Dark Tales:™ Edgar Allan Poe Murders in the Rue Morgue Collector’s Edition



Bir klasik roman oyunu daha.Cinayeti çözebilmek için tüm oyun yeteneklerinizi kullanın.355 MB
Use your Hidden Object and Adventure game talent to solve a dreadful Murder in the Rue Morgue! Experience all the exclusive Collector’s Edition extras including additional Adventure and Hidden Object scenes, puzzles, and a preview of the next game in the series! 355 mb



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 57 yorum

Adsız
18 Aralık 2009 19:30

teşekkürler sis

Adsız
18 Aralık 2009 23:34

oyun harika, pc biraz kasıyor sis teşekkür hidden var puzzle var

18 Aralık 2009 23:43

deneme

Adsız
19 Aralık 2009 00:19

3 saat sürdü oyun bitti zannetim yanılmayın extra diye kısa bir bölüm daha var.big fısh gamesde çözümü vermiş ama hiç gerek yok kolay ve zevkli bir oyun

nunu
19 Aralık 2009 01:19

teşekkürler sisypos inşallah açar oynarsam yaşadık süperbabaanne

nunu
19 Aralık 2009 02:41

oyun açıldı . babaanne hemen indir. bahçede gezete parçasına yıklıyoruz onu okuyoruz sonra kitaba tıklıyoruz onu okuyoruz evin kapısına geliyoruz sol daki gorgoyl un ağzından anahtar alıyoruz .merdivenden kapıkilidinin yarısı posta kutusundan gazete ve yapıştırıcı yapıştırıcıyla kilidin yarısını yapıştırıyoruz anahtarla kapıyı açıp giriyoruz

nunu
19 Aralık 2009 02:41

shera tam senlik canım

nunu
19 Aralık 2009 03:17

odadayız şömineye tıklayıp etim ları topluyoruz. çekmeceden çakmak parçaları topluyoruz örtüde onu tamir ediyoruz bi de çakmak gazı buluyoruz önce sonra dğer odaya geçtim camdan hayaletler bakıyor geriye döndüm o sırada vazoyu kırdım sakarlık işte vazoyla napcağımı bilmiyorum yine odaya geri döndüm bi korkutayım dedim hayaletleri hayaletleri korkutmadan bi şey yapamıyoruz odada burda kaldım babaannecim seni bekliyorum

nunu
19 Aralık 2009 13:24

gelmedin ben devam ediyorum diğer odadan 2 yerden etim topluyoruz mum ve bahçe makasının yarısını veriyor.fonusun kolunu oynatınca iskelt çıkıyor elinde kutu var ama şifreyi bulmamaız lazım şifreyi sandıkta akrepin kuyruğunu düzeltince sandıktan alıyoruz şifreyi giriyoruz bir külçe altınızmız oldu oleey .diğer odaya geçiyoruz .mum u şamdana koyup yakıyoruz .adam çıkıyor onada gazete veriyoruz kapı açılıyor çıkıyoruz .bahçedeki faytoncuya parayı veriyoruz .faytonda yine atımlar var topluyoruz .harita parçalarını birleştirince gideceğimiz yer çıkıyor . köprü bozuk tamir ediyoruz .sol bidon a tıklayınca bahçe makasının diğer yarısı çıkıyor .onları birleştirip tornavidayla sıkıyoruz .makasla bidonların iplerini kesiyoruz köprü tamir oldu karşıdayız .banktaki etimları topluyoruz.

19 Aralık 2009 14:39

extradaki 9 tasi bulamiorum imdakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız
19 Aralık 2009 15:20

nunu uzmanlaşmışsınn yorumlarınn süperrr indiriyorummm...(İZMİRLİ)

19 Aralık 2009 16:28

tsk siscumm cok guseldiiii
not: 9 nolu tassimm diommm bulamiomm imdakk diyommm

19 Aralık 2009 17:25

bende zuzum sen harikasın diyorumda başka birşey demiyorum ve izmirlim haklısın nunu konusunda cok basarılı, nunum sen bayaa bi yorumcu oldun oyun cok güzel keske babannemde oynayabilseydi tesekkürler sis ellerine saglık canım nununun kaldıgı yerdeyim bankın yanından pickaxe aldım simdi bankın sagında itemler var bulunacak yani zuzum senin taslara henüz ulasamadım sorry

Adsız
19 Aralık 2009 18:05

9 taş yok 8 tane

19 Aralık 2009 18:06

9 nolu taşı bulmaya gerek yok arkadaşlar.birden 8 e kadar sıralıyoruz taşları zaten taşları kaydırabilmek için birinin eksik olması gerek.sadece 5 nolu taşı alıyoruz masanın oradaki itemleri ararken ardından 5 nolu taşı puzzle da yerine koyuyoruz ve 8 e kadar dıralıyoruz.sonrasında anahtar veriyor.sol tarafa gidip anahtarla kapıyı açıyoruz ve oradaki adama altını veriyoruz.şimdilik burdayım

19 Aralık 2009 18:11

adam altını alıp gidiyor sol tarafta bir şifreye ihtiyacımız var.şifrenin görünebilmesi için elimizdeki bezi ıslatmamız gerekiyor.tabloların olduğu odada sol taraftaki sütunun altına tıklıyoruz bir demlik ve su kabı var sanırım ama bir parçası kayıp.önce onu bulmamız gerekiyor kiii ben bulamadım :)

19 Aralık 2009 18:16

derken buldum :)sayı taşlarını bulduğumuz yerde halının altına tıklıyoruz oradan çıkıyor musluk.yerine takıyoruz musluğu ve suyu açıp bezi ıslatıyoruz şifreli mekanizmanın olduğu odaya gidip sağ tarafa tıklıyoruz büyüteci ıslak bezle siliyoruz şifre görünüyor.mekanizmaya şifreyi yazıp açıyoruz bir resim çıkıyor daha sonra adam konuşuyor ve bu bölüm bitiyor...

19 Aralık 2009 18:32

diğer bölümde eski bir ofisteyiz masanın üztünde item bulmamız gerekiyor isafe valve buluyoruz kasanın üst bölümüne takıyoruz ve kilidin diğer parçasını buluyoruz.alt tarafta kasanın altından boş kibrit kutusu çıkıyor onu da alıp kapıdan ilerliyoruz.elimizdeki kilit parçalarını yerleştiriyoruz ama açabilmek için doğru konumu bulmak gerek.yandaki kapıdan giriyoruz itemleri topluyoruz sabun alıyoruz.sürahinin içinden bıçak alıyoruz.lambayı yakmamız gerek lambanın olduğu yerde mazgal var mazgala tıklıyoruz ve kibrit alıyoruz kibrit kutusu ve kibritle birlikte lambayı yakıyoruz.sağdaki ilk kapıdan giriyoruzmasanın üstünde küflü ekmek var alimizdeki bıçakla kesiyoruz içinden mesaj tüpü çıkıyor.buurdayım burda kaldım eğer bulabilirsem tekrar yazarım.umarım karışık olmamıştır :)

19 Aralık 2009 18:51

kilitlerin orada doğru konumu deneyerek buldum.ortada bir kare yapmalıyızkilit parçalarını hareket ettirip artada kare oluşturmamız gerek .umarım anlatabilmişimdir :)( ya da skip diyebilirsiniz ama ben dememeyi tercih ettim )
kapı açılıyor içeri giriyoruz sanırım işkence odası :S
kanlı işkence sandalyesi var yanına tıklıyoruz oradaki adını henüz bilemediğim mekanizmaya mesaj tüpünü yerleştirip kolu çeviriyoruz.elimizdeki testere ucu ile mesaj tüpüne tıklıyoruz ve açılıyor içinden polis raporu çıkıyor.adam konuşuyor ve bu bölümde bitiyor

19 Aralık 2009 18:52

diğer bölümü yazmıyorum sanırım şu an kimse oynamıyor tek başıma oynayıp yorum yazmak istemedim :)
galiba yalnızım bu oyunda şu an :(

Adsız
19 Aralık 2009 19:20

boşuna yazmayın Bıg fısh games de resimli çözümü var

19 Aralık 2009 19:39

Ciddi mi adsız,herkes de ingilizce biliyor zaten de mi:DD

19 Aralık 2009 19:52

biz çözüm linkini bulup oynadıktan sonra bu oyunun tadı kalmıyorki uğraşarak çözüyoruz belki isteyen takıldığında bizim yazdıklarımıza bakar diye yazıyoruz.ama tabi resimli çözüm linkinden oynamak isteyenler için tek söyleyebileceğim bizim yazdıklarımızı kale almamaları :)

19 Aralık 2009 20:14

devam olarak bir kaç bölüm daha geçtim
Bu bölüm biraz kısaydı.pencereye tıklayıp farkları buluyoruz ve bir şarap bardağı kazanıyoruz.sonra nesneleri toplamak için parlayan yere tıklıyoruz nesneleri topluyoruz tirbuşon ve şarap alıyoruz boş olan masaya tıklıyoruz şarabı tirbuşonu ve bardağı masaya koyuyoruz.tirbuşonla şarabı açıp bardağa döküyoruz adama veriyoruz ve bu bölüm bitiyor.

Bu bölümde kadına sabunu veriyoruz ve kadın gidiyor.nesneler,i topluyoruz nesneleri toplarken içinden puzzle çıkıyor.baykuşun gözünü doğru konuma getirmemiz gerek bunun için 3 numaralı tuşa ihtiyacımız var diğer nesneleri toplarken 3 numaralı butonu buluyoruz ve yerine yerleştiriyoruz.mavi buton alıyoruz.soldaki kapıdan giriyoruz nesneleri topluyoruz ve balık ağı alıyoruz.salona geri dönüyoruz ve üzerinde bir çoookk tuş olan eski yazar kasaya tıklıyoruz sanırım koda ihtiyacımız var.yazar kasanın ön tarafında kitap var ona tıklıyoruz ve bir kod veriyor bende 5 40 300 f çıktı.kasa açılıyor içinden anahtar çıkıyor anahtarla karşımızdaki kapıyı açıyoruz.çamaşır odasındayız nesneleri topluyoruz çekiç alıyoruz.çekiçle salonda yerde duran domuz kumbarasını kırıyoruz içinden valve çıkıyor.çamaşır odasındaki eski çamaşır yıkama makinesine takıyoruz bu valveyi ve içindeki su akıyor.top çıkıyor topu alıyoruz ve bu bölümde bitiyor.

Bu bölüm biraz uzun 
Nesneleri topluyoruz cımbız alıyoruz. diğer nesne topladığımız parlaklığa tıklıyoruz ve buradan da pipette alıyoruz.
sol taraftaki dolapta renklerden oluşan bir kombinasyon var 2 tuşu eksik elimizdeki mavi butonu yerleştiriyoruz.dolabın yanındaki en üst çekmece de yeşil buton var onu da alıp yerleştiriyoruz.renkleri 5 tanesi yan yana olacak şek,lde yapıyoruz.dolap açılıyor ileriye tıklıyoruz dolap aslında kapıymış dışarı çıkıyoruz 
kapısı açık olan eve giriyoruz.nesneleri topluyoruz taş parçası alıyoruz.sağ tarafa gidiyoruz kapının koluna elimizdeki topu yerleştiriyoruz kapının açılması için biraz daha ağırlık gerek.merdivenlerden yukarı çıkıyoruz.sağ kapıdan giriyoruz fanusun içine balık ağı ile tıklıyoruz ve ball bearing alıyoruz.salona dönüyoruz sol taraftan ikinci kapıya tıklıyoruz puzzle çıkıyor bir parçası eksik.alt kata iniyoruz sağ tarafta merdivene tıklıyoruz ama yapışmış galiba.merdivenin yanındaki sandığa tıkladığımızda çivili olduğunu söylüyor.üst kata çıkıyoruz karşıdaki pencereye tıklıyoruz ve oradan makası alıyoruz makasla torbayı kesiyoruz çekmeceye tıklıyoruz ve alt katta merdivenin arkasındaki kapıda gerekecek butonu alıyoruz.yerine yerleştiriyoruz eşleştirerek puzzle ı çözüyoruz kapı açılıyor.içeri girip nesneleri topluyoruz wrench ve tornavida alıyoruz.sol tarafta yukarıya tıklıyoruz ve tornavidayla wrench i kullanarak bu kapağı açıyoruz.elimizdeki taşla camı kırıyoruz ve yeşil asit alıyoruz.asidi kapının kilidine döküyoruz içeri giriyoruz.nesneleri toplyoruz ve top alıyoruz geri dönüp ağırlıkların olduğu kapının oraya gidip bu topu da yerleştiriyoruz kapı açılıyor nesneleri topluyoruz ve çan alıyoruz.merdivenin koluna tıklıyoruz ve kan görüyoruz elimizdeki pipette ile buradan kan alıyoruz
ve ben burda kaldım :) artık yoruldum ne yaptıysam olmadı çözem olursa (resimli link hariç) yazarsa sevinirim :D

19 Aralık 2009 22:06

üst katta solda vazo duran yerde o hizada çanı takıyorsun.
bir de senden farklı olarak ben bir saç demeti almışım.merdivenlerden almıştım sanırım.
çanı çalınca odaya giriyoruz.içerde doktor var pipetteki kanı verdik.
masada nesne bulmaca var.bir de anahtar aldım masanın oralardandı sanırım.
odada sol kapı kapalı.daireleri yer değiştirme oyunu .onla cebelleşiyorum.sinir etti.bi de gözüm yoruldu yaf

19 Aralık 2009 22:14

çanı oraya asmayı düşünememişim ben :)
o daireleri 5 harekette yaptım çünkü bunun gibi puzzle larla çok uğraşmıştım alışmışım.önce elimizdeki parçayı terleştiriyoruz sonra soldakini ortaya sağdakini sola ortadakini sola sağdakini ortaya diye gidiyor

19 Aralık 2009 22:25

çanı taktıktan sonra açılan odada nesne toplayıp anahtar alıyoruz soldaki kapıyı açıp nesne topluyoruz ve bistüri alıyoruz bu odadan çıkıp sağdaki odaya gidiyoruz ve bistüri ile halıyı kesiyoruz tokmak alıyoruz alt katta merdivenin yanındaki dolabı tokmakla kırıp eldiven alıyoruz eldivenle merdiveni alıp üst katta sağdaki odaya çıkıyoruz merdiveni dolaba dayayıp üstünden fırça alıyoruz fırçayı fanusa sokup ıslatıyoruz ıslak fırça ile tabloyu siliyoruz ve puzzle parçası çıkıyor koridorda solda ilerdeki kapıya bu parçayı yerleştiriyoruz.puzlle ı yapıp içeri giriyoruz.bu arada ben hala saç demeti bulamadım :(

Adsız
19 Aralık 2009 22:33

sis, ing. bilmeye gerek yokki,resimle anlatıyor demek istedim

19 Aralık 2009 22:37

Nesneleri topluyoruz microscope deniz kabuğu pipette ve cam parçası alıyoruz.sağdaki masanın üstüne tıklayıp aldığımız nesneleri buraya koyuyoruz.camı microscopa yerleştirip deniz kabuğunu sıvının içine atıyoruz pipet ile bu sıvıdan alıp microscopta inceliyoruz.adam konuşuyor gidiyor.ben de burda kalıyorum çünkü saçı bulamadım :)

19 Aralık 2009 22:39

derken buldum merdivendeymiş ve bu bölüm de bitti :)

19 Aralık 2009 22:44

sana ek olarak bisturi yani adı scalpel olan nesne,onu aldığımız odada yatak altından ve çekmeceden şişe ve mürekkep hokkası aldım.
kurt resminden sonra süslü odada henüz mikroskop ve deniz kabuğum var.
ya kırmızı merdivenlere baksana saç için kan örneğini trabzandan almıştın hani.ordaki basamaklardaydı sanırım.

19 Aralık 2009 22:45

eheheu geç kalmışım:DDD

19 Aralık 2009 22:51

Bu bölümde değirmenin yanındayız.değirmenin üstünde buton buluyoruz ve kapıdan içeri giriyoruz fıçının içinden geniş buton alıyoruz.nesneleri toplayıp ustura alıyoruz.butonları kapıya yerleştirip puzzle ı çözüp kapıyı açıyoruz.nesneleri toplayıp yaba (pitchfork) alıyoruz yaba ile samanı kurcalayıp kettle alıyoruz.sağda kovanın içinden tarak alıyoruz.tarakla duvardaki domuz kafası ve kurt kafasının tüylerini tarayıp parça alıyoruz bu bölüm de bitiyor.

19 Aralık 2009 23:05

gemideyiz...sağ taraftan elimizdeki kettle a su dolduruyoruz içeri girip nesneleri topluyoruz handle alıyoruz yerdeki tahta yere takıp açıyoruzve alt kata iniyoruz.nesneleri toplayıp levye ve kerpeten alıyoruz.yerde tahta da çakılı olan çiviyi kerpeten ile çıkartıp levye ile açıyoruz ve içinden balta alıyoruz.yukarı çıkıp fıçıyı baltayla kırıyoruz wrench alıyoruz geminin üstüne çıkıp borusuna tıklıyoruz wrench ile bu mazgalı açıp goril resmini alıyoruz.gemiye girip masanın üstündeki tüpü açıp suyu ısıtıyoruz.masanın üstündeki kutuya tıklıyoruz ama bir parçası kayıp

19 Aralık 2009 23:07

bu parça geminin üstünde kayığın içinde.alıp yerine takıyoruz.açılan kutuya goril resmini yerleştirip tüyleri resime göre yerleştiriyoruz.karşımıza çıkan adama usturayı veriyoruz ve oyun bitiyor :S
bu son hiç güzel değildi :D

19 Aralık 2009 23:54

bitcek inşallah bende de az kaldı.ama ara verip başka bir oyuna baktım.yarına artık.eline sağlık jenelif.teşekkürler

Adsız
20 Aralık 2009 00:11

sonda extras diye bir bölüm var

20 Aralık 2009 01:09

hmm evet extras'a gelince kutuyu ilerletiyoruz duvardan küçük bir bölüm açılıyor kapı kolu çıkıyor.kolu kapıya takıp içeri giriyoruz masanın üstünden ataş alıyoruz nesneleri topluyoruz yüzük alıyoruz.şöminenin üstündeki kutuyu ataş ile açıyoruz ve içindeki butona basıyoruz yukarıda açılan bölüme elimizdeki 3 nolu kiremiti yerleştiriyoruz.sağ taraftaki kapıda puzzle var onu çözüyoruz.içeri girip nesneleri topluyoruz anahtar alıyoruz.sağdaki kapıyı yüzük ile açıyoruz.komodinde puzzle var onu çözüyoruz en başta fidan onun yanında buğday v.s en sonda ekmek oluyor kapı açılıyor 8 nolu kiremiti alıyoruz.tabureyi alıyoruz yatağın yanından.duvardaki tabloya tıklıyoruz kasa çıkıyor şifre gerekli.nesneleri topluyoruz mıknatıs alıyoruz masanın üstündeki kitaba tıklıyoruz ve mürekkebin içinden mıknatısla bir kiremit daha alıyoruz fakat şu an kirli...yataktan tekrar nesne topluyoruz 2 nolu kiremiti alıyoruz.salonda halının altından 1 nolu kiremiti ve komodinin üstünden kalemi alıyoruz anahtarla en üst çekmeceyi açıp 5 nolu kiremiti alıyoruz.tekrar nesne topluyoruz saate takacağımız ağırlığı alıp saate takıyoruz.saatin yanındaki kapıdan giriyoruz tabureyi koyup sifonu çekiyoruz ve saat parçasını alıyoruz yukardan.saate takıyoruz 4 numaralı kiremiti alıyoruz.şöminenin yanından nesne topluyoruz toz bezi alıyoruz.tekrar içeri gidip sağ kapıdan giriyoruz elimizdeki kalemle kitabın boş olan kısmını karalıyoruz şifre çıkıyor.elimizdeki bezle kirli olan numaralı kiremiti siliyoruz 7 numaralı olan çıkıyor.kasaya şifreyi giriyoruz ve heykel alıyoruz.şöminenin yanında masanın üstündeki vazoyu heykel ile kırıyoruz 6 numaralı kiremiti alıp yerine yerleştiriyoruz.1 den 8 e kadar sıralıyoruz vee extras' da bitiyor :)
rica ederim sishyphos :)sana da teşekkürler bütün bu güzel oyunları bizlerle buluşturduğun için

Adsız
21 Aralık 2009 22:18

arkadaşlar bistiruyu buldum onunla balıkların oldugu odadaki halının altından mallet buldum şimdi ne yapacağımı bilmiyorum ama açelya

Adsız
21 Aralık 2009 22:19

çivili dolabı açtım içinden eldiven çıktı o eldivenle yandaki merdiveni aldım ve balıkların oldugu odadaki dolabın üstünden boya fırçası aldım devam etmeye çalışıyorum ama bu kez kesin kal geldi...açelya

Adsız
21 Aralık 2009 22:22

buldum buldum :)

25 Aralık 2009 13:14

slm..ben oyunu oynarken birden oyun kapanıyor..ve şimdi oyunu hiç açamıyorum..programı açamıyor diye yazıyo..yardımcı olurmusunuz?

25 Aralık 2009 20:27

slm sishyphos oyun icin teşekkürler
ayrica yorumlarada teşekkürler arkadaşlar iyiki varsiniz
emeginize ellerinize saglik
süper bir oyundu

25 Aralık 2009 21:56

esr@@,
oyunu kurduğun oyunu tümden sil.
ama exe dosyası veya rar dosyasını silme.sonra başlat ara menüsünde oyunun adını arat ve bulunan dosyalardan yine rar ya da exe hangisi ile kurduysan o hariç tüm bulunanları sil.sonra oyunu tekrar kur.yine aynı sorunu yaşarsan eğer pc desteği sorunun var demektir.bir şey yapılamaz

su
19 Ocak 2010 11:22

süper bi oyundu..herkeze teşekkürler...

Adsız
22 Mart 2010 20:40

arkadaşlar oyunun linkleri çalışmıo bi el atsanız çok sevinirim teşekkürler

22 Mart 2010 22:35

LİNKLER DEĞİŞTİRİLMİŞTİR

Adsız
24 Mart 2010 15:16

teşekkürler ama yine problem var sanırım bağlantımda bi ata olmadığı halde web sayfası görüntülenemiyor iletisi alıyorum diğer oyunlarda bi sorun olmuyo anlamadım valla :)

24 Mart 2010 15:26

tahminim site telekom tarafından yasaklanmış site olduğu için ve sizin de DNS ayarınız uygun olmadığı için göremiyorsunuz.youtube seyredemiyorsanız bu siteyi da açamassınız.google da "open dns " diye arayın ve bulacağınız işlemi yapın veya alttaki işlemi yapın.başka yolu yok.

DNS ayarları yüzünden linkleri göremeyenler lütfen şu işlemi deneyin.
Şu dizini açın:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Bu klasördeki "hosts" dosyasını tıklayın ve açmak için notepad seçin.Açılan sayfayı en alta kaydırın ve enter yapıp bir boşluk bırakın.Satıra şunları yazın:
85.17.172.97 www.filefactory.com
85.17.172.103 filefactory.com
(rakamlar dizini ile adres arasında bir boşluk var dikkat edin)
Sonra notepad sayfasını kaydet deyin ve çıkın.Tarayıcınızı yeniden başlatın.Linklerin açılması lazım.

Adsız
24 Mart 2010 15:27

offf indiremiyorum yaa

Adsız
24 Mart 2010 15:33

teşekkürler sis oldu nihayet :)

Adsız
23 Eylül 2010 00:27

yüklenmio:(:(:

23 Eylül 2010 12:45

LİNKLER YENİLENMİŞTİR.FİLE FACTORY LİNKLERİNİ İNDİREBİLMENİZ İÇİN PC DE ÖZEL AYARINIZ OLMASI GEREKTİĞİNİ UNUTMAYIN.50 NUMARALI YORUMDA AÇIKLAMA VARDIR

Adsız
27 Eylül 2010 11:36

sis çok teşekkür ederim oyunu yükleyemediğimi söylemiştim linkler yenilenmiş sağol eline sağlık:):):) ^^cadu^^

5 Ekim 2010 14:10

indiremedm yaaaaa ühühüühüh:(

29 Ekim 2012 16:45

LİNK YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template