"Cassandra's Journey 2: The Fifth Sun of Nostradamus"



Umarım bu final versiyon olmayı becermiştir.Oynayıp göreceğiz:D
Cassandra's Journey 2: The Fifth Sun of Nostradamus puts you in the role of Cassandra, a young mystic relying on a mysterious ring to solve cases that are assumed to be impossible.184.8 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

4 Aralık 2009 01:15

teşekkürler sis:)
hemen yüklemeye başlıyorum.

ASLIM
4 Aralık 2009 02:20

bir gündür oyun oynamıyordum indirelim bakalım :) teşekkürler

ASLIM
4 Aralık 2009 02:23

bir kaç gündür diycektim eksik olmuş :))

4 Aralık 2009 12:01

ne yazık ki oynayamadım.sanal bellek değeri çok düşük diye uyarı verdi pc.
çok kastı oyunda pc yi.
silmek zorunda kaldım.
oynayanlara kolay gelsin.
güzel bir oyuna benziyordu.
ilk bölümde en sonda perdenin ipini çekip perdeyi kapatıp,elektrik düğmesini tıklıyortuz.
2.bölümde de salataya en son patatesi, musluğun suyunu açıp yıkayıp koyuyoruz.
başkada oynayamadım zaten:(((

4 Aralık 2009 20:05

bende yükledim bakalım başlıyorum,gene tam ekran pencere konumuna geçmiyor,teşekkürler sis bakalım problem çıkacakmı

9 Aralık 2009 04:03

evet oynanmıyor,maus çok zor hareket ediyo,bi hamle için çok uzun bekleniyor.

1 Nisan 2012 13:33

link iptal

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template