Sinking Island



Tropic bir adada öldürülen milyarderin cinayetinin aydınlatılması için dedektif Jack Norm çağrıldı.Milyarder Walter Jones bu adada en zenginler için bir tatil köyü açmayı planlarken planlarına yaklaşamadan öldürüldü.Ve adaya yaklaşan tropik fırtına detektifin soruşturmasını 4 gün gibi kısa bir sürede bitirmesini gerektirmekte.Adadaki on kişiyi sorgulayıp ipuçlarını değerlendirip cinayeti çözmenize zaman yetecek mi acaba?1.9 GB
A billionaire has been murdered on a tropical island, and it`s up to Detective Jack Norm to patch the case! Walter Jones had planned on opening up a resort for the rich and famous, but was killed before his dream could be achieved. Interview the ten people on Sinking Island to get valuable clues. This Adventure game will require you to use all your wits to solve the mystery and find the murderer! 1.9 GB

Thanks to wendy




System Requirements/Sistem gerekirliği:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 2694 MB

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download part 9
Part 10 indirmek için tıklayınız-Click to download part 10
Part 11 indirmek için tıklayınız-Click to download part 11
Part 12 indirmek için tıklayınız-Click to download part 12
Part 13 indirmek için tıklayınız-Click to download part 13
Part 14 indirmek için tıklayınız-Click to download part 14
Part 15 indirmek için tıklayınız-Click to download part 15

Ayrıca torrentden indirmek isteyenler için torrent dosyası aşağıdadır.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

18 Kasım 2009 10:43

:((allahım ya haksızlık bu asla oynayamayacagım bir oyun bu ancak özlemimle oyundelisini okuyup evde kendi kendime kıkırdayacagım yormları için buda yeter bana napalım

18 Kasım 2009 10:45

yalnız değilsin FBLİM:((
bende senin gibi yorumları okuyup, arkadaşlarım oynuyor diye mutlu olacağım:)

18 Kasım 2009 12:35

çiğdem

oyunu oynamayı bırak indirmek bir hafta sürer :))

19 Kasım 2009 09:14

oyunu kurup biraz kurcaladım. oyuna başlamak için start tuşuna basıp bir karakter oluşturuyorsunuz. new game ile oyuna başlayınca bana hangi modu istediğimi sordu. ben adventure modu seçtim. diğeri süreli mod. aman,almayayım. zaman karşı oynamak zevkli olabilir ama insanı canından bezdirebiliyor. başlangıçta konuşulanları anlamakta zorlandım,sonra optionsdan altyazıyı açınca rahatladım. üst sağ köşede deftere benzer birşey belirdi. bu personal police assistant imiş. yani inventory bu. bulduğumuz her nesne ,delil bunda toplanıyor. iki delili karşılaştırma ,araştırmaların ilerleme düzeyini gösterme gibi fonksiyonları var. işe yarar bir alet. tam olarak nasıl çalıştığını zaman içinde birlikte çözeriz. bir de sol tarafta sağ klikle girilen fermuarla açılan bir bölüm var. bu da bir tür inventory sanırım. ilerde görürüz.

19 Kasım 2009 09:16

zengin bir adam uçurumun dibinde ölü bulunmuş. bulan kişi avukatı. cesedin fotoğrafını çektim,avukatla konuştum. fakat olay yerinden ayrılamıyorum. hala yapmam gereken birşeyler var sanırım.

20 Kasım 2009 02:37

ben son partı anca indirdim daphne.ama yatıyorum başlayamıycam bu gece.sen devam et ben gelirim arkandan::)))

21 Kasım 2009 18:01

cesedin yanından bende ayrılamadım. defteri inceledim. her şeye tıkladım. adamla tekrar konuştum. şimdi yukarı çıkabildim. yukarda adam gidince hemen yerde izler var. tıklayınca resmi çekiliyor. cesedinde resmini çekmiştik.
yukardaki çantada;
CARACKTER DATABASE
CLEU DATABASE
PROGRESİON kısımları var
crckter de 11 karekterim var.
clue de
meterial,picture prite,documants ve deckrations kısımları var
bide en altta yarısı siyah yarısı beyaz bir kafa var. burdanda bazı delilleri karşılaştırıyoruz.

21 Kasım 2009 18:05

yukarda aizlerin yanında beads from a necklace buldum.
izlerin 2 resmi var çantada
ilerledim koltuk var kırmızı oraya indim. hemen yanında chain fragment aldım. koltuğun kolundaki kablolar kopmuş
kayanın üstünden de scrap of grey fabric aldım.
ilerledim. köprü gibi yerde deniz kenarına baktım. adamla kadın var konuştum. kadının ellerinin resmini çektim. bu arada mavi bermudalı bir kız kaçıp dyruyor.
adama tüm delilleri tek tek sordum kadına sormadım nedense. burası kendiliğinden oluştu. konuşma bitince gene kızı gördüm peşindeyim binanın önüne geldik.

21 Kasım 2009 18:56

bu arada scrap of grey fabrick cesedin yanından ayrılıp ilerlerken 2 ileri gidince sağa kumsala bi yol gidiyo. o yoldan girince kayaların üstünde. ayrıca burdan çıkınca heemen köprüye geliyoruz adamın yüzü bize dönükken sağida yerde de ayak izleri var onlarında resmini çekiyoruz.

21 Kasım 2009 19:26

kız binanın önüne biz peşindeyiz. tam ters istikamete koştu. sanki binanın arkasına gitti. peşinden gidince kumsala indik. kulübe var kızın adı bania solaki adam babası kolio kızla konuştuk. konuşamıyor. ama elinin resmini çektik. kolioyla konuştuk. ayakkabısının resmini çektik. kulübeye girip. soldan piece of bania neclakes letter ve a gift aldık. tekrar çıktık adamın arkasındaki manzarada bişiler var resmini çektik. adamla tekrar konuştuk. açılan penceredi tüm seçeneklerle ilgili adamla konuştuk.

21 Kasım 2009 19:41

şimdi çantayı açıp delileri inceliyoruz. volterin fotoğrafı ile bania nın ellerini karşılaştırdık doğru çıktı.
kolye ile parçalı boncukları karşılaştırdık tuttu.
kuübenin önünde kızın çıplak ayak izlerinin resmini çektik.
bi izlerle diğer cesedin yukarısındaki yerdeki ayak izlerini karşılaştırdık buda tuttu. tekrar kolioyla konuştuk. şimdi binaya giriyoruz.

21 Kasım 2009 19:52

sahildeki adam lorenzo kadın da sonia onlarla da tekrar konuşup bu sefer ayakkabılarının resmini çektim gene karşılaştırma yaptım. tutmuyo. artık binaya giriyorum.

21 Kasım 2009 20:32

binaya girdim ilk kat L1 burayı dolaştım bişi yok asansörden L2 ye çıktım mutfakta martinle konuşup ayakkabı resmi çektim. mutfak derinliğine ilerledim. billy ve clara i,le konuşup ayakkabı resmi aldım. karşılaştırmaları yaptım tutmadı. tekrar ikisiyle konuştum gene açılan pencereden tüm seçenekleri ikisinede sordum. konuşmalar uzuyo. çok can sıkıcı sağ click yapınca kıssa kesiyolar. itemler hakkında insanlar hakkında. pazıl gibi yerde çıkan sorular hakkında hepsiyle kounuşun. sık sık comfirme yani karşılaştırma yapın birikmesin çok sıkıcı oluyo. şimdilik bu kadar.

22 Kasım 2009 01:29

L2 den sonra 14.15.16. katlara çıktım 16. kattaki kapıyı fermuarlı yerdeki cardla açtım içerde bişi bulamadım.
17. katta çamaşırhane gibi. raflı bi yer var ordan yerden blowtorch az ilerisinden gloves ve tezgahtan tornavida aldım. konteyner gibi bişey var açamadım.
18. katta bişi bulamadım. yalnız burdan bi asma kat var oraya çıkınca tekrar asansörde ilave katlar var. bunun 21. sinde nolenti buldum ayakkabı resmi çektim. comfirme yaptım izlerle uyuştu. nolentide sorguladım.

22 Kasım 2009 03:04

22. kat lorenzonun ofisi. girişte sağdan madalyon soldan ceket aldım. birden kendimi yemek salonunda buldum. ordaki herkesle konuştum. allahım bayılıcam ya konuş konuş. çok sıkıcı. tekrar mutfağa girip ordakilerlede konuştum. çekmeceden bıçak aldım. tekrar 22. kata gidip oda içinden merdivenlerden aşşağı inip masa üstünden pencil alıp kalemtraşla açıp kalem tozunu aldım. tekrar 17 kata gittim. lorenzo ve sonyayla konuşup daha önce malzemeler aldığım yerden raftan gözlük aldım. bu kadar konuşmakltan bitkin düştüm yeter ya.

22 Kasım 2009 11:58

lorenzonun ofisi 22. kattan masanın üstünden smal ped paper aldım.uçuruma gittim tekerlekli sandalye arkasındaki yerde büyüteçin çıktığı kısma kurşun kalem tozunu döküp resmini çektim. kulübeye gittim. kolia ve babai ile konuştum adamın parmak izini aldım. kızın daha önce almıştım. karşılaştırma yaptım. sandalyedeki parmak izi banai nin izi ile uyuştu. tekrar sorular sordum. kız konuşmuyo. ya ağlıyo ya bakıyo. tekrar kuleye döndüm. 14. kata çıktım.

22 Kasım 2009 13:07

14. kat 141 nolu odadakilerle konuş. masadan dvetiye al tekrar konuş.
18. kat helikopter pistinde martinl ekonuş.
21 kat huberle konuş
L2 de billy ile konuş piyano çalıyor.

22 Kasım 2009 13:26

şimdi konuşmaları karşılaştıracağız ama incelemem gerekiyor.

22 Kasım 2009 14:39

arkadaşlar herne kadar oyunu zamanında ben önermiş isemde
çok sıktı. artık oynamıycam. bilginize. geri kalanları oynayan arkadaşlar yorumlar sevgiler efem.

25 Ocak 2010 14:28

selam.....
konuşmaktan ve gezip durmaktan yoruldum :))))

özlem nerdesin yetiş bacııımm.....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template