Chronicles of Mystery The Scorpio Ritual



Ünlü bir arkeolog olan profesör Olivier Leroux iz bırakmadan ortadan kaybolmuştur.Onu bulabilecek tek kişi kuzeni Sylvie'dir.Polisin amcasını bulmak için giriştiği işe yaramaz çabalardan bıkan Sylvie ipleri eline alır ve Malta'da bulunan eski bir kilise kazısından amcasının izine düşer.Ve orada incilin tarihinde yer almış karanlık bir sırrı keşfetmesiyle maceramız başlar.Sylvie Leroux rolünde sizin de peşinize düşenlerden kurtulabilmeli ve amcanızın izini bulup binlerce yıldır saklanmış bu gizemi çözmelisiniz.1.14 GB
Professor Olivier Leroux, a well known archaeologist, is gone without a trace.The only person who can find him is his niece Sylvie.Frustrated with the police attempts to find her uncle she decides to commence her own private investigation.Which ultimately takes her to the ruins of an ancient church on Malta.It was there, that the scholar encounters a dark secret from biblical times.Become Sylvie Leroux and find out what happened to the professor.Who are the people who wanted him to disappear?Uncover a conspiracy that is thousands of years in the making!1.14 GB




System requirements/minimum sistem gerekirliği:

Windows XP/Vista
DirectX 9
CPU 1.5 GHz, 512 RAM
NVIDIA GeForce or ATI Radeon 64 MB RAM compatible with DirectX 9
1.3 GB od free HDD space
Mouse, Keyboard
Sound card compatible with DirectX

OYUNU KURDUKTAN SONRA EKSİK DLL HATASI ALANLAR YAZDIĞI DLL DOSYASINI ADRESİNDE ARAYINIZ VE RAR DOSYASI OLARAK İNDİRİNİZ.RARDAN OYUNUN KURULU OLDUĞU KLASÖR İÇİNDEKİ PLAYER KLASÖRÜNE ÇIKARTINIZ

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 41 yorum

ASLIM
6 Aralık 2009 03:21

zevkle oynadığım oyunlardan biridir.
şimdiden herkese iyi oyunlar :)

6 Aralık 2009 03:30

aslım oynadın mı sen bu oyunu? nolur söle çok vır vır varsa indirmiycem. Nerdeyse vır vır yüzünden kaç oyunu sildim bi aydır. haberlerini bekliyom.

ASLIM
6 Aralık 2009 05:54

evet bozo oynadım ve çok zevkli bir oyun.. bazı yerlerde konuşma var her oyun gibi fakat mause ile tıklayarak o kısımları çok çabuk geçebiliyorsunuz.. ilk bölüm biraz sıkıcı gibi geliyor hele de takıldıysan benim gibi :) çözünce baya zevkli gidiyor oyun tavsiye ederim oynamanızı..

6 Aralık 2009 11:12

sağolasın aslım indiriyorum.

7 Aralık 2009 12:50

oyunun naşında odada masanın çekmecesinden bank kart,resim, kimlik aldım. sağdan yerden bavul aldım kapıdan çıkamıyorum. herşeyi inceledim. tam çıkışın solundaki yerleri de inceledim. kapıdan çıkmaya çalışırken masaya koştum. sanırım ordan anahtar aldım. normalde anahtar alınmıyodu. herişi yapınca aldım. çıktım. yeni yerdeyiz.
ilk odada kapının hemen solunda etejerde ki kutudan malta coini aldım. masa çekmecesinden uncles photo, flasligth, glue bottle,ballpointcartrige aldım. gene odada tüm resimleri yani göz işareti çıkan herşeyi inceledim. dışarı çıktım.

7 Aralık 2009 12:51

evin dış kapısının yanında sehpadaki kupa şeklindeki pazılı tüm yazılı kısımlar bize bakacak şekilde değiştirince dış kapı açıldı. sokaktayım ama gene içeri girip üst kata çıktım.

7 Aralık 2009 20:01

üst katta bedroomdan sleeping pill aldım başka bişi yapamadım. yazı masasında bişiler yapılacak. dışarı çıktım. kapı önünde motorsiklet var. anahtar uydu ama çalışmadı. solda kanal kapağının ordan vire aldım. dükkan sahibiyle konuştum banktaki prof.la konuştum okula baktım heykele baktım. sona dükkanın tam zıddı yola yürüdüm. sağda yerden gazete parçası aldım. soldan bahçeli minik evin önünden leakly ladle aldım. devam ettim deniz kenarında papağan ve balıkçıyla konuştum. para lazımmış. tekrar eve dönerken sağda bir kapı var 6 tane zil var ama çalışmıyor. eve girdim çalışma odasında kapının solunda dolap var dikkatli bakınca iki küçük delik gördüm. anahtar ve kalem le tıkladım kapak açıldı. bir eski kitap okudum ama anlamadım. bide mektup aldım.

7 Aralık 2009 22:41

evden çıkıp kawlata ile tekrar konuşuyorum aanhtarı tamir edecek. ben tezgahtan pense aldım. pense ile teli kestim. heykelin orda bankın altından baston alıp çiçeklerin arasından bastonla watering can aldım. watering can ın süzgeçini tıklayıp çıkardım. kestiğim tellerle birleştirdim onuda balık ağı ile birleştirdim delikti tamir oldu. tekrar marinaya giderken bastonu bankın altına bıraktım. sahilde balık tuttum. papağan ve balıkçıyla konuştum. papağana balık vermeyi teklif ettim. ve andersonun adresini öğrendim. 5 numara. geri dönüp zilli kapıya gittim 5. zili çaldım evde yok. tekrar atölyedeki adamla konuştum. anahtarı tamir etmiş aldım. motora bindim. epey gittim. denizfeneri olan bi yerdeyim.

7 Aralık 2009 22:46

uçurumun kıyısından pres kimlik aldım. sağda kaktüs yağrağı aldım. kurumuş zamk şişesini sağ klick yapıp kapağını açtım. kaktüs yaprağına tıkladım. tutkalım oldu resme tutkalı tıklayıp resmi de press karta tıkladım. artık gazeteci kimliğim oldu.

7 Aralık 2009 23:13

campinge ilerledim solda. arkeologla konuştum. karavana giremedim. tekrar sola gittim. kazı alanı var polisle konuştum. sağındaki yere girmek istedim. karanlık. jenaratörü çalıştırıcam. polis izin vermedi. kahve istiyor. kazı alanından çıktım sağda temiz su birikintisinden su aldım. campingden karavanın sağından open can aldım. adam gitmiş. karavanın kapısını ucu kıvrık kalemle açtım. kapının solundan spatula ve brush aldım. masaya yaklaştım. karanlık. flashligti masanın yukarı kısmında çiviler var oraya taktım. aydınlanınca metaldedektör, termos aldım. çekmeceden resim ve döküman aldım.

7 Aralık 2009 23:28

döküman tabletlerle ilgili pc nin klavyesine dokundum ekranda beliren resmi print yaptım. kapıdan çıkmak isteyince otomatik geri dönüp pc yi kapatıp ligteri geri alıyoruz. şimdi termosun kapağını açıp uyku ilacı koyup polise verdim. karanlık yere girdim tekrar çıkıp jenaratöre gittim. ortadaki kapaga yakıt koydum soldaki kağada radyatöre yani su koydum. düğmeye bastım lambalar yeşil olunca çalıştı. şimdi o geçide girdim.

7 Aralık 2009 23:41

içerde print yaptığım şekilleri gösteren sutunları inceledim. portal denen kapıya gittim tıklayınca bi animasyon seyrettim. sona kaıya dokundum. geri çıkışa giderken sesler duydum arkama bakınca portalın ordan geçen bir gölge gördüm.,

7 Aralık 2009 23:56

dışarda kazı alanında metal dedektörünü kullandım sesin yoğunlaştığı yeri spatulayla kazıdım fırçayla temizledim bi yüzük buldum. yapılacak bişi kalmadı geri motora atlayıp mahalleye döndüm. tekrar beş nolu zili çaldım.

8 Aralık 2009 00:18

jamesle konuştum. eve gittim eski kitabı alıp tekrar geldim. jamesle tekrar konuşup tablet dökümleri ve kitabı verdim. gozo ya tekrar gidip kazı alanında turist kadınla ve arkeologla konuştum jamesten telefon geldi. istanbul da galatasarayda 23 nolu adresi verdi.

8 Aralık 2009 00:34

motora bindim istanbuldayım. çok matrak yıl 2008 istanbul'da çek çek arabası kullanılıyor. bu oyunu yapan sanırım uzayda yaşıyo. ordan bakınca arabalar çek çek gibi görünüyo. neyse arabacıyla konuştum. sağdan devam köşedeki adamla konuştum. art galeriye girdim ordakilerle konuştum. araba arıyorum.

8 Aralık 2009 01:03

bozo ısrarla oyunu yüklemeye çalışıyorum ama error veriyor.5 part indirdim kalanı ile cebelleşiyorum bugün başlarım sanmıştım ama artık (umarım)yarına.tabi bu hızla sana yetişmek mümkün olmuyacaktır,bizde senden yardım alırız artık...

8 Aralık 2009 01:19

tekrar çek çek arabasının oraya gittim.ordan yukarı çıkan bir avlu var orada nöbtçi ile konuşup duvarın arkasında ne var dedim. sola ilerledim bir varil var içinde top var. daha önce bir sonraki sokakta bir cabriolet araba görmüştüm. içinde kedi vardı. topu alamadım. arkaya yürüdüm yerde bir çengelli metal çubuk var onu alıp topu çektim. açık arabanın yanına gidip topu tekerleğin önüne koydum. kediye gazeteye sarılı balığı verdim. kedi çılgın gibi kaçtı. vitesi boşa aldım yokuş aşşağı arabayı kaydırıcam. sonaaa topu çubukla patlattım. koşmaya başladım. araba hareket etti çarpma sesi duydum. nöbetçiler birbirleriyle konuştu avlu boş kalınca duvarın ordan içeri girdim. tam arkada art galeri var. burda duvara tırmanıcaz. yuvarlak bidon var onu üstünde el işareti çıkıyor bir kare hareket ediyor. art galeri tarafına tek tek götürdüm. dönen fırıldak gibi hareket çıkınca yer değiştiriyoruz. yuvarlak çöp bidonunu galeri tarafında diğer çöp ve galiba kum torbaları var onların arasına kadar ilerlettim. daha sonra pisiklet tarafında üstü düz sandığıda yuvarlak varilin önüne getirdim. galeri tarafında ok çıkıyor ona tıklayınca tırmanmaya başladım. galerideyim şimdilik bu kadar.

8 Aralık 2009 10:53

öykü sen bakma bu kadar şey yazdığıma. aslında çok ilelemedim. yazdığım için vakit kayboluyor. ortalama 30 dak. da benimle ayı yere gelirsin.o kadar az şey yaptım ki bu yazıya karşılık sadece tek pazıl çözdüm konuşmalar vakit alıyo. gerisi su gibi akıyo.

8 Aralık 2009 11:04

içerdeyim masadan buzinnes card ve powder case aldım.Hemen masanın sağıdan duvardan bisiklet zinciri ile pompa aldım. tekrar masadan bez parçası aldım. ileride bişr yer var sandıklar falan var ama karanlık diye gidilmiyor. bez parçasını powder case ile combine ettim. pompayı aldığım yerdeki askılıktaki çivilere sırayla taktım. orta çivide powder case ışşığı yansıttı. karanlık duvara kadar ışşığı takip ettim. tekrar geri dönüp powder caseye tıklayıp yönünü değiştirdim. şimdi ıllığın tam bittiği yerde elektirik düğmeleri ni açtım ortalık aydınlandı. büyük ve küçük sandığı metal çubukla açtım birinde tablet diğerinde 4 tane taş küp var. onları incelerken yakalnıp dışarı atıldım.
çekçekçinin yanına gidip konuşarak pompa ve zinciri verdim. tekrar maltaya döndüm. Evde herşey tarumar olmuş. dışarı çıkıp adamla konuştum. jamese gittim. onla konuştum resim ve dökümleri aldı bneden.
papağanla konuşmak için marinaya gitmeye kalktım. takip edilip korkutuldum. tekrar jamesle konuşup kazı yerine doğru hareket ettim. tabiki motorsikletle.

8 Aralık 2009 11:25

kazı yerinde henrinin karavanını orda yım. daha önce park yerinde panelvanda sandıkları gördüm. demek henry bunları çalmış.
karavanda henry tel.le konuşuyor. kadını öldürüp sandıkları çalmış. tam kapı yanında çantanın üstünden alıp panelvana gittim. alet kutusundan hammer ve chisel aldım sandıkları açıp küpleri aldım. tam çıkıyordum ki henry geldi saklandım. sandıkları önce çekiç sona keskiyi kullanarak açtım dı.
içerde hapis kaldım. uçağa bindik. neyse biyerdeyiz bahçeli fıskıyeli.
panelvanın kapısını keskiyle açıp çıktım. keski kırıldı. fıskıyeli havuza baktım ordaki hortumu musluğa taktım. münübüsün hemen solunda tahtalarla çakılı yeri açmak istedim alet yok. ordan süpürge aldım.

8 Aralık 2009 11:46

hortumu taktığım musluğu açtım. ama yosunlar nedeniyle su akmıyor. tam havuzun yanında kopuk bir sütun var sağdaki çıkış kapısı kapalı ve sağlam bu taşı yuvarlayıp. kapıyı açmam lazım. önce hortumun ucuna soldaki saksıdan aldığım toprağı koyup süpürge ile düzelttim. sütunu itmek için bişey lazım. tekrar çakılı tahtaların olduğu yere gittim. çok uğraştım çekiç kullanarak 3-4 tane çivi çıkardım. her çekici vuruşumda başka şey lazım dedi kız. ama başka şey olmadığından sonuçta bi şekilde çiviler çıktı tahtayı alıp, kırık taşın altına tıkladım. kaldıraç gibi taşı ittirip yuvarladım. kapıyı kırdı taş dışardayım.

8 Aralık 2009 11:55

dışarda sağa gittim. kafeteryadan masadan nemli bez aldım. bir süliet gördüm. sola gittim. taksiciyle konuştum sağda çalılardan bir dal aldım. tekrar binaya gidip henryle adamın konuştuğu odaya girdim.

8 Aralık 2009 12:16

şöminenin üzerinde bazı şekilli taşlar var tam görünmüyolar. Dalla bezi birleştirip silmel istedim. ama bez ortadaki taşa tıklayınca çıkıyor. odanın solunda örtülü bir yer var yerde ekranın en sol altı oluyo biz ip var onu alıp bezli sopayı bağladım. şimdi sildim. ama hala bişiler yapmak lazım. taşlara basınca 6 tanesi içeri giriyor. yedinciye basınca hepsi dışarı çıkıyor. şöminenin tam önünde küçük bir metal kürek var aldım. süpürge ile şöminenin içini temizleyince taşların sıralaması çıktı. aynısını kürekle tıklayınca taşlara gizli geçit açıldı ama kapı kapanıyor. tekrar deneyip kapı kapanmadan araya küreği tıkladım . şimdi içerdeyim.

8 Aralık 2009 12:32

içerde 2 tane taş blok inip kalkıyor. burdan geçmem lazım. soldan taş aldım epey bi uğraştım çukurun başındayken tam ortada durup blok yükselirken taşı orta yere attım. taş sıkıştı. bu işlemi defalarca yaptım. doğru yerde olunca yukarda stone+broken yazısı çıkıyor. kız ortada olmassa taş sıkışmıyor. soldan kaya parçasını limitsiz alabiliyoruz. 2. inen çıkan blogada aynısını yaptım. acele etmeyin. itemlerde taşı tıklayınca siz atmıyosunuz kız biraz durup kendi atıyo. sadece kızın pozisyonu önemli. neyse geçiliyo yani.

8 Aralık 2009 12:45

geçtikten sonra solda ktudan yapışkan bant aldım. dolap rafından paper ve rahibe elbisesi alıp paravanın arkasına geçince giyindim. bide tam kapının sağından tüylü toz alıcağı alıp dışarı çıktım. güvenlikçiyle konuştum. beni tanımıyor yenimisin dedi. adımı sordu. ofise girdim. kardinal masada onunla da konuşup toz almak üzere kitaplığa yürüdüm. kardinal telefonla konuşup benim çıkmamı istedi. tekrar güvenlikle konuşup hemen yanındaki kapdan bahçeye çıkıp solda bahçe makası aldım. şimdilik bu kadar

8 Aralık 2009 13:52

Bozo olmadı :((( oyunu kurduğum dosyanın içine kurdum ama aynı hatayı veriyor ne yapabilirim ????

ASLIM
8 Aralık 2009 16:20

oooo baya ilerlemişsin sen bozo oyunun sonlarına doğru gelmeye başlamaşsın zaten :))
tebrik ederim seni artı oynayacak arkadaşlar içinde çok güzel açıklamasını yapmışsın..
bence sormadan arkadaşlar önce iyice okusunlar bütün ayrıntıyı yazmış bozo.. tekrar oynama isteği uyandırdı bende :)) iyi oyunlar

8 Aralık 2009 18:57

forever valla bende bilmiyorum. bu işi sis bilir. bi zamanlar pc min hızı çok azken banada hep o dil mesajları gelirdi. hızını yükselttikten sonra gelmez oldu. ama genede bu işin uzmanı sis. ben de ne öğrendiysem ondan öğrendim. bence sarı dosyayı sil. tekrar rardan buraya çıkar yap. belki o sırada bi problem olmuştur.

8 Aralık 2009 19:34

makasdan sonra bir çıkış yolu aramak üzere bahçeyi dolaştım. makasın solundan doğruca gidince ayrı bir bölme ile ayrılmış gül ve çalılar var makasla bunlaru kırptım. duvarda beş tane delik var. buranın tam sağında heykelin önünde duvar var üstlerrinde el işareti çıkan taşlar gelişigüzel duvara konmuş. bunlardan gelişigüzel 4 taş aldım. belliki o deliklere yerleştirilecekler. ama ben napsam taşları deliklere koyamadım. ilk aldığım taşları geri yerlerine bıraktım. tekrar değişik taşlar denedim. 2 tanesini alt kısma koydum. böylece deneme yanılma soldan sağa taşları 1 den 8 e sıralarsak ilk olarak 1-2-4-7 nolu taşları alıp deliklere yerleştirdim. daha sonra diğerlerini alıp yerleştirdim. basamak gibi oldular tırmandım. gene bir duvar var burdan aşşağıya inmek lazım ama bişi lazım aramak üzere yeniden binaya döndüm.

8 Aralık 2009 20:11

kardinalin odasında masaya yanaştım. masadan kağıt aldım. tüylü toz aletinden bi tüy aldım. onu süpürgeye tıklayıp sonra kağıda tıkladım. daha sonra masanın üstündeki kalemle kağıda tıklayınca 1565 sayısını gördüm. şöminenin üstündeki resimde tablonun üst kısmında el izi çıkıyor. tüylü toz alma aleti ile merdiveni sağa yanaştırdıktan sonra üste tıklayınca anahtar düştü. tablonun solunda bi kilit izi var. anahtarla oraya tıklayıp açtım bi yüzük var itemlerdeyken sağ tılayıp baktım. sonra dökümanlar var onlarıda alıp sağ tıklayıp okudum. bi animasyon geçti. eğer bunları yapmadan kasayı kaparsanız yüzük ve belgeler kayboluyor bakılmıyor. bu işleri yapınca kasa kapağı ve tabloyu kapatıp odadan çıktım. ha odadan çıkmadan soldaki en son camın perdesinde 2 adet halat var ama alamadım.

8 Aralık 2009 23:23

tekrar odaya döndüm. paket kağıdına taş sembolleri koyup bantlıycaz. daha sonra masa üstündeki kalemle paketin üstüne adres yazdırıcaz. odadan çıkıp ilk giyindiğimiz yerde yerden cap wax diye bişi aldım. koridorda yanan mumu aldım cap wax sı muma tıkladım eridi. bal mumu bu. daha sonra tekrar ofise girip kasayı açıp ordaki yüzüğü bal mumuna tıkladım. dışarı çıkıp bahçeye çıkmadan önceki masa gibi yere paketi bıraktım. tekrar içeri girdim merdiveni cama yaklaştırıp halatları bahçe makası ile kestim. iki halatı birleştirdim. duvara geldim halatı atamadım. bu sefer çekiçle halatı birleştirip attım. ipten aşşağı indim. vede taksi şöförü ile burunburunayım.
duvardan inmeye çok uğraştım çünki o küp taşları paket yapmıştım ama bantlayıp üstünü yazmadığımdan bi türlü inememiştim. neyse sonra uyandım paketi bantlayıp üstü yazılacak posta masasına bırakılacak. ancak öle iniliyo duvardan.

8 Aralık 2009 23:36

taksi şöföründen hava alnına götürmesini istedim önce kabul etmedi. daha sonra kız arkadaşı için çiçekleri verince kabul etti. tekrar amcanın evindeyiz. posta kutusunda gönderdiğimiz paket alındı kağıdı ve mektup var. burdan motorun james tarafından geri getirildiği anlaşılıyor. hani motor gezi alanında kalmıştı bizde uçakla kardinalin evine gitmiştik. daha sonra gene atölyeye gidip adama balmumu kalıbı veriyoruz. bakta yaşlı adamla konuşup marinada balıkçıyla ve papağanla konuşup tekrar eve dönüyoruz. motorla gene kazı alanına gidiyoruz.

9 Aralık 2009 00:22

kazı alanında otoparkta jamesin arabası var. taze kazı yerinde bir teleskopvar ama bakamadım. içeri girdim. akrepli alanda taşların üstüne tek tek tıklayıp yakınlaştırdım. hangi şekil varsa o şekle ait taşı paketten çıkarıp sağ klick le çevirip yerine koydum. ama ben taşları koyarken karıştırdım. sonra sayfanın üstündeki note kısmında print çıktısına bakıp hatırladım. ayrıca vatiganda ki kasa içindeki eski kitabıda notesten baktım gezegen sıralasını gördüm. sistem yukardan aşşağı o taş hangisiyse küçüge doğru sıralanıyor.
buna göre saturün bireleşik th şeklinde alttaki sıralamada jüpiter. venüs,merkür
jüpiter sütunu 4 şeklinde buda aşşağıya doğru venüs merkür,satürün olucak
venüs aşşağısı haç üstü yuvarlak olan şekil bunun sıralamasıda merkür,satürün, jüpiter olucak
merkürün şekli üstte boynuzlu yuvarlak alttaa artı şeklinde olup sütun sıralaması satürün, jüpiter,venüs olucak.
bu işlemi doğru yapınca animasyon başlıyor. artık yazmayım neolduğunu. seyredin. böylece oyun bitiyor. ha bu arada kazı alanına gelmeden önce atölyeden kalıp yüzüğü adamdan alıp öle geliyoruz.

9 Aralık 2009 23:58

çok keyifli bir oyundu oynamayanlara tavsiye ederim.ayrıca yardımların içinde teşekkürler bozocum,yorumlarınla daha kolay bitti oyun sağolasın..

reiki1
13 Aralık 2009 15:06

oyunu yükledim d3dx9_35.dll hatası verdi onuda yükledim bir yerden bilg.açıp kapadım yine olmadı neyapmam lazım yardım lütfen

15 Aralık 2009 15:05

REİKİ OYUN KLASÖRÜ İÇİNDEKİ PLAYER KLASÖRÜNE TAŞI DLL DOSYASINI

reiki1
17 Aralık 2009 18:31

tşk sishyphos oyunu sayende çalıştırdım oynuyorum ilgin için sağol:)

19 Aralık 2009 21:10

selam sishyphos
ben oyunu yukledim oyunu kurdum d3dx9_35.dll da
indirdim ve player dosyasinin icine kurdum
bu sefer player başlangiç exe bulunamadi diyor yani yine yolda kaldim
yine imdatttttttt diyorum
sevgiler saygilar

19 Aralık 2009 22:08

pamuksel tüm oyun klasörü içinde iki tane akrep şeklinde oyun ikonu olmalı.eksik dll i tamamladığında onlardan birisi açmalı ya oyunu.istersen rarları sakla.kurulan oyunu silip işlemi tekrarlamayı bir dene.

19 Aralık 2009 22:13

sagol sishyphos
ben oyunu silip yeniden kurmagi denicem
(dedigin gibi ikitane akrep gibi ikon vardi)
sonra gene yazarim tesekkurler

19 Aralık 2009 22:30

teşekkürler sishyphos
senin sayende oyunu tekrar kurdum ve
oyun açildi ellerine emegine saglik

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template