Valerie Porter and the Scarlet Scandal



Cinayet,skandal ve sizin ilk büyük haber yakalamanız.1920lerde yaşayan bir gazeteci rolünde skandallarla dolu bir ünlü kişinin cinayetini araştırıyor ve masum bir adamın hüküm giymesine engel olmak üzere ip uçlarını arıyorsunuz.78.7 MB
Murder, scandal and your first big break! You're a young, aspiring reporter in the 1920's looking for a scoop. When you stumble upon a scandalous celebrity murder and the framing of an innocent man, it is up to you to search for hidden clues, locate missing objects and uncover enough evidence to solve the murder. Can you crack the story and finally be recognized as a top investigative reporter?78.7 MB
thanx to TAC-CM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

3 Kasım 2009 15:30

teşekkürler sis:)
hemen bunuda ekliyorum:)

nunu
3 Kasım 2009 17:56

babaane oynadınmı

4 Kasım 2009 09:22

nunu yükleyebilirsem oynamaya başlayacağım:)
dünden beri indirme hızı çok yavaş.yükleyemedim bir türlü:(((

4 Kasım 2009 09:57

güzel bir oyuna benziyor.
cinayetle ilgili oyunları çözmeyi sevenler için.
benim pc me göre oyun yokluğunda zevkle oynadığım bir oyun.

ilk bölümde elimde saç fırçası ile kalakaldım.sonra baktım ki bize göre sağdaki kapının hemen yanındaki kahverengi tabeleye tıklayacakmışım.hani olur ya kalan olur diye yazdım:)
aranılan nesnelerin üstüne tıklayınca solda resimleride görünüyor.o nedenle kolay bir oyun.
seçim sizin:)

4 Kasım 2009 10:11

her bölümde hint olarak 2 tane pil topluyoruz.
ayrıca gene her bölümde zil(çan)topluyoruz.

NUNU
4 Kasım 2009 20:57

süperdi emeğine sağlık mutlaka oynayın arkadaşlar CİNAYETİ ÇÖZECEKSİNİZ

5 Kasım 2009 19:25

2.561.100 puanla 48.sırada oyunu bitirdim.
hoş bir oyundu.güzel vakit geçirdim:)
ama ingilizce bilsem anlayarak oynardım.özellikle daktiloda yazılması gereken metinleri skiple geçmek zorunda kaldım:(((

12 Kasım 2009 16:05

Teşekkürler oyun için, şimdi bitirdim. Çok zevkli bir oyundu. Puzzle'lar da ayrıca keyifli ve çözülebilir zorlukta :)

su
26 Ocak 2010 12:07

bunuda sevmedimmm....

21 Ağustos 2011 13:44

konu ve yüklenen oyun biraz eski ama inşallah yardım etme imkanınız olur. oyunu sorunsuz yükledim ve install ettim başlatığımda normal açılıyor ama play dediğim anda exe. hata raporu diye bir ekran geliyor ve oyunu kapatıyor???
linkte bir sorun olsa oyun yüklenip açılmazdı bu hata neden oluyor acaba benim pc de mi sorun var ( ben normal xp kullanıyorum)anlamadım??
teşekkürler

21 Ağustos 2011 14:59

sebnem oyun sorunsuz kurulduysa pc nizde guncel olmayan bir program olabilir.alttaki linki okuyun ve gerekli guncellestirmeleri yapin

http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/teknik-destek-ve-yardm.html

26 Ağustos 2011 23:13

öncelikle yardımınız için teşekkür ederim gerekli inki inceledim elden geldiğince eksikleri kontrol ettim ama sanırım tam olarak sorunu çözemedim zira oyun halla düzelmedi aynı sorunu buradan indirdiğim "Crossworlds The Flying City" de de yaşıyorum orada da oyun yükleniyor ama açmak istediğimde (sadece yükleniyor o kadar) exe. hata raporu ekranı geliyor :-( galiba bu oyunları oynama şansım olmayacak neyse sağlık olsun artık iğer oyunlara bakarım...yardımınız için tekrardan teşekkürler

27 Ağustos 2011 02:59

sebnem pc de eksik olan bir programiniz var. bu directx olabilir veya microsoft visual olabilir.
hardware sorunu da olabilir. ram belki dusuktur veya islemci hiziniz yetersizdir.

1 Nisan 2012 14:24

1 tane rapid linki hariç diğer 3 link iptal

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template