anahtar 3ci bodrum kapısını açıyor.ordan alınan kafesle peyniri birleştirip mutfakta fare yakaladım ve tüyünü aldım.
2ci bodrumda yerdeki çivi ile sağdaki çuvalları delip kahve çekirdeği aldım havanla birleştirip öğüttüm.

21 Aralık 2009 11:40

ilk adım kahve yapmak.öğütülmüş kahve çekirdeklerim var ama suyum veya su alacak kabım yok.yard yani mutfaktaki bahçe kapısı da hala kapalı.burda takılmış durumda yardımlarınızı bekliyorum

21 Aralık 2009 11:44

ellerine emegine saglık sis cabuk yüklensede başlasam sabırsızlanıyorum :)

21 Aralık 2009 11:57

güzel oyuna benziyor indiriyorum :)
teşekkürler sishyphos

21 Aralık 2009 12:03

suyu bodrumda rafta duran kahve kupası ile soldan lavabodan alıp imbiğe döküyoruz.mutfaktan şeker ve hahve çekirdekleri de tamam.ama kahveyi koyacak kap lazım onu bulamıyorum bir türlü.elimde su aldığım kupa,mutfaktan aldığım çay fincanı bir de imbikten sola gidince cam retort denen kaplardan var .hiç birini beğenmedi

21 Aralık 2009 12:23

ohh bee hayatımın en zor kahvesini yaptım.solda aşağıda yemyeşil kocaman bir done butonu var arkadaşlar.onu görmezseniz ben gibi döneniyorsunuz.
kazana sadece bir adet öğütülmüş kahve atıp done butonuna basıyoruz.kahvemiz yapıldığında mutfaktan alınan çay fincanını kazanın sağ tarafına koyup fincana dolduruyoruz.mutfaktan alınan şekeri de atıp sağ klikle içiyoruz.
hadi bakalım şimdi ayakkabı iksiri yapmaya

21 Aralık 2009 12:34

arkadaşlar,bodruma girince karşınıza bir kitap çıkıyor. bu children of the moon / ayın çocukları denen bir topluluk tarafından yazılmış bir kitap ve oyun boyunca bize rehberlik yapacakmış. okuyunca sol üst köşeye yerleşitor kitap ve her başardığımız görevle yeni bir sayfa açıyor. Kitapta ilk anlatılan Alchemical device denen aletin nasıl kullanılacağı. Önce mutlaka altını yakmak gerekiyormuş. Bunun için üst katta şöminenin üstünde duran kibriti kullanıyoruz. sağ klikle kibrit yanıyor. daha sonra her reçetede öncelikle sıvıları koymak gerekiyormuş. Kahve için suyu kazana koyuyoruz. daha sonra sıra tozlara geliyormuş . Yerdeki çuvaldan alıp havanda öğüttüğümüz kahveyi kazana döküyoruz. işimiz bitinca "done" tuşuna basıyoruz. kahve hazır. yine sağ rafta kahve kupası var. fakat benim gibi hemen içerseniz bu kahve acı diyor ve yeniden kahve yapıyorsunuz. şeker üst katta mutfak masasının üstünde. şekeri de ekleyince kitap tatmin oldu ve yeni sayfa açtı bize

21 Aralık 2009 12:36

ayakkabı için gerekenler:
bahçeden kum,taş,iki adet nal,
mahzende an sağdan iplik makarası,su
iksiri yapıp sonra bulduğumuz not kağıtlarından birini de iksire tıklayınca büyülü iksir oluyor.eski ayakkabıların üzerine dökmem gerekirmiş ama dökemedim bir türlü:(((

21 Aralık 2009 12:46

dökebilmek için inventory içinde iki ayakkabıyı yanyana koymak lazımmış.anca o zaman iksir üzerlerine dökülebiliyor.yepisyeni papalarımı giydim:DDD

21 Aralık 2009 12:49

ben de indirdim oyunu güzele benziyor fakat benim bodrum karanlık hiç bir şey göremiyorum..

21 Aralık 2009 12:56

şinasi şöminenin üstündeki kibritleri al,in aşağı,sağ klikle kibrit yak ve onunla da sol duvardaki meşaleyi yak

21 Aralık 2009 12:56

arkadaşlar,ayakkabıları yanyana koymak deyincae benim gibi iki yanyana kareye koyup debelenmeyin, aynı inventory karesinde olacaklar:)

21 Aralık 2009 12:58

çok teşekkürler yarım saattir uğraşıyorum

21 Aralık 2009 13:04

emek için gerekenler.
un ( kahve çuvalı yanındaki çuval çiviyle yırtıyıruz?
yumurta (dolapta )
su.
inventory içinde 3 malzemeyi birbirine tıklayıp hamur yapıyoruz.kibritle ısıtıyoruz.kağıtlardan biriyle büyülü yapıp yiyoruz.bir daha acıkmayacakmışız.
sonraki liste:
su,pinch of lightest dust (henüz bulamadım)
tüy ( yukarda yastıktan)
wistletor branch ( ne olduğu hakkında fikrim bile yok)
finest silk (mahzene giderken kitap duran yerde örümcek ağından alınıyor)
a magnet ( demir çiviyi üst odada elektriğe tuttum)
crystal lens ( gözlük)
iki eksik malzemede fikir beklemekteyim:D

21 Aralık 2009 13:05

bu ayakkabıların iksirine ekleyeceğimiz not kağıdı hangisi acaba ? bisürü var da :)

21 Aralık 2009 13:15

yatak odasında yatağın başucundaki duvar kağıdı kalkınca bir yazsı var. evdeki odalara dağılmış dört büyülü kağıt olacakmış.
1-yatak odası
2-mutfak
3-bodrum
4- bahçe
bunları bazı sihirli iksirlere eklememiz gerekiyor. ayakkabı için yatak odasından alınan ve "water turns into stone" diye başlayan kullanılıyor. ekmek için de mutfakta buzdolabının üstünden alınan ve "the large is hidden in the little" diye başlayan kullanılıyor.

21 Aralık 2009 13:22

mistletor branch mahzende süpürgeden alınıyor

21 Aralık 2009 13:28

jenelife teşekkürler.pinch of lightest dust da pudra imiş.mahzende raftaki kırmızı pudra kutusundan koyuyoruz.iksir tamam.
you are here and there diye başlayan kağıdı kullanıyoruz.içince sağda mavi bir buton belirdi

21 Aralık 2009 13:34

şimdi aya gidip gelecekmişiz

21 Aralık 2009 13:48

şimdiki zaman büyüsü için gerekenler.
vinegar ( mahzende raftaki şişe)
a clock (mahzendeki saat )
a mouse whisker ( kafes ve peynirle bahçe kapısı yanında fare yakaldık ondan alındı)
a whistletor branch ( süpürgeden)
brown glass.......henüz bulamadım
iron ( çivi)
a magnet gem ( kırmızı taş nerden aldım unuttum)
copper shot ....bulamadım daha

21 Aralık 2009 14:01

brown glass mahzende raftan şişeyi alıp bir dolandıktan sonra boş şişe olarak rafta beliriyor.
copper shot içinde bahçede çatıda solda durab bakır teli alıp yerdeki steel nippers ile parçalıyoruz.everything will be... diye başlayan büyüyü kullanıyoruz ve zaman büyümüz oldu.volkanlı bir yere gidildi
yerden lav parçası aldım.

21 Aralık 2009 14:14

teşekkürler sis:)
yüklensin bende başlıyorum:)
oyunu nerdeyse bitireceksiniz maşallah:)

21 Aralık 2009 14:21

şimdiki büyü için gerekenler:
swamp water ( mahzende sağdaki leğenden boş şişeyle alınıyor)
a black pearl ( mavi büyümüzle müzeye gidiyoruz ordaki adam kayıp bir deniz kabuğunu istiyor.ona kabuğu verirsek bize black pearl verecekmiş.ardından pembe büyüyle bir balıkçı evine gidiyoruz.yaşlı kadında kabuk.ama bize vermesi için evinin anahtarını yiyen balığı avlamamız lazımmış.bize olta verdi.nehire git avlan dedi nehir nerde bi bulsam:D)
soap (mahzende)
mould (mahzende)
dry cornflowers.... fikrim yok
dry cammomiles......fikrim yok
an saten paintain leave....dışardan bahçeden bir paintain aldım ama bu değil sanırım
mud.....fikrim yok
coal.....fikrim yok

21 Aralık 2009 14:22

hee kırmızı taş bu arada.üst katta yatak odasında soldaki zemin tahtasını şömine çubuğuyla kaldırıncaydı

21 Aralık 2009 14:34

bu yeni nesneleri toplamamız için seyehat etmemiz gerekiyor benim gibi konya fransız kalmayın :D
sağ altta pembe ve mavi yuvarlaklar var oraya tıklayıp balıkçı evine ve müzeye gitmemiz gerekiyor

21 Aralık 2009 14:37

balıkçı evine tekrar dönüp alt yeşil oktan nehire gidiyoruz.ben her türden birer tane balık yakaladım anahtarım oldu.
kulübede dry cornflowers ve dry cammomiles bıçak ve kabuk alındı.
mavi büyüle müzeye gidip kabuğu verince de siyah inci alındı.geriye iki nesne kaldı şimdilik

21 Aralık 2009 14:43

mould istiyor bizden yani çamur.bahçeden toprak alıp inventory de su ile birleştiriyoruz

21 Aralık 2009 14:43

pardon mud :D

21 Aralık 2009 15:01

jenelif muckkkkkk.yeşil kurdu bahçeden aldığımız yeşil plantain leaf üzerine getirince o da tamam oluyor.coal da şömineden alınıyor.iksir tamam.şimdi aya gidip siyah bir taş almalıymışız bir yerin doğusunda kalıyormuş

21 Aralık 2009 15:08

sağa gidip ilerleyince çıkıyor o taş.mavi yere tıkladığımızda yeni açılan yere gittim mavi taş ve çiçek aldım ayda bıraktım onları :D sonra öldüm galiba :D çok kaldım aydaaa

21 Aralık 2009 15:41

ay taşı kısmında takıldık.diğer oynayan arkadaşlar çözüm paylaşırsa sevinirim

janseth
21 Aralık 2009 18:07

bird feather'ı nereden buluyoruz?

21 Aralık 2009 18:13

yatak odasında yastığı çivi ile kesiyorsun ordan çıkıyor

21 Aralık 2009 18:15

bu arada ay taşı kısmında bir şey öğrndim.dizaynını çözmek için yapılması gereken ayda taşın yanına giderken yanımızda 3 adet taş ve bir tablet getirmemiz.bunları oraya yerleştirince çözülüyormuş :)
2 taş var bende ama 3. taş ve tablet yok

Adsız
21 Aralık 2009 19:10

a binch of lightest dust

zaman qörewinde.
bulamadım bi türlü bi yardım etseniz

21 Aralık 2009 19:13

ilk önce mavi taşı kullanarak bir yere gittim,uzak doğuda bir yer. mavi taş ve lotus çiçeği aldım.
sonra pembe taşı kullandım. bir sürü yeni yer açılmış. önce aztek tapınağı gibi bir yere gittim. sarı taş ve iki tane gold coin aldım. sonra romalıların olduğu yere gittim. oradn bir parşömen aldım. sola sola gidince askerlerin komutanı ile konuştum. ondan da taş istedim. düşman ordusu yaklaşıyormuş. kaç kendini kurtar dedi. ben de onlara savaş makinası yapabileceğimi söyledim. deli miyim neyim. savaş makinası yapmak nerden çıktı şimdi.

21 Aralık 2009 19:15

adsız ,e pinch of lightest dust= en hafif tozdan bir çimdik demek. mutfaktaki tencereye tıklayınca içinde tozların ağırlıkları var. buna göre en hafifi face powder yani yüz pudrası.bodruma in,rafta pelerin ve şapkayı giy üstüne ,arkasındaki kırmızı kutu pudra onu al.

Adsız
21 Aralık 2009 19:22

bodrum karanlık nasıl girecem

21 Aralık 2009 19:32

acaba silah yapmayı öğrenebilir miyim diye pambe taşı kullanarak mısırlıların olduğu yere gittim. piramitler yapılıyor. işçilerin başındaki adam çok dertli. taşları kaldıramıyorlarmış. piramide girdim,üzerime canavar saldırdı ve öldüm. umarım autosave olmuştur. oyun kapandı çünkü.
bu arada iksirleri yaptığımız kazanın oradan bir sol yapınca cam şişeler olan dolabın tepesindeki kağıtlar sağ klikle okunuyor. bir sürü alet tarifi var orada ama okuyamıyorum.

21 Aralık 2009 19:53

şöminenin köşesinden kibriri alın sağ klikle birini yakın bodrum kapısını anahtarıyla açmış olmaanız lazım zaten.girin ve sol duvardaki meşaleyi yakın

Adsız
21 Aralık 2009 20:26

aga saqol
pudrayı ekledim
done dedim
iksir oluştu
will be ile başlayan kaqıdı da buldum ama bi türlü iksiri yapamadım
bi yardımcı olsan

21 Aralık 2009 20:36

teşekkürler sishyphos
bende şimdi senin yorumlarinla oynamaga başladim
ellerine emegine saglik

21 Aralık 2009 20:38

ayrica yorumlar yapan arkadaşlarada teşekkürler
iyiki varsiniz

21 Aralık 2009 20:39

sen de sağol aga:)
şimdi şişeyi imbiğin altına koy,iksir şişeye otomatik olarak doluyor. sonra kağıdı şişeye tıkla

Adsız
21 Aralık 2009 20:40

yaw sen şunu ekle ordan bi konuşalım kafayı yicem

p351m15t@w.cn

21 Aralık 2009 20:46

pardon o ne ,ben ne ekleyeceğim,yanda shout box var isim alırsan oradan rahat konuşuruz

Adsız
21 Aralık 2009 20:49

aga msn işte :D ne olcak :D
bu arada aya qittim :D 2de1 ölüorum
napcam burda

21 Aralık 2009 20:53

yine pembe taşı kullanarak mamutlu yere gittim. taş devri gibi bir yer. adamlara şamanı sordum . mağarası sağda dediler. şaman çok üşümüş. mağaranın dışından aldığım dalları önüne koydum,bir koşu eve gidip kibriti alıp geldim,ateşi yaktım. adamın kemikleri ısındı. mutlu olup bana taş tablet verdi. ateş yakmayı biraz yanlış öğrendi ama, dostlar alışverişte görsün

21 Aralık 2009 20:53

ben msn kullanmıyorum

21 Aralık 2009 20:56

ayda şimdilik 10 saniyeden fazla kalamazsın. oksijensiz yaşamayı henüz öğrenmedin. o nedenle aya bak ve 10 saniye dolmadan taşa tıklayıp eve geri dön aga

Adsız
21 Aralık 2009 21:02

aya bakınca noluo ki yaws :s

bi yere qirdim

ateşli bişey çıktı karşıma

ama öldüm yine bişey yapamadan.

aya bakıp döndüm diqer malzemeleri topluyorum şimdi

21 Aralık 2009 21:07

adsız, yorumları oku, oraya yazıyoruz sırayla

Adsız
21 Aralık 2009 21:17

şimdi 2,5,6 kaldı
nerden bulcam onları

21 Aralık 2009 21:20

abicim,2-5-6 ne? ben sanki yanındaymışım gibi yazma. ben ne bileyim kaçıncı iksiri yapıyorsun. isimlerini söyle

Adsız
21 Aralık 2009 21:25

yaw

2 : a black pearl
5 : dry cornflowers
6 : dry camomiles

bunlar ne ? yukarda kimse yazmamış

21 Aralık 2009 21:49

sis 28 nolu yorumda yazmış ama ben de yazayım. önce mavi taşı kullanarak müzeye git. müzede black pearl var camekanda ama müdür çok değerli bir deniz kabuğunu kaybetmiş. bu kez pembe taşla geçmişe git. o kabuğun ilk bulunduğu zamandaki balıkçının karısını bul. kadın kabuğu sana verecek ama evin anahtarını kaybetmiş. suya düşürmüş. sana olta veriyor. balık avlayacaksın. balıkları avla . her türden birer tane olunca done de. o zaman anahtarın oluyor. kulübeye gir anahtarla .kabuk orada,onu al. duvardan da dry corn flowers vw dry camomiles al. ben bıçağı da aldım neolur ne olmaz diye. geri müzeye git. müdüre kabuğu ver, inciyi al. öf,amma uzun anlattım:)

21 Aralık 2009 21:56

ayda dolaşabilmek için hemen yeşil taşa tıklamanız gerek. öyle olunca nefes alabiliyorsunuz. yalnız buraya bir harita gerek. her yöne gidilebiliyor. hep sağa 36 adım atınca başladığınız yere geliyorsunuz. yani ay da aynen dünya gibi yuvarlak:D. ilk başladım yerden 5 sağa gidince bir yere düştüm. parlayan ya da yanan bir taş var fakat çıkılmıyor oradan. mavi taşla dünyaya dönüp tekrar başladım. öne arkaya 2 veya 4 adım var. 2 daha büyük olasılık. başlangıçtan bir adım ileri gidip 16 adım sağa gidince bir kristal var. üzerinde tablettekilerle aynı işaretler var. aradığımız bu olabilir mi acaba. ama birşey yapamadım. elimde 3 taş var. mavi japonyadan, sarı aztek tapınağından. bir de evden yatak odasından kırmızı taşı aldım. şamandan da tablet aldım. fakat birşey yapılamıyor kristale.

21 Aralık 2009 22:04

ilk dolaştığımda biryerde amerikan bayrağı vardı oradan oksijen tüpü gibi birşey aldım. dünyaya dönüp tekrar gittim,bu kez rus uzay aracı var ve uzay aracı tekerleği aldım. burası alacakaranlık kuşağı gibi

21 Aralık 2009 22:11

silahı vaktinde yapamadım ve yunanlılar ( o romalı zannettiklerim yunanlıymış) öldü. oyunum bitti. baştan başlıyorum

21 Aralık 2009 22:50

sonunda yunanlılara yardım ettim. önce evdeki şişelerin olduğu rafın üstünden krokilerin olduğu kağıtlardan mancınık tarifini aldım. ben kendim yapmaya çalışıyordum. sonunda pes edip komutana verdim. adamlar mancınığı yaptı. keyboarddaki oklar ve space tuşunu kullanarak bütün roma gemilerini vurmak gerekiyor. karşınızda çıkan ellerin arasına gemiyi nişanlayıp space tuşuyla ateş edin. benden size tüyo, yelkene değil gövdeye nişan alın. tüm gemiler bitene kadar devam edin.

21 Aralık 2009 22:53

bitince komutan dile benden ne dilersen diyor. ona da taş soruyoruz. kaleyi yaparken inşaatta kullanmışlar. hem de bir kısmı suyun altında kalmış. şimdi taş arayacağız

21 Aralık 2009 23:02

komutanın önünden hemen bir sağ yapınca suya atlıyoruz. yine havasız kaldık ve yeşil tuş imdadımıza yetişti. suyun altında yerden mancınık tekerleği aldım. tam karşıya duvara tıklayınca da taşın parçasını. yalnız moralinizi bozmak gibi olmasın ama daha çok parça gerek gibi görünüyor.

21 Aralık 2009 23:15

işi öğrendim ya,tekrar eve döndüm. bu kez taşları kaldıran bir aletin çizimlerini aldım. on u da götürüp mısırlı adama verdim. o da aleti yapıp piramitler için taşları taşıdı. allahım,dünya tarihi için ne kadar önemliyim bugün ya,kendimle gurur duydum. ondan da taşın parçasını istedim. işin zor dedi ,bana harita verdi. haritayla mağaraya girince bir kapıya geldim. ayna parçaları gerekiyormuş şimdi de. evde bahçede bir kovanın içinde taş ve çekiçle aynayı parçalama şeması vardı. geri döndüm. bodrumdan ayna ve çekiç alıp bahçeye çıktım. yere koydum,kovaya koydum. kırılmıyor bu ayna .

Adsız
21 Aralık 2009 23:18

aynayı çekiçi alıp enwanterde kırman lazım daphne.

21 Aralık 2009 23:23

oh teşekkürler adsız:D

Adsız
21 Aralık 2009 23:43

aga sarı taşı tam olarak nerden buldun___

21 Aralık 2009 23:49

maya ya da aztek tapınağı gibi yerde ,taş takvimin ortasında. AGA

21 Aralık 2009 23:50

evet, bir adsızın yardımı ile aynayı inventory de çekiçle kırdım ,haritayla mağaraya girdim. burada bir puzzle var. elimizdeki 9 ayna parçasını öyle bir yerleştireceğiz ki,ışık ilk baştan bitişe gelecek. ben tersten giderek çözdüm olayı

22 Aralık 2009 00:10

arkadaşlar bana ne isterseniz söyleyebilirsiniz. ben körüm ya. ayın haritası varmış. solda dönen mavimsi küreye bir tıkladım ki ay haritası ve "şu anda burdasınız" işareti:)

Adsız
22 Aralık 2009 00:23

ayda döne döne başım döndü valla. sadece kristal ve çıkamadığım bi çukur buldum. ne taş, ne bişi var. ay taşının yaklşık yeri kitaptaki tarifte yazıyor ama bulamadım. :(

22 Aralık 2009 00:42

harita var adsız. ama taşların tamam değilse birşey yapamazsın

22 Aralık 2009 00:44

haritaya bakarak dolaşınca ayda iş biraz daha mantık kazandı. kristal two headed mountain diye bir yerde. oradan üç adım aşağı inince valley of dreams var. sakın buraya girmeyin. bir odaya düşğyorsunuz.sanırım hayal bu . çıkmak için yeşil düğmeye tıklayın ve hemen kaçın oradan

22 Aralık 2009 01:01

haritada sanırım ay taşını buldum. haritaya bakın. alttan 2. sırayı takip edin. taş celestial mountain'de. plain of visions ve tranquility mountains'i geçer gegeçmez sağda :D

22 Aralık 2009 01:06

yerde taşın yanında bir kağıt var. onu alınca kitapta yeni sayfa açıldı. bu görev tamamlanmış oldu. bir sonraki göreve geçtik. kağıtta şu yazıyor : "Kaynağı bilinmeyen ve Altar of Air diye adlandırılan bu siyah taşı buldum. Fakat henüz nasıl aktive edeceğimi bilmiyorum"

22 Aralık 2009 01:27

Task 8 Artifacts
Altarı aktive etmek için bulunması gerekenler
1- dört parçaya ayrılmış ve zamanda ve uzayda dağılmış bir tablet
2-moon eye saphire-kimse yerini bilmiyor
3-celestial shire diamond-bunun yerini de kimse bilmiyor
4-moon stone-Louise kimse,sık ormanlık bölgedeki bazı mağaralardan sözetmiş
-Altar'ı aktive etmek için üflemek gerekiyormuş. bunun için gereken hava kaynağını Altarın yanında bulacakmışız.

Adsız
22 Aralık 2009 01:29

tabletin 4. parçasını nereden buldunuz? şamandan, mısırdan ve romadan aldım 3 parça. üç tane de renkli taşım var ama onlarda black stone a uymadı.

22 Aralık 2009 01:45

şimdi yazıyorum adsız

22 Aralık 2009 01:51

http://img190.imageshack.us/img190/3372/aynalarp.jpg aynaların çözümü arkadaşlar

22 Aralık 2009 01:52

mavi tuşa tıkladım, 4 tane yeni yer açılmış sağda. en üstten başladım gitmeye . yalnız tavsiyem başlamadan inventorynizi eve salona boşaltın olabildiğince . yoksa bazı şeyleri alamazsınız benim gibi.
1-en üstte baharda bir orman var:daffodil bushes (sarı çiçek) ve Chicory bushes (mavi çiçekI) alınabiliyor. almadım şimdilik
2-sonra kış var. sadece kar alınabiliyor buradan
3-yaz-sahil var. en soldan kağıt alındı. Gölgeler soluyor,çevredeki herşey gökkuşağının renklerine dönüyor der.
4-taş heykeller olan orman. bir ileri gittim. soldaki ağaç kovuğundan 4. taş parçasını aldım.birleşti ve parladı. tekrar ileri gittim. eski bir heykel var. tek sarı gözlü. elimizdeki sarı taşı diğer göze takınca tebeşir verdi bize. karşıdaki mağaraya girdim. içerisi labirent gibi. adımlarınızı sayın ya da ne yöne döndüğünüzü yazın. kibrit yakarak dolaştım mağaraları. bir kibrit 45 saniye yanıp sönüyor. bir mağara aydınlık ve ay taşı burada . alıp geri geri çıktım.

22 Aralık 2009 02:15

mavi taşla mekanda yolculuk bitti. şimdi pembe taşla zamanda yolculuk yapacağım. iki yeni yer açılmış. önce krallı olana gittim. ilk ekranda mantar aldım. sağa gidince bir adam var . kralın eski aşçısıymış. kral yemeklerini beğenmediği için kovmuş onu. ben kralı görmem gerek deyince istersem aşçılık sertifikasını verebileceğini fakat aç olduğunu söylüyor. yemek bulmalıyız ona.

22 Aralık 2009 02:23

eve geri dönüp dolaptan peynir ve pizza dilimi aldım. pizza yetti adama. sertifikayı saray nöbetçisine gösterdik. krala çıktık. şimdiye kadar hiç yemediği bir yemek istedi kral. gece gece hiç uğraşamayacağım. yarına artık.

Adsız
22 Aralık 2009 02:28

ona evdeki dolaptan piza, yumurta ve peynir getirdim. eve gidince mutfakta çekmeceden yemek kitabınıda almayı unutmayın. sonra krala yemek pişireceğiz. 3 tane yemek lazım kitaptan bakarak yapılıyor. balıklı ve istakozlu yemekleri yaptım ben, sadece onların malzemeleri tamddı. şimdi mağarada koybolmuş vaziyetteyim :)

Adsız
22 Aralık 2009 02:37

birde, elinizdeki tebeşirle mağara duvarlarına işaret koyabiliyorsunuz. mağaralar aydınlanıyor. kibtitleri harcamayın. mağaralarda dolaşıyorum, ametist felan buldum.

22 Aralık 2009 12:44

ben de kibritle dolandım.yanlış not almadıysam ilk girişten sonra ay taşına gidiş şöyle
ileri sol ileri sol ileri ileri.
ametisti de hep ileri ve sağ yaparak en dipte bulmuştum

Adsız
22 Aralık 2009 13:32

meraba ben daha oyunun başındayım zaman büyüsü yapmaya çalışıyorum ama şişeyi kabul etmiyor raftaki şişeyi nasıl dolanıp boş yapıcaz anlamadım..

22 Aralık 2009 13:56

zaman büyüsü dediğin kaçıncı büyüydü.şişeyi kabul etmiyor dediğin eğer iksiri yaptığın yerin solundan aldığın cam kaba koyamamaksa o zaman iksirin doğru değil demektir daha

22 Aralık 2009 13:57

ayda siyah taş,sağdan 3.,alttan 2.karede haritaya bakınca arkadaşlar:)

22 Aralık 2009 13:59

adsız selam:)
zaman büyüsünde,elindeki boş şişeyi solda rafın altında elek gibi şeye tıklayıp doldur.onu kullanacaksın su yerine zaten.

22 Aralık 2009 13:59

ya bende krala yemek yapmakta takıldım.elimdeki malzemeler sadece 2 tarife yetiyor.ikisini de yaptım ama 3cü yemek olarak ne yapacağım??

22 Aralık 2009 14:14

yihhuuu sonunda buldum.bendeki malzemeler 5,10 ve 13cü tariflere uydu arkadaşlar.3 yemeği de yapınca kraldan diamond aldım

22 Aralık 2009 14:16

mısır piramitlerinin orda mahzende şişelerin ordaki rulo kağıtlardan, tabure resmi gibi olanını firavuna verdim.piramitten içeri girebildim.
ama birşey yapamadım,ayna ile ilgili bir şeyler yazdı.

22 Aralık 2009 14:29

eee kaldım ama.son açılan at heykeli olan yerde nöbetçi beni valiyle görüştürmedi.git üstüne başına çeki düzen ver diyor.ve yapılabilecek hiç bir şey de bulamadım.
helpppppppppp

22 Aralık 2009 14:31

babanne onlara br makine rulosu vereceksiniz evden cam kapların ordan.taş taşımaya uygun bir makine çizimleri.o da size harita verecek .kırık ayna parçalarını da alıp gireceksiniz piramide.
81 no lu yorumda özlem ayna bulmacasının resmini koydu

22 Aralık 2009 16:20

off sonunda yardımla hallettim.

BODRUMDAKİ RUSTY SWORD VAR YA ARKADAŞLAR.ONU DA GİYİN ŞAPKA VE PELERİN GİBİ YOKSA VALİYLE KONUŞAMIYORSUNUZ.
druill diye bir şeyini kırmışlar adamın onu yapmamı istiyor

22 Aralık 2009 16:39

kralın tüy kalemini kırmışlar.eve dönüp tükenmez kalemi aldım krala verdim ( çağların içine ettik bu arada ).o da bana mavi safiri verdi.bir önceki kraldan aldığım pırlanta safir ay taşı ve tabletle aya gittim .önce taşlar sonra tableti yerleştirdim.aydan aldığımız hava tankıyla hava üfleyince aya hava geldi.ama çilemiz bitmedi.şimdi de ısıtmamız gerekiyormuş.bir iksir yapacağız ve iksire en son kara ormanda görülen cadının elindeki bir taşı ekleyeceğiz.şimdilik mola.saatlerimi yedi yemek pişirmek ve kılıcı bulmak

22 Aralık 2009 17:10

ben tabletin 4. parçasını bulamadım şamandan aldım yunanlılardan aldım aynalardan aldım 4. parça nerde :(

22 Aralık 2009 17:18

JeNeLiF ayakkabı iksirini yaptım dogru kagıdı da buldum ama iksire tıklayınca olmuyor malzemedende çalmadım :P iksir tmm ayakkabılarda aynı karede kagıtta tmm nerde eksik ? kagıtla iksiride epey tıkladım :S yardım edermisin

Aromil
22 Aralık 2009 17:24

Sishyphos:
Sayenizde not kagidini tutup iksire goturdum oldu ayakkabi yenilendi. Simdiki adimim nedir bilmiyorum sayenizde gectim:)

22 Aralık 2009 17:49

TABLETLERİN YERLERİ,
shamana ateş yakınca
yunanlılara yardım edince denize dalıp
mısırda piramite girip ayna puzzle bitirince
pembe büyü ile gittiğimiz ve tek sarı gözü olan öbür gözüne de maya bölümünden aldığımız sarı taşı taktığımız heykel kafası olan yerde solda bir ağaç kavuğunda.

Shera,
iksirin parlıyor mu.parlıyorsa doğru yapmışsındır iksir ve büyüyü ayakkabılara inv. içinde tıkla.

Aromil,rica ederim.

22 Aralık 2009 17:57

tabletler de tamam yerleştirdim nasıl aktif olacak hava nereden bulucam ben :)
shera kusura bakma yemek yiyordum görmemişim sis saolsun yazmış

22 Aralık 2009 17:59

jenelif ayda dolanırken ilk başlanan yerden sağa doğru gidinceydi sanırım.br amerikan bayrağı var o bayrak olan ekranda hava tüpü

22 Aralık 2009 18:20

ayda dolanırken 2. sırada foggy valley'de a moon walker wheel diye bir nesne buldum.işimize yarıycakmış sanırım sis öle söledi:)))

Adsız
22 Aralık 2009 19:33

4 tane tekerlerği mamutları taşıyan adamların arabasına takıcaz. tekerleğin biri uzayemisinden, biri evde arka baçaren, biri romada suyun içinden biri de son açılan yerden. mamutlu adam kurt dişi variyor. ben baya bi ilerledim, aya ava yaptım 2. taştayım. onunda malzemelerini topladım bi strong spirit kaldı. onu almak içinde ejderhadan deri almam gerekiyormuş orada kaldım. bu arada kaydolmayı beceremediğim için böle adsız adsız yazıyorum :(

Adsız
22 Aralık 2009 19:37

meraba ben balıkçı bölümündeyim iksir malzemelerimden sadece mould diye birşeyi bulamadım onu bi yazarsanız...

22 Aralık 2009 19:49

adsız selam:)
mould denilen şey,mahzende sağdaki rafların altında.elek gibi bir şey

Adsız
22 Aralık 2009 19:52

peki onu nasıl iksirin içine atıcaz anlamadım..

22 Aralık 2009 19:53

şimdi size bir ay haritası yazayım hava getirdikten sonraki halini.
en üst sıra soldan 5cide twoheaded mountainsde bir crystal var.
üstten 2ci sıra soldan 5cide plain of wisdom ile foggy walley arasında mekik ve tekerlek var
en alt sıra soldan 5 de plateau of hope ile falcon mountain arasında bayrak var.oksijen tüpü de oradaydı

22 Aralık 2009 19:54

adsızlar illa ad alın demiyoruz.ama yorumunuzun en sonuna ben bilmemkim diye bir nick veya ad yazarsanız hitap etmek kolaylığı olur

Adsız
22 Aralık 2009 19:55

iksiri tamamlamam için sade o kaldı orayı yada o bölümü ayrıntılı yazarsanız sevinirim teşekkürler...

maviş
22 Aralık 2009 19:58

ya şimdi buldum eleyin içinde ota benzer birşey varmış o lazımmış...

22 Aralık 2009 19:59

şimdiki görevimiz sevgili çilekeş hiddencılar ayı ısıtmak.ne gerek var o kısmını bilemem oyunu yapana sorun:DD
iksir için malzemelerimiz.
sıvı olarak sehpadaki içkiyi kullanın
some strong spirit..... henüz bulmadım
ground hot peppers.....mahzende övütülecek havanda
black powder......tahminim kovboydan o oyunu becerirsek alacağız
gol.......zaten mayalardan almıştık
thinglass......bana kafadan ok dedi ama iksir kapları olab,ilir
mercury.....termometre

ayrıca hepsinin üzerine stone of fire ekleyeceğiz o da siyah ormandaki cadı guram da imiş.
kovboy diyarından tekerlek aldım.
korsanı kart oyununa ikna etmek için evde sehpadaki şarap şişesini verdim.ama unutmayın iksirde kullanılacak o yüzden önce iksire boşaltın
kart oyunu hep aynı sırayla oluyor.sol sağ sol şeklinde çıkıyor kart.

takıldığım yer kovboydaki oyun.bari gidip adsızın dediği tekerlek işlerini yapayım

22 Aralık 2009 20:02

adsız mould bodrumda yerde kirli su olan leğende yüzen beyaz şeyler.

22 Aralık 2009 21:05

sis'den devam:
-şişedeki içki zaten some strong spiritin ta kendisi
-grand hot pepper: bodrumdan
-black powder barda kovboyla bardak vurma oynadıktan sonra verdiği kurşunu bahçede yerde duran penseyle açınca
-gold: maya diyarından ya da validen almış olabilirsiniz.
-lava : yanardağ diyarından
-tnin glass ve mercury : üst katta yatak odasında çekmeceden dereceyi alınca tamam oldu.

şimdi cadı Guram'la konuşup stone of fire almak için kara ormana gittik. ormanda cadı yok. sadece yerde ağır bir taş var.
eve dönüp şöminenin yanından demir çubuğu aldık, taş onunla hemen kalktı. cadıyla konuştuk. cadı bize taşı vermek için bir iksir yapmalıymış. malzemeleri tamammış,sadece ejderha pulu istedi benden. o kadar.

22 Aralık 2009 21:52

pembe düğmede yeni yer açılmış. dinazorlar var. fakat pulunu alamadım, beni görüyor ve yiyecek gibi bakıyor. epeyce dolaştıktan sonra tekrar yaşlı kadına gittim. halime acıdı. eğer ona eski bir kurt dişi verirsem bana görünmezlik iksiri vereceğini söyledi. sevindirik oldum .hehe. elimde var kurt dişi. şamanın olduğu diyarda mamutun çektiği arabaya 4 tekerleği takınca oradaki mağara adamı vermişti. bknz: 106 nolu yorum.
tekrar dinazor devrine gittim. yalnız yanınıza mutlaka bıçak alın. ben daha önce balıkçının kulübesinden almıştım. dinazorun yanına gelince görünmezlik düğmesine basın. sarı renkte,diğer düğmelerin yanında yerini aldı. görünmezken bıçakla ejderha pulu aldım. geri dönüp tekrar görünür olmayı bekledim ve cadıya verdim pulu. o da bana ateş taşını verdi.
aya geri gittim. yerin altındaki altar of fire'ı bulmanız gerekecek. tam yerini tarif edemem. haritada üstten ikinci sırada sağa sağa giderken düştüm. iksiri içince kırmızı düğmem olmuştu. ona tıkladım. ay ısındı ve dünyaya döndüm.
şimdiki görevin adı Altar of Water. Aya su götüreceğiz. Atlantisliler ve poseidonu bulmamız gerek.

Adsız
22 Aralık 2009 22:00

yaw şu 10. tarifi yapamadım bi yardım edin bana..

22 Aralık 2009 22:18

adsız,10. tarif 2 katmandan oluşuyor.ve kesinlikle karıştırılmıyor.
-önce 1 havuç, 1 soğan, 1 balık kes, tabağa koy,1 kaşık sos ekle.üzerine 1 pancarı kes koy,1 balık koy ve 1 kaşık sos koy. en üste de maydanozu doğra koy. kesinlikle karıştırma. hazır

22 Aralık 2009 22:22

pembe düğmeye basınca yeni yer açılmış . burası poseidonun tapınağı. yeşil bir zümrüt aldım. duvarda bir sliding puzzle var. şekiller doğru şekil ve yönde yerleşecek. daha önce bu şekilleri görmüştük. elimizde delikli bir kağıt vardı.başlarda evde bir yerden almıştık. onu yanımıza alıp bulmacaya tıklayınca kağıt sağ üstte açılıyor. ona göre puzzle yapılacak. şekiller hem doğru yerde olacak hem de döndürerek yönünü de doğru ayarlayın. bitince poseidon mazi küre gibi spell verdi. aya gidip kristale tıkladık. yağmur yağdı. ,gökkuşağı çıktı. artık ay verimli. şimdi tohum bulup bitki dikeceğiz aya.

22 Aralık 2009 22:28

13. yemek.
-3 tane istakoz kesilir,etleri konulur
-pirinç
-1 haşlanmış yumurta(beyaz olandan)kesilir
-3 tane sarmısak kesilerek konur
-2 kaşık sos eklenir
-karıştırılır
-hazır
sarmısaklar 2 bütün baş var bri diş kullanılıp gerisi atılıyor bir de tek diş var o da üçüncü

22 Aralık 2009 22:29

pardon bir de mısır var o da kesilecek

22 Aralık 2009 22:31

d@phnecim çok teşekkürler:)
evde yemekle bu kadar uğraşmamıştım:DDD

22 Aralık 2009 22:34

daphnenin 117 numara yorumuna ek.cadıya dişi verdiğimizde bizden temiz cam iksir kabı isteyecek.ancak onu getirince iksiri alıyoruz.

22 Aralık 2009 22:38

arkadaşlar şu romalıların olduğu yerden denizdeki tekeri aldım şimdi napıcam ve mağaradaki adamı nasıl ısıtıcaz dışarıda odun falan yok

22 Aralık 2009 22:40

zuzum odun değil branch var,dalları al, evden kibriti getir,ateşi yak. tekerleği daha sonra kullanacaksın. 106 nolu yoruma bak

22 Aralık 2009 22:46

daphane ayakkabıdaki kagıdı nereye tıklancak iksiri yaptımda kagıdı atıyorum olmuyor

22 Aralık 2009 22:55

sheracım ayakkabıları inventoryde aynı kareye koy ,iksire kağıtla tıkla,sonra ayakkabılara dök.doğru kağıt olduğundan emin ol ama. yazdık onları.

22 Aralık 2009 22:57

ya tmm işde iksiri yaptım zaten ayakkabılarda aynı karde ve kagıtta stone yazan ama olmuyor işde * ya bir şey sorcam iksiri dök diyorsunya ya siz iksiri bir kabamı döktünüz acaba benim iksir yaptıgım dönüşüm şişesi içindede ...

22 Aralık 2009 22:59

ayrıca senın yorumu en az 10 kez okudum başda ama hala anlamadım eksık ne ?

22 Aralık 2009 23:01

neyse gidim bakim belki stone yazan başka kagıt daha vardır

Adsız
22 Aralık 2009 23:03

bardakları vuramadım öldürcem kendimi..

22 Aralık 2009 23:05

ben iksiri içtim kırmızı renk oldu ama basınca ateş çıkıyor o kadar yeni yer açılmıyor pembede...ay ısınmıyor ya da...nerede bastığımız önemli sanırım ama onu da yapamadım bir türlü :(

22 Aralık 2009 23:10

aman be bende ne tuhafım acaba şişe mi alıcam diye bir denim dedım iksiri şişeye dökmek lazımmış bende kendısı olcak sanıyom şişeye dökmek yeni aklıma geldı o kadar saat ugraştım he ne eksık diye

22 Aralık 2009 23:10

fire altarı ben sağda üstten 2ci satırda ve quick ground isimli bölgede buldum.

Adsız
22 Aralık 2009 23:18

aga aydaki , arka bahçedeki , sudaki tekerlekleri aldım
4. tekerlek nerde ?

22 Aralık 2009 23:32

adsız ,pardon aga kim?
ya da ne demek anlamadım.

22 Aralık 2009 23:35

adsız yorumları okursan birden fazla defa yazıldığını göreceksin yerlerinin.

Adsız dedi ki... 106

4 tane tekerlerği mamutları taşıyan adamların arabasına takıcaz. tekerleğin biri uzayemisinden, biri evde arka baçaren, biri romada suyun içinden biri de son açılan yerden

22 Aralık 2009 23:36

daphane gözlük nerde bulamıyorum ?

22 Aralık 2009 23:40

shera mutfakta olmalı gözlük

22 Aralık 2009 23:41

mutfakta tezgahta olması gerek

22 Aralık 2009 23:41

bu arada aya bişiler dikmemiz gerekiyormuş umarım bunu bulmak o puzzle kadar zor olmaz :D

22 Aralık 2009 23:46

bitkiler için yeni açılan robotlu yere gidin. robot pass card isteyecek. evde bodrumdaki elektronik kartı alın. geçmenize izin veriyor. yalnız bitkiler lazer arkasında. sarı tuşla görünmez olup geçin orayı. evde bahçede yerde bir kağıtta ay ve bitki çizimleri var. onu da alın yanınıza. o çizime bakarak 7 bitki seçin. hepsi tamamlanınca bir kutuya doluyor tohumlar

Adsız
23 Aralık 2009 00:18

8. qörewde taşlardan 2 tanesini bulup aydaki büyük taşa yerleştirdim .
3. taşı bulamıorum bi yardım edin please...

23 Aralık 2009 00:21

şimdi son olarak gökkuşağı iksiri yapacağız.
-saf su-bodrumda
-some red viscid suspension: buzdolabındaki ketçap
-a tiger lily flower: mavi tuşla japonyadan
-a daffofil flower: mavi tuşla bahar mevsiminden
-an emerald: pembe tuşla poseidon heykelinden
-a chicory flower: mavi tuşla bahar mevsiminden
-a lazurite : elimizde mavi taş. sanırım mavi tuşla gidilen mağaraalardan
-an amethist : o da aynı mağaralardan
-snow: mavi tuş,kış mevsimi
-coal: demir çubukla şömineden

hepsini alette karıştırın,şişeye doldurun. en son bir spel istiyor. o da mavi tuşla gidilen yaz mevsimi gibi deniz kıyısından alınmıştı. bknz. 82 nolu yorum. onu da şişeye tıklayın. kitapta toprağa dökün yazıyor ama aya gidince içip siz toprağa tıklayın ve arkanıza yaslanıp seyredin. OYUNUMUZ BİTMİŞTİR.

23 Aralık 2009 00:22

tşkler Sishyphos

23 Aralık 2009 00:32

adsız 8. görevde diamond kraldan safir de validen alınıyor.bknz:yorum 93 diamond,98 safir. bir de ay taşı var,onu mağaralardan aldık.yorum 82

Adsız
23 Aralık 2009 00:56

Arkadaşlar bu ejderhanın pulunu nasıl aldınız?

23 Aralık 2009 01:10

mould ne acaba yorumlarda çamur denmiş ama çamuru yapıyoum hala mould eksık ?

23 Aralık 2009 01:12

shera;mould mahzende sağdaki rafların altında.yeşil elek gibi duran şey.
üzerine mauseyi götütürsen mould yazısını göreceksin.kolay gelsin:)

23 Aralık 2009 01:15

adsız,
önce kara ormanda cadıdan görünmezlik iksiri alman gerek.ardından bıçakla gidip görünmezliğe yani sarı düğmeye tıklayıp bıçakla alacaksın

23 Aralık 2009 01:20

tşkler süperbabaanne

Adsız
23 Aralık 2009 01:33

Kara ormanda sadece Guram diye biri var oda benimle hiç konuşmuyor.

23 Aralık 2009 01:35

daphne şu kralın yemeklerini nasıl yapıcaz bütün malzemeler yok orda 3 kap yemek yapsak oluomu
birde o dalları alamıyorum ben

23 Aralık 2009 02:29

şu atlantis tapınağındaki puzzle'ı çözemedim bi türlü. elimde kağıt var, aynısnı yaptım yemedi. taşların etrafındaki şekilleri yapayım dedim onu da beceremedim. tam olarak nasıl yaptınız? (bu arada 4. tekerlek silahla bardak kırdığımız yerde ilk girişte at arabasının tekerleği)

23 Aralık 2009 02:29

ayrıca 4. tekerlek nerde sinir oldum yaaaa offfff şu ay taşı dediğiniz mağaranın içindeki mavi elmasmı o olmuyo ayda denedim lütfen yardım edermisinizzzzzzz

23 Aralık 2009 03:27

emeği geçen bütün arkadaşlarıma teşekkürler çok güzel oyundu.

23 Aralık 2009 12:40

hep birlikte bu oyunun üstesinden geldiysek bizim elimizden hiçbir oyun kaçmaz :) ...gerçekten çok güzel oyundu

23 Aralık 2009 12:42

(bu arada 4. tekerlek silahla bardak kırdığımız yerde ilk girişte at arabasının tekerleği)
gaia yazmış zuzu sanırım bu ...ya da sen nerelerden aldığını yaz ona göre hangisi eksik onu söyleyelim...

23 Aralık 2009 13:07

denizden uzay gemisinden bahçeden aldım ama birde şu kitaptaki görevi yapamadım taşlar var bana romada taş falan vermediler sadece tükenmez kalem verdiğim adam verdi onuda aydaki taşa koydum 2 tanesi eksik

23 Aralık 2009 13:27

Zor ve eğlenceli bir oyun diye düşündüm ama kahve yapım aşamasını bile geçemedim. Kahve hazırlığı konusunda 2 farklı anlatım var. Her ikisini de denedim ama olmadı. Sanırım sıralama hatası yaptım. Kahve içmeyi bile başaramayınca sonraki aşamalarda iyice zorlanacağım diye düşünerek askıya aldım oyunu. Sakin kafayla tekrar denerim birgün. Kahvemi yudumlayarak :)

23 Aralık 2009 13:31

mısırlılara bir parşöment verdim ama hala öle durup düşünüyolar içeriye girdim aynayla ilgili bişey sölüyo( ne kadar çok yerde takılmışım ben yaa üfff)

23 Aralık 2009 13:31

birde arkadaşla kralın yemekleri daha önceden sormuştum ama

23 Aralık 2009 13:35

zuzu pembe yerde yeni yerler açıldı mı sende eğer kalem vermişsen açılmıştır.o yeni açılan yerde barda duran bir adam var gitmeden önce yerde bir adamda uyuyor orada at arabası var onun tekerleğini alacaksın.ileri gidip bardaki adamla konuşacaksın senden atış yapmanı isteyecek atışı yapınca mermi verecek sana.kraldan validen ve mağaradan taş alacaksın toplam üçtane mağaraya girmeden önce sarı tek gözlü bir heykel var o heykelin diğer gözünü takacaksın sana tebeşir verecek tebeşirle mağaranın duvarını çizeceksin ışık yanacak en sonda ay taşı var onu al girişte sağdada mor taş var al onlarıda...inventory çok dolarsa hepsini eve koyki kolayca bulabilesin

23 Aralık 2009 13:36

ayna konusu da şöyle mahzende su aldığımız yerde duvarda aynavar inventory e al onu çekici de al ve inventoryde kır onu o parçalarla tıkla mısırlıların olduğu mağaraya
yemek konusunda 5,10 ve 13 ü yapacaksın.muhtemelen 10. yemekte takılırsın hepimiz gibi çünk ü o yemeği yaparken malzemeleri sırayla koy ve yemeği asla karıştırma en son olarak da maydonoz kıy üstüne

Adsız
23 Aralık 2009 15:01

ben hala atlantiste duvardaki bulmacayı çözemedim :) çözen biri anlatırsa çook sevinirim gerçekten

(Gaia)

23 Aralık 2009 15:57

bar falan yok kiii:(

23 Aralık 2009 15:58

ben daha kralın yemeğini yapamadım

23 Aralık 2009 16:02

mağaradan mor bi taş aldım bide çanta var ileride

23 Aralık 2009 17:51

Gaia, o bir slider puzzle. inventoryde daha önce,başlarda evden aldığın bir kağıt olacak, o şekiller benzer şekiller var üzerinde. sağ alt köşesi de delik. işte o kağıttaki gibi dizeceksin taşları. yalnız dikkat et,taşlar hem yer değiştiriyor hem de dönüyor. yerleri ve yönleri tam olmalı. kolay gelsin sana

23 Aralık 2009 18:00

netçelebi, aslında göründüğü kadar zor değil. sadece kitaptaki talimatları tam olarak uygulamak gerekiyor.
-temel olarak oyun boyunca kullanacağımız alchemical device denen cihaz var. önce bunun altını yakıyoruz kibritle. tekrar yakmaya gerek yok. sönmüyor.
-daha sonra en başta kitap bize diyor ki; prensip olarak her zaman önce sıvıları koyun. daha sonra toz ve katıları istediğiniz sırayla koyabilirsiniz. buna göre kahve için önce pure water yani temiz su koyacağız alete. temiz suyu her zaman bodrumda solda duran kovadan alıyoruz. sadece bir kez bulanık su isteyecek. onu da hangi iksirde olduğunu yazdık, yerdeki tastan alacaksın.
-temiz suyu koyunca kaynayan bir kazan görünecek.
-ikinci olarak öğütülmüş kahve gerek sana. kahve bodrumda yerdeki çuvallardan birinde. evde bulduğun çiviyle çuvalı yırtıp bir avuç kahve al ve raftan alacağın havan ile inv.de birleştir. şimdi öğütülmüş kahven var.bunu da git kazana at. formülde sadece iki madde olduğu için kahven hazır. kazanın solundaki yeşil "done" yazan düğmeye bas. daha sonra bodrumda rafta duran kahve kupasını imbiğin alt ucuna koy. kahven doluyor. hepimiz ilk sefer kahveyi ziyan ettik. tatlı kahve dediğini atladık çünkü. mutfağa çık,masada şeker var. onu da fincana at. kahve artık içilebilir. sağ klik yaparak iç. bu kadar. yapacağın bütün iksirlerde temel prensip bu. bu yolla hepsini yaparsın. gerçekten çok güzel bir oyun. bana kalırsa oyna .

Adsız
23 Aralık 2009 18:02

kralın yemeğini daha ayrntılı anlatır nısınız

23 Aralık 2009 18:05

aynen o kağıttaki gibi yaptım bi kaç kere de kontrol ettim ama olmadı :( bi daha deneyeyim bakayım. inşallah bu sefer olur:)

kralın yemeği için, evde mutfakta çekmecede yemek kitabı var. onu alacaksın. 5-13 ve yanlış hatırlamıyorsam 10 numaralı tariflerin malzemeleri var sadece. aynen litapta tarif edildiği gibi yapacaksın. yemekler bittikçe done yazan tuşa basman lazım bir sonraki yemeğ hazırlayabilmen için.

23 Aralık 2009 18:33

ya arkadaşlar daphne yardım edin şu mağaradaki taşı nasıl buldunuz yaa 2 tanesini buldum diğer 3.yok nerde bu taşş lütfen yardımmmmmmmmmmm:((((

23 Aralık 2009 18:35

adsız buldunmu 3.taşı mağaranın neresinde ben sadece orda bi çanta buldum yaaaaa

23 Aralık 2009 18:54

sağ, ileri, sağ, ileri, soli ileri ve tası bulacaksın adsızz

23 Aralık 2009 19:43

kovboy oyununda nasıl vurucaz bardakları

bulasici
23 Aralık 2009 20:13

arkadaşlar ya bu ateş iksirini yaptık tamam yanar dönerli oldum valla ama aydaki bu altar tasını nasıl buldunuz? daphne içine düştüm dedin ama ben tüm yerlerine gidiyorum ayın 36 kerede bir basa dönüyor zaten ama bi türlü düşemedim içine su yerin:D yana yana mı gitcem yada bi aletlemi gidip topragımı delecem napcam ben:D

Adsız
23 Aralık 2009 20:15

ayna kırıldıktan sonra nasıl yerleşecek yardımcı olur musunuz

23 Aralık 2009 20:26

adsız selam;
ayna için resimli ipucu.yukarda vardı özlem yazmış,görmedin sanırım.


özlem dedi ki... 81
http://img190.imageshack.us/img190/3372/aynalarp.jpg aynaların çözümü arkadaşlar

22 Aralık 2009 01:51

bulasici
23 Aralık 2009 20:28

aynaların yerleri için bi resim yolluyorum http://img10.imageshack.us/img10/2114/greenmoon1.jpg

bulasici
23 Aralık 2009 20:30

ya ateş iksirini yaptım kırmızı dügme acıldı ama altar tasını bulamıyorum lütfen yardımmmm

23 Aralık 2009 20:32

bulaşıcı selam:)
aydaki siyah taşa hava tüpünü yerleştirince düşüyoruz çukura.
aydaki siyah taşa elimizdeki ay taşı,safir ve pırlanta ile tableti yerleştirdiğimiz taş.
yeride şöyle;

http://anonym.to?http://www.blogger.com/profile/09062723518528005696 dedi ki... 76
haritada sanırım ay taşını buldum. haritaya bakın. alttan 2. sırayı takip edin. taş celestial mountain'de. plain of visions ve tranquility mountains'i geçer gegeçmez sağda :D

bulasici
23 Aralık 2009 20:35

nihayet içine düştüm su topragın üzerine tıklamak gerekiyormus meger :) nihayet 10. bölüme gecebildim:D

bulasici
23 Aralık 2009 20:36

hoşbulduk süperbabanne :) senin dedigin yeri gectim de su lanet altaru bulmaya calısıyodum topragın üzerine tıklayınca toprak göçtü :D cocugum olursa adını altar koyacam hırs yaptım :P:P

23 Aralık 2009 20:48

ya böle kovboy olurmu yaaa sinir oldum haaa keşke kovboyu vurun deseydii oooooooo bulaşıcı hoşgeldinn bu arada

23 Aralık 2009 20:55

:DDDDDDDDD
bulaşıcı ben gold'u bulamadım. ya da aldıysam hatırlamıyorum.
nerden aldın?

23 Aralık 2009 21:00

allahım ben körüm.altın paraymış tabiki.1 saattir altın külçe gibi bir şey sanıp arıyorum gold'u:(((((((((((((((

23 Aralık 2009 21:29

hala vuramıyorum yaa olmuyo bir türlü bunun hilesi falan yokmu acaba

bulasici
23 Aralık 2009 21:53

hoşbulduk zuhalcim :):)
allahın belası kovboy sen vuramadın bana dert oldu:D buarada dedigine koptum zuhal hala gülüyorum :D:D:D keşke kovboyu vurun deselerdi ha:hahahah:D:D:D:D

23 Aralık 2009 22:09

selam bulaşıcı,bulmuşsun benim sitemi:DD
iyi oyunlar.tam çözümü var oyunun yorumlarda

bulaşıcı
23 Aralık 2009 22:18

selam Sishyphos :)
zuhal saolsun downturkten beni buraya taşıdı :D 11. bölüme kadar geldim yorulup bıraktım :) en son aya su verdim gökusagında ordayım ama beynim kazana döndü:) superbabanneyi daphneyi fln hatırlıyorum odaoyunları sitesinden ismen zaten ee nihayet bizde resmi olarak dahil olalım dedik

23 Aralık 2009 22:24

bulaşıcı hoşgeldin, oyunlarda sonsuz yardım bu sitede :D

23 Aralık 2009 22:35

off yaa skip falan yokmu parçalayacam şimdi bu pc

23 Aralık 2009 22:37

zuzu ,
kovboyda atış oyunu ise yapamadığın yöntem şu.
mouse cursorı iki bardağa en yakın konuma getir.ve ateş etmeden hareketini izle.fark edeceksin ki hep aynı devinimi yapıyor.yani belli bir sürede tekrarladığı bir kıpraşma şekli var.biraz izle.sonra ne zaman vuracağını anlarsın

bulasici
23 Aralık 2009 22:42

zuhal sen bardakları hedef alma belki ozaman vurursun bardakları:D:D

23 Aralık 2009 23:19

yaptımmmm yaşasınnn bulaşıcııııı :D:D

23 Aralık 2009 23:36

gözün aydınnnnn:)))

bulaşıcı
23 Aralık 2009 23:53

arkadaşlar üye olmam için sitenin asıl linkini bana gönderebilirmisiniz?

23 Aralık 2009 23:53

bu ayın haritası nerde acaba yerini biri yazabilir mi ? ayrıca tabletin 4 .parçası yok bende

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template