Safecracker



Uzman bir kasa hırsızı olarak yeni ölmüş bir milyarderin varisleri tarafından adamın vasiyetini bulmak üzere tutuldunuz.Duncan Adams isimli bu egzantirik kasa koleksiyoncusunun evindeki 35 kasayı açmak sizin göreviniz.Bildik macera oyunlarından daha çok her bir kasada sizi ayrı bir bulmacanın beklediği bir oyun.330 mb
As an expert Safecracker, you are hired by the wealthy family of a recently deceased billionaire to search for the last will and testament of their late relative, Duncan W. Adams. An avid safe collector and an "eccentric" to say the least, Adams has hidden the deed to his riches in one of the 35 safes scattered in his extravagant mansion. The stakes are high. Use your expertise, wits, and puzzle solving skills to crack them all and earn your pay check!330 mb




System Requirements-Sistem gerekirliği:

* OS: Windows ME/2000/XP/Vista
* CPU: 600 Mhz
* RAM: 128 MB
* DirectX: 6.0
* Hard Drive: 383 MB


Oyunu rardan çıkarttıktan sonra açılan oyun klasöründeki exe ikonuna sağ tıklayın ve özellikler deyin.oyunun hangi dizine kurulduğuna bakın.O pencereden kopyalayın o dizini.Ve config.ini dosyasını açıp en alt satırdaki Path kısmını o dizin ile değiştirin.Örnek şu:
oyun rardan çıktığında path şu şekilde olacak.
[INSTALL]
PATH=E:\Program Files\Safecracker\datas

siz bunu kendi dizininize göre değiştireceksiniz.mesela bendeki dizin şöyle:
PATH=C:\Program Files\Safecracker\Safecracker\datas
dizini değiştirip config.ini dosyasını kaydet deyip kapatın oyununuz hazır.



Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 104 yorum

eko
5 Kasım 2009 11:06

ben bu linkleri açamıyorum neden acaba ?

5 Kasım 2009 11:10

eko dosyaların yüklü olduğu site telekom tarafından yasaklanan sitelerden.eğer youtube seyredemiyorsan bu linkleri de açamazsın.açabilmek için dns ayarlarını open dns olarak değiştirmen gerekir

eko
5 Kasım 2009 11:12

tamam teşekkürler sishyphos

5 Kasım 2009 11:17

siss canım partların ikiside 1 diyor hatamı var yoksa dogrumu ikisinide yükleyimmi:)bilemedim

5 Kasım 2009 11:23

ehehehu unutmuşum.doğru doğru.yükleyebilirsin:)

5 Kasım 2009 12:30

güzel oyuna benziyor hemen yükleyeyim :)
teşekkürker sis.
helal olsun walla hiç boş durmuyorsun :)

nunu
5 Kasım 2009 12:49

SİSİ harikasın sen bi açarsam süper olacak

6 Kasım 2009 02:18

http://rapidshare.com/files/127044746/sc-dT.part1.rar
http://rapidshare.com/files/127036613/sc-dT.part2.rar
http://rapidshare.com/files/127028521/sc-dT.part3.rar
http://rapidshare.com/files/127020991/sc-dT.part4.rar
bu linklerden indirebilirsiniz

6 Kasım 2009 02:18

normal kurdu. biraz %16 da bekledi ama geçti.
kendiniz farklı bir klasöre install etmek isterseniz oyun çalışmıyor. setupta otomatik (c-programfiles) çıkan yere yüklerseniz çalışıyor

6 Kasım 2009 09:17

sis oyunu rar dan çıkardım ama çalışmadı oyun açılmıyor hiçbir hareket olmuyor

6 Kasım 2009 12:55

ben rardan çıkardım. normal setaup dosyasını çalıştırın. ayrı bi klasöre atmayın çalışmıyor. ilk başta rar dosyalarını bi klasöre atabilirsiniz ama setup dosyasını browse olarak nerde gösteriyorsa orda bırakın. setup çalıştırılınca kıssayolu masa üstüne atıyor. ben hiç sorun yaşamadım oynuyorum. oyun kurulunca c/ programfilese atıyor kurulumu.

6 Kasım 2009 13:00

başlarken bir anahtar simge seçip başlanıyor. sağ click itemleri gösteriyor.
kapıda şifre isteyen elektronik tabela var. şifre arıycaz.
ilerliyoruz orta odada sehpanın üstündeki yazıyı okuyup ilerliyoruz.
son odada ışıklı düğmeleri olan çember var. sağ ve sol oklarla 2 adet yanan düğmeyi ait oldukları yere getiriyoruz. yeşil düğme yanınca alttaki çekmece açılıyor ve bir resistans ile şifre kağıdını buluyoruz.
Geri dönüp kapıya şifreyi giriyoruz.
yeni yerdeyiz.

6 Kasım 2009 17:18

arkadaşlar tekrar yazayım.benim koyduğum 2 linkten inen oyun rardan kurulu olarak çıkıyor zaten.oyuna ait yuvarlak bir resim olan ikondan çift tıklayınca oyun açılıyor.açılmaması için aklıma sadece direct x sürümünüzün düşük olabileceği geliyor.direct x 9 gerekli buna minimum

6 Kasım 2009 17:54

Aha çözdüm sorununuzu.Oyunu rardan çıkarttıktan sonra açılan oyun klasöründeki exe ikonuna sağ tıklayın ve özellikler deyin.oyunun hangi dizine kurulduğuna bakın.O pencereden kopyalayın o dizini.Ve config.ini dosyasını açıp en alt satırdaki Path kısmını o dizin ile değiştirin.Örnek şu:
oyun rardan çıktığında path şu şekilde olacak.
[INSTALL]
PATH=E:\Program Files\Safecracker\datas

siz bunu kendi dizininize göre değiştireceksiniz.mesela bendeki dizin şöyle:
PATH=C:\Program Files\Safecracker\Safecracker\datas
dizini değiştirip config.ini dosyasını kaydet deyip kapatın oyununuz hazır.

6 Kasım 2009 21:26

ilk kasa sağa gidince olan kasa.uygun ışıkları renklerine göre düğmelere alacağız.açılınca resistör aldık ve kağıtta şifre 4298.şifreyi giriş yaptığımız yerdeki kapıya girdik havuzlu winter gardena geçtik.sağ kapıdan girince en dip odaya takıldı resistör.daha başka parçalar da lazım

6 Kasım 2009 23:10

havuzların oldugu odadan müze olan odaya geçince karşımıza çıkan puzzle ($)bu işareti olcak şekilde diziyoruz ve kasa açılıyor içinden L=e yazan bir kagıt alıyoruz ve içindeki kolu aşağıya indirince yerden bir şey yükseldi ama henüz bakmadın ne olduğuna ...

6 Kasım 2009 23:43

şifreli bir yer açılmış havuzun solundaki oturma odasından yerde aslan halısı olan odaya geçtim sütunların başındakinde toplu oyun var burda amaç deliğe topu göndermek en alttaki deliğe topu yolladım çekmecesi açıldı kırmızı bir kart aldım..

7 Kasım 2009 00:10

baya bir aradıktan sonra sisin dedği parçayı takacak yeri gördüm :=))))))duvardaymış onu taktım ardından aldıgım kırmızı parçayıda taktım yanımdaki beya sütünda puzzle var burdaki amaç birbirini izlicek okları dogru bulup tıklamak hepsi dogru olunca takı kalıyor ve kırmızı düğme aktif oluyor basınca lazer çıkcak tavana bakıp ayarlıyoruz lazeri tam karşısındaki dünya açılıyor içinden transsör diye bir parça onuda duvardaki yere takıyoruz.......

7 Kasım 2009 00:29

yerde çıkan makinedeki 3 puzzle 1.cisinde harfler sıralancak amaç her sıradaki harf birbrinie değmemeli ve denk gelmemeli örnek:
ABCD
DABC
CDAB
BCDA.....
2.puzzle her tıkladıgınız mavi kareyi yok edicez ama sırası ve karşıtı olcak şekılde yani karşılığı en son mavi kareye kadar ....yan ve yukardan aşağıya dogru inerseniz daha iyi olur.
3.puzzle rakam ama henuz deneme yanılma bulmadım harfli kasayla ugraşıyorum ......

7 Kasım 2009 01:14

harfli kasada alttaki yeri L=E denk gelcek şekılde ayarlıyoruz bu elımızdekı kagıta yazıyordu sonra yukardaki sayıları 6412 olcak şekılde ayarlıyoruz kasa açılıyor içinden bir resim bir parça alıp o parçayı duvardaki yere takıyoruz kapı açılıyor burada açılırken 1674 sayı gösterd ama bakalım bir yere kullanılcakmı .....burda 2 değişik kasa var ama galiba zorlancam

7 Kasım 2009 02:17

dolar işaretini yazıyım bende bari.
soldan sağa 1,2,3,4......13,14,15,16 gibi düşünürsek, hersatırda 4 nokta var toplam 16 ediyor. parantez içinde yazdıklarımı kaç yazmışsam o kadar tıklayın.
15, 14, 13 (2xs), 9, 5, 1, 7 (2xs), 6, 5 (2xs), 4 (2xs), 3, 2 (2xs), 6 (2xs).
12 (3xs), 7 (2xs), 3, 16, 15 (2xs), 11, 7, 4 (2xs), 8 (3xs), 4, 11, 8, 4 (2xs).
15 (2xs), 11 (3xs), 13 (2xs), 9 (3xs), 13 (3xs), 14 (2xs), 15, 14, 16, 12 (2xs), 16 (3xs), 12.
13, 14 (3xs), 15, 16, 14 (2xs), 16, 15, 14, 15, 14 (3xs), 13 (2xs), 14, 13, 14, 13.

7 Kasım 2009 02:19

yemin ediyorum hayatımın kasasını açtım ben böyle bir mantık kasa görmedim beynim durdu nerdeyse ama başardım şimdi anlatacam ama baya karışık olcak

7 Kasım 2009 02:29

öncelikle sayıları bakıyoruz her rakamda 4 rakam olmak üzere 5 satır bulunuyor
1...2794-8279-4827-9482-7948
2...6843-1684-3168-4316-8431
3...7552-5755-2575-5257-5525
4...2892-7289-2728-9272-8927
5...6743-2674-3267-4326-7432
6...7512-9751-2975-1297-5129
7...3652-4365-2436-5243-6524
8...9765-4976-5497-6549-7654
9...6813-6681-3668-1366-8136......

şimdi mantık şu kasanın yanında yani benımkınde 5841 verilmiş belki sizde farklı çıkar anlatım 5841 oraya dogru yazmak için yukardaki her sayının sırasına ve takibine bakıyoruz mesela ben önce 3.1kez 4 sayı olcak dizi şekılde basdım yani 3ün 2.sırasına getirdim ki 5 sayısını hedeflemek için çünkü 3ün 2.sıradaki sayı degeri 5755 başlıyordu yani ilk sayısı 5 idi 2.sırada bu mantıga göre ;
basdım dediğim yerlerde aynı sayıya 4 kez basılcak 4444gibi yanı bir kez basmanız bir dize olmalı neyse

3.bir kez 9.4kez 8.bir kez 2.bir kez basdım sonra tek olarak 3-9-8-2 basdım 5841 yazmış oldum kasa açıldı kırmızı bir kart aldım ......

7 Kasım 2009 02:31

şayet mantıgı çözemezseniz şifrenizi yazın cvp yazarım. şimdi bakım bir kartlı yer vardı oraya dıyorum ama ah bu odada bır muammalı daha kasa var acaba o nasıl açacaz ya sabır :=)

7 Kasım 2009 02:50

dolar işaretini yaptıktan sonra yerden 3 sutun çıkıyor. bitanesi beyaz kare ve çok mavi kareli amaç. beyaz kareyi çapraz yapmadan düzgün şekilde mavilerin arasından yürüterek tüm mavileri silmek. diğerinde ise dolar , y e,ortası çizgili L gibi semboller var.
SOLDAN SAĞA
E,Y,L,DOLAR
L,DOLAR,E,Y
DOLAR,L,Y,E
Y,E,DOLAR,L ŞEKLİNDE
3. yer şifre istiyor bir sayı bulamadım daha

7 Kasım 2009 02:50

kartı yerine yani kapıdaki şifreli yere taktım yerde aslan halısı olan oda rastgele sayıları denerken 3 tuşun diğelerinden özellikle açık renk oludugunu gördüm 384 bunları sıralayıp tek tek deneyince 834 kapı açıldı efet sıkı durunnnnnnnnn.
wuuuuuu oyun süper yani bir yer açıldı bodrum filan acayip güzel bir oyunmuş açılan kapıdan önce yanımdaki odaya geldım duvarda kırmız yanan bir yer var baktım bir şey olmuyor sağı solu tıklarken duvarda resımlerın oynadıgını gördum sıralamayı denerken önceden aldıgım resım geldı aklıma itemlerde vardı ona bakıp aynısını yapınca kırmızı ışıklı yer açıldı bir kagıt aldım odadan çıktım şimdi bodruma geldım ıııııııııııı bakalım bir makine var ama ne yapcaz......

7 Kasım 2009 02:53

bozo bende bulamadım onu çok denedım bıraktım aaaaaa ya aldıgım son kagıt itemlerde ona bakmadım belkı şifre yada ip ucu vardır hoş ipucu varsa benım çözmem çok zor olur ing çok cahil kalmış :=)))))))))

7 Kasım 2009 03:18

bodrumun ışıklarını yaktım burdaki puzzle biraz zor tabi ugraştıyor ışıklar yanınca sola döndum duvarda bir puzzle daha var

7 Kasım 2009 03:28

valla shera ben şimdi o sayılı kasadayım ama uğraşamıycam. o salak manyetik topa öle bir uğraştım ki kafam durdu. artık yarın devam. o 3. yerin şifresi ilerde çıkıcakmış. çözüme baktım ama çözüm olsa bile zor ya bu oyun.
sanada link yazıyım bazı şeylere bakarsın.
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=tr&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gameboomers.com%2Fwtcheats%2FpcSs%2Fsafecracker_solutions.htm%23Magnetized%2520metal%2520ball%3A&sl=en&tl=tr&history_state0= bu çevrilmiş hali yazamassan
çevrilmemiş halinin linkinide yazıyorum.
http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcSs/safecracker_solutions.htm#White%20squares:

7 Kasım 2009 03:36

bozo linke gerek yokkı cnm zaten çözüyoz işde hem biliyorsun ben puzzle hastasıyım tam tarzım ugraşmak hoşuma gidiyor sayılı kasayı ve mantıgınıda çözdükten sonra :=)))))))))))gerisi tırs gelır tırs gider yani beynım durdu çözene kadar yinede sagol bakmıcam linke bu arada bodrumdaki puzzle da çözdüm mantıgını anlamış degılımya bir atlıyaıp bir basıyon yeşil oluyor ama çizginin sonunda atlıcak yerin yoksa yanıyorsun sondaki kareyı yeşil yapcan yanı bol bol saycan hamlenıni sonra açılıyor anahtar ve kart aldım anahtarla nereyı açcaz kafam baya durdu galıba şuan şu lazerli kasanın önundeyım bakalım çözerim inşşah nasıl bir mantık bilemiyorum çözemessem da anahtarın yerını araım oda olmassa yatarım sabah ola hayrola demi :=))))

7 Kasım 2009 13:11

shera sen yazdığın halde vede çözümü de olmasına rağmen yazılı kasayı zor yaptım. olsun zaten bakmakla anlaşılacak gibi değil. çözümlerin kimseye bi zararı olmaz. isteyen bakar. sen genede bakmadan çöz ve kendi anladığın gibi yaz. daha iyi klavuz oluyor.
sağol valla o kasayı hayatta geçemezdim. sayende geçtim.

7 Kasım 2009 13:21

bodrumdaki panelde amaç soldaki tüm düğmelerin ışşığını yakmak. tüm kırmızı düğmeleri yukarı çevirince soldaki ışıklar yanıyor. koridorun ilerisi karanlıktı şimdi aydınlandı.

7 Kasım 2009 13:34

ileride ki yeşil ışıklı panel shera yazmış ama ben genede tarif ediyim.
bir tane atlıyarak yukardan tam kenardan aşşağı, alttan 3. sıradan sağa dönün,sonra sağa yukarı doğru çapraz,sonra aşşağı doğru inin üçgen gibi.
tekrar sağa,trkrar aşşağı,tekrar sağa taki en alt köşedeki yanana kadar.
şimdi en sağdan dümdüz yukarı, çıkıntının bir altından sola,tam ortaya gelince yukarı,en üstten sağa, sağ alta doğru çapraz ve çıkıntıda son düğmeye basılıyor. açılan yerden gps key kart alınıyor.

7 Kasım 2009 14:03

şimdi yukarı çıktım. orda küçük bir mutfak asansörü var. onun seviyelerini ayarlayıp, ki tam olarak çerçeve boşluğa yerleşecek bir pipe anahtarı aldım.

7 Kasım 2009 14:04

demin bodrumdan keykartın yanından bide kapı anahtarı almıştım unuttum söylemeyi.

7 Kasım 2009 14:06

anahtar duvarda resimleri düzelttiğimiz salondaki gri kapıyı açtı.

7 Kasım 2009 14:09

şimdi gene üst kata çıkıyoruz. ayrıca üst kata çıkmadan orda bi kapı daha var onu açınca oyunun ilk başındaki koridorda solda açılmayan bi kapı vardı burasını açmış olduk. neyse yukarı çıkıyorum. biçok yer var incelenecek.

7 Kasım 2009 14:17

burda yukarı çıkınca dümdüz sağdan devam ettim. az önce diğer taraftan çıktığım 2. kat vardı. mutfaktan pipe anahtar almıştım. içerden tekrar oraya girdim. tekrar çıktım. mutfaktan tam çıkışta sola döndüm. en sonda lazerli bi kapı var. onun tabelasını pipe keyle açrım. şimdi burayı halledicez.

7 Kasım 2009 14:27

valla neye göre bende anlamadım ama tellerimi sayıyoruz yoksa en kalabalık tel hangi sayının yanında mı anlamadım. çözümden kopya çekerek 2493 yazıp lazeri kaldırdım.
içerden tam yatağın karşısında bi ışıklı kutu var düğmesine bastım açıldı. snooker rules ve magnetick pass aldım. tam camda amcaya yazılmış mektubu okudum. şimdilik by by

7 Kasım 2009 14:40

millet bitirdi ben daha kuramadım oyunu yaaa
bozonun verdiği setup ta kurulurken donup kalıyo sinir oldum iyice

7 Kasım 2009 15:03

mcally yazdım ya 2 partlı linkten indirdiğinde nasıl kuracağını.bir yazıyı okusan tekrar.dizin değiştireceksin sadece

7 Kasım 2009 15:24

bende bozonun verdiği linkten indirdim ve direk kurdum yani ne ayar yaptım ne bir şey tek rarı çıkardım exe dedım oyun hazır oldu sizlerde niye olmuyor anlamış değilim acaba sorun nerde ?

7 Kasım 2009 15:30

dün akşam biraz daha oynamıştım unutmadan yazım tamirhane gibi olan yer hanı 3haneli kasa vardı lazer ışıklı onu yeşil sarı sonuncuyu hatırlayamdım şimdi rakamlarıda 584 yapınca kasa açıldı içinden 2 adet anahtar aldım biri bu kattaki dev kasayı açtı unuttum şimdi yerini içinden roket gibi bir şey aldım şimdi aramaya gidiyorumm bakalım nerenin

7 Kasım 2009 15:38

buldum bodruma inince sagda bir yer vardı ordakı makıneye takılıyor roket sandııgım şey sonra üstünde bir düzenek var mavi çizgileri saga sola kaydırıyor ilkini 3 mavi 2.4 mavi 3.bir mavi çizgi yapınca aktif oldu ve bana havuz gösterdi oraya gittim havuzda anahtar var ama henuz dolmadıgı için anahtarı alamadım şimdi bozonun lazerli kapısını açmaya gidiyorum

7 Kasım 2009 15:48

bozonun verdiği şifreyle lazerli kapıyı açtıktan sonra içeri girdim sağda bir telefon var üstündeki düğmeye basınca yanı açıldı içinden bir kart ve bilardo resmi olan kagıt aldım odadan çıktım karşıdaki kolidora girdim ilerde solda kilitli iki kapı var birinde mekanizma var sanırım parçası eksik sonra devam ettim yine ileri solda bilardo masası olan bir oda buldum burdaki duvarda mekanizmaya aldıgım kartı taktım ama şifre istiyor yine sagda araba dümenli bir oyun var anahtar var çalışıyor ama ekran açılmıyor sanırım jetonuda yada parası yok ......

7 Kasım 2009 15:51

nunu; afedersin dün gece yazamadım unuttum oyunu açabildiğimi.
oyunu açtım ama benim başım dönüyor oynayamıyorum:(((

7 Kasım 2009 16:05

offfbe sonunda oldu sis bu kadar basit bir sey içinmi acılmıyormus bu oyun neyse yettim garii takipteyim peşinizdeyimm:)tsklerrr sis ellerine saglık

7 Kasım 2009 17:59

ben oyunu sildim arkadaşlar:(((
öncelikle pcyi çok kastı.mause çok yavaş hareket etmeye başladı.
ayrıca oyun sadece C diskinde çalışıyor.D diskinde çalışmıyor.
o nedenle zaten boş alanım azdı.baktım oyunu oynadıkça 30 MB ye düştü boş alan.her ne kadar temizleyerek oynamaya çalışsamda korktum, pc çökmeden geri sildim.
bütün bunlardan ayrıca oyunda başım döndü,midem bulandı.sanırım tansiyondan olacak.daha önce bu tür oyun pek oynamamıştım.
neyse en azından yükleyip tadına baktım.
oynayan arkadaşlara kolay gelsin:)

7 Kasım 2009 19:01

saatleridir bilardo masasıyla ugraşıyorum kagıttaki rakam ve topları karşılaştıgımda sarı yeşil ve siyah birde kırmızı toplar eksik 1237rakamlarını çıkarabildim epey denedim her türlü olmadı sonra bilardo masasının ayaklarında baglı topları gördüm 2 kırmızı dışarda 7131olarak rakamları denedim ve 1137 basınca aktif oldu içinden 2 alet aldım valla neye benziyordur adlarınada bakmadın neyse şimdi bunları kullancak yeri bulmam lazım bu arada bozo lazerın şifresını yazmasaydı tüm gün sayı denicektım herhalde :=))))))))))yani oyun çok güzel fakat anlamsız şifre yapmasınlar yani

7 Kasım 2009 19:48

şu arabaya jeton ararken kendı jetonum düşdü itemlerdeki nesnelerden mavi olan yerleşti ve direksiyon çalıştı fakat baz yerlerde takılıyor amaç ne onuda anlmadım ama sağ-sol-sağ-sağ-sol-sağ-sol-sol-sağ-sol yapınca durdu içinden şifr yazan kagıt aldım onuda havuzun yanındaki alete girdim arkasından toplamı her yöne 15 olcak puzzle çıkıyor 834 veya 816
159 357
672 492 ayarlayınca yeşil oldu da nereye yarıcak muamma ..........




bozooooooooo yahu nerdesin beynim patlıcak yoruldum.......

7 Kasım 2009 19:49

834
159
672

7 Kasım 2009 19:49

816
357
492

7 Kasım 2009 19:56

malikanenın kapılarında yani üst kattakilerde işaretler var dikkatli bakınca havuzun zeminindeilerle aynı o taşlara basmak lazım diye düşünüyorum ama sırala çözcek kadar şuan iyi degılım zaten çözmeyede kalklsam hangı kapı birinci olarak el alıncak onda bılmıyorum ......




imdattttttttttttttttt bozoooooo

7 Kasım 2009 20:51

MCALLY bak dinle % 16 larda donmuş gibi olucak amaa endişe etme bekle devam ediyo. bak yukardada yazmışım açılacak bekle. 2-3 dakka duruyo sona devam ediyo. hadi başla yetiş.

7 Kasım 2009 20:52

boşuna imdat isteme shera daha oraya gelmedim şimdi kaldığım yerden devamdayım. sen beni geçmişin.

7 Kasım 2009 22:04

tmm bozo seni bekliyorum zaten monte oynuyorum şuan zaman geçsin diye :=)

7 Kasım 2009 22:05

şu su seviyesi ayarlamada bodrumdaki en soldakinde hiç mavi ışşık olmıycak, ortadaki 4 mavi çizgi, en sağdakide 4 mavi çizgi olunca yeşil ışşık yanıyo. ve ilk girişteki havuza su doluyo.

7 Kasım 2009 22:18

daha anahtarı alamadık.tekrar bilardo odasına gittim. duvardaki tabelanın şifresi. topları sayarak bulunuyomuş. shera yazmış. topları sayıp bulunan numarayı yerlerini değitirerek 1137 şifresini yazınca açılan yerden lever ve fountain plug aldık. tekrar havuza gidiyorum.

7 Kasım 2009 22:34

bilardo masası şifresiyle yani 1137 ile açılan yerden alınan nesnelerden biri havuz pompası.alt katta kış bahçesi denen yerdeki havuza takıldı.
kapı arkamızda iken havuza yüzümüz dönünkken önce sol taş.sonra kapı önündeki taş sonra da sağ taşa basınca ortada su yükseliyor double key diye anahtar alıyoruz.
bu arada sheranın havuzun yanındaki alete girdim dediği şifre sanırım 6821 olan şifre.
orda sheranın dediği şekilde satır ve sütunları 15 toplama denk gelecek şekilde ayarlayınca 2ci katta bilardo masası olan odada sağdaki daha önce kilitli olan kapı açıldı.
üzerinde call sarah yazan kasa için de ana menüden sonraki menü ekranına bakıyoruz hani altt sağda telefon duran.orda telefondan sarah harflerini alıyoruz bu da 86265.
içinden steering wheel alıyoruz.

7 Kasım 2009 22:57

sis seni tbr ederim havuz olayını nasıl çözdün b4ende şimdi anahtarı aldım bilardo salonun giden holde kilitli odayı açtım içeri girdim bir küçük sandık var onuda diğer anahtarla açtım içinden anahtar ve yeşil bir alet çıktı

7 Kasım 2009 22:59

yorumları okudumda kimse o top çözümünü yazmamış.
hani giriş kattaki oklarla kıpırdatılan top bize kırmızı parçayı veren.
üst,sağ,alt,sol,alt,sağ,alt,sol,üst,sağ,üst,sağ,üst,sağ,alt,sağ,alt,sol,üst,sağ,alt.

yine laseri çıkartan basılan düğmeleri de ekleyim.soldan sağa 1234...diye rakamlarsak basma sırası şu şeklide:
8,10,9,5
7,2,1,6
15,11,12,düğme
14,3,13,4

7 Kasım 2009 23:00

valla shera bende kaldım havuzun yanındaki alete şifreyi girdik. arkasından gelen 15 sayıyı bulmamız gerekeni de yaptık. alet iyice uzadı tavana monte oldu. ben şimdi yukarı çıkıyorum. elimde kullanmadığım bi ucu olmayan anahtar ile lever var o anahtarın yeri neresi acaba.

7 Kasım 2009 23:13

15 0lan sayıyı bulmak için.
1.olarak 3 ün sağındaki oka
2.olarak 7 nin solundaki oka
3. olarak 7 nin altındaki oka
4. olarak 3 ün üstündeki oka basılınca sis in dediği gibi bilardo odasındaki kapı açılıyor.
sheracım. sis bu sis. nasıl çözemez? zaten çözemesse tuhaf olur du. medarı iftarımız zeka küpümüz. oleyyyy
vede benim pc dondu. su seviyesi ayarlamaktan yeniden başlıycam.

7 Kasım 2009 23:17

bozo kırık anahtar dedınya yanı ucu olmayan okurken hanı tabı caizse kafamda birden şimşek çaktı sanırım o anahtar bir yerde bir telefon olan puzzle vardı eskiden ben ilkokula giderken evimizdeki telefon anahtarlıydı annem evden çıkarken telefonu kitlerdi birden o geldi aklıma şimdi yanlız o telefonu nerde gördugumu hatırlamam lazım ha birde sisin kıs ismiyle açtıgı kasadaki çıkan alette hanı demişdimya koldorda mekanizmalı bir kapı var kilitli bir parçası eksık dıye oranın oraya taktım ama offff çok zor kiliti açamıyom hep tek yer kilitli kalıyor neyse telefonu bulmaya gidiyrumm kaybolursam itfaiye ne bulursanız arayın :=)

7 Kasım 2009 23:27

hehe telefon olayı kolay oldu anahtarı taktın sonra çeviriyoruz açılıyor yanlız 5 hakkımız var her seferde yanarsak tekrar kapatıp açıyoruz şimdi numaralara sırayla basıyoruz mesela 1234 diyelimi 1kırmızı 2kırmızı 3 yeşil 4de sönup yanıyor o zmaan 3 yerı dogru rakam ve dogru yer 4se oda dogru rakam ama yerı yanlış kırmızlarda zaten yanlış şifre işlemi bitince kasa açılıyor sarı bir kartt va kagıt aldım ama o kartı hatırlamadım kartlı yer varmıydı girlcek amannnnnnn gene o kaıya gitcem açmak için pppoffff

7 Kasım 2009 23:30

kızlar ya yetiştim tekrar ama şu havuzu anlamiş değilim. neye göre yapıyosunuz. benim su seviyesi yükselmiyor. arkamızda hangi kapı olacak. o dediğin telefon 2. katta lazeli odanın karşısında ama ben denedim oraya olmadı belki eksik yaptığım bişi vardır. havuzu yapamıyuorum.

7 Kasım 2009 23:36

shera yanlış yapıyomuşum her seferinde taşa basınca yeniden pozisyon değiştirip kapıyı arkama alınca olmuyomuş.
kapı arkamdayken önc sola tıkladım sola gidince hemen sağdakine tıkladım. sonradaopnun sağına tamam su doldu ama ben hala anahtarı alamıyorum delircem ya.

7 Kasım 2009 23:40

yok ben bu işi yapamıycam anahtarı alamadığım gibi dönüp dolaşınca tekrar su seviyesi düştü. ben çıkıyorum sona bakarım.

7 Kasım 2009 23:44

bozo bende başda anlamdım sisin yazdıgını havuzun etrafında 3 kapı var şimdi bak sen kapılardan sadece ortadaki kapıyı arkana alınca havuzu görurkne karşında sadece ağaçlar oluyor yani başlama yerin bu sonra deneme yanılma ile yapıcan dicem ama dur ya bir bakım oyna hatırlayamadım şimdi....

7 Kasım 2009 23:47

bu arada kilitleri vana gibi olan kapıyı açtım içinden merdivenle yukarı çıktım soldaki yere kolu taktım bir şey yapamadım analmaıdm çünkü dama gibi bir şey sonra soldaki kasada borular var hepsi birleşcek en sevdıgım puzzle türüdrü onuda yapınca içinden taş alıyorsun sonra evi iyice dolaşdım tam kayboldum derken aklıma ilk oyundaki tamirhane geldi ordaki yere sarı kartı taktım ve orda kaldım çünkü harf yazılcak ama ne ????

8 Kasım 2009 00:43

laserli kapının 2493 ile açılan kapının mantığı şöyle:
teller renklere göre katmanlar halinde.üstten alta sıralaması dikkatle bakılınca yeşil sarı mavi kırmızı ve hepsi de birer rakam yazıyor.öyle bulunuyor şifre.
workshop denen yerdeki o harfli kasayı açabilmek için önce yatak odasındaki blueroom odasındaki kasayı açabilmek gerekiyor.oradan alınan kartla açılıyor aktifleşiyor zaten.ve yine oradaki mektupta adamın ismindeki W harfi yani WALTER yazıyoruz.sıralası harfin önemli değil.hangi harf hangi düğmedeyse onu ayarlıyoruz

8 Kasım 2009 00:46

to the hall yazan kapı arkanda yüzün havuza bakıyor olcak ....tıklayan değil üstünde taşların kendın atlıyormuş gibi düşünürek her taşı tıklaıdıgında havuza yüzün dönuk olsun şimdi
önce sola -sağa-sağa-sol-sağ :=(( gel gör ki son hamleyi bulamadım balık hafzısı var bende suyun tepe gelıyor ...........

sis yahu nerdesın demın nasıl geçtıgımı hatırlamıyorum şimdide geçemıyorum

8 Kasım 2009 00:49

sis sarı kartı taktıgım yeremı walter yazıcam ?

8 Kasım 2009 01:05

tmm yazdım içeri girdim kasanın üstünde bir altın agırlık var onunla sütünları itip anahtarı aldım

8 Kasım 2009 01:06

sis havuzu ne yaptımsa geçemedım demekkı ılk seferde şansa gemişim sağım solum karıştı bir daha yazarmıısın bozo için lütfen

8 Kasım 2009 01:22

son olarak taşı soyunma odasındaki yere taktım şifresi yok yanı bende yok :=)))bu gecelik bu kadar yarına devam ederim sanırsam daha ilerleyemiyorum çünkü

8 Kasım 2009 01:26

cellar dene yerde hani tüp gibi alet taktık ve sonra mavi buttonlarla oynadık onun da çözümünü yazayım eksik kalmasın
üstte iki adet sağlı sollu altta bir adet sağlı sollu buton var.
alt-sol
üst sağ-sol
alt-sağ
üst sol-sol
alt-sağ
üst sol-sol
üst sağ-sol
üst sol-sol

8 Kasım 2009 01:41

shera valla geçtim havuzu ama valla yazmam mümkün değil. ama şöleki yanlış yöne basıp su seviyesi düşünce yeniden onun ters yönüne basarak devamlı suyu yükselten seviyeyi buldum anahtarı aldım.

8 Kasım 2009 01:47

ben daraldım ama ya.bitmeyecek mi bu oyun???

8 Kasım 2009 01:54

şimdi sarahın telefon numarasını nasıl bulduk bidaha yazmak istiyorum. oyundan çıkınca menü geliyor ya orda telefon var numaraların üstünden sarah harfleri hangi numaraya denk geliyorsa o numaralar aranacak numara oluyor.

8 Kasım 2009 01:56

pardon ya sis yazmışsın sarahın tel. nosunu bulmayı dikkat etmemişim tekrar oldu.

8 Kasım 2009 02:13

şimdi direksiyon almıştık ya üst katta bilardo odasından çıkınca ilerde sağda bir kapı var aynı o direksiyon gibi parçaları var biri eksik. o prçayı takınca kapıyı açmak için.
en üst 4 kere çevrilecek
onun bir altı yani ortada bizim taktığımız 3 kere çevrilecek
onun altındaki ise 7 kere kapı açılıyor. çamaşırhane galiba.

8 Kasım 2009 02:36

yukarı çıkıp yeşil boruları yaptık stone blok aldık. sonra diğer yere leveri takıp kolu çektik satranç çıktı. neden olduğunu bilmem ama sırayla bazı tıklamalar yaptım. açıldı tripil key aldım. sıralama;
1 satırın 3 ü
2 satırın 6 sı
3 satırın 2 si
4 satırın 5 i
5 satırın 1 i
6 satırın 4 ü tıklanınca oluyor.

8 Kasım 2009 03:53

şimdi dresing roma stone blogu taktık. düğmelerin üstünde rakamlar var mesela ilk rakam 3ve 4 ün kesiştiğ yer de o harfi var. 3 le 3 ün kesiştiği yerde n harfi var 1 le 5 in kesş. yerde e harfi var. ONE yanyana yani bir demek.
4 le 4 T
5 le 2 W
3 le 4 O etti 2
4 le 3 S
2 ile 4 I
5 le 3 X etti 6
2 ile 1 F

2 ile 4 I
5 le 1 V
1 le 5 E etti 5 yani şifre 1265 burayıda açtık bi anahtar daha aldık.

8 Kasım 2009 03:57

giyinme odası kapısı
sarı banyo
koridordaki banyo
mor banyo kapılarındaki kesik kesik dijital noları birleştirince 3528 bulduk. ay bunu nereye girdim ya unuttum. elimizde 4 anahtar var. eee napıcaz bunları şimdi. valla kaldım. gerisi yarın. haritada bi violet odanın banyosunda kahverengi çarpı kaldı baktım ama bişi bulamadım.

8 Kasım 2009 04:06

hay allah ya boşuna violet banyoyu kurcalıyomuşum. meğer violet yatakodasında solda yeşil bi vazo var orda bi kapı açılmış. ilk olarak 2 anahtarı kullandım kapı açıldı. ardından bi kapı daha ordada diğer 2 anahtarı kullandım.

8 Kasım 2009 04:09

içeri girdim banyo kapılarından bulduğum numarayı 3528 i masanın üstündeki tabelaya girdim. oyun bitti bişiler yazdı ama tercüme edemem. sis ten bekleriz.
THE END.

8 Kasım 2009 15:17

bende şimdi bitirdim emeği geçen herkese tşkler yanlız son anahtar bende yoktu bütün evi dolaşdım acaba yazıldıda ben mi görmedim libry denen bir odada bozuk bir kasayı açmayı unutmuşum artık onuda ugraşmadım çözüm linki olan bir yerden baktım şifresi 8796 imiş .........gerçekten zevkle oynadım müziği de bana adayı hatırlattı birde bir oyun daha vardı eski çaglardan uzun neyse byyy

8 Kasım 2009 15:40

walter yazarak girdiğimiz odada hani boudoir denen oda.ordaki slider puzzle nasıl yaptınız yaf.dün geceden beri çözemedim.çıkmıyor o anahtar sağdan:(

8 Kasım 2009 15:40

her oyunda karşıma çıkıyor bu slider puzzle ve kitlenip kalıyorum...

8 Kasım 2009 16:03

daha önce yazsana sildim oynu tuh :=((((((

8 Kasım 2009 16:05

rarları duruyor yenıden kursam oynu oynaıdıgım bölümleri gösterirmi?

8 Kasım 2009 16:08

sözümü geri alıyorum rarlardıda silmişim :S

8 Kasım 2009 17:10

boidoir dediğin odadaki pazıl altın ağırlıkla anahtarı dışarı almak ise çözüm kopyasını yazıyorum sis.




1 up 1 yukarı

2 down 2 aşağı

3 & 4 up 3 & 4 up

5 right 5 sağ

key & 6 left tuşu ve 6 sol

7 down 7 aşağı

key right tuşu sağa

8 down 8 aşağı

9 left 9 sol

10 up 10 kadar

6 right 6 doğru

8 down 8 aşağı

key & 6 left tuşu ve 6 sol

7 up 7 up

5 left 5 sol

4 down 4 aşağı

6 right 6 doğru

2, 8 & 11 up 2, 8 ve 11 kadar

5 left 5 sol

11 down 11 aşağı

key right tuşu sağa

1 down 1 aşağı

9 left 9 sol

7 up 7 up

key right tuşu sağa

8 up 8 kadar

6 left 6 sol

10 down 10 aşağı

3 up 3 yukarı

key out to right dışarı doğru anahtarı .
tabi bu dediğimi anlaman için bu limkteki resme bakman lazım.
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=tr&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gameboomers.com%2Fwtcheats%2FpcSs%2Fsafecracker_solutions.htm%23Electrical%2520panel%2520at%2520basement%3A&sl=en&tl=tr&history_state0=

9 Kasım 2009 01:14

valla bitirdim:)oyun güzeldi.yanlız onca çekmece, dolap, yatak ,koltuk arasından geçerken alışkanlık icabı tıklamadan duramadım.boşluk hissettim oralardan bir şey çıkmayınca:D
şu anahtarı almak için blokları oynattığımız puzzle yedi beni o da ayrı tabii:(

teşekkürler herkese...

10 Kasım 2009 01:14

bitirdim nihayet :)))
beni en çok dolar işareti zorladı çözüme göre yapamadım 1 günümü aldı :)))

10 Kasım 2009 11:39

sis mediafire a koymuş oldugun linkten indirdim oyunu ama rar dan çıkarırken ciltte bozukluk var dedi ama oyun çıktı. daha sonra oyununun kısayolunun dediğin gibi yaptım ve config dosyasını kaydedip oyuna girmeye çalıştım fakat ekran donup kaldı ve hata verdi. alternatif linklerdeki rar larda sorun var mı bende mi sorun var anlamadım ama çıkarırken cilt bozuk diyor. bir de üstteki linkten deneyeceğim artık ne yapalım :(

11 Kasım 2009 13:42

McAlly aşağıdaki linklerden indir oyunu sorunsuz açılıyor
bozo dedi ki... 11

http://rapidshare.com/files/127044746/sc-dT.part1.rar
http://rapidshare.com/files/127036613/sc-dT.part2.rar
http://rapidshare.com/files/127028521/sc-dT.part3.rar
http://rapidshare.com/files/127020991/sc-dT.part4.rar
bu linklerden indirebilirsiniz

11 Kasım 2009 14:57

şebocum saol bakıcam verdiğin linklere

1 Nisan 2012 14:17

linkler iptal olmuş

16 Şubat 2013 17:23

üzerinden oldukça zaman geçmiş fakat oyunu 3 farklı yerden kurdum ama görüntü sürekli göz kırpıyo. şöyle anlatayım oyundayım görüntü karşımda ama ampülün sürekli yanıp sönmesi gibi görüntü gidip gidip geliyo durmadan bu menüde girişde oyunda her yerde aynı :S çözüm bilen varsa çok sevinirim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template