The Dark Hills of Cherai



Wyatt isimli bir maceraperestin adını duyduktan sonra genç bir delikanlı olan Arjun onu ve evinde olduğu iddia edilen hazineyi kendi başına bulmaya karar verir.Bilmediği şey ise şudur;şeytani bir büyücü kendisini yakalamak için bekliyordur.Digambar isimli bu büyücüden Arjun'u kurtarmak ve gizemli sarayı keşfetmek sizin göreviniz.211.2 MB
After hearing the story of a great adventurer named Wyatt, and the treasure hidden in his home, a young boy named Arjun decides to find it for himself. Little does he know, however, that an evil magician is waiting to kidnap him! Save your cousin from Digambar, and find the legendary treasure of Cherai! Explore a mysterious palace with three cousins in The Dark Hills of Cherai, using your Hidden Object talents, to track down the treasure and save your family. 211.2 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 33 yorum

5 Aralık 2009 15:00

teşekkürler sis:)
ilk yorumu yaptım ya ege,su:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

5 Aralık 2009 16:50

yorumu yaptında bide yazsan babannem oyun düz mü puzzle mı :D

5 Aralık 2009 17:00

shera ben daha oyunu bile yüklemedim ki:D
anka bitsinde bunu yüklüyeceğim:)
ege ve su'ya göönderme yapmak için yazdım ilk yorumu:DDDDDDDDDDDD

5 Aralık 2009 17:19

başlıyorummmm

5 Aralık 2009 20:52

arkadaşlar oyun güzel.
düz hidden değil,puzzlelar var.zevkle oynuyorum:)

5 Aralık 2009 22:58

hiç yorum görünmüyo daha heyecanlımı :)

5 Aralık 2009 22:59

süper sevmiş,başka oynayan yokmu.........yüklensede bende başlasam

5 Aralık 2009 23:55

adaland yorum yazmadım.çünkü kolay bir oyun.sıkışınca skiple geçiliyor.

6 Aralık 2009 03:37

allam ya bunu da oynuyamıyorum mümkün değil mausum yürümüyo napıcam ben ya sis. hızım mı yetmiyo ?

6 Aralık 2009 04:35

bozom,sen geçen bi oyun için mouse ayarlarını değişmiştin.bi ona baksan diyorum

6 Aralık 2009 12:19

arkadaşlar oyun çok güzel ama karışık.çözüm yazmak mümkün değil.
sadece yazacağım ;
haritada 'meeting place' yazan yere tıklayıp nesneleri 3 kişi arasında değiştirmek gerekiyor bazen.
tara,rahul,maya arasında.
uğraşacağız valla ,başka çare yok:)
kolay gelsin:)

6 Aralık 2009 14:08

karşımıza çıkan parlak kelebeklere tıklayıp,bakmayı unutmuyoruz:)

6 Aralık 2009 14:46

bende başlıyorum kolay gelsin banada :)

6 Aralık 2009 15:48

siss taranın odasına girdim beni kim karsıladı bilsen mırıl mırıl miyavlayarak kostu geldi bana yaa evet "duman" aman bir mutlu oldumkii dur biraz seveyim sen gelene kadar :)

6 Aralık 2009 15:48

oyunu 03.13.21 skorla bitirdim.
çok güzeldi.
herkes oynamalı bence:)))

6 Aralık 2009 15:49

oyunda önemli olan doğru nesneyi,doğru yerde kullanabilmek.
bir zorluğu yok.puzzlelar zaten skiple geçilebiliyor zorlanınca.
oynayan arkadaşlara kolay gelsin:)

6 Aralık 2009 16:33

Yüklemeye başladım ....

HAYLAZ
6 Aralık 2009 16:38

oldumu ki?

6 Aralık 2009 19:07

sishyphos teşekkürler
bende yükledim ve oynamaga başladim
bakalim nasilmiş

Adsız
6 Aralık 2009 22:21

bittii ama çok güzel bir oyundu...babaneminde dediği gibi malesef yazılmıyor yazılabilecek tek şey meeting place yazan yere gelip nesneleri değiştirmek...gerisi geliyor teşekkürler sishyphos
...JeNeLiF...

6 Aralık 2009 23:40

ben bütün çocukları meeting place denen yere getiremedim...
bir toplasam oyun kendliğinden gelecekte.. ;(

7 Aralık 2009 12:22

asklepiod selam;
oyunda sanırım sol üstteki taraydı.ona tıklayıp MAP'e tıklıyoruz.orda 'meeting place' yazan yere tıklayınca 3 çocuk birden çıkıyor.o zaman nesneleri birbirlerine verebiliyoruz.

7 Aralık 2009 18:51

teşekkürler sishyphos
çok güzel süper bir oyun
şimdiye kadar iyi gitti yilanlari topladim
ve yola devam
eline emegine saglik

9 Aralık 2009 02:09

yorum yazmayı unutmuşum tşk.ler sis güzel bi oyundu emeğine sağlık.

Adsız
13 Aralık 2009 00:02

arkadaşlar ben mayanın haritasında meeting place göremiyorum bir türlü yardımcı olurmusunuz mayayı götüremiyorum

15 Aralık 2009 10:05

egecim,çok güzelmiş. doğru oyun:D.

17 Aralık 2009 08:55

sonunda bitirdim. bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim. fakat oynamayan herkese tavsiye ederim

Adsız
19 Aralık 2009 13:33

ben en sona geldim ama , son elimde gem lerle parchement ler kaldı, son mekanlardan nasıl geçeceğimi çözemedim

20 Aralık 2009 21:14

ben de ben de:)))

gerçekten es geçenler bir düşünsün derim.çok güzel bir oyundu...

adsız zaten son sahneye geldiğinde tüm itemler bir yerde toplanıyor.parşömenler son sahnede kitap sayfalarına tıklanacak.yanlız orda şuna dikkat etmek gerekli ki önünde duran kitap sayfalarının renklerine göre parşömenleri tıklamalısın.parşömenler bitince bir heykel çıkacak.elindeki taşları da haykelin eline koluna ayağına tıklayacaksın.zaten taşlarınla aynı renkler parlıyor olacak karşında...

Adsız
23 Aralık 2009 10:56

sanırım sorunum maya da , diğer ikisinnde kuzenlerini bekle beraber savasın derken mayada merdivenlerden inemiyorum, sanırım valleyde bişi unuttun dior ama defalarsa geri dönük baktım unuttuğumm bişi yok, nolcak şimdi ??????????????

su
13 Ocak 2010 17:14

boşuna yükledim :( ne zaman oynadımsa notta yazmamışım ! )

15 Kasım 2010 20:49

Ancak 10 ay sonra oynayabildim bu oyunu:) Umarım adsız görür. Maya da sol tarafta bir tabela var meeting plae yazan oraya tıklanınca denilen yere götürüyor mayayı

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template