Scratches



Blackwood malikanesinde tüm yollardan ve uygarlıktan uzakta bu Viktorya dönemine ait evde bodrum katdan gelen seslerin sırrını çözmeye uğraşacaksınız.Bu gotik korku dolu atmosferde ip uçlarını bir araya getirip evin sırrını çözmeniz gerekiyor.696 MB
Isolated by a washed out road, and in search of clues, you delve into every dark corner of the sinister Blackwood Manor and its untended grounds via a point and-click interface.Set in and around a solitary Victorian mansion concealing a terrible secret, a long since forgotten story from the past emerges to haunt the present. 696 MB





Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4

Oyunu Rardan çıkartıp açılan klasördeki SDC adlı exeden kurulumu başlatın.Eğer oyuna girdiğinizde oyun donarsa veya kapıya geldiğiniz halde kapı üzerinde el işareti göremezseniz aşağıdaki adresten patch dosyasını indirip lütfen oyunla aynı klasöre kurun.

Patch dosyası-patch file link

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 27 yorum

2 Kasım 2009 15:20

Bozo nan nerde bu kapının anahtarı.tüm bahçeyi arandım bulamadım .sıkılıp sildim oyunu.

2 Kasım 2009 22:48

bulaman nan dedik ya teknik hata var diye.
2. seçenekten başlama 1. seçenekten başla. anahtar kendisi itemlerde var. sağ klick itemler çıkıyo.
üstelik anahtarın olmasıda olayı çözmüyo. kapının kolu ve anahtar deliği sağda ama sen soldan açıcan. dikkatli bakınca kapı kolunun solunda aynı hizada (hemen,hemen) el ikonu çıkıyo anahtar oraya tıklanacak.

2 Kasım 2009 22:55

shera bakınız şekil yukardaki oyun. siscuğum yüklemiş bile. seni bekleyimmi yorum yazmak için, yoksa oynadığım kadarıyla yazıyım mı?
ama kafadan şunu söyleyim. odaların yerini iyi belleyin. luzumsuz yere ben çok dolaştım. kapı şaşırıp aynı kapıdan bikaç kere girip çıkmak çok sıkıcı oluyor.
2. en önemliside fırsat buldukça telefonla konuşun. tüm seçeneklerini kullanın. çünki bi çok şey telefonla konuşunca devreye giriyor.
onun dışında oda kaybetmenin zorluğu hariç oyun çok zor değil.

3 Kasım 2009 08:07

egeee, bu da çok güzele benziyor. yükleyeceğim,yedekte beklesin,oynarız sonra

3 Kasım 2009 11:27

Rapiddeymiş... bilseydim bir yandan zojir'i beklerken bir yandan da bunu indirirdim. Başlayalım indirmeye bakalım atalım oyun kilerimize :D

3 Kasım 2009 20:46

bozo sen başla hem yoruma hem oyna rapid bende hata veriiyor rar 3 daha indiremedım bir türlü :S

4 Kasım 2009 01:35

allam ya nerdeyse biticem. şimdi baştan yorum mu yazıyım. hiç te not almadım ama bişiler düşünürüz.

4 Kasım 2009 01:41

başlangıç arabayla geldik. torpido gözünden anahtar aldık. itemlerimizde(sağ click) bi anahtar,daktilo ve bavul var. boş sayfada oynadıkça doluyor.
direk olarak binaya gidip kapıyı açıcaz. kapı kolu sağda ama kapı sarı anahtarla soldan açılıyor. ben bunu bi gün aradım.nerdeyse oyunu siliyodum.
sağ click yapıp itemi alıp sol click yapıp item görüntüsünü kapayıp. malzemeyi öyle kullanıyoruz.
sağdaki kapı kolu hizasında solda el işareti çıkıyor. anahtarla tıklayıp içeri girin.
bi üst kata çıkın. tabiki ben önce alt katları epey dolaştım.
üst katta direk sağdaki kapıdan girin. çalışma masası ve yatak var. burası yatak odası.

4 Kasım 2009 01:47

çalışma masasına itemlerden dktiloyu koyun. kağıtlar çıkacak tıklayın. odada büyüteç çıkan ne varsa bakın.
soldaki masayada bavulu koyun. içindekilere tıklayın.
kalem altındaki deftere tıklayın tel nosu var. barbaydı sanırım.
bu telefon numarası tarafınızdan tıklanıp görülmesse telefon açamıyosunuz.
bide jerry telefon var.
masanın gözlerini açıp tüm belgeleri tıklayın. okuyun yani
sağda çöp kovasına tıklayıp kağıdı okuyun. şömineye yanaşıp doktor çantasını açıp steteskop alın. okunacakları okuyun.

4 Kasım 2009 02:04

odada işer bitince aşağıya inin sesler var. telefonlu odada da telefonu tıklayıp jerry le konuşun. barbarayla konuşun dışarda posta kutusu var ondan bahsediyor. arabanın orda sola posta kutusundaki ni okuyun. eve dönüp tekrar jerry le konuşun. yemek odasını dolaşın herşeyi inceleyin.
burda bi çekmeceden bez parçası alın.
şömineli odada da dolaşın sehpadaki kırmızı günlüğü okuyun. sanırım burda çekmecelerden birinden boş zarf almıştım. bitanede ucu beyaz çubuk alın. bu delici bi alet ilerde kullanınca anlaşılıyo. sağ çekmece kilitli.
neyse heryeri kurcalayın. el çıkan tüm itemleri alın. aklımda kalmadı.
sona mutfağa gidin sular akmıyo. evin elektiriği de yok.
lavabo yanından çekmeceden bıçak alın. ilerdeki yanyana 2 kapıdan yeşile girin. hizmetçi odası. burayıda talan edin.
çalışma masasının üzerinde kağıtlardan en üsttekini tıklayın. kalem alın. galiba itemlerden kağıdı kalemle tıklıyoruz. bi resim var çekmecede dikkatli bakın kapı yanında askılıkta anahtar görünüyor.
bu resme göre bakınca mutfakta o askıyı görüyoruz ama anahtar yok. resimde altta vazo vardı oda yok. koridora çıkıp pencere önündeki 3 vazoya yanaşıp bakıyoruz. perde de açılıyor. solbaştaki vazodan anahtar alıyoruz.

4 Kasım 2009 02:11

bu anahtar bodrumun. mutfaga gidip yanyana olan 2 kapıdan gri olanı açın aşağıya inin. sigorta çalışmıyo. su vanası dönmüyo.yukarı tekrar telefona gidin sanırım barbarayla şimdi konuşuluyo. jeryyide arayın hatırı kalmasın. daha sonra sarı mektup vardı elimizde onu zarfa tıklayın mürekkepli kalemle üstüne tıklayın adres yazılıyo. dışarı çıkıp arabanın ordaki posta kutusuna bu zarfı bırakın. eve dönün şimdilik bu kadar.

4 Kasım 2009 12:13

başla dediysek bitir oynu demedik :=))))))))))))))))

4 Kasım 2009 12:14

oynun sonuna geldıysen diğer 2 partı yüklemeyım boşuna zaten rapide sinir oldum :!

4 Kasım 2009 12:23

yani 4/3 tamam ama ben takıldım. ilerliyemiyorum. seni bekliyodum newyse.bulmaya çalışıcam.

4 Kasım 2009 12:26

jerry le telefon konuşmasında mum bulmaktan bahsetmişti.
aşağı katta mum falan bulamadık.
yukarı katta ilk girdiğimiz yatak odasının ilerisinde bi yatak odası daha var. bu odada dokununca dönen bir ayna var. aynaya tıklayınca bi görüntüde duvarda elinde küre tutan kadın resmini görüyoruz.
resme tıklayıp dikkatli bakınca elindeki küre üzerinde el işareti çıkıyor.
tıklayınca resimin altından kasa çıkıyor. şimdilik açılmıyor.

4 Kasım 2009 12:30

şimdi bu odanın tam karşısında camlı kabinlerin olduğu odaya giriyoruz. mavili çift kapı.
herşeyi inceliyoruz.
2 tane boynuza benzer bi cisim segilenen dolabın açma yerinde el işareti çıkıyor ama açılmıyor.
sol alt köşeye tıklayınca yakınlaşıyor.
alt kapak sıkışmış bıçakla tıklıyoruz. uzun bi tahta parçası ayrılıyor. tekerlekler var ama genede bişi olmuyor. sıkışmış bunlar.

4 Kasım 2009 12:38

şimdi bu koridor sonunda dış kapıya benzer süslü camlı yerden banyoya gidip. çekmeceleri falan inceliyoruz. burdan bez parçası alıyoruz. daha önce bi bez parçası yazmıştım o yanlış oldu.
bide az önceki galeride muhakkak küçük masa üzerinde şapka arkasına saklanmış bi yazı var. ona tıklayıp okumak lazım.
şimdi banyodan dışarı çıkılıyor.

4 Kasım 2009 12:46

bi üst kata çıkıp hemen sağdaki banyoları inceliyoruz. daha bitmemiş inşaat malzemeleri var. ordan bi metal çubuk alıyoruz.bu banyodan yan banyoya geçiroruz. gene inceliyoruz. set üzerinde bi ocak var. az önceki metal çubuğu bu ocağa takıyoruz. burda yapılacaklar bitti. dışarı koridora çıkıyoruz.

aydolu
4 Kasım 2009 15:20

bu oyunun tam çözümü takılanlar için http://www.indirgen.com/Program-Tanitimlari/scratches-tam-cozum.html

4 Kasım 2009 15:34

arkadaşlar oyun güzelmi?ona göre indiricemde?..yoksa boşa zaman harcamiim tavsiye ediyomusuz?

4 Kasım 2009 23:38

oyun neye göre güzel mi esra? Bana göre nesne bulmaktan iyi. ama oda oyunlarının akıcılığına göre kötü.

5 Kasım 2009 01:31

ben oyunu bitirdim. ancak daha yorum yazmıycam.
aydolu arkadaşın verdiği linkte çözüm çok güzel yazılmış. tekrar yazmanın bi manası yok. bence oynayın bu oyunu. orta karar zevkli.

5 Kasım 2009 08:57

oyun bende çok yavaş ilerliyor. bilgisayarım resmen acı çekiyor. gözlerim çok yoruldu. devam edemeyeceğim herhalde. yazık oldu. güzel oyundu:(

5 Kasım 2009 20:12

defna oyun bende de yavaş ilerliyo. üst üste tıklıyorum biraz seri oluyo. bide setap ayarlarında kamerayı falan hızlandırabiliyosun. dikkat et alttan 2. seçeneği değiştirme o zaman milim milim gidiyor. o seçenek hassas ipuçları için.delirirsin oynıyamassın.

8 Kasım 2009 19:32

Slm BOZOOOOOO,
(çabuk yanıtlarsın diye mahsus seslendim :D)
oyunu Director's Pickmi yoksa Last Visit mi oynamaı tavsiye edersin?
Bir de eli meli görüyorum ama ekranın 1/3ü falan beyaz ekran oluyor sende de böylemiydi???

10 Aralık 2009 02:04

oyun delisi yeni gördüm. başlarken ki seçenekleri soruyosan ben birinciyi seçtim di direcktör olandı galiba. beyazlık bende yoktu. ama ilk oyun kurduğumda oyun bozuk çıkmıştı. sonra rardan buraya çıkar dediğimiz dosyayı silip yeniden kurmuştum. ilkinde sanki oyun oynanmış gibiydi dolaşıyordum ama bişi yapamıyordum. hatta ordan burdan araştırdım da bazı sitelerde oyuna yama lazım falan diyolardı. tam umudu kesmişken hadi silip tekrar kuruyum demiştim ve bu sefer düzgün çıkmıştı.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template