Chronicles of Mystery: The Tree of Life



Asırlardır insanoğlu Hayat Ağacını bulup sırlarını keşfedebilme uğruna hayatını tehlikeye attı.Zaman aktı gitti fakan insan yapısı değişmedi.Sylvie Leroux,genç bir maceraparest ve arkeologbu efsanenin arkasındaki gerçekleri araştırırken bir anda kendisini de kendinden öncekilerle aynı duurmda buldu.Mary Celeste'nin kaybolan ekibinin arkasındaki sır neydi?Karizmatik St.Germain kontu kimdi?Bunların ve daha bir çok sorunun cevabını bulmak üzere Sylvie ile beraber Venedik kanallarından Kahirenin karanlık sokaklarına bilinmeze yapılacak bir yolcuiuğa hazırlıklı olun.2.46 GB
For centuries people have risked their lives and committed unspeakable crimes to discover the secrets of The Tree of Life. Times have changed, but not human nature. As Sylvie Leroux – a young archaeologist and adventurer, working to solve the mystery that surrounds the legend, finds herself tempted by the same promises like so many others before her. What is linking the mystery of the missing crew from the Mary Celeste with a trunk dating back to the conquistadors? Who is the enigmatic Count of St. Germain? In order to get answers to these and many more questions, Sylvie will set on an epic journey which will lead her across the channels of Venice to the dark alleys of Cairo, rocky coasts of Gibraltar and into the unknown.2.46 GB






System Requirements-Sistem gerekirliği:

Windows XP/Vista, DirectX 9
CPU 2 GHz (Dual Core 1,6 Ghz), 512 RAM
NVIDIA GeForce or ATI Radeon 64 MB RAM, compatible with DirectX 9
4 GB of free HDD space
DVD-ROM, mouse, keyboard, sound card compatible with DirectX

Mount/Burn the ISO, install and play, you need to keep the ISO mounted while playing.
Deamon tools ile rarlardan çıkan dosyayı mount edin,oynarken dosya açık kalmalıdır.

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
part 8 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 8
part 9 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 9
part 10 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 10
part 11 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 11
part 12 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 12
part 13 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 13
part 14 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 14
VEYA
Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
Part 10 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 10
Part 11 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 11
Part 12 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 12
Part 13 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 13
Part 14 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 14
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 153 yorum

25 Aralık 2009 18:28

yaşasın sis ellerine sağlık canımmm

25 Aralık 2009 19:50

evet arkadaşlar ben bu oyunu önceden torrentten çektim ama ilk bölümü bir türlü geçemedim. elimde kablo, ip, boş kartuş ve buna benzer şeylar var oyunu oynayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
şimdiden teşekkürler

25 Aralık 2009 22:05

Sis yine süpersin ben 3 günde 6. partı ancak indirmeye başlayabildim. Ama süper hızda buraya oyunu eklemişsin canım benim,ellerine sağlık.
Emeğin için teşekkürler.

ASLIM
25 Aralık 2009 23:43

Sishyphos teşekkürler... indirmeye başladım :) green moondan sonra diğerleri basit gelmeye başlamıştı :) bu iyi gidecek onun üstüne...

26 Aralık 2009 01:03

torrentten indirsek daha çabuk inmezmi

26 Aralık 2009 02:08

ben torrentde bulamadım sinasi

26 Aralık 2009 02:08

varsa eğer bulduğun torrent dosyası bana iletişimden haber et

26 Aralık 2009 16:19

Arkadaşlar oyunu hotfiledan indirmeyin, indirirseniz de şu yolu izleyin
çünkü hazır bir sanal dvd çıkmıyor, winrar yöneticisi ile dvd kalıp dosyası halinde derleyebiliyoruz, yaklaşık 2,670,000 mb büyüklüğünde tek dosya oluşturabiliyoruz. yine winrar yöneticisinden dosyayı tıkladığınızda bir adres verin ben masa üstünü seçtim. sonra deamonda sanak sürücü olarak ekledim ve installl ettim umarım çalışır.

Çalışıyor arkadaşlar...
bir şey daha oyun oynamak adına bilgisayardaki bazı programları kullanmayı da kurcalayarak öğrenebilmek güzel bişey...

26 Aralık 2009 16:41

Oyuna kötü güçlerin konuşmalarını izlemekle giriliyor. Siyah cüppeli yeşil ışıklar saçan gözleri olan biri bir adamı öldürüyor.
Ve sanıyorum biz o adamın yerine onun işini devir alıyoruz..
İmleç yapılacak şeye göre göz ya da büyüteç halini alıyor.Zaman zaman inventoryde solda yazılan yazılardan birini seçerek te yapılacak şeylerde öncelik belirleyebiliyoruz sanırım.
Klavyemizde AltGr yanındaki windows işaretine tıklayınca oyunun dışına çıkabiliyoruz ancak görüntü ayarlarımız oyuna göre değiştiğinden açtığımız sayfalar çok büyük hale gelebiliyor..

26 Aralık 2009 17:21

Oyunda ilerleyen arkadaşlar nasıl ilerlediklerini belirtirse bizde yararlanabiliriz.

emeği geçenlere teşekkürler. ben oyunu torrentleechden çektim. ne yazıki üyelik istiyor o yüzden size link veremiyorum

26 Aralık 2009 18:55

Workshop:

1)çalışma odasında bizimle konuşan adam gidince 3D printer a baktık,işlem yapıyor.
2)Fotokopi makinesi kirli kullanmadan önce temizlenmesi gerekiyor.
3) sola girince,üzerinde 3 tane saat kolu gibi şifre kolu olan kutuya bakıyoruz, dokunmadan önce izin almak lazım.
4) kutunun(chest) yanındaki kağıdı okuyoruz( ben belki ip ucudur diye not alıyorum)
5) zırha(armor) bakıyoruz: 16. yy.dan kalmış ana parçalar el işçiliği.
6)panodaki resimlere ve de çizime bakıyoruz.
7)workshop dan çıkıp Claire ile sonra direktör ile konuşuyoruz: Marcelin ölümü (düşmüş),chestin şifresi( marcelin evraklarına bak), venediğe seyahat( biliyor), 3Dprinter ( marcel ölmeden programlamış hala çalışıyor) hakkında konuşuyoruz
8)Claire ile tekrar konuşup ( chestin şifresini bilmiyor, kimseye sorma, kutudan sorumlu da öldürüldü diyor, marcelin de öldürüldüğünü düşünüyor, diktafonu bul bazı şeyleri ona kaydederdi diyor, ve diktafonu istemiyor).
9)Workshopa dönüp Marcelin masasına gidiyoruz.Büyüteçi tıklayıp çekmeyi açıyor :Cımbız(twezeers) ve diktafon(dichtaphone) alıyoruz.
10) inventory de diktafona sağ tıklıyoruz,hafıza kartı yok(memory card).

26 Aralık 2009 21:04

teşekkürler oyun delisi onların hepsini yaptım. ama bir türlü fotokopi makinesi ve 3 dnin kartuşlarını dolduraamdım. EN dışarda bir yerden kablo aldım. ip aldım ama kullanamadım. Birde üstte JUPİTER var o da hiç bir şekilde olmuyor seçenek vermiyor

26 Aralık 2009 21:11

:D
ben yorum yazdıktan sonra oyundan çıktım işim vardı hackmaster....
oyunu oynayanlar, canlar, dostlar lütfen yorumlara eklerlerse oyunun yorum sorumluluğu tek kişiye kalmaz ve de biz oynarken oynayamayanlara katkımız olur...
burası hepimizin sitesi canlar, dayanışmak kadar güzel bişey var mı?
tüm oyun dostlarına fanatiklerine yürekten sevgiler!...

26 Aralık 2009 21:16

gerçekten teşekkürler tüm arkadaşlara burada oyunlar hakkında karşılılı alışveriş gerçekten çok faydalı oluyor..

Bu tip gizem ve macera otunlarında ben yeniyim. bu blog sayesinde gayet ilerleme kaydettim.
genelde bu tarz büyük oyunları oynamaya çalışıyorum

26 Aralık 2009 21:50

11) büroda(workshop) bişey bulamayınca, Claire e gidip memory cardı soruyoruz...
12) evet veriyor :D,alınmasın diye azıcık sohbet ( evet kolları da bacakları da ağrıyor) edip..
12) büroya dönüyoruz, ve memory cardı diktafona takıyoruz.
13)Gale (fırtına), jup,ter(gezegen) son şifreyi Claire biliyor..

26 Aralık 2009 22:01

hepsini yaptım bahçedeki adamla konuşup kartuşda aldım ama 3 dye yerleştirdim ama 3d NİN YİNE PARÇASI EKSİK. 3 D nin parçaları toneri ve fotokopi makinesinin toneri hala boş..

26 Aralık 2009 22:48

14) terkrar sergi salonuna(exibition) dönüyoruz, calir'le konuşmak için, yok!...
15) Box yazan makyaj çantasına bakmaya çalışıyoruz(izin almak lazım)
16) (daha önce bakmıştım ama anlamlı bişey yapmadım diye yazmamıştım)ekranın altına doğru ok işaretini tıklıyor ve çıkıyoruz.
17) Claire kuyunun yanında , konuşuyoruz:dictafonu dinledim, gale ve jupiter dedi, 3.sen biliyormuşsun; gale ve jupiter marcel neyse o,bla bla ilişkini geçmişi ve bir ayın 2. günü...kombinasyonun 3. rakamı 2??; marcel inn den söz ediyor..!.. varnish için fırça, kutunun içinde.. anlamsız söz dizileri de olabilir benim ip ucu olabileceğini düşündüğüm ama olmayabilir de :D

26 Aralık 2009 22:55

makyaj çantasındaki malzemeleride aldım. tekrar müze müdürü ve CLAİR ile konuşamıyorum. binanın dışına çıktığımzıda karşımızda bir çit var çitin orda kablo var kabloyuda aldım. Kilitli bir kapı ve üzerinde not var Mutlu hafatsonu şeklind ebir not falat içeri giremiyoruz. birde müzenin bahçesinde duvarda da bir şey avr ama çözemedim. Oyunda sağ alttaki soru işaretini tıkladığımzıda önemli yerleri işaretliyor.
Sonuçta ne 3D'yğ çalıştırabildim. nede fotokopi makinesini. ikiside hala çalışmıyor. makinelerin olduğu yerdeki dolabıda açamadım anahtar yok. O bölümde resimlerin olduğu yerde bir pano var o panoya ne yapılacak onuda bulamadım.

26 Aralık 2009 23:03

18) panodan gale resmine tıklıyoruz: bofor ölçeği ile 8 (şifrenin ilk rakamı??)
19) jupiter?(merkür,venüs, dünya, marsjupiter) 5 mi??
20) mekanizma da rakamlara tıklayınca kol kendiliğinden dönüyor... evet!...

26 Aralık 2009 23:14

21) Kutu açılıyor: 16.yy tabanca(pistol with ramrod, kutunun yanında kağıtta2. sıradaki madde) ve pistol spanner(sözlükte bulamadım!) alıyoruz..

26 Aralık 2009 23:18

hack'ım master'ım aldın da ablacım ne zaman aldın, nasıl aldın, nerden aldın; ayrıntılı yazsan diyorum da biz yazmak zorunda kalmasak :D

26 Aralık 2009 23:19

panoyu anlamadım gale resmi nerede acaba, kollu mekanizma nerede onuda bulamadım. rakam derken onlarıda tam anlayamadım..

26 Aralık 2009 23:34

şifre kombinasyonu nedir acaba ben şifreyi bulamadım. kutuyu açamadım. MÜZE BAHÇESİNİN En dışına çıktığımızd abir çit var kabloyu ordan aldım.

26 Aralık 2009 23:54

şifreyi girdikten sonra chest açıldı içindekileir aldım. daha sonra müzenin en dışına çıktım. orda mutlu ahftasonları için program yapan barakanın önünde bir adamal konuştum bana bir kova evrdi bende kova ve ip ile kuyudan su çektim ona verdim oda bana nişasta verdi..

27 Aralık 2009 00:15

nişastayı kartuşa koyup 3D ye taktım ama hala 3D nn bir parçası eksik onu bulamadım

27 Aralık 2009 14:07

22) kutudan tabanca ve spannerı aldıktan sonra geri yapınca, kutunun yanının incelenmesi gerktiğini büyüteçten anlıyoruz.
23) kutunun ön alt kısmında bir anahtar deliği var.
24)inventteki nesnelerden pistol spanner anahtar gibi bu kilidi açıyor. ama alt göz yine açılmıyor bişey engelliyor.
25) kutunun yan tarafının arka alt kısmında bir delik var, cımbız uymuyor.
26) inventorymizde pistole tıklayınca yakınlaşıyor işte o zaman pistole bir daha tıklıyoruz ramrod ayrılıyor.
27)kutunun yanındaki delige ramrodu uygulayınca bir ses..
28)kutunun ön kısmına tıklayınca bir old manuscript buluyoruz ve alıyoruz.
29)her aldığımıza yaptığımız gibi bunu da inventory de tıklıyoruz ve yakınlaşıyoruz 16.yy dan..
30) yakın plan yeniden tıklıyoruz içinde harita parçaları ve metinler var.. metinleri okuyoruz belki ip ucu vardır.

27 Aralık 2009 14:26

31)dikilmiş harita parçalarını almak için çok uğraşıyoruz..
32)kitabı kapatıyoruz, inventoryden cımbızı(tweezer) alıp old manuscripte tıklıyoruz..
33) old manuskripte bir kez daha tıklıyoruz, şimdi alabiliriz...
34)manuscript üzerindeki el işaretini sayfa üzerinde basılı tutarak kenara kaydırıyoruz; harita parçaları inventorymizde...

27 Aralık 2009 16:11

35)inventoryde map pieces e sağ tıklayıp yakınlaşıyoruz ve harita parçalarını birleştirmeye çalışıyoruz, parçalar çevrilebiliyor..
Arkadaşlar dikkatli olalım haritanın arka yüzü de haritaymış... parçaların sağ üst köşesinde çevir işareti sol tıkla arka yüzü çeviriyor, parçaların üzerindeyken koordinat sistemi üzerinde dönen ok işaretine sağ tıklayınca parçanın aynı yüzü farklı kenar alta gelerek dönüyor..

27 Aralık 2009 16:31

36)harita 4*3 parça doğru birleşince ( hayvanlı parçaların hepsi bir yüzde yılan üst sağ, pusula üst sol, boynuzumsu şeylere sahip sol alt, parmak izi gibi desenli ayımsı şey sağ alt, diğer yüzde hiç hayvanlı parça yok ama bu yüz daha kolay yuvarlak bir çizim var o dört parça tamamlanınca kahverenkli kara parçaları daha kolay bulunabiliyor )kendiliğinden durması gerektiği hale geliyor...
37)hiç bir yeri tanımıyorum arkaya da bakim diyor, arkayı çeviriyoruz...

27 Aralık 2009 17:13

38) bir yeri tanımadı :D return yapıyoruz..
39) 3d printera bakıyoruz işi bittimi diye, hala meşgul, 3 yeşil yanındaki tek kırmızıya tıklıyoruz boya(dye) bitmiş, soldaki kırmızı enerji (power) kesik, öndeki kırmızı reçine(resin) eksik.
40) fotokopi makinesinde tıklıyoruz, üst kapağa tıklıyoruz kirli temizlemedik, yeşil etiketlerin altına doğru kapaga tıklıyoruz açılıyor toner bitmiş, tıklayıp toner cartridge i alıyoruz.
41)odadan çıkıyoruz,expiditionda tavana doğru vault yazan yere tıklıyoruz hackmasterın dedği gezengenler freskini görüyoruz. JUpiterin 5. palnet olduğunu söylüyor, coğrafyacı olarak ben bunu görmeden bulmuştum :P
42)directorle konuşuyoruz: toner-Antonie'a sor bir yer dedi kaçırdım çalışıyormuş orada,
chest:-bla,bla,haritayı görmek istiyor,resin-antoine'den iste.
43)antoine'yi aramaya başladık. Bahçe(courtyard) boş, giriş (entrance hall), kayalık (Clif) gidip dışarı çıkıyoruz.
44)Inn(motel-bar),önündeki innkeeper ile konuşuyoruz, hava kötü,isnalar şemsiye gibi uçar, doğduğundan beri burada içeri giremez bu gün kapalılar.
45)castle ı seyredip, enterance hall tıklıyoruz, içeri girer girmez saksının yanında Janiter Lodge'ı görüyoruz, yanaşabiliyoruz ama başka bişey yapamıyoruz,
46) exibitiona girip clairin yanındaki box a tıklıyoruz açılıyor
47) box tan bez (cloth), fırça (brush) vernik (hardening varnish) alıyoruz.

27 Aralık 2009 17:41

48)Viking boata bakıyoruz, daha önce orada olmayan ipi görüyor alıyoruz.antoine'in terini birdaha söyler mi diey direktöre tıklıyoruz konuşamıyoruz.
49) bahçeye çıkıp janiters lodge a yaklaşıyoruz;kapının yanındaki doorbell i tıklıyoruz.
50) antoine ile konuşuyoruz;bla bla, toner: veriyor, resin: bilmiyor nerede olduğunu, marcel: öldüğü gece çalıştırmış 3d yi ama bitirememiş, kimle randevusu vardı bilmiyor, onun işini yapacağız deyince bekle deyip içeri giriyor.
51)bekliyoruz dönmüyor yine cliff tıklıyoruz.dolaşıp geliyoruz, corutyarda girince sesleniyor
52) antoine'a tıklıyoruz bize conteyner of binder veriyor, toz olarak patates unu kullan diyor sabitleyiciymiş, un istiyoruz yokmuş, floridayı keşfeden kaşifi soruyoruz... şakalar...
53)belki bu kez konuşur yine inkeeperla konuşmaya kayalıklara gidiyoruz.
54) inkeeperdan un istiyoruz, su istiyor.. tulumbaları bozukmuş,kuyu suyu gerekiyormuş,antoine girmesine izinvermiyormuş, antoine i çekiştirip tekrar un soruyoruz, su diyor kova diyoruz veriyor.

27 Aralık 2009 18:01

55) bahçeye dönüp kuyunun ağzını açıyoruz,
56) inventte ipi kovaya tıklıyor, sonra kovayı alıp kuyuya tıklıyoruz, temiz suyumuz var.
57)inkeepera kovayla tıklıyoruz, su verip un alıyoruz. Bench soruyoruz ne zaman istersen otur diyor.. sonra...
58) workshopa dönüyoruz,fotokopi makinesine tıklıyoruz.
59) yakınplan fotokopi makinesinde tepeye(lid) tıklıyoruz, bezle temizliyoruz; alt kapağı tıklayıp açıyor, toneri koyuyoruz, haritayı temiz cama koyup kapagı tıklıyoruz, sonra copy tıklıyoruz, kopyayı ve haritanın orjinalini alıyoruz.

27 Aralık 2009 18:04

antoine kuyunun karşısındaki evde onunla konuşup kartuşu alııp fotokoi makinesine takıyoruz. Ben ahritanın fotokopisini çektim haritayıda tekrar makinedne aldım.

27 Aralık 2009 18:09

60) 3d printerın önündaki 3 kapağı da açıyoruz, soldakinden empty container alıyoruz.
61) empty containera un oluyor, containerı yerine takıyoruz.
62) öndeki bölmeye binder cantainerını koyuyoruz;
63) sağ bölmete boya konacak ama boyamız yok..
64) secratary dolabın çekmecesi kilitli, anahtar sormalı..

27 Aralık 2009 18:10

fotokoisini çektiğimiz haritayı müze müdürüne veriyoruz sonra müzedeki diğer kadınla konuşuyoruz bize bir anahtar veriyor

27 Aralık 2009 18:13

anahtarla dolabı açıçoruz içind eiki tane not ve container var onu alıp 3 D ye takıyoruz 3 d çalışıyor ve bize antik vazo parçası veriyor

27 Aralık 2009 18:21

65) directorle konuşup manuscripti ve orjinal haritayı veriyoruz
66) calire le konuşup, manuscripti söylüyoruz, marcelin randevusunu soruyoruz,anlaşamıyorlarmış,ölümünü soruyoruz, mektuplardan söz edip secratary nin anahtarını veriyor, mektuplar bir kadındansa doğru bana getir..

27 Aralık 2009 18:23

hackmaster özür dilerim sayfa yenilenmeden yorumunu görmem mümkün olmadığından tekrarın olmuşum :D

27 Aralık 2009 18:28

tekrar inkeeperle konuşuyoruz konuştuktan sonra yeni bir büyüteç işaretinin olduğu bir eyr açılıyor inkkeeperin karşısında orda bir duvar var ordan altın parayı alıyoruz. Burada kaldım..

27 Aralık 2009 18:36

67) hackmaster'ın 36 da söylediğine ek olarak antik çaydanlık ibiğine benzeyen şeyi dağılmadan sertleştiriyoruz; bunun için inventoryde önce fırcayı varnishe kullanıyoruz, sonra fırçayı pottery ye kullanıyoruz.sertleşiyor.

27 Aralık 2009 18:41

68) hackmasterın 39 da yaptığından önce claire uğrayıp mektuptan söz ettim.

27 Aralık 2009 18:57

vazo parçasını sertleştirkdikten sonra tekrar müze müdürü ile konuşuyoruz ve bu bölüm bitiyor uçak ile başka bir müzeye gidiyoruz. orada biri ile uzun uzun konuştuktan sonra müzeyi gezmeye başlıyoruz bayağı bir eyr var çeşitli nesneleri topluyoruz. ama abzı yerleri açamıyoruz anahtar lazım

27 Aralık 2009 20:21

69)Venedikte konferans salonunda organizatör ile konuşmaların hepsini bitirene kadar konuşuyoruz.
70)konferans duyurusuna bakıp kanatları açık kırmızı perdeli salona giriyoruz.
71) solda duvarda 3 renkl camdan pencere var, onlara bakıyoruz, kapıya en yakın olanın alt kısmına ok işareti oluyor imleç
72) merdiveni alıyoruz, hemen sağımızda girintide bişey var tıklıyoruz.. yüksek diyor.
73) merdiveni alıp yere tıklıyoruz,merdiveni kuruyoruz
74) bas_relief in upper part kısmına tıklıyoruz..
75) anlamsız bişey taş kalıpların yeniden düzenlenmesi gerekiyormuş
76) stone tileın boş olanına tıklayıp inventimize alıyoruz diğerlerini kaydıracağız...

27 Aralık 2009 20:29

77)gartis
accepistis
gratis
date yapıp boş tile ı koyuyoruz.
78) column (sütunlar)larda kıpırdadı, onları çevirebilirsiniz diyor
79) sol sütunun aşağıdaki işlemeli kısmına tıklıyoruz baktığımız şeyin aşağı bölümün göbek motifini açıyor,
80) sağ sütunun işlemesini tıklıyoruz orta bölüm tamamen dönüyor burada yanaşamıyoruz,

27 Aralık 2009 20:33

81)sağ sütuna ortadaki işlemeli göbek arkasında 2 kere mermer yüz,oymalı yüz tekrar fileli yüz görecek şekilde tıkladıktan sonra bir kez de soldakine tıkladım klik sesiyle oturdu
82)yaklaştık, ızgaralara tıkladık 400 yıllık tohumlarımız oldu :D

27 Aralık 2009 20:39

83)tekrar meeting hall tıklayana kadar geri yaptık, meeting hall da doğrudan bir adama gittik.
84)adam bize konttan bir mesaj getirmiş ve bir kronometre verdi inceleyecekmişiz...
85) oyun başlamadan yeşil ışıklar saçan gözlü siyah giysili adam zehirli üfleme ve adamın ölümü... biz bu sahneyi o zaman gördük..

27 Aralık 2009 20:48

86)organizatörle konuşuyoruz, konferans iptal.. adam sakin biz heyecanlı, bizi mi hedef aldılar vb . vb. kronometre kirli içerde temizleyecek malzeme var ama polis bandıengel, ben arkeolojistim bandı bozmadan alırım, sonuna kadar konuşmayı bitiriyoruz... öf çok uzun konuşmalar.
87)saate bakman lazım dediydi en iyisi ben bunu inceleyeyim diyor, inventte tıklıyoruz, kapaktaki kirlerin altına bişey yazılmış kazınarak...
88)bantlanmış kapıya gidip tıklıyoruz, bandı bozmamalıyız cezalandırılırız...

27 Aralık 2009 20:55

89) geri yapıp kapının solundaki masaya tıklıyoruz..
90) yakın planda bizim malzemelerimiz, buradan kitap, kalem, aseton, oje ve pamuk alıyoruz.
91)asetonu alıp çapraz bandın birleştiği( sol üstte) tıklıyoruz kapı açıldı.
92)daha önce görmediğim malzemeleri bulacağım; renkli camın altındaki showcase e giderken, sağda organizatörün dökümanlarını ve yerden parayı alıyoruz... semboller aynı bu kimlik işareti mi?

27 Aralık 2009 21:32

93) show caselerin 2 si de kilitli anahtar lazım, adamın evraklarını okumak istedim meraktan ama okunmuyor yaw :D
94) foyer yapıp organizatöre didip talk tıklıyoruz key tıklıyoruz; anahtarı alıp dökümaları veriyoruz.
95) halldaki showcaselere gidiyoruz,
renkli camın altındaki ilk sergi kutusu açılıyor(brush, cloth,siver cleaning sbstance, silver bilmem bişey substance,spatula,magnifying galss) alıyoruz; 2.ye, soldaki, anahtar uymuyor.
96)foyere çıkıyoruz, oje(nail polish) ile bandı yapıştırıyoruz ( okulda çorap kaçıklarını anımsadım)
97) organizatöre anahtarı verip , konuşmayı bitene kadar yapıyoruz.
98)inventoryde pamuğu silvercleaning subs. uyguluyoruz, substanceli pamuğu cronometreye uyguluyoruz.
99)inventory de fırçayı silver bilmembişeye uyguluyoruz, ilaçlı fırçayı kronemetreye uyguluyoruz, sonra bezi kronometreye uyguluyoruz
100)inventory de büyüteci kronometreye uyguluyoruz... Mary celeste 1872 ve banjamin s. briggs..

27 Aralık 2009 21:49

101) organizatöreönce kronometreyle sonra chest ile ilgili bilgi veriyoruz o da bize 16.yydan gelme liste veriyor.
102) workshopta açtığımız chestle ilgili bilgi içeren kağıt, içindekilerden pottery parçası eksik, organizatör kahirede olduğunu söylüyor.
103) chest bulunduğun göre sergileyelim öneriyoruz, kabul;telefon call.. biri aramış bizi yine arayacak
104) konuşmaya end diyince tlf çalıyor, biz bakıyoruz.Kont arıyor bu gece bana gel yanında tüm malzemelri getir diyor, incelenecek şeyler var.. adrse? kronometrede..takip edilirsen gelme dön vs. vs.

27 Aralık 2009 22:10

105) monitörümüzün alt kısmına doğru tıllayıp dışarı çıkıyoruz.sağ kanala gidiyor, ekranın alt kısmı meydana...
106)şehir ve sokak rehberi bulup: 1872, mary celeste, benjamin s briggs adlı sokak falan varmı bakmak gerek diye meydana yöneliyorum.
107) bir adam ve kadın la konuşulabilecek bir de solda çöp kutusu var... Çöp kutusuna gidiyoruz
108) çöp kutusuna tıklayıp yakın planda boş şampanya şişesi, polis bandı, arkada alet kutusuna tıklayıp pilers ile makas alıyoruz.
109)maskeli kadınla konuşmaya başlıyoruz, bla bla, plazzo celeste yi öğreniyoruz, sağa sola takip edemediğim adres veriyorlar, taksi??, cinayet,kurban ben sanıyorlar gondolcu diyorum imzalı kitap falan öf uzadı konuşma
109) konuşma bitince otomatik olarak köprüdeki adama yöneliyoruz... tüylerimizi ürpertiyor..

27 Aralık 2009 22:25

110) adamı görünce geri döndük köprüde durduk otomatikmen..
111) inventorymize bakınca kitabı imzalayıp vermediğimizi gördük.. çıktığımız binaya dönüp masada inventorydeki kitabı kaleme uyguladık,
112) gidip maskeli kadınla konuşma başlatıp verdik,onlarda bize bir maske bir de falre verdi, bizi rahatsız eden olursa flare i yakıp atacakmışız zaman kazanırmışız..
113) köprüde adam bizi bekliyor..napçaz şimdi...

27 Aralık 2009 22:39

114) binaya geri dönüyoruz, çocukluğumuzda oyun mu oynamışız ne..
115) yukarı çıkıyoruz, masadaki örtüyü alıyoruz
116) masanın karşı köşesinde trap door görüyoruz, tıklıyoruz çivili
117) trap doora plieri uyguluyoruz, tıklıyoruz kanala açılıyor ama çok ağır..
118) maskeyi takamıyoruz, masa örtüsüna sarınamıyoruz... dolanalım biraz daha..
119) aşağıda imza masasının kapı tarafında yerde doğrayıcı (sredder) görüyoruz,tıklıyoruz, sadece maskayi üstteki aralıktan içeri tıkabiliyoruz.
120) power dügmesine basıp, açıyoruz, parçaları alıyoruzi inventte tıklıyoruz duman çıkartmaktan söz ediyoruz..

27 Aralık 2009 22:54

121) dışarıya çıkıp kanal kısmına gidiyoruz taksii .. yok ,meydan tarafında maskeliler duruyor adam da beni bekliyor..
122)binaya girip trapdoor dan kaçacağız demek ki..
123)masa örtüsüyle, bantla trap dooru bağlamaya çalışıyorum. masa örtüsü olmaz.. bant olacak ama alternatif lazım.. (ama ben bulamıyorum :( )

28 Aralık 2009 10:10

77)gartis
accepistis
gratis
date yapıp boş tile ı koyuyoruz.

BUNLARIN BİR SIRALAMASI VARMI yani yatay yada dikey olarak mı yazıyoruz.

28 Aralık 2009 13:28

tüm işlemleri yaptım. dışarı çıktım meydana doğru ilerliyeceğim

28 Aralık 2009 14:01

maskeyi makasla kestim flareye doldurdum. flareyi inventorydeki şişeye geçirdim. yine inventorydeki bezi perde örtüsüne bağlayıp ip yaptım. TRAP ın kağpağınıda inventorydeki toka gibi şey ile tutturdum kapağı sabitledim ama aşğıya inemiyorum

28 Aralık 2009 15:44

hackmaster İMDAT!.. maske makasla kesilmiyor, şişeye dolmuyor, perde bez bağlanmıyor "think silvia think", "we need another alternative" ya da "trial and error, they said" ya da "no can do this" diyor.. nasıl yaptın bu dediklerini? ben yapamıyorum yaa :(

124) olarak masanın yanından perde (curtain) ve perde tutturucusu (tie back)aldım, bunları da deniyorum olmuyor :(

28 Aralık 2009 15:55

125) tieback ile trapdoorun klit kısmına tıklıyoruz, kapak cama bağlanmış oluyor ve açık kalıyor.
126)beyaz masa örtüsü (cloth) ile perdeyi (curtain) invette birleştiriyoruz ipimiz oluyor (rope)
127) trapdoor yakınlaştıktan sonra kilit kısmının binada kalan yerine rope ile tıklıyoruz.
128) platform yazan yere doğru olan oka tıklıyoruz, aşağıdayız.

28 Aralık 2009 16:07

129) bir gondol var, gondolda imlecin büyüteç olduğu zaman tıklıyoruz, gondoldan kibrit(matches), anahtar, ve kırık kürek alıyoruz.
130) kırık kürekle gondolu kullanamam diyor..
131) anahtarı arkamızdaki kapıya uyguluyoruz, tıklıyoruz, içerideyiz.. küreğe sapolacak bişey bulamıyoruz.
132)girdiğimiz kapıdan çıkamıyoruz, tekrar trapdoordan iniyoruz.
133) kapının karşısında bir direk var, onu tıklıyoruz stickimiz oldu.
134) stikc ile oarı birleştiryoruz inventoryde sonra da polis bandıyla bantlıyoruz.

28 Aralık 2009 16:15

135) yapıştırdığımız oar ile gondola tıklıyoruz. iyi fikir değil...
136) inventteki he şeyi sıyala diğerlerine tıklıyorummm Tamam!.. Makasla flare'i kesiyoruz.
137) yine inventory de tepesi açık flare daha önce shredderda kesilem maske parçalarını dolduruyoruz.
138)inventoryde Flarei şişeye koyuyoruz.

28 Aralık 2009 16:19

139) gondola büyüteç tıklıyoruz, kağıyın yanında kürek takmaya çalıştığım yer "bottle handle" mış, oraya hazırladığımız şişeyi koyuyoruz.
140) bottle with flare e kibritle tıklıyoruz..

28 Aralık 2009 16:28

141) plaza celesteye varıyoruz, arkamızda parmaklıklı portculis yazan yere tıklıyoruz.
142) solda 4 rakamlı şifre yeri ve üzerinde kollar var.. kronometredeki 1872 yılını soldan sağa sırasıyla kollara 1+8+7+2 uyguluyoruz.hemen yanımızdaki zincir kımıldıyor.
143) zinciri(chain) çekiyoruz, çalışıyor ama birşey engelliyor, kapı açılmayacak...
144)hemen zincirin üst kısmında taş (stone)a tıklıyoruz, yüksek bu kez oar ile tıklıyoruz...

28 Aralık 2009 16:42

oara tıklayınca taş düşüyor ve kapı açılıyor

28 Aralık 2009 16:45

bir havuz karşımıza geliyor oradan su koyacak kabı alıyoruz su dolduruyoruz ve yandaki tabaüı alıyoruz

28 Aralık 2009 16:46

havuz karşımıza geliyor oradan su kabını ve tabağı alıyoruz. kaba su dolduruyoruz

28 Aralık 2009 16:50

145) gondoldan inmişiz, çevreye bakmadan gidilmez... hykellere bakıyoruz,
146) ponda tıklıyoruz, yakınlaşınca sulama tenekesi (watering can) ve yeşil tabak(plate)alıyoruz,
147) tabak suya uygulanmıyor ama sulama tenekesini havuza batırıyoruz, sulu tenekemiz oldu :D
148) sola doğru gidiyoruz, aman sanki katil biziz yaw.. neyse tüm konuşmalar bitene kadar konuşuyoruz..adamı korkutmaya çalışıyorlar, brigse ait olduğunu bulduk ya mary celesteyi bulalım diyor,cebelitarıka 440 mil kala battığı söylenen.. kaptanın ölmediğini iddia ediyor, cronometreyi nasıl ele geçirdiğini söyleyemez, hafızası uçak kazasında kaybolmuş,zengin olduğu için onu bulmuşlar, bizi plank diye birşeyi değerlendirmemiz için çağırmış....
149) paintingse bakıp sağdaki masaya gidiyoruz, tahta parçası, ilk izlenimimiz değerli bişeye benzemiyor, boyaları çatlamış bir tahta..
150) spatulayı boya çatlaklarına uyguluyoruz.. bişey.(y ve C görünüyor mary celeste yazısının bir parçası gemiden orjinal diyeceğiz galiba :p)
151)spatula ve fırçayla devam edemiyoruz,ekranın altına dogru büyütece tıklıyoruz bir raf (shelf) dolusu malzeme..

28 Aralık 2009 17:13

rafdan amlzemeleri alıyoruz. Tabağa malzemelerden birini koyuyoruz( Şişelerden birini) daha sonra yine kont ile konuşuyoruz. Yerde ki sırrı çözmemiz lazım

28 Aralık 2009 17:18

152) lye yazanı tabağa koyup tahta fırçasıyla uygulayacağız da çıplak elle yapmam diyor ..

hackmaster eldiven buldun mu?

28 Aralık 2009 17:26

eldiven bulamadım ama diğer boya malzemesini inventoryde çubuk gibi olan malzeme ile birleştirdim

28 Aralık 2009 17:29

153) bahçeye geri dönün, soldaki ağacın dibinde lawn (çimen) yazan yere tıklayın, geri masaya dönün..
154) inventoryde eldiveni tahta fırçasına tıklayın, tahta fırçasını yeşil tabaktaki sıvıya tıklayın..
155) lye dan etkilenmemesi için y ve c harflerinin olduğu yeri korumamız gerek.. 156)inventory de fırçayı tıklayın poli bimem ne acriliki tıklayın,
157) acrilikli boya fırçasını y c li yere tıklayın, şimdi lye lı tahta fırçasını kullanabiliriz.

28 Aralık 2009 17:29

eldiveni buldum havuzun yanındaki ağacın altında

28 Aralık 2009 17:30

158) boya söküldü uzaklaştırmak lazım fırça ve spatula olmuyor.. bişey bulalım :D

28 Aralık 2009 17:32

Mary celste yazısı çıktı. taghta parçasında

28 Aralık 2009 17:32

159) sutenekesini tahtaya döküyoruz, sonra spatulayla koruma katmanını temizliyoruz... he he Mary Celeste..

28 Aralık 2009 17:34

Harika hack master birileriyle birlikte oynamak çok keyifli oluyor.. tşk arkadaşım

28 Aralık 2009 17:38

yardımların için teşekkürler ben henüz yeniyim bu oyunlarında sayenizde oynamayı öğreniyoruz.

28 Aralık 2009 17:40

hiç te yeni gibi görünmüyorsun hackmaster, gayet başarılı bir oyun çıkartıyorsun tebrikler...

28 Aralık 2009 17:42

teşekkürler. dairenin sağında üst tarafında yeni bir büyüteç ,işareti çıktı ordan parçaları alıp ortadaki dairedeki eksik olan parçayı tamamladım

28 Aralık 2009 17:53

eksik parçayı yerleştirdikten sonra puzzlei yapmaya çalışıyorum ama mantığını çözemedim. taşları çevirdiğin zaman yerine oturmuş gibi bir ses geliyor ama hiç bir değişiklik olmuyor.

28 Aralık 2009 17:58

ben şimdilik çıkıyorum gelince devam ederima rtık. iyi akşamlar

28 Aralık 2009 19:00

160)Kont ile konuşuyoruz: mary celeste tahtası cankurtaran sandallarından, mısırdan, kaptanın ve ailesini bişeyi saklamak için döndüğünü gizlediklerini düşünüyor, bizi uzmanı olarak tutuyor, anlaşma yapıyoruz, ama chesti istiyor müzeye ait vs. vs..
161) terdeki reliefi soruyoruz, çözememiş çünkü eksik taş varmış kenarda taşlar var diyor..
162) solda ızgaralı yerde büyüteçe tıklıyoruz, parçaları topluyoruz, ilk gördüğümüz parça uyuyor.
163) şimdi çemberleri çevirerek (tıklamıyoruz çeviriyoruz) bir anlamlı şekil haline getireceğiz.. orta ile 3. çember 2. ile 4. çember birlike dönüyor..
164)saat yönüne ve saat yönünün tersine dönebiliyor... bir taş uygun oturunca el işareti kelebeğimsi bekle işareti var ya o hale dönüyor... klick sesi geliyor. kont dfikkat et 2 ve 4 birlikte dönüyor diyor, az daha çeviriyorum oluyor.. ama o kadar çok çevirdim ki ne tarafa kaç çevireceğimizi yazamam deneyeceksiniz..
165) şekil kökleri bize dalları bizin tersimize bir ağaç şekli oluyor ona göre düzenlemeye çalışın :)
166)şekil olması gerektiği hale gelince klink sesi ile 4 köşe taşından ses geliyor
167)yakınlaşıyoruz bize en yakın köşe taşına tıklayarak... kase ve içinde yine tohumlar tohumlara tıklayınca konferans salonundan aldıklarımızdan farklı diyoruz.. alamıyoruz..
168) bütün köşe taşlarını açmamız gerek bize uzak köşedeki taohumlar skolada aldığımızın aynısı diyor tohumları alıyoruz.
169) konta bilgi veriyoruz:figür ağaç, mary celesteyle ilgili mi,iki paranın üzerinde gördük.. duydun mu? tohumlar... duydun mu?harita..sus...ne oluyor.. biri seni izliyor.. açığ çıktım kahire.. katil olmalı hemen git...
168)

28 Aralık 2009 19:00

Kahiredeyiz...

28 Aralık 2009 20:50

170) uzunn uzun otel sahibnin oğluyla konuşuyoruz: oda, banyo, gizli bölme, arkeoloji, atlantis, antika kolleksiyoncuları. gizlilik, kahvaltı, cafe, mutfak, öff bitti..
171) hemen karşıdaki kapıyı tıklıyoruz;cam ve elbise askısından önce paravana tıklayınız lütfen..
172)paravan kayıyor lavabo ortaya çıkıyor; tıkla yakınlaş alttan mandal(cloth spin) ve bir tür tas (basin)alıyoruz.
173) lavabodan traş fırçası ve sabun alıyoruz,tası musluğa tıklayıp su dolduruyoruz, sabunu da su dolu tasa tıklıyoruz sabunlu suyumuz var.. da napçaz bunu :D
174) lavabonun üzerinde ayna var tıklıyoruz, açılıyor
175) harita ve çanak çömlek parçasını bu bölmeye koyuyoruz, sonra uzaklaşıp aynayı bu bölmeye tıklıyoruz.

28 Aralık 2009 21:16

176) askı ve pencereye de birşeyler yapılacak sanırım henüz erken.. Sokağa çıkıyoruz, güvende hissetmiyoruz kendimizi..
177) Strangerla konuşabiliriz ama konuşmuyorum(kişisel tercihim) meydana gidiyorum
178)meydanda bize en yakın gidilebilir yere tıklıyoruz "well suquare" kuyu yu inceliyoruz,boru sistemini değiştirmeye neden yok
179)antikacıyla konuşuyoruz, içeri girmememiz için neden buluyor,amcamızdan, işimizden atlantisle ilgilenen kolleksiyoncuları heber vermesini istemekten vs. vs. konuşuyoruz. işimiz acele, o da bize bir eşarp (scarf) veriyori kirli ve kanlı, temizlememizi istiyor.
180) sabunlu suyu kullanalım :D inventoryde scarf ile sabunlu su tasına tıklıyoruz; ıslak eşarpla gezemeyiz asmak lazım..
181) odaya dönerken otelin kapısından önce atıkları (junk) görüyoruz, tıklıyoruz,ip alıyoruz.
182)odada duvardaki askıya tıklıyoruz, inventorydeki ipi de yakın plandayken askıya tıklıyoruz, ama scarfı asamıyoruz alala
183) inventoryde mendili inceliyoruz alt sağ köşede mary celeste 1872 yazıyor.. belki göremiyoruzdur pencerede bakalım ııh
184)camın önndeki masaya da yakından bakabiliyoruz, çizik var think slviya think, kapının yanındaki masaya bakıyoruz, yakın planta swabs diye ped e benzer şeyler alıyoruz.

28 Aralık 2009 22:13

eşarbı duvara astım eşarp kirli belki bir şey yazıyor ama bulaamdım

28 Aralık 2009 22:30

185) eşabı asmak bizim yaptığımızın tersine bir işlemmiş :D, önce inventory de mandalları eşarba takıyoruz, sonra mandallı eşarbı alıp ipe tıklıyoruz :D
186)otelden çıkıp köşedeki strancer kafe sahibi ile uzun uzun konuşuyoruz.

28 Aralık 2009 22:44

187)eşarbı aldığımız adama gidip eşapta yazanları marta de sain germain mary celeste 1872 söylüyoruz, konuşuyoruz, bize koleksiyoncunun yardımcısının hala kafede olabileceğini oraya gitmemizi söylüyor.
188) kafeye gidiyoruz;içeride cafe sahibiyle konuşuyoruz, arka bölmedeymiş kadın..
189) perdesi aralık kapıdan giriyoruz, konuşmadan önce oyun oynayacağız..

28 Aralık 2009 22:53

190) Ftama 48 silvya 49 ben kazandım :D
191)uzun uzun konuştuk galiba kolleksiyoncuyu görebileceğim..

28 Aralık 2009 22:59

192) odadan çıkınca otomatik olarak cafe sahibiyle konuşuyoruz, odaya dönmek için tıklıyoruz kadın yok
193) masada kurabiyeleri alıyoruz, kanaka(cezveleri)alıyoruz ama bırakıyoruz, odadan çıkıyoruz.
194) kahvelerin parasını süpürerek ödeme konusunda ısrarlıyız..
195) sağdan broom(süpürge) alıyoruz

28 Aralık 2009 23:10

196)kadınla konuştuğumuz odaya giriyoruz, oyun oynadığımız masanın sol yanını süpürebiliyoruz;yakınlaşınca bir coin (para daha) ve 2 tane şekerleme kağıdı alıyoruz
197) boş tabak ve kanakaları almaya çalışıyoruzi kanakalar yine alınıyor.. inventte yakın bakıyoruz içinde telve(ground) var.
198) cezveyi kağıda deniyoruz, oluyor.. diğerini de öbür kağıda döküyoruz, odadan çıkarken kanakalar yine masaya dönüyor
199) otomatik cafe sahibine gidiyoruz.. konuşuyoruz..

28 Aralık 2009 23:21

200) otele odamıza gidiyoruz, eşarbı alıyoruz, mürekebi temizlemek için süte ve sitrik asite iht,yacımız var..
201) aliyle konuşup süt ve limonsuyu gibi asit istiyoruz.. yok.. deve sütü iyi olur markete git diyor..
202)marketpalce gidip devenin sahibiyle konuşuyoruz, karısı sağıyormuş sütü o yok kendin dene diyor..pot istiyoruz veriyor, potla deveye tıklıyoruz, önce su verecekmişiz sakinleşecek... öf..

28 Aralık 2009 23:25

KADINI ZAR OYUNUNDA NASIL yeniyoruz .beni sürekli yeniyor.. Ben yensem bile döndüğümde kafeci adamla konuşamıyorum ve süpürgeyi alamıyorum

28 Aralık 2009 23:44

203)kuyuya gidip borularla boğuşmaya başlıyoruz:birsürü kol vanayı kurcalarken borulardaki okları gördüm yaaa..
204) en solda en alt 1,4,5 te biri(eşarpçı) 2,3 te biri (deveci) bağırıyor sanırım onları ellemeyeceğiz dikeydeki kolu çevirince aynı kollarda başka biri bağırıyor.
205)waw.. deve su içiyor..şimdi sırasını bilemeyeceğim (çok kurcaladım sırası akılda kalmadı)vanaların konumunu tarif edeyim:en soldaki vanalar dikey konumdayken, dik borudaki yatay konumda.. dikey borudan aşağıdan başlayarak sağa doğru 1. sıra: yatay dikey yatay alt dikey,2. sıra:dikey yatay alt dikey. 3. sıra yatay dikey yatay 4. sıra:yatay yatay 5. sıra yatay konumu alınca dikey borunun en alt solundaki vanayı yatay yapın.

28 Aralık 2009 23:47

hackmaster.. önce o atıyor.. sonra ben atarken zarların hepsine tıklamadım 2 zar ile 3 tur 5 zar ile 2 tur zar attım..oyun bitince kadınla tüm konuşmaları yapmadıysan konuşamazsın, damla konuşmaların tümünü yapmazsan arkadaşından para iste demez ve içeri dönsen de eksik kalır ...

28 Aralık 2009 23:58

206) deveye gidip tasla (pot) tıklıyoruz, süt sağılırken soldaki ağaçta limon görüyoruz, sağılma bitince
207) ağaçtaki limona tıklıyoruz, yakın plan tıklıyoruz, çok yüksekte...
208) devciye limon soruyoruz, konuşmalar..
209) bize kamçı (whip) veriyor, whip ile deniyoruz hala yüksek..
210) deveciyle bir daha konuşuyoruz;yüksek, sen al vs vs.. deveyle arkadaş ol onu kullan diyor

29 Aralık 2009 00:01

211)deveyle dost olmak için kurabiye falan değil kağıttaki telveler işe yarıyor :D telveli kağıtla deveyi tıklayın..
212)sonra deveye el şekli ile tıklayın, kamçı ile limona tıklayın

29 Aralık 2009 00:15

213)otele dönüp aliyle konuştum mutfak soracaktım ama başka seçenekler vardı :D kamçıyı vermeyi de unutmuşum..
214) resepsiyon masası gibi şeyin sol arkasında kithcenete yazan yere tıklayın, mutfak gibi bir tezgah..
215) bıçağı alın, invennte limonu kesin; bardağı alın, ocağın üzerindeki (jug) demliği alın, 216) inventoryde demliğe süt potu ile tıklayın, sütlü demliği yanan tarafa koyup bekleyin

29 Aralık 2009 00:31

217)kaynayan süt otomatikman inventte, odaya gidiyoruz.
218)camın önündeki masaya yakın planda eşarbı koyuyoruz,
219)inventoryde limonu bardağa tıklıyoruz, swapları bardaktaki limon suyuna tıklıyoruz
220) limon sulu swapları eşarba tıklıyoruz,
221)inventoryde tıraş fırçasını sıcak süte tıklıyoruz, sütlü fırçayı eşarba tıklıyoruz... yaşam ağacı...

29 Aralık 2009 00:39

222) eksik parçaları haritaya kopyalamak için kaleme ve de şişe bişeyine ihtiyaç var (pencere var ya şişe bişeyine ne lazım)
223)Aliden kalem istiyoruz.. bla bla alıp odaya dönüyoruz.
224)odada aynanın arkasından haritayı alıyoruz, cama yakın planda önce eşarbı sonra haritayı tıklıyoruz, aynayı da peşinen masadaki lambaya benzer şeyin oraya koyun (yoksa göremiyor,çizmiyor), kalemle haritaya tıklayın .

29 Aralık 2009 01:14

225) haritayı bölmeye koyup aynayla kapatıp çıkıyoruz
226) eşarbı aldığımız adama eşarbı veriyoruz,eşarbı daha önce tahtayı sattığına satabilirmiş, belki bu gün kolleksiyoncu bizi görecek, gizliliğin nedeni tek ğözü bantlı bir adam beni soruyor, sain germaini tanımıyor sattığı adamın ismi wanderbe gibi bişey,amcamız vurulmuş kitabımızda anlatıyoru( ha scorpio rituels kitabımızın adı ve bu oyun bitince onu oynayacağım)
227)kırbacı vermek için deveciye gidiyoruz ama sütü veriyoruz :D
228) oadamıza dönüyoruz;ftma.. kocasıymış aradığımız kolleksiyoncu, hayat ağacıyla ilgilenince yok olmuş,aradığımız antik pottery bir uygarlıktan kalma kocası atlantisten olduğunu düşünüyor, 3d ile kopyalamakistiyoruz, fatma kaygılı kötü şeyler olacak,harita, saint germaini tanıyor,coin herşeyi konuşuyoruz yaw bla bal bla başka bir harita daha var koordinatları olan cabeli tarıka gidilmeli ve mezarlıktan başlanmalı...
229) bize mesaj var çağırılıyoruz..aliyle konuşuyoruz, deveci bizi görmek istiyor, ailesi yarın dönecek,bizi soran yabancı yok. ama silvy larouxu soran var,kapıyı ben dönene kadar barikatla, yabancı kel ve tek gözü bantlı, kimseye söyleme demiş etrafa bakınıp gitmiş...
230) deveciye gidiyoruz, mesajtıklıyoruz, adımızı doğru söylüyoruz, kamçısını istiyor, pasaportumuzu veriyor.
231) otele dönüp aliyle konuşuyoruz ve yatıyoruz..
232) cebelitarıktayız...

29 Aralık 2009 02:19

oyun delisi her şey için çok teşekkür ederim çok yardımcı oldun ellerine sağlık

29 Aralık 2009 02:46

hackmaster,
oyundelisi ile oyun oynamak ne demek diyeyim sana.
sana oyunu çözdürür.
bi tanemizdir o:)

29 Aralık 2009 11:12

Günaydın hackmaster...Estağfurullah,teşekkür edecek bir şey yok, birlikte oynuyoruz, karşılıklı dayanışarak, ben de sana yardımların için teşekkür ederim. İyi oyunlar arkadaşım :)

29 Aralık 2009 11:39

232)Cebelitarıkta değilmişiz otel sandım burayı kontun yatıymış, konuşuyoruz uzun uzun, pottery i fatmadan almış, ölümler ve nesneleri birlikte düşünüp konttan korkuyoruz, tuzaga düşürmek yada kapatmaktan söz deiyoruz kendimize..
233)Kont yatmaya gitti, hemen kanepenin önündeki masaya tıklıyoruz, kırık çaydanlık, fatmadan alınan..
234) kontun girdiği kapıya tıklıyoruz, cupboard var bişey yapamıyoruz, Sağa Mess kısmına geçiyoruz.
235)tezgahtan termosu ve fincanı alıyoruz (kont çay istemişti)hemen aşağıdaki kitchen cupboarda tıklıyoruz, uyku ilacı (sleeping pills) alıyoruz.
236) sola doğru öbür dolaba tıklıyoruz, konserve et(canned meat) alıyoruz,
237)Sandalyenin arkasında kalıyor çekmece (drawer)yazısına tıklıyoruz, konserve açacağı aıyoruz.
238)inventoryde önce termostan fincana çay koyuyoruz, sonra uyku ilacı koyuyoruz
239)Kapıyı açıp cupboarda fincanı tıklıyoruz... Bu kontu uyutur.. polise haber vemeli...
240)ekranın solunda merdivene gitmeye çalışırken sağımızda duvarda compartment keşfediyoruz.
241) tıklıyoruz içinden ip kangalı(howser yazıyor galiba),tornavida ve yapıştırıcı (resin glue) alıyoruz, kapağı kapatıyoruz.
242)exite tıklamayın geri giriyoruz çünkü tekrar Mess'e gidin, camlı kapıya tıklayarak köprüye gidin....

29 Aralık 2009 12:18

oyun delisi oyunu bıraktım ben. zarda kadını yenip bir şey yapamayınca sildim. Ben de Oyunda çok fazla diyalog var Böyle bla bla nın çok olduğu oyunları sevmiyorum.
Ama bu tarz oyunlarında , nasıl oynanacağını nelere dikkat edileceğini sayende görmüş oldum.

her şey için çok teşekkür ederim. Çok iyi bir oyuncusun .

29 Aralık 2009 12:53

Üzüldüm hackmaster..
benim de takıldığım oyunlar çok oldu özellikle sona doğru, ben silmedim, biraz zaman koydum araya ya da en son savelediğim yerden bir daha başladım. keşke silmesydin sonra tekrar denerdin...
Haklısın bu tür oyunlarda konuşma veya okuma çok oluyor çünkü bazı ip uçları veya kurmamız gereken mantığın yolu oralarda veriliyor.
İnşallah başka oyunu birlikte oynarız.. iyi oyunlar sana...

29 Aralık 2009 13:18

243) köprüde en sağda radyoya tıklıyoruz, kırmızı tuşa tıklıyoruz..işimiz bitince radyoyu bozmak gerekiyor..
244) tornavidayla radyoya tıklıyoruz, açılınca telleri alıyoruz,tekrar tornavidayla radyoya tıklıyoruz.
245) kontrol panelini tıklıyoruz, bişey bilmediğimizden bişey yapamıyoruz.
246)içeri girince kontun silahtan söz ettiğini ama bulamadığımız söylüyoruz kendimize (ben silah aramadım ki :P)
247) başka yerlere bakmayın, kontun odasının kapısını açın uyumamış... silahi orada arayacağız, onu odadan çıkartmak lazım..
248)tekrar köprüye gitmek için dönünce puf tarafında geçiş bölmesini orada kontun bastonunu görüp alıyoruz,
249)köprüde kontrol paneline tıklayıp cebelitarıkboğazı halkasına tıklıyoruz,rota sicilya taraflarına değişiyor.
250) gidip konta söylüyoruz, kontun odasındayız..
251)soldaki masaya tıklıyoruz,büyüteç, spatula ve fırça alıyoruz, kitaplara bakıyoruz, masanın sağ tarafındaki çekmeceyi tıklıyoruz tabancayı alıyoruz... şimdi kontla yüzleşebiliriz..

29 Aralık 2009 13:37

252)Çıkmadan yatağın yanındaki etajere tıklıyoruz, çemeceye tıklıyoruz, ilaca ve reçeteye bakıyoruz, nosofobia mental hastalık?...
253)köprüye çıkıp kontla konuşuyoruz, silah, fatmanın katilisin,kontun açıklaması, bizim düşüncelerimiz,hastalığı, adaya gidip yaşam ağacı ile iyileşmek isteği,ikimizi de öldürecekler, onlar kim, bilmiyoruz ama bizi bu işin içine sürüklemek istediler,neden ona güvenelim,2 kez hayatımızı kurtardı, gizemini bize açıklayacak...bla bla hadi fatmanın jug ını tamir edelim bizi yakınlaştırı belki...
254) içeri girip masaya tıklıyoruz yakın plan..
255)spatulayı jug a uyguladıktan sonra fırçayı, sonra yapıştırıcıyı sonra elimizdeki 3D den aldığımız parçayı uyguluyoruz.
256) alamıyoruz, parçalar ayrılabilir... teli de juga uyguluyoruz.. tamam...jugu alıyoruz
257) polis kontu karşılıyor..alıp götürüyorlar.. yalnızız paranoyak mı olduk? mezarlıktan başlamalıyız fatma öyle demişti...

29 Aralık 2009 16:37

258) marinaya ve alana olmak üzere 2 yol ve bir anıt var, anıta tıklıyoruz; yakın planda sağda yerden bir metal halka (metal ring) alıyoruz.
259)heykel yakın plandan uzaklaşınca pier,street square e yollar var.Streete dalıyorum şansıma..
260)Az ilerde sağda wicket diye biryer var mezarlık değil, kilitli.. ileri solda da bir kapıya el atıyoruz, kilitli.. ileri ok cemetery dedi :D

29 Aralık 2009 17:27

261) kapıdan girer girmez imleç büyüteç (he he) bench tıkla, alet kutusu tıkla tel fırçasını alıyoruz.
262) allay yönüne tıklıyoruz, durup mezarlık ruhani mi ne bişey görünüyor dediğimiz yerde silvianın sağında mezarlık büyüteç çıkıyor tıkla,kirli metal okunmuyor, fırçayla tıklıyoruz John tacon
263) köşedeki de değil, solda içinde minik ışık olana tıklıyoruz, mezar taşına tıklıyoruz, fırçayla tıklıyoruz,karanlık, mumu alıp okuyoruz Kaptan brigs ölüm yılı 1902..mary celestede ölmemiş yaniii
264) çıkmak üzere entrance giderken allah rızası için bir mezar daha temizliyorum :D mezarlıktan çıkıp alana polis istasyonuna, sağdaki ilk kapıya gidip kontla konuşuyoruz: haritayı mezarda değil mezarlıktan çıkarken gördüğümüz kadında aramalıyız..
264

29 Aralık 2009 17:49

265) polisle konuşuyoruz, kont hasta ilaç gerekiyor, brigsin mezarıyla ilgilenen kadını tanıyorlar ama önce ilacı getirmem gerek.
266) polis istasyonunda çıkınca hangara, hangar kapısına ve köpeğe,bakıyoruz.. yata gidiyoruz :(
266) kontun odasında yatağın başucundaki resme tıklıyoruz, yakın plan bir daha tıklıyıruz bir kasa açmayı denemiyor bile şifre lazım.
267)odada ilaç yok.messe e gidiyoruz, mutfaktaki uyku ilacı aldığımız dolaba bakıyoruz, istediğimiz burada değil
268) köprüye çıkıyoruz, radyonun yanından ilacı alıyoruz, içeri giriyoruz, oyunumuz otomatikmen save ediliyor... yatta biri var diyoruz..

29 Aralık 2009 17:57

269)inventorydeki halat gib ipi tıklıyoruz, yakın plan düğüm için oklar gösteriyor oklardan düğüm yapabileceğinzi düşündüğünüze tıklayın, olmazsa başka oka tıklayın not bad ..
270) yakın plandan çıkın amannn zamana karşı yarışıyoruz, bir denediğimizi birdaha denemeye zamanımız yok zehirli ok öldüm :(

29 Aralık 2009 18:11

271) oyunu save edildiği yerden başlatıp tekrar düğümümüzü yapıyoruz, kapıya tıklıyoruz, seyrettiğimiz bölüm bitince..
272) kapıya bir kez daha tıklıyoruz, kapı koluna bastonu tıklıyoruz, düğümlü ipi de bastona tıklıyoruz..(2 ölüşte bulunuyor :))
273) yandaki merdivenlerden çıkıp, polis istasyonuna gidiyoruz.
274) polise olayı bildiriyoruz ve bir yığın zamansız şeyi de souyoruz kesin adam kaçmıştır..
275) bizi bırakıp gidiyorlar... dışarı çıkmayın köpek var diyorlar denemedim daha.. kontla konuşuyoruz...

29 Aralık 2009 18:48

278)ilacını veriyoruz, kasada parası var, bimini adasına gitmeli, ağaca, takip edenlerle ilgili sorunlar, brigsin mezarındaki kadın, kordinatlı haritayı bulmalı, kont customdakileri hatırlatıyor..
279)Custom yazan telli yerin, pencere kolunu tıklıyoruz, yanda görünen oltayı alıyoruz
280) oltayla pc arkasındaki paketi tıklıyoruz, pakete tıklıyoruz adresi okuyoruz.
281) çıkıyoruz,köpekli kapı kadının adreslerinden biri köpek var girmiyoruz, sokağa gidiyoruz (260) da wicked yazan yere..
282) wickede dönünce etrafa bakınıyoruz, sağ köşede büyüteç tıkla, taşa tıkla anahtar!..
263) anahtarı alıp locked widcete tıklıyoruz, açılan kapıdan giriyoruz.

29 Aralık 2009 19:14

264) ierleyince bir demir kapı daha, aynı köpek buraya döndü..konserve et kutusunu açtım köpeğe veremiyorum, içeri giremiyorum...
265) polisin oradaki hangar kapısından deneyelim bir de..
** haaaaaaaa yöntemi buldukkk zamanla yarışmalı yine...***
266)hangarın kapısında konseve eti kutu açacağı ile açtıktan sonra oyunu save edin (ben etmedim şimdi yata gidip konserve almam lazım).
267)açılmış konserve kutusunu köpeğe tıklayın, dönün ve sokağa koşun, demir kapıdan girin iç demir kapıdan da girdikten sonra köpeğin geçememesi için yanda oluşan kapıyı açılmaz hale getirin sürgü yok!..
268) inventorydeki metal halkayı yeni oluşan bu demir kapının tepesine tıklayın. Zaman yetmezse save ettiğiniz yerden yeniden..
269) sokak kapısını tıklayıp bekleyin :D

29 Aralık 2009 19:40

270) sarah ile uzun uzun konuşuyoruz,bla bla bla koordinatları verecek birlikte bimini adasına gideceğiz, ön kapıya gel diyor.
271) Hangar kapısına gidiyoruz, içeri giriyouz...kadının konuşması bitince biz konuşma balonu ile devam ediyoruz.. bize 1 milyona satacak zeplinini..
272) polis istasyonuna gidip polisle ve sonra kontla konuşuyoruz... kasadan para ve çekleri almamı söylüyor, kasanın şifresi brigsin doğum ayı ve yılı ama tersinden başlanacak..

29 Aralık 2009 20:03

273) yata gidip remin arkasındaki kasayı yakın planlıyoruz nisan 1853 tarihini söylendiği şekilde (!) giriyoruz kasa açılmıyor... kasanın koluna tıkladıktan sonra diyez(cep telefonlarında da kare gibi olan) tıklıyoruz açılıyor...(anlatınca ne kolay :()

29 Aralık 2009 20:04

274) masadan parayı da aldım söylemeyi unutmayayım.

29 Aralık 2009 20:05

275) kasadan paraları ve çeki de aldım... kasayı anlatçam diye ...

29 Aralık 2009 21:18

276) hangara geri dönüp sara ile konuşuyoruz, kont ta orada..
277) hidrojen gazı sorunundan önce elektrik sorunu, elektrik panosu kapının yanında, bir de karşısında var
278)solda sandığın üzerindeki tele tıklıyoruz, sonra eketrik panosuna.. ve de karşıdaki elektrik panosuna.. elektriğimiz olmalı şimdi
279) hangara giriyoruz, ekranın ortalarına doğru sarı bir dolap var tıkla tıkla boş yağ kutusu alıyoruz,bir de gear alıyoruz
280) under the palatforma tıkla yağ konteynırı alıyoruz
281) platforma ve sonra yeşil mechanism e tıkla çok fazla sürtünme var..yağlama tenekesini konteynırdan doldur,nereye tıklarsan think silvia think.. zincir eksiğe benziyor.
282) pompada vana eksik,
283) gas generator a yandaki shovel ile bir kürek tuz atıyoruz,
284) geri dönüp aşağıya iniyoruz,ekranın solunda kontayners a tıklıyoruz büyüteç soldan chain links, sağdan chains alıyoruz.
285) platform yeşil mekanizma, chain ile chain space e sonra cahain link ile broken chaine tıklıyoruz,
286)gearı da ortadaki mile tıklıyoruz, yağlıyoruz ve crankı tıklıyoruz

29 Aralık 2009 21:30

287) saraya gidip vanayı soruyoruz, yolculuk hakkında , harita hakkında diğer semboller hakkında konuşuyoruz, para veriyor polis gümrük öfisinden vanayı al diyor..
288) polisten paketi alıyoruz, yarım saat sonra orada olmalıyız rapor hazır ve gece bir yere gitmeyin müfettiş görecek..
289) pakete invennte yakınplanda tıklıyoruz, vana..handarda pompaya gidip vanayı borudaki boş yere tıklıyoruz.
290) gas generatöre gidp kapaktaki anahtarı tıklıyoruz, hava ile doldu hava aracımız..
291) dışarı çıkıp saraya veda ediyoruz... hava taşıtının içindeyiz...

29 Aralık 2009 21:42

292)sol taraftaki consola tıklayın ve ekrana haritayı tıklıyoruz,
293) sağda kırmızı swich var tıklıyoruz,haritada koordinatlar beliriyor, çarpı tıkla adanın yeri, yılan sağ üst şekil tıkla bulls eye(bir tür büyük hortum) diğeri tornado, öbürü yine öyle bir hava anomalisi en alt sağ hava aracı..
294) geri yapıp ortadaki consola tıklıyoruz, ekranı inceliyoruz.. ada. tornadolar. rüzgarlar..yandaki kolu çekiyoruz course set rota belirlenmeden havalanamayız...
bu gün çok oynadık rota da yarına kalsın :D

30 Aralık 2009 00:03

oyundelisi bende indirmeye başladım. ama sana yetişmem imkansız. oyunu kurabileceğimden bile şüpheliyim. böyle yalnız başına kalmışsın çok sıkıcıdır bilirim. emeğine sağlık ve sağol becerebilirsem seni izliycem. görüşmek ümidiyle tektat sağol.

30 Aralık 2009 12:19

slm oyundelisi bende başladım ama saatli kutuyu açamadım şifreler 3 5 8 gibi ama olmuyor
yardım edersen sevinirim

30 Aralık 2009 13:58

şifre 8-5 -2 ÖYLE HATIRLIYORUM

ASLIM
3 Ocak 2010 01:32

oyun delisinin 82. yorumundaki bahsettiği taşlara ek olarak...

4. sıradaki taşı saat yönünde çevirerek 2. taşın köklerine denk gelecek şekilde çeviriyoruz... sonra 3. sıradaki taşı çevirerek 2. ve 4. taşın kökleriyle aynı olacak şekilde çeviriyoruz..
en son olarak kalan da ortadaki taş bozuk kalıyor...
ortadaki taşı çeviriyoruz saat yönünde tabi çevirirken 3. sıradaki taş da dönüyor.
asıl taşların açılması burda oluyor.. yani klik dediğimiz ses gelecek.. yavaş yavaş çevirin 3. taş çapraz şekline gelene kadar ve klik sesi gelip kelebek şeklini alana kadar mause çevirmeye devam edin...

şekli aşağıdaki verdiğim linkteki gibidir...

http://img683.imageshack.us/img683/8387/adsz1rr.png

şimdi buraya kadar okey doğru klik sesi geliyor.. taşlar yerine oturuyor ve taşların açılma sesini duyuyoruz.. benim burdaki sorunum ve takıldığım yer..
Oyundelisi arkadaşımızın bahsettiği tohumların çıkması ve o köşelere elimdeki diğer tohumu bile koymayı denedim ama olmadı...
ben defalarca denedim her açtığımda taşları bütün köşelere baktım ama tohum falan bulamadım..
adamlada konuşmalarımı yaptım.. herşeyi yaptım tek o tohumlar nasıl çıkacak çözemedim yardım istiyorummmmmm :(

hatta bütün köşeleri açmamız gerektiğini düşünerekten 4 kere de üst üste o ağacı yaptım yine de hiç bir şey yok :((

ASLIM
3 Ocak 2010 02:01

oleyyy yaptım en sonunda :))
buraya yazdıktan sonra geri açtım oyunu son kez deneyim dedim ve oldu...
yanlış yaptığım yerde verdiğim linkteki ve anlatılan kısma kadar doğru... klik ses geliyor... hiç bir yandaki kareye tıklamadan
en alttaki yani 4. sıradaki taşı çevirdim sadece.. çeviriken mavi bir yazıyla bişeler yazdı bakmadım bile hı hı tamam dedim :))
4 sıradakini sadece rastgele çevirdim yer yöne ve ağaç o sıra yerine oturunca bir anda hayal gibi bişe gösteriyor adamın gözüne doğru büyüyor.. bitince de soldaki köşeye tıkladım kare kapalı gibi ama kareye tıklayınca açıldı.. içinde tohum çıktı şükür :))
gerçi daha almayı başaramadım ama o heyecanla yazayım dedim :)

4 Ocak 2010 01:33

oyun delisi sağolasın sayende rotaya kadar geldim. anlaşılan senden devam sesi şimdilik gelmiycek. bende buraya anlatabildiğim kadar rotayı yazıyım çok zor ama biraz uğraşıncva oluyor.
haritayı panele yerleştirdik tıklamak gereken yerleri tıkladık sen yazmışsın zaten.
şimdi haritanın yanındaki kontrol paneline bakıyoruz. bi takım oklar rüzgarlar sor işaretleri hortumlar falan var.
rotayı çizmek için paraları kullanıyoruz. sonuna kadarda paralar hep elimizde kalıyor.
şimdi sağdaki yuvarlak içindeki yer zeplinin olduğu yer. palmiye ağacı ise gidilecek yer buna göre başlıyorum.
1. olarak paralarla zeplinin olduğu yuvarlağa tıklıyoruz. kalın oklar çıkıyor. zeplinin olduğu oku tıklıyarak yönünü değiştiriyoruz ta ki sağdaki soru işaretinin altına kadar kalın oklar oluşunca 1. aşama tamamlanıyor.
belli manevra hakkımız var, gelişigüzel kalın oklara basmıyoruz. yoksa yarı yolda hakkımız bitiyo al baştan.
2. aşama ise sor işaretinin altındakinden bir önceki oka tıklıyoruz.. ha bu arada ses te çıkıyo.
sona aynı oka tıklıyarak yönünü en üstteki hortum resmi varya onun etrafında kalın oklar oluşucak kadar çeviriyoruz.2 aşamada tamam
3. aşama hortumun solundaki kalın oka tıklıyoruz. ta ki kalın oklar üstten 3. sıradaki bulutların hizasına kadar tıklıyarak okun yönünü değiştiriyoruz. 3. aşama da tamam.
4. aşama da bultların yanındakinden bir önceki kalın oka tıklayıp gene tıklıyarak yönü palmiyenin etrafında kalın oklar belirene kadar tıklıyoruz. burda nası yaptım tam bilmiyorum galiba palmiyeye de tıklayınca sonra soldaki kolu çektim. biraz bekledi sona hareket başladı. bu arada maskeli üçler de göründü. daha sonra yolculuk yaptık ve adadayız. ada artık yarına anlatılacak by by.

4 Ocak 2010 08:20

-Soldaki dolaptan spatula,ip merdiven ve fırça alıyoruz.
-yerdeki kapağı açıyoruz kapağın hemen solunda çıpayı alıyoruz.
-Gemi sallanıyor. çıpayı aşşağida demir bir boru gibi şeyi görünce atıyoruz.
-Gemi sabitlendi. ip merdiveni takıp adaya iniyoruz.
-yerde etrafa bakıp sağa ilerliyoruz.
-kuru odun parçaları,otlar ve dal alıyoruz.
-dal ile kargaları kovalayıp aşşağıya iniyoruz.
-çalışmayan bi asansör var.
-asansörün yanında yatta tamir ettiğimiz çaydanlık gibi şeye benzeyen kaya var. üzerinde baılabilen taşlar var. sıralamayı henüz bilmiyoruz. taşın üst kısmında işaretler var. dha da üstte delikler var.
- bir deliğe çalıların ordan bulduğumuz renkli otları koyup burdan çıkınca soldaki odunun üstüne tamir ettiğimiz çaydanlığı bırakıyoruz.
-sağda tekrar merdivenlerden yukarı çıkıyoruz. kulübeler var.

4 Ocak 2010 08:29

renkli kapısı olan kulübeden fruit basket,rope ve torch alıyoruz.
kıyıya doğru kazılmış bir alan var. sırasıyla kürek ,spatula ve fırçayı kullanarak gömülü tableti çıkarıyoruz. tablet üzerindeki şekilleri not alıyoruz. sanki aşşağıda gördüğümüz çaydanlık şeklindeki kayadaki işaretlere benziyorlar.
kulübelerin yanından duvara tıklayıp moss alıyoruz.

4 Ocak 2010 08:39

mossdan sonra tekrar sola gidiyoruz en solda kule gibi vilice giden bişey var oraya çıkıp pole tıklıyoruz bişi olmuyor. sağda bir lever var ona tıklıyoruz gene bi hareket yok. tekrar aşşağı inip daha sola gidiyoruz. yerden wind sleeve alıyoruz. soldaki kolu çekince köprü aşşağıya iniyor.

4 Ocak 2010 09:29

tam bu kulenin karşısında panel var. bu paneli ayarlarsak aşşağıdaki asansör çalışacak. panelin solunda bir kol var 3 seviyeye çekilebiliyor. sapdaki sarı ışıklı yere tıklayınca bize doğru rüzgar gülü dönüyor. soldakine tıklayınca gene eski yönüne gidiyor. herseferinde tam olarak isrediğimiz gibi çevrilmiyor o zaman kolu aşağı yukarı getirerek rüzgar gülünün ön yüzü tam bize gelecek hatta azıcık sola dönecek şekilde ayarlıyoruz.
öleki gülün arkasındaki çubuk sağ çaprazda kalıyor. koluda orta seviyeye getiriyoruz ben çok uğraştım bi kaç kere asansöre gittim çalışmadı. en sonunda rüzgar gülü tam olarak en solda iken kolu aşağı yukarı oynatmak istedim orta seviyeye geldi gene hareket yokken sağ sarı düğmeye tıklayınca birden rüzgar gülü dönmeye başladı. yani doğru yaparsak rüzgar gülü dönüyor. şimdi tekrar kuleye çıktım. leveri sağa getirdim the water is flowing dedi kız.
şimdi gene asansöre gidiyorum bakıyım çalışacak mı?

4 Ocak 2010 09:46

asansör gene çalışmadı. tekrar kuleye gittim. leveri en sağa alıp su akışı sağlandı lafından sonra bu sefer de en sola çekmek gerekiyormuş.
şimdi asansör çalıştı üste çıktım. ilk olarak en solda bi iplerle baplı zemin var. içine mossu koyduğum sepeti oraya koydum. sağa gidip büyüteç ıkan yerden yukarı çıktım 2 meyve var elim ulaşmadı itemlerdeki kuru dal ile dürttüm. 2 meyve aşşağıdaki sepete düştü.

4 Ocak 2010 09:53

tam sağa gittim bi ağaç dalı var onada ipi tıkladım. ip takıldı ama nolucak bilmiyorum. heralde aşşağıda bi yerlere inicez.
tekrar laderden aşşağı indim sepetten meyveleri aldım. sepetin solunda büyüteç çıkan yerede rıkladım ordan da tüm meyveleri aldım. şu an 3 unripe,4 ripe ve 2 de overripe meyvem var itemlerde.

4 Ocak 2010 10:02

sağdaki son noktadan da 6 tane veyve aldım. en sağda yukardan ip sarkıttığımız karanlıkta kalan yere tıklayınca bir meyve daha var alamıyoruz. ama sağdaki ipe tıklayınca slviya iple sallanarak meyveyi alıyor. son durum 3 yeşil,10 kırmızı, 3 de mor meyvem var tekrar aşşağıya asansörle iniyoruz.

4 Ocak 2010 11:08

çaydanlık gibi heykele meyveler yerleştirilecek. ama nasıl olacak combinasyonu bilmiyoruz. kontla konuşuyoruz. bir yerliden öğrenmemizi söylüyor. yukarda sağda oturan bir yerli var önce konuşuyoruz ama ne dediği anlaşılmıyor. aşşağıya gelip gene meyveleri koymaya çalıştım olmadı. terar yerliyle konuşup para verdim. şimdi dediği formülü uygulıyacağım. ama çorba yaptım karıştı. zaten yanlış koyunca bozuluyor koyulanlar. işlem bitince bir anda kayboldu görüntü. aklımda kaldığı kadarıyla
sola 3 yeşil 2 kırmızı, sağa 2 mor 3 kırmızı, en üste 1 mor 4 kırmızı yaptım. mor üstte ortadaydı. daha sonra birden sahne değişti ve maskelilerden 2 si çıktı ortaya. konuşmalar oldu hapsettiler bizi.
hapiste kontla tartışıp yerliye para teklif ettik. paraları alıp bizi bıraktı.

4 Ocak 2010 11:11

slviya zepline gidip soldan yastığın altından silahı aldı. konta teslim etti. sağda kadınla adam konuşuyor. silviya sağa yanaşıp onları dinledi. bi iksirden bahsediyorlar. konuşma bitince kontla slviya ikisinin karşısındalar. gene konuşuyorlar. sonunda slviya iksir yapmayı kabul ediyor.

4 Ocak 2010 11:52

önce su lazımdır. kuleye çıkıp leveri 2 sağa getirip su akışını başlatırız.
aşşağıda ilk indiğimiz yerdeki kayanın yanında torçu yakarız. çaydanlığa gelip altına çalıçırpı koyup torçla tutuştuturuz. sona buhar akışı lazım. bu arada gene konuşmalar olur. taş düğmelere basrak buhar akışı bir atlamalı sağlanıyor. ben önce karışıkyaptım 10. taşdan sona sıkıldım. tekrar başa almaktan. şöyle bir yöntem le işi çözdüm. önce 1 sırayı yukardan aşşağıya tıklayıp sonra 3. sırayı yukardan aşşağı tıkladım. sona aynı işlemi 2. sıra ve 4. sıraya yaptım.
buhar akşı sağlandı şimdi bunun üstündeki şekillerle uğraşıcaz. 3 ayrı kaya parçasında 3 er şekiller vardı onları çizmiştim. hepsini sırayla tıkladım bişi olmadı. daha sonra her üç kayada da aynı olan şekilleri eledim. geriye kadeh,elinde sopa tutan çöp adam ve çadır gibi olan resim tek kaldı. bunu uyguladım ortadaki 2 okun arasına en üste kadeh,ortaya adam alta çadır şekli gelince iş bitti. ve kont silahı önce silviyaya doğrulttu. sonra diğerlerine. neyse anlatmayım. taş olayı bitince gelişmeleri seyrediyoruz ve oyun bitiyo. gerçi ben tam anlamadım ama nasılsa biri tercüme eder. BİTTİİİİİİİİİİİİİİİİ...

Adsız
14 Şubat 2010 15:39

ben oyunu kuramadım bütün partları indirdim fakat açtığımda add-cmtl adında tek bir dosya çıkıyor anlayamadım yardımcı olurmusunuz

14 Şubat 2010 16:19

adsız yorum 8'de oyundelisi arkadaşımız açıklama yapmış bir bak istersen genede yapamazsan haber ver birlikte açarız

Adsız
14 Şubat 2010 21:16

yapamıyorum yorum 8'e baktım deamon tool indiremiyorum bilgisayarıma .( you must reboot after previous operation) diyor. bir yol daha buldum gezerken bütün dosyaları tek tek buraya çıkart dedim tümüne vet diyerek fakat boş bir klasör açıldı ilkinde şimdi o klasörde çıkmıyor artık . öğlenden beri bununla uğraşıyorum kafayı yicem artık

14 Şubat 2010 21:54

adsız bak aslında olay çok net.eğer ilk grup dosyaları indirirsen tek yapacağın hepsini aynı klasöre toplayıp bir tanesine buraya çıkart demek.
eğer 2ci grup yani hotfile dosyalarını indirirsen de deamon tools kullanmadan açmana imkan yok.o reboot demesi de pc yi yeniden başlatmak anlamındadır.çoğu program yüklenmesinde yapılır zaten.

Adsız
14 Şubat 2010 22:45

zaten bütün dosyalar tek klasörde toplanmış halde. şimdi part1'e buraya çıkart dedim ama sadece yaklaşık 2,6 gb lık add-cmtl image files dosyası çıktı. burda da tıkanıyorum işte

Adsız
14 Şubat 2010 22:55

rapid den yükledim ben dosyaları sen biraz karıştırmışsın galiba 1, grup hotfile 2, grup rapid yani benim yukarıda yaptığım işlem doğru oluyor galiba. neticede kalakaldım

15 Şubat 2010 00:50

tamam şimdi tekrar baktım oyunun dosyalarına.
7 part olandan sadece tek klasör içine çıkarıp direkt oyuna giriyorsun.hatta oyunu yarım bırakmışım son saveimden devam ediyor.
14 part olandan ise çıkan " add.cmtl " isimli dosyayı da unrar ediyorsun ve set up exeden oyunu kuruyorsun.sonra deamon tools ile oyunun kuruluduğu değil,buna dikkat.dson rarı çıkardığın klasörden cd için mount yapman gerek.
tekrar kurdurdun bana oyunu:DD
hee oyunu oynadığın sürece deamon toolsda cd görünümü mountlu beklemeli

15 Şubat 2010 06:00

arkadaslar bende yapamadim birturlu yaa hotfile dan idirmistimm kurulum axe si yok deamon tools da kullaniyom olmuyo dosya bos cikiyo iki gundur ugrasiyorumm

Adsız
15 Şubat 2010 13:20

ilginize çok teşekkür ederim bi şekilde kurdum oyunu başladım sağolun yol gösterdiğiniz için

16 Şubat 2010 01:04

ya bu oyunu bi acamadim yardimm lutfenn kafayi yiycemm 2 gb bosunami gitcek yanii

Adsız
19 Şubat 2010 17:19

oyunu oynarken deamon toolsda cd görünümü mountlu beklemeli olsun demişsiniz de onu nasıl yapıcağımı bilemedim bir türlü

Adsız
19 Nisan 2010 20:11

kronemetre nerde yardım lütfen

Adsız
20 Nisan 2010 03:09

yardım .............................

Adsız
20 Nisan 2010 10:56

buldum........

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template