Farm Frenzy 3:Ice Age



Serinin yeni oyununda bu sefer Kutup bölgesindeyiz.hem çiftçilik yapacağız yani penguen besleyeceğiz hemde iki kardeşe dondurma yapımında yardım edeceğiz.86 MB
Chill out with an all-new Farm Frenzy adventure! Join Scarlett as she leaves sunshine and warm temperatures behind and travels to the North Pole to check out a farm she purchased through a newspaper ad. When she arrives, she not only finds the property in a state of disrepair, she also meets two brothers who could use her help making ice cream.86 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

Adsız
29 Aralık 2009 21:10

Farm Frenzy oyunlarının hepsini severek oynadım en zevklisini bu sitede oynadım ama yualnız oyunlar yavaş hem de baya yavaş yokse benim bilgisayarımdan mı kaynaklanıyor özellikle çiftlik mani 2 yi oynayamadım

29 Aralık 2009 21:48

yoo benim pc de yavaş değiller.normal çalışıyor oyun

30 Aralık 2009 01:18

önceden oynanmıştım çok güzel bir oyun teşekkürler

aytaç
30 Aralık 2009 14:59

sis abla teşekkürler annem bu serinin hastası onun için indireceğim tabi bende oynuyorum yanlız farm frenz serisinde takılmalar oluyor benim bilgisayarımda

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template