Born Into Darkness



Amber aslında 200 yıldan fazladır yaşayan bir vampirdir.Boston müzesinde gece görevlisi olarak çalışmak onun hayatının düzende olmasını ve sevdiği bir ortamda olmasını sağlamaktadır.Yeni gelen müze görevlisi Nathan onu Lazarusun Çığlığı denen her hastalığı tedavi ettiği var sayılan buluntu ile tanıştırdığında Amber vampirlikten kurtulabileceğine inanır ve bunu başarma amacıyla bir maceraya girer.127 MB
Amber is the night curator at the Bostonian Museum where she happily surrounds herself with artifacts and relics of the past. Considering she is a vampire, and has been for over two hundred years, she feels right at home. Her sanctuary proves fleeting however when she finds the new assistant curator breaking into an exhibit. Instead of acting surprised, Nathan confronts her with a strange proposition - help him find the legendary Shroud of Lazarus, a relic said to cure any ill, including her vampirism. Agreeing, they set off but soon realize that it is a dangerous quest leading them to resolve a deadly past and confront an impending evil.127 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 42 yorum

25 Aralık 2009 01:04

teşekkürler sis:)

25 Aralık 2009 01:18

teşekkürler sis

25 Aralık 2009 01:27

sağolasın sis yüklüyorum umarım hep birlikte oynarız :))

25 Aralık 2009 01:39

arkadaşlar oyun güzele benziyor:)

25 Aralık 2009 01:54

oyunun başında oklar yapmamız gerekenleri işaret ediyor sonra merdiveni ve makarayı yapacağız tamamlandıktan sonra merdiveni odaya girip yanmaya ışığa tıklayıp tamir edeceksiniz

25 Aralık 2009 01:55

bu arada hinte sahip olabilmek için soldaki haça tıklayıp kelimeleri hızlı bir şekilde buluyorsunuz

25 Aralık 2009 01:57

makarayı perdeye yıklayın

25 Aralık 2009 02:04

heykeller kutunun iki yanına konuluyor kutu perdeyi açtıkya orda çanta ortadaki büyük heykele

eko
25 Aralık 2009 13:15

arkadaşlar ben ilk baştan takıldım devamlı haçı işaret ediyor ne yapıcam bilemedim

25 Aralık 2009 13:50

oyunu açtım ama ok işaretinden abşka bir şey göremiyorum nasıl ilerleyeceğiz bir el atalım lütfen

Adsız
25 Aralık 2009 16:04

berbat bi oyun

25 Aralık 2009 17:35

Oyun için teşekkürler Sis ,

Zorlanılacak bir kaç yer dışında kolay ama sıkmayan eğlenceli bir oyundu..

25 Aralık 2009 20:42

teşekkürler sishyphos
bende varim bu oyunda son zamanlarda dedigim gibi ben yurumlar sayesinde oyun bitiriyorum amma ben yorum yazamiyorum çünki yorumlari sık sık okuyorum ve nasil yaptım da ilerliyebiliyorum kendi kendime soruyorum hep sizlerin sayesinde iyiki hepiniz varsiniz

25 Aralık 2009 21:58

hackmaster,
o ikm ok işaretleri zaten nereye tıklayıp neyi alacağını gösteriyor ve tam bir tutorial.neyde takıldın anlayamadım.
pamuksel,
teşekkürler herkes adına

Adsız
26 Aralık 2009 15:04

oyunu açtım bir parcasını aldım anahtarın ama ok işareti mavi taşlarda kaldı sürekli aynı yerde oynayamıyorum

26 Aralık 2009 17:37

zorlayıcı bir oyun ama güzeldi :)) elerine sağlık sis

Adsız
26 Aralık 2009 18:10

slm herkese,altara yerleşen 3 renkli halkayla ne yapılacağını çözemedim bi türlü yardımlar için teşekkür.

26 Aralık 2009 19:00

bende de takildi anahtarin bir parcasini aldim büyük ok aşagidaki üclü bölümü gösteriyor devamli başka bir şey olmuyor
ne olur imdatttttt

Adsız
26 Aralık 2009 19:21

yaa lütfenn biri yardıme tsin ok işareti mavi taşlarda takılı kaldı oynayan arkadaşalrr yardımm lütfennnnn

26 Aralık 2009 19:54

oyununuz takılıyorsa deneyebileceğiniz.
oyunu indirdiğiniz exe veya rar hariç oyunla ilgili her şeyi silin.başlat-ara menüsünde oyunun adıyla arama yapın.yine çıkan dosyalardan exe-rar harici her şeyi sisil.ve indirdiğiniz exe-rardan tümüyle yeni bir dizine oyunu kurun.
yine de donma devam ederse pc desteklemiyordur diyebilirim ancak.ben 3cü bölümü bitirdim.bir sıkıntı yok bende

Adsız
26 Aralık 2009 19:58

umarım işe yara çokk tşk ederim denicem şimdi

26 Aralık 2009 20:02

sagol sishyphos
deniyecegim

26 Aralık 2009 20:26

sishyphos dedigin gibi oyunu rar hariç hepsini sildim c de yüklü idi şimdi d ye yükledim yine olmadi
ben takildigim yeri yazayim oyun acildi infolar bitti ilk ekran acildi büyük ok evvela anahtarin uc kismini gösterdi tikladim ve aldim sonra ok alt taraftaki üç tane üçgen var orayi gösterdi ve orda kaldi
durum bu

26 Aralık 2009 21:13

şimdi başka bir forumda da 2 kişi sizlerle aynı şeyi yaşamış onu gördüm.valla sebeb nedir bilemiyorum.çünkü gayet düzgün çalıştığı pcler de var.

26 Aralık 2009 22:45

ismini şimdi hatirlamiyorum daha öncede boyle bir oyun vardi ilk baştan bir çekiç aliyorduk bir parçasini aliyorduk sonra büyük ok devamli kapiyi gösteriyordu başka birşey yapamiyorduk buda öyle oldu o zamanda bazilarimiz oynamişti bende dahil olmak üzere bir kacimiz oynayamamiştik oyun bizi sevmemişti

28 Aralık 2009 23:03

18 de soran adsız,
halkaları yerleştirdiğin dairedeki renkleri tamamlayacak şekilde çevireceksin.doğru yapınca ışıklanıyor zaten fark edersin

28 Aralık 2009 23:10

mahzende sağda demirden bir heykelden çıkan bir puzzle var.üç daire var altta daire ve üçgen üstte kare.oradaki amaç alttan sağdan ve soldan dairelere gelen yolu kesintisiz devam ettirebilmek.önce sağ altı oturtun sonra sol altı.üstteki döndürülürken buluyor yerini

29 Aralık 2009 00:12

büyüteçle parşömene bakılan üst sırada 5 tane mücevher dizili olan puzzle da.sırayla parşömende soldan ilk mücevherdeki sembolü bulup tıklıyoruz.mücevher ışıklanıyor.sonra bir sağa gidiyoruz

29 Aralık 2009 00:40

en son beş kristal bulmacasında da kristallerin renklerinin yanış sırası tersinde tıklıyoruz.
baştan itibaren
1-mavi sarı turuncu beyaz yeşil
2-turuncu beyaz yeşil mavi sarı
3-yeşil beyaz turuncu sarı mavi
4-sarı mavi yeşil beyaz turuncu
5-beyaz yeşil mavi sarı turuncu

FINITO

uysalgul
29 Aralık 2009 23:24

selam...arkadaşlar bu sandıkda takıldım kaldım...üstünde üc şekil olan sandık...çevir çevir olmuyor..nedir bunun sırrı?

30 Aralık 2009 03:27

uysalgul,
daha net yazsan hengi bölüm diye...

uysalgul
30 Aralık 2009 16:55

teşekkür ediyorum...çözdüm :)

3 Ocak 2010 18:57

selamlar bnde uysalgülün takıldığı yerde kaldım mahzanden kapı açılınca sandık var sandığın üstünde 3 yuvarlak nasıl çevirilecek bilemedim...

3 Ocak 2010 19:01

nasıl yaptığımı bilemiyorum ama oldu :)))

sormam gerekiyormuş :)))

18 Mart 2010 13:56

onunun başında ok çıkyour hiç bir işlem yapamıyorum anormal sinirlenmiş durumdayım
i not çıkıyor okla işlem yapıcam ama hiçbirşey yapamıyorum
sinir bir durum
okta gitmiyor o ne yapacağımı yazan notta

bana acıl yardim sinirliyşm çık :(o

18 Mart 2010 14:58

selma selam:)
bende oyunu o yüzden oynayamamış ve silmiştim.bazı arkadaşlarda ne yazık ki orada takıldı.sanırım sende aynı sorunu yaşıyorsun.

18 Mart 2010 16:16

şimdi tekrar yüklüyorum.bakalım yeni pcde aynı sorun yaşanacak mı?
sonucu yazarım selma:)

18 Mart 2010 17:14

selma;tamamen senin pcden kaynaklanan bir sorun.şimdi yükledim oynuyorum oyunu.

23 Nisan 2010 18:02

SÜPER BABANNE ACİL YARDIM. OYUN KALMAYINCA ESKİLERE DÖNDÜM BU OYUNDA KLİTLENMİŞİM.
ÇİÇEK BAHÇESİNDEYİM MERKÜR SATÜRN VS ONLARI SIRALAMAM GEREKİYOR. YADA BİRŞEY YAPMAM AMA NEDİR ANLAYAMADIM ACİL YARDIM LÜTFENN :(:(

23 Nisan 2010 18:18

yaptımmmm :):)

teşekkürler

24 Nisan 2010 02:04

selmacım ben bir kaç gündür yoğunum.pek giremedim düzenli siteye.görmedim yardım çağrını:(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template