The Time Machine: Trapped in Time



Zaman makinesi ile seyahat edebilmek için önce makinenin parçalarını tamamlıyoruz ve ardından değişik zaman ve mekanlardaki eğlenceli yolculuğumuz başlıyor.34.7 MB
Travel to extraordinary times and places in The Time Machine Trapped in Time. It's up to you to find all the pieces of the Time Machine and to restore the order to the space-time continuum!In the Time Machine Trapped in Time, brilliant scientist Professor Einwin has created an actual time machine! Unfortunately he used it, and has really mucked up the past.Overcome with remorse, the professor dismantled the machine and scattered pieces of it throughout the past.Now it's up to you to follow the professor's trail through history, finding everything he left behind. The future depends on it.34.7 MB
thanx to TAC-CM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

7 Kasım 2009 23:30

teşekkürler sis çok güzel bir oyun

8 Kasım 2009 19:16

o kadar sordum yanıt gelmedi yükleyelim bakalım oyun nasıl .......

arklar rica ediyorum lütfen indirdiginiz oyunları oynayıp yazmak için döndüğünde oynun tarzı düz hidden mi yoksa hem hidden hem puzzle mı yazarsanız mumnun olurum ..

8 Kasım 2009 19:43

keyifli bir oyun değil beni sıktı açıkçası

8 Kasım 2009 20:30

yardım S.O.S :p

THE İNSTALLATİON İS İNCORRECT.THE APPLİCATİON WİLL NOW EXİT.diyor bacım ne yapcaz beni begenmedı galiba herkes de no problem bana gelince yes dedi :=))))

8 Kasım 2009 20:56

teşekkürler sis:)
sheracım ben yeni yüklemeye başladım.sonucu yazarım sana.

8 Kasım 2009 21:09

shrea bende hiçbir sorun olmadı siz nasıl yaptınız bilmiyorum kurdum ve 3 bölüm oynadım

8 Kasım 2009 21:15

2.linkten indirdim ne yapsam açılmadı.sildim şimdide ilk linkten indireceğim

8 Kasım 2009 21:53

ilk linktende indirdim gene açılmadı shera.sanırım sorun bizde değil.oyunda.kratos nasıl açtın anlamadım.

Adsız
8 Kasım 2009 22:09

bende de açılmadı oyun :(

8 Kasım 2009 23:11

ya bir değişiklik yokki kurulumda.rardan çıkart.exe çıksın.C: games e kurar eğer değiştirmezsen dizin olarak.oyunu installerdan extract diyeceksiniz.şimdi yine kurdum yine sorun yok.

9 Kasım 2009 00:37

bendede sorun oldu oyun acilmadi iki defa yukledim acilmiyor

9 Kasım 2009 00:50

Ellerine sağlık sis fena değildi hidden tarzı bir oyundu çok kısa sürdü..

9 Kasım 2009 02:30

diğer linktende indirim olmadı hatta oynu c ye attım orda kurdum gene aynı sorun var ....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template