Samorost Serisi



Machinarium oyununu sevenlerin hoşlanacağı eski bir serinin tüm oyunları.Yine fantastik bir dünyada minik yaratıklarımıza yardım ediyoruz.4 ayrı oyun ve her biri online oynanıyor.Müziği kadar görüntüleri ile de çığır açmış bir oyun açıkçası bu seri.Son dördüncü oyun BBc ile birlikte ilk okul çocuklarına yönelik hazırlanmış bir İngilizce quiz oyunu.Diğer ilk üçü ise poit click.


Samorost 1 oynamak için tıklayınız
Samorost 2 oynamak için tıklayınız
Samorost Chinese oynamak için tıklayınız
Samorost Questionaut oynamak için tıklayınız
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

25 Kasım 2009 00:14

teşekkürler sis:)
gerçektende zevkle oynadığım bir seriydi:)

2 Aralık 2009 10:04

1.den başlıyorum:)
sevimli yaratığımız gezegenine çarpmasın diye,eskide olsa rokete binip ,çarpacak olan diğer gezegene iniyor.
macera başlıyor:)

2 Aralık 2009 10:56

oturan adamın nargile diye içtiği şeyi tıkladık.yere düştü.tekrra tıklayınca yandaki kutuya anahtar oldu.üstündeki kırmızı batona tıklatınca teleferik telleri çalışmaya başladı.telin düşen kısmını yerine koyduk.kırmıızı düğmeye tekrar tıklayınca aşağıda bulunan kahramanımız yukarı çıktı.yukardaki ok işaretini bize göre sola çevirdik.
solda yolunun üstündeki işçiye tıkladık.işçi diğer tarafa geçince kahramanımıza tıkladık.sola kayarak geçti.

2 Aralık 2009 11:03

bu bölümde;solda altta olta ucuna tıklıyoruz.balık valıyor üstteki kulübeden çıkan adam.balığı alığ içeri giriyor tabi.
kayalıklardan yukarı doğru çıkan kertenkelelere tıklıyoruz.onları aşağı düşürüyoruz.
kulübedeki adama balığı yedikten sonra kılçığı dışarı atıyor.sonra kartal gelip kılçığı yemeğe başlıyor.
kartala tıkıyoruz.kılçığı alıp kahramanımıza doğru uçuyor.ona tıklayınca kahramanımızda kılçığa tutunuyor.sola gidiyorlar.başka bölüme geçiyoruz.

2 Aralık 2009 11:10

bu bölümde;
sağdaki dağın üstündeki vanayı dik duruma getirene kadar tıklıyoruz.
soldaki alttaki deliğe tıklıyoruz.içinden çıkan dal dik duruma getirdiğimiz dağa geçiyor.
dağ dediğimde çiçek açmış:)
sol üstteki deliğe tıklayınca çıkan arılar sağdaki çiçeklere konuyor.deliğin içinde görünene adama tıklayınca merdiven dayayıp yukarı çıkıyor,üste ampul takıyor.
tam ortadaki dağda düğme gibi şeye tıklıyoruz.uzay gemisi yukarı çıkıyor.
uzay gemisinin kapısının üstündeki dğmeye tıklayınca kapı açılıyor.kahramanımız gemiye binip aşağıya iniyor.

2 Aralık 2009 11:19

solda kütük deliğine tıklayınca ağaçkakan çıkıyor.ortadaki deliğe tıklkadım,kovukta dişi bir yaratık var.kulaklarını tıkamış eliyle.
onun altındaki küçük delikten çıkan solucana tıklayınca soldaki delikteki kuş çıktı ve solucanı yedi.
solda alttaki delikten çıkan solucanıda tıkladık,ağaçkakan onuda yedi.
ortadaki ağacın kovuğunun üstünde çıkan solucanıda tıkladım,ağaçakakan onuda yedi.
oratadaki ağacın sol ortasındaki deliğede rıkladım solucana ağaçkakan onuda yedi.
kovuğun iindeki yaratık ellerini kulağından çekti.
gramofonun kırmızı düğmesine tıkladım.müzik dinliyoruz:)
gramofonfaki plağa tıkladıkça yaratık plağı değiştiriyor kuyruğuyla.
müzikte değişiyor tabi.
3.plak hareketli ve baykuş uyandı.
baykuşa tıklıyoruz.sağa geçiyor gemiye doğru.geminin üstüne gelince gemi aşağı düştü.

2 Aralık 2009 11:24

bu bölümde ;trafo ve karınca yiyen var.
uzay gemisinin kapısının üstündeki düğmeye basınca,kahramanımız dışarı çıktı.
merdivene çıksın diye tıkladım.karınca yiyen kahramanımızı yedi ve sonra tükürdü:D
ağaçta kol gibi şeyi sola çevirdim.yukardan gelen karıncayı yiyince karınca yiyen, kahramanımız yukarı rahat çıkıyor:D
trfaoya çıktık.
kapının solundaki kutucuğa tıklayınca.mekanizmayı yapacağız,kutu açıldı.

trafo kapısının üstündeki kırmızı ışıklara göre,kutunun düğmelerini çevirp.kırmızı ışıkları yakıcağız.kapı açıldı.içeri girdik.

2 Aralık 2009 11:59

içerisi karanlık.kırmızı ışığa tıklayınca ışık yandı.
+ ve - yazılı mekanizmayı kullanarak alttaki dereceli ibreyi 50 ye getiriyoruz.ortadaki düğmeye basınca alttan merdiven çıktı.
merdivenin dayalı olduğu yere üste kola tıklayınca,kahramanımız yukarı tırmandı.kolu çevirdi.
gezegen kendi gezegenine çarpacaktı ama yönü değişti.kurtulmuş oldu:)
kahramanımızda eski roketine binip kendi gezegenine döndü.
oyun bitti:)

2 Aralık 2009 12:48

samorost 2 çözümü;

bu bölümde kahramanımızın köpeğini kaçırıyorlar.onu kurtaracağız)
kahramanımız eski roketiyle peşlerine düşüyor.
kahramanımız roketten sağa çıktı.ağaç dalı onu yakaladı.soldaki ağacın üstünde ağacı kemiren hayvanı ağaç dalının üstüne koydum.kahramanımız kurtuldu.soldaki merdivenin olduğu yere tıkladım.kahramanımız aşağı indi.
ahahah salyangoz elinde çekiçle kendi kabuğuna vuruyor burda:)))
soldkai kulübe gibi yerin girişine tıkladım,kahramanımız içeri girdi.
raftaki kavanozların kapaklarına tıklatyınca yere düştü kapaklar.
kapağı yerden alıp solda karınca yiyenlerin yanına geliyoruz.yavru karınca yiyeni yere düşürünce anne karınca yiyen yavrusunu almak için döenr dönmez,kahramanımız kapağı deliğe tıkıyor.
içeri tıklıyoruz.içeri geri giriyor.
tulumbanın koluna tıklayınca kazan su doluyor.kazanın solundaki sağdaki kolu tıklayınca üstteki boru gibi şey sağa yatıyor.
sağda uzun otların üstündeki hayvana tıklayınca daldan dala atlayıp,polenleri borunun içinden kazana döküyor.
kazanın altındaki vanayı çevirdik ,ocak yandı.
sonra musluğun vanasını açınca fıçıya su doluyor.salyangoz gelip fıçıdaki suyu içiyor.
uyuyor.elinden bıraktığı çekici alıyoruz.
kahramanımız yukarı çıkıyor.ordaki robotun kafasına çekiçle vuruyoruz.ortadaki yer açılıyor.aşağı iniyoruz.
üstünde olduğumuz ağaç dalını kırdık bakalım ne yapacağım?

24 Aralık 2009 19:50

babaanneciğim napcaz yardım ediver

24 Aralık 2009 20:04

pardon şu anda çıkıyorum .yorumunu yeni gördüm.yazarım daha sonra:D

24 Aralık 2009 21:48

kırılan ağaç dalının bize göre solda ağaca bağlı olduğu yerin orda boşlukta yuvarlak taşa tıklıyoruz.yere düşüyor.o zaman aşağıdaki böcek yukarı çıkabiliyor.
tam soldaki kuyruğunu ağaç dalına sarıp uyumuş hayvanın yanından geçerken,uyuyan hayvana tıklıyoruz.uyanıp böceği yutuyor.tekrra hayana tıklayınca yediği böceği kusuyor.
dal altında duran sineğe tıklıyoruz.sinek kusuntuya konuyor.
kahramanımıza tıklayınca,dal sallanıyor.sinek uçup,sağdaki örümcek ağına takılıyor.
aşağı salalnan ağa tıklayınca da ,kahramanımız onun üstüne atlıyor.ağaç kovuğuna giriyor.
burda dolap var.dolaba tıkladım.fare çıktı:(((
sağa gittim.kötü hayvanlar iş makinelerinde çalışmakta.
hemen yanıbaşımızdaki duarda,el fenerini alıp tekrar dolabın oraya geçiyoruz.

24 Aralık 2009 22:35

tavandaki deliğe tıklıyoruzz.dolabın üstüne 2 lü priz düşüyor.
soldaki prize tıklıyoruz 2 prizi.dolabın kablosunuda takıyoruz.fişe takılan dolap sola kayıyor.
altta demir kapak çıkıyor.tavandaki kancaya tıklıyoruz.aşağı iniyor.demir kapağa takınca ,kahramanımız ipin diğer ucuna asılıyor.kapak kalkıyor.merdivende aşağı iniyor.
aşağı su dolu.
sağdaki kola tıklıyoruz.su seviyesi aşağı iniyor.solda borudaki vanayı çeviriyoruz.
kolu tekrra çekip,borunu daha altındaki anayıda çeviriyoruz.su boşalıyor.
sağda altta görülen deliğe tılıyoruz.kahramanımız el feneri yardımıyla tüneli geçiyor.
3 küçük,1 büyük vana olan yerdeyiz.

24 Aralık 2009 22:39

küçük vanaların kırmızı uçları üst ve alta gelecek şekilde çeviriyoruz.hepsi aynı hizada olacak.sondara büyük vanayı çeviirnce zincir yukarı çıkıyor ucunda tıpayla.su boşalıyor.
sağğdaki diğer deliğe tıklayınca,kahramanımız oraya geçiyor.şimdi makinelerin orda aşağı kısımdayız.
(biraz önce yukarıya girip bakmıştık.el feneri alıp çıkmıştık.görünmemek için)

24 Aralık 2009 23:03

solda dolap var.üst düğmeye bastım.alt düğmeye bastım.robot çıktı.elinde tamirci anahtarı var.elime aldım.sağdaki makinenin civatalarını söktüm.
tamirci anahtarını tekrar robota verdim.


makinenin kapağı açıldı.içindeki lastiğe tıkladım.düştü.makineyi bozdum:DDD
tekrara geldiğim yerden yukarı çıktım.ilk geldiğim yere.
bu arada kötü yaratık aşağı makineyi tamire gitti
neyse yukarı merdivene tırmandım.yeşil meyvelerin geldiği yeri borunu üst kısmını kapattım soldaki kola tıklayarak.
sağdaki yeşil meyveleri soldaki sepete aldım.oraya girdim .aşağı kaydım.
bu arada kötü yaratık makineyi tamir edip yukarı çıkmış.ben cam kabın içinde sağa kaydım gittim.
şşimdi köpeğimi görüyorum.ama canavar adam beni yutuyor.
neyse geri tükürdü.yukardaki delikten uzanan şey beni geri yukarı çekti.
köpeğimin kapalı olduğu kafesin solunda asılı olan,uzun kolu aldım.dönen kafes durdu.vantilatör durdu.
kollu uzuzn şeyi bu sefer geyik boynuzuna taktım.şapkayı çekti vantilaöre.yeşil adam şapkayı almak için elini kaldırıncaikoltuktaki elinin altında kalan düğmeye bastım.
kahramanımız yere düştü.
hemen kırmızı koltuğun arkasına geçtim.koltuğu tv önüne getirdim.yeşil kötü adamı yukardan inen salya gibi şey yukarı çekti.
yerde duran küçük sarı anahtarı aldım.kafesi açtım.köpeğimi kurtardım.
kapıya yönelip yandaki düğmeye bastım.kapı açıldı.köpekle beraber kahramanımız dışarı çıktı.
geminin ordayım.kapağa tıkladım.kapak açıldı.kahramanımız köpeğiyle birlikte uzay gemisine binip gezegenine geri döndü.
geegene inmeleri muhteşem.
uzay gemisi düşüşe geçince köpek ve kahramanımız paraşütle indiler:)
görevimizi başarıyla tamamladık:DDD

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template