Season of Mystery The Cherry Blossom



Irene ve Richard Pemberton Japonya'da kurdukları yeni hayatlarında bu yeni ve şaşırtıcı dünyada keyifle yaşamaya devam ederken,bir gece Richard ofisinde ölü bulunur.Dedektifler bunun bir intihar olduğuna inandığı halde Irene kocasının intihar etmeyeceğini bilmektedir.Irene gerçek katili ararken siz de ona yardımcı olun.181 MB
Irene and Richard Pemberton have moved across the globe to Japan and are living comfortably in a new and exciting world. One night, Richard is found dead in his office, under mysterious conditions. The local detectives believe he has taken his own life, but Irene knows that this couldn't have been a suicide. Help Irene find the true murderer in Season of Mystery & The Cherry Blossom Murders, a fantastic Hidden Object game.181 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

11 Kasım 2009 13:32

irene ve richard bizden habersiz anjinsan takanatanın misafiri olup japonyaya yerleşmişler fakat gittikleri yerde gene olaylar çıkmş gittikleri evin içinde birde ne görsünler cinayet irene demişki yaaa genemi iş çıktı başımıza.
Arkadaşlar bu sevimli çiftte yardım edelimde cinayeti çözelim balayını mutlu ve sakin geçirsinler. Düz hidden ama bazı kısımlar da güzel puzzellar var.Bir deneyin hoşunuza gider umarım

11 Kasım 2009 16:26

teşekkürler sis:)
yükledim,oynamaya başladım.
şimdilik düz hiddene benziyor.
henüz 2.bölümdeyim:)

11 Kasım 2009 21:35

yükleyelim bakalım inşallah iyidir kratos :=)

11 Kasım 2009 22:30

sishyphos yeni oyun icin tesekkurler
yuklemeye basladim

12 Kasım 2009 02:09

kratos o kadar uzun hiddenden sonra bir yapboz verdi bu nasıl puzzle :=)))))))))))))

13 Kasım 2009 11:44

selam ben de indirdim fakat hata bilidiryor oyunu bir türlü açamadım...

nunu
13 Kasım 2009 14:59

düz hidden bana sıkıcı geldi bitirmeden sildim

13 Kasım 2009 16:01

rkadşlar ,eğer oyun kurulurken hat veriyorsa lütfen buraya sadece hata verdi,yardım yazmayın.verdiği hata nedir,ya buraya copy paste ile hata metnini yazın,mümkünse hatanın ekran görüntüsünü alıp koyun resim olarak.başka türlü yardımcı olamam ki.
ilk linkten kurulum exesi olarak iniyor zaten.tıklayıp kuruyorsunuz rardan çıkmıyor bile.2ci linkten rardan çıktıktan sonra extract yapılıyor

20 Kasım 2009 02:19

ben bitirdim güzeldi arada puzzler var sadece düz hidden degil sıkmıyor insanı:)

1 Nisan 2012 14:07

filefactory iptal ama rapid link aktif

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template