Outcry



Oyunun geçtiği tarih, Rus Sivil Savaşı'nın gerçekleştiği tarihdedir. Oyunda orta yaşlı bir yazarı canlandırıyoruz. Yazar, bir bilimadamı olan abisinden aldığı yardım mektubuyla St. Petersburg'a gidiyor. Eve geldiğinde onu bulamayınca, ev anahtarını komşusuna verdiğini anlıyoruz. Komşusu bize daireden gelen garip sesleri anlatıyor. Eve girdiğimizde gizemlerle dolu araştırmalarımıza başlıyoruz. Bu kasvetli dairede olanların sırlarını çözemebilmemiz bizim yazarlıktaki kariyerimiz için de çok önemli. Evi araştırdığımızda kardeşimizin dökümanlarına rastlıyoruz. Burada deneyleri hakkında bilgi veriyor. Evde gördüğümüz kabin ve dökümanların yardımıyla burada kardeşimizin zamanda yolculuk deneyi yaptığını görüyoruz. Bunun için ayrıca, bitkileri kullanarak bilinci bedenden ayırma deneyleri de yapıyor. Oyunda ilerledikçe biz de zamanda yolculuk yaparak kardeşimizin izini bulmaya ve amacının ne olduğunu öğrenmeye çalışacağız. Bu daireden çok laboratuara benzeyen ortamda öncelikle eksik ve ayarlanması gereken kısımları bulmamız gerek. Oyun bölümler haline ayrılmış ve her bölümde ayrı bir boyuta, değişik bir mekana varıyorsunuz.Envanterinizdeki eşyaları birbirleriyle birleştirme bu oyunda yok. Bilmecelere geldiğimizde eksik parçaları yerine koymak, belirli frekansları ayarlayarak mekanizmaları çalıştırmak, kodları kırabilmek, valf-kol gibi nesneleri doğru ayarlamak ve eksik parçalardan yeni bir nesne yapmak türü bilmeceler. Bilmeceleri çözdüğünüze dair hiçbir belirti olmaması da işin kötü yönü. Sözgelimi valfleri ve kolları doğru çevirseniz bile karakterinizin "Şimdi oldu" türünden sözlerini göremiyor ve yanan ışıkları göremiyor, kapı açılma seslerini duyamıyorsunuz. Onları kontrol edebilmek için kapının açılıp açılmadığına, suyun akıp akmadığına ve merdivenlerin açılıp açılmadığını gidip görmeniz gerekiyor.725 MB

A Haunting Adventure in the Spirit of Myst and Scratches. Assume the role of a middle-aged writer who receives a strange invitation from his brother that he hasn’t seen for years. Accepting his invitation, you are soon confronted with the discovery of his sudden disappearance and his connection to a mysterious machine which, according to your brother, can separate one’s consciousness from his body. Explore the boundaries between dreams and reality as you delve deep into your subconscious and confront your innermost conflicts.Outcry is a point and click adventure game which delves into the surreal, philosophical themes and the paranormal. Played in first person, you take the role of the unnamed writer as he tries to understand what was left behind and how to find his brother.725 mb





REQUIREMENTS/sistem gerekirliği:
* Windows XP/Vista
* CPU: 1.5 GHz Pentium 4 or Similar Athlon XP
* RAM: 1 GB
* Disk Space: 1.7 GB Available
* Video: 3D Video Card with 128 MB, DirectX® 9.0c Compatible with 2.0 Shaders Support (GeForce®
FX 5200 or Radeon® 9600)
* Sound: DirectX® 9.0c Compatible
* Input: Keyboard, Mouse and Speakers

Şu dosyayı çalıştırın oyuna girmek için : _PLAY OUTCRY.BAT
Run "_PLAY OUTCRY.BAT" to play


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 70 yorum

29 Kasım 2009 21:54

ellerine sağlık sis bu oyunu oyundelisi ile beraber oynarız. :))

15 Aralık 2009 23:03

tren istasyonunda erkek kardeşimizden gelen bir mektubu okuyoruz... insanlık için iyi bişeyler yapıyor anladığım kadarıyla ve benim varlığım herşeyden önemli beni çağırıyor...
hemen gidiyorum ama kapıyı bir kadın açıyor şahane ingilizcemin üzerine eko eklenince hiç bir şey anlamıyorum..
bana bir anahtar veriyor.. galiba öldü ya da kayboldu kardeşim :(

15 Aralık 2009 23:51

1)new game diye başlıyoruz... yüklenme tamamlandığında hemen sağımızda bir elektrik sigortası var.. tıklıyoruz..

16 Aralık 2009 00:08

2) hemen solumuzda sandık mı bavulmu onun üzerinde bir gazete alıyoruz.. okuyoruz ama rusça anlamadım bişey.. umarım önemsizdir...

16 Aralık 2009 00:25

3) ileri ve bizim sağımıza gidiyoruz.. etejerin üzerindeki resme bakıp yanındaki kağıt parçasını alıyoruz.."reddetmenize karşın buluşunuzu gazetemizde yayınlamak ropörtaj yapmak isteriz" diye özetlenecek bir mektup parçası..

16 Aralık 2009 00:48

4) dönüp tam karşıdaki koridora giriyoruz tam karşıdaki kapıdan geçiyoruz..
5) bir odadayız.. erkek kardeşimiz kayıt bırakmış.. kendiliğinden dinliyoruz.."daha önce de bir yere gidip gelmiş atmosferi insana uygun değilmiş, hem çekici hem kötü...bu kayıdı dinliyorsak bu dünyada değilmiş... bütün malını biz erkek kardeşine bırakmış... tüm deney notlar imha edilmeli ama kapsül korunmalıymışşş
"
6) otomatik olarak kapsüle dönüyoruz...

16 Aralık 2009 01:12

7) kapsülü iyice inceledim ama yapılacak bişey yok bulamadım!
8) dönünce gidilebilecek tek yer gramofonun olduğu bölüm; gidiyoruz bir kağıt
9) gramofon masasındaki kağıt"geliştirilmiş su pompası ile buhar kazanı indirimde olduğunu bildiriyor,dikiş makinesi, mıknatıs bişeysi, tren yolu bişeysi" listelemiş...

16 Aralık 2009 12:28

10) dönüyoruz, daha önce okuyamadığımız kanepenin üzerindeki kitabı okuyabiliyoruz.."dalgalar, rüzgar, ağaçlar bir çeşit ses çıkarırmış.. 20herzin üzerinde büyük dalgalar halinde, insan kulağının işitemeyeceği ses dalgalarıymış...bu sesler beyni etkiler korku yaratırmış, 7 herz insan için öldürücüymüş..insan organları da titreşir ses üretirmiş şekil 29. bunu gösteriyor.." her ihitmale karşı bunları not ettim özellikle beyinin ön lob (y) beyin(alfa)ve beyin arka lobu beta ile gösterilmiş belkim ip ucu olacaktır...

16 Aralık 2009 13:07

11) hemen sağımızdaki kapı açılmıyor..
12)gramafonon öbür yanındaki çift kanatlı kapıdan giriyoruz;masaya ilerliyoruz.
13)masanın üzreindeki günlüğü okuyoruz 5 sayfadan sonraki sayfalar yırtılmış.."ses yükeslticilerden onları perdenin arkasına saklamak zorunda kalışından,ses yükselticiler için buhar makinesini enerji kaynağı olarak kullanma nedeninden,apartmanındaki taşınan kadınların fiziksel şikayetlerinden ve bu şikayetlerin organaphoneu sık çalıştırmasına bağlı olabileceğinden,fırtınalı bir havada denize dalma setiyle kapıların yeterince açıldığından,ses yükseltici (amplifier) leri soğutmaya gerek olduğundan her bir vananın 5-2-2-2 ye çevrilmesi gerektiğini ama ilk kanalın daha fazlasına gerek duyduğunu,herşeylerini sattığını ve de deneylerinin hayal kırıklığı olduğunu efsanelerin yanılmış olabileceğini ve insanlığın altın çağının geride kaldığını...vb." yazmış.

16 Aralık 2009 13:21

14) imleci aşağıya kaydırınca masadaki aralık çekmeceyi görüyoruz, tıklıyor ve bir anahtar alıyoruz..
15) masanın üzerinde bize göre soldaki kitaplara tıklıyoruz, yine mi okuyacağız megaliths dolmenleri anlatıyor, şekiller de vermiş...1/1.6 oranlı boyutlandırmayla yapılmış taş yapılar, mezar ya da şamanların dinsel amaçlı kullandığı düşünülüyor..rezonansları iyi.. henüz arkeologlar ve fizikçiler dolmenler hakkında bişey çözmüş değil...

16 Aralık 2009 13:32

16) sehpada uyuyan bir çücuk resmine bakıyoruz,
17) ileri gidip sola dönüyoruz karşımızda organograph yani org var, tıklıyoruz, yakın plan, kurcalıyorum çalışıyor, dikey tuşları aşağı yukarı yapıyorum bişey değişmiyor.
18)orgun arkasındaki duvardaki 7 yavrulu su samuru resmine bakıyoruz..
19) imleci aşağı ekranın altına doğru kaydırıyoruz, bir fuse (sigorta) alıyoruz.

16 Aralık 2009 17:56

20)orgun yanındaki panoda 3 tane şema asılı,bir de garip bir şekil..rezonansmıdır acep?
21)2 kanatlı kapıdan geçip kapsüllü odaya geri dönüyoruz... ağabeyimizin sesiyle karşılanıyoruz... ailemizden bahsediyor, annemizin görünüşünden, gözlerindeki ifadeden annemizin de onu gördüğünü anlamışş son cümle çok felsefik tam olarak çeviremeyeceğim 1 seferde aklımda kalmadı ama sevgi ve yakınlık duyduğumuz insanlar olamadan dünyanın anlamsızlığı sonucunu veren bir cümleydi...
22)kapsülün sol tarafında yerdeki sigortadan duman çıkıyor..ama henüz elimizdekini takamıyoruz :(
23) kapsülün solundan cama doğru yürüyorum, sola dönünce dolabın yanında masada radyo tıklıyorum biri rüyalardan bahsediyor gibi ama anlamadım...
24)2 kanatlı kapının yanındaki sigorta kutusu gibi yere tıklayınca gidiyoruz ama tuşlara boşuna basıyoruz.. bir sırası olmalı ve elimizde henüz ip ucu yok...
25)bir daha kendi etrafımızda sola dönüyoruz karşıda orgun yanındaki kapı... anahtarımız var gireceğiz ama inventory nasıl açılıyor yaw?? :D

16 Aralık 2009 18:02

İNVENTORYi açmak için mousun sağ tuşuna çift tıklıyoruz, item alınca sol tuşuna tek tıklıyoruz...inventory açık değil... açıp elimize item almadan iş göremiyormuşuz..

16 Aralık 2009 18:47

dediğim gibi yapınca inventory açık kalıyor..
26) inventoryden anahtarı alıp kapıyı açıyor içeri giriyoruz.. sera galiba...
27)lavabonun yanında bir düzenek var, hortumun biri kopmuş.. damacana altlarındaki vanalarla oynayınca bir sıvı iniyor, açma kapama düğmeleriyle sıvıyı bir yere boşalttım ses geldi ama sıvı nereye gitti görmedim :P boruyu tamir etmek gerek..
28)geri çekilip sağa ilerliyoruz bir vana başı alıyoruz masadan
29) vana başının üst kısmındaki dolabın üzerindeki kitabı alıyoruz bitki ansiklopedisi...2 bitkiye ilişkin bilgiler var..
30) sağımıza dönüp bitkilere bakıyoruz, ortadaki bitkide imleçten bişey yapacağımızı anlıyoruz..ansiklopedide formül var tüpü tamir edip karışım vereceğiz gibi...
31) mikroskobun yanındaki defteri alıyoruz yine dolmenler ve albertia bitkisinden söz ediyor.
32)masanın altındaki soldaki gözde hortumlu bir parça var ama alamadım :(
33) kendi etrafımız da dönüp kapıya yürüyoruz, kapının yanındaki resimde 2 tane peri bacasına benzeyen şeyin resmine bakıyoruz.
34) hemen kapının yanındaki masada kağıtlara tıklıyoruz; albertia inodrum la ilgili deneyleri anlatıyor..çözücü olarak(solvent) alkol falan kullanmış, inhaler dumanı ışık falan anlatıyor, bu kağıtları invente alabiliyoruz :D
35) masanın üzerinden empty inhaler alıyoruz.

16 Aralık 2009 18:56

36) sola doğru dönünce aşağı merdivenleri görüp, aşağı iniyoruz; iner inmez kazan gibi şeyin kenarındaki beyazlığa tıklıyoruz.
37) aldığımız kağıtları okuyoruz:bitki özü(extract) elde etmek için 5 ölçü alkol 3 ölçü eter karışımı gerekiyormuş, yan etkisi de tekrarlayan eskiii anıları yaşamak...
38) kazanın bize göre sağında kapıdan giriyoruz:hafifçe sağa dönünce bir not buluyoruz..2.kanal tamamen tıkalıymış, 1. kanala sıvı eklemek için de gerekliymiş...

16 Aralık 2009 19:55

39)sola doğru etrafımızda dönünce ilerde yeşil ışıklı bir dolap görüyoruz, gidiyoruz.
40= yeşil ışıklı dolabın çekmecesinde günlükten yırtılan sayfaları bulup okuyoruz:dolmenler.., soğutma sistemine ilişkin notunda hata yapmış doğrusu 4.kanalın vanasının 1 tur fazla çevrilmesi ve 2. kanalda o kadar azaltma yapılması gerekiyormuş, organograph ile taptığı deneylerde camlar titreşip boyalar dökülmeye başlamış, başarı kendisi bedeninden ayrılmış ama bilinçliymiş ve de makinesinin ve de bitkiden elde ettiği özün başarısıymış, 2,5 dakika kalmış orada ve ışıldayandünya adını vermiş bu aletle her şeyle iletişim kurulacağına inanıyormuş,deneyin devamında ışıldayan dünyanınzaman ve uzayda farklı bir yer olduğunu karmaşık ve kendi kuralları olduğunu anlamış, makine bozulmuş parası yok, rahatlık ve güvenlik için kontrol panelini oturma odasındaki kasanın switch( anahtar şalter) ile oluşturmuş. konuşma yok ama çok okuyoruz ...

16 Aralık 2009 20:23

41) bu arada bulduğumuz günlük sayfaları arasından makas aldık.
42) ışıklı dolap gibi şeyin karşısında vanalar var. vana başını takıyoruz. vanaları 5-2-2-2 çeviremiyoruz 2. dönmüyor çünkü tıkalı :D :D

16 Aralık 2009 21:00

43) yorum 36 i 1. kanaldan su eklemeliyiz şeklinde çevirmem gerekiyormuş.. yorum 36 ve yorum 40 ışığında vanaları 6-0-2-3 şeklinde çeviriyoruz
44)vanaların sol tarafındaki küçük kolu çekiyoruz su sesine benzer sesler geliyor..
45)yukarı çıkıyoruz, buradayken bitki özü alde etmeyi deneyelim.
46) yukarıda dipteki masanın alt gözünde gördüğümüz borulu şeyden makasla kesiyoruz
47)lavabonun yanındaki düzeneğe yaklaşıp kestiğimiz boruyu takıyoruz.

16 Aralık 2009 21:19

ay ne çokdeneme yanılmaaa..
48)albertia (yorum 30) bitkisinden yaprak koparıyoruz
49)düzeneğin sağında (daha önce de bakmıştım yazmamışım) değirmen var tepeden koyup çekmeceden almıyoruz :P çekmeceye koyuyoruz yaprağı.
50)değirmen koluna tıklayıp dönmesini tamamladıktan sonra yine çekmeceden yaprak tozunu alıyoruz.
51) empty inhaleri düzenekteki musluğun altındaki tablaya koyuyoruz
52) yaprak tozunu içine atıyoruz.
53) soldaki 1. musluk eter, 2. musluk alkol ( yorum 37 deki ölçülerde) hazırladığımız karışımı da üzerine ekliyoruz.prepared inhalerimiz oluyor alıyoruz.

16 Aralık 2009 21:20

Pardon yorum 43 te 36 36 diyip durduğum 38 olacaktı ampülüm yandı da karanlıkta o kadar iyi görmüşüm :D

16 Aralık 2009 21:50

54)dipteki masanın sağındaki kırmızı vana yı da çeviriyoruz bişey olmadı gibi.. öyle bırakıyorum...
55)kapsülün olduğu odaya dönüyoruz.. kapının yanındaki (yorum 24) sigorta kutusu gibi şeyin üzerindeki lambalar yanıyor..tuşlara tekrar basıyorum bişey yok ??
56) kapsülü kurcalayamıyorum yanaşıp bakıyorum, fuse u takacak yerde bile imlecim boş :( öfff
57) organograftaki düzeneği kurcalamaya gidiyoruz
58) soldaki düğmeye ya da yukarıdaki ampul tipli şeylere tıklayınca 2 ampul yanıyor
59)soldan sağa ve yukarıdan aşağıya doğru madeni sürgülerin yeri 9-6-4-6-7 olduğunda 3. ampul yanıyor ve bir ses geliyor sanki bişey çalıştı :D

16 Aralık 2009 22:20

60) kapsüle gidiyoruz, sola pencereye doğru yürüyüp sağa dönünce ilk kolu tıklıyoruz
61) açılan kapağa fuse u koyup kapatıyoruz.

17 Aralık 2009 09:27

oyun ilginç gibi geldi,oynayayım diye kurdum fakat görüntü çok kötü ve kesik kesik bende. 20 lerin filmleri gibi,hani büyük makaralarda izlenen eski, sonradan seslendirilen,daha doğrusu üzerine anlatım yapılan filmler var ya,öyle işte. bıraktım oynamayı

17 Aralık 2009 12:05

D@phnem bende de görüntü bozuk, neredeyse pikselleri sayabileceğim.. ama beni sardı oyun..istersen oynamayı bir dene :D

62) nihayet kapsüle giriyoruz..hemen karşımızda bir donanım var ona prepared inhaleri takıyoruz
63) yere doğru az sağda maskeyi alıyoruz, otomatik takılıyor
64) düzeneğin sol alt kısmındaki kırmızı kolu tıklıyoruz.. derin bir nefes.
65)sağa doğru dönüyoruz kasanın klidi..5 haneli ayar lazım.. orgdan elde ettiğimiz (9-6-4-6-7 yukardan aşağı sayıları uymadı.
66) BÜYÜK YAZACAĞIM İÇİN ÖZÜR; DİKKAT ÇEKMEK İÇİN YAPIYORUM :( YORUM 59 DAKİ RAKAMLARI YUKARDAN AŞAĞI ALDIK AMA KOD AŞAĞIDAN YUKARI ALINAN SAYILAR OLUYOR..YANİ 2-5-7-5-4
67) kasanın soldan sağa 2-5-7-5-4 rakamlarını dizdikten sonra
68) tam arkamıza dönüyoruz karşımızda kocaman bir şalter var onu aşağıya çekiyoruz.

17 Aralık 2009 12:29

69)yüklenme tamamlanınca yine kapsüldeyiz.. etrafa bakınıp kocaman şalterin alt sağından bişey alıyoruz (detail)
70)az önce şifre girdiğimiz kasa düzeneğinin sağından ilerliyoruz.
71) kapsülün bulunduğu odaya çıkıyoruz, atraf kırık dökük ..
72) bu kez kanepede 3 kitap var, tıklıyoruz yeşil kaplı bir kitap alıp okuyoruz, kısaca:psikanaliz kitabı Freud' ve ardcılı Jung'un teorilerinin ayrıntıları..freud bilinçsiz lik sürecindeki görülen anılar, hayaller ve sembollrin bilinçli bir şeyi ifade ettiğini söylüyor ..jung bireysel bilinçsizlik ve kollektif bilinçsizlik tanımlıyor..shadow(gölge) kişinin karanlık tarafı depresyon ve nörolojik hastalıklara neden olan ölümsüzlük,yasaklanmış ve kabuledilemez isteklerimiz ve yaptıklarımızdan sorumlu..paranoidlere hipnos ile bu yapılabiliyor, ama riskli hastaların giderek daha geçmişte yaşaması gibi olumsuz sonuçları var...

17 Aralık 2009 12:59

73) gramafona doğru yürüyoruz, tornavida alıyoruz
74)sağa doğru dönünce camlı kapıyı yokluyoruz; açılmıyor, duvarda astronot balıklı insan ve kadın resmine bakıyoruz, öbür yandaki sahilde yalnız insan tablosuna bakıyoruz..
75)2 kapılı odada yapılacak iş var sona bırakıp sera kapısından giriyoruz..
76)sadece ileri gidebiliyoruz, ileri gidip sola dönünce duvarda bişey.. tıklıyoruz:tempus edax rerum yazan bişey.. yapılacak iş var kolveya anahtar gibi bişey lazım
77) tekrar sağımıza döyoruz, b,ir makiner var tüp gibi yerde ve kolda bişey yapıcaz(tornavida şimdilik işe yaramıyor :D)
78) sağa dönüyoruz imlecin gidilebilir olduğu yerde tıklıyoruz..etrafa bakıyoruz, pencere açıklığı gibi yerden bakıyoruz..birtakım ızgaralı paneller tüpler ortada boşluk karşıda kapı var bişey yapamıyoruz..
79)geri yapıp sola dönüyoruz, kapıdan giriyoruz..
80)masa veya tezgah..solda kol gibi bişeye tıklayınca herşey yenileşiyor sanki.

18 Aralık 2009 10:23

81) soldaki kutuya tıklayıp detail alıyoruz..
82)kutuyu kapatmak için tıklıyoruz, açık kalıyor ama bu kez kapakta beyaz kağıtlar var
83) kağıda tıklıyoruz... Zaman makinesi anahtarının montajı.. detaillerin nasıl birleşeceği galiba
84) mengeneyle oynamak hoş ama şimdilik kullanamıyoruz..
85) arkada asılı aletlerden cir yontma kalemi (cisel) alıyoruz
86) gaz tenekesinin arkasından bir çekiç alıyoruz.

18 Aralık 2009 10:36

87)geri dönerken sera odası kapısının önünde yerde bir karoda pusula içine benzer ama farklı harflendirilmiş bir çizim var...
88)chiseli bu karoya kullanıyoruz, sonra bir çekiç darbesi.. karoyu almak için yaptım ama altından bir detail çıktı onu alıyoruz.
89)kapsüllü odaya dönüp 2 kanatlı kapıdan giriyoruz.

18 Aralık 2009 11:00

90)masadaki günlüğü okuyoruz çok kısaca:zamanda mekan değiştiriyor, ama bu bina nın ve hatta yazdığı notların bile hayal olduğu noktasınakadar hayalkırıklığı,parası bitmiş tam da devrimsel buluşunu tüm dünyaya açıklayabilecekken, orada zaman kavramını yitirdiğinden günlüğe artık meridyonal fragmanlar şeklinde yazıyor,yerçekimi ivmesiyle başa çıkması zor, biri onu karanlığa çekiyor tanıyor ama kim olduğunu anımsayamıyor,gittiği dünya her seferinde aynı mekan ama değişiklikler oluyor,artık parlak ışıga dayanamıyor, zaman makinesi anahtarını parçalayıp saklamaya karar veriyor, günlüğümü biri almış bişeyler yazmış diyor,.."o dünyadan ancak şanslı bir yıldız altında doğanlar kurtulabilir..","orada yıldız yok", "karanlığa bakmayın", "gürleyen rüzgarı dinlemeyin"...
91) masada bir kontrol paneli var...4 tane dügme var daha öncede çevirdim ne işe yaradığını henüz çözemedim...

18 Aralık 2009 13:42

92)masanın sağından ileri gidiyoruz.. kırılmış dökülmüş geçemiyoruz karşıada bir detail daha var... aaa orası yukarıdan baktığımız yer...hıı!
93) geri dönüyoruz,kapıya doğru dönerken köşede kitaplar var.tıklıyoruz kısaca:ölümden ve komadan dönenler deneyimlerinden söz ediyor: herşeyden önce yükselme (levitation)sonrası ışıklı bir tünelden geçme bu süreçte akrabalar yaşanan lar görülüyor (filim şeridimiz)sonrası yaşam sonrası yer...ölüden döndürülen hastaların beyinlerinde fiziksel yada başka türlü bir hasar oluşmamasına karşın bir süre sonra bu insanların kişiliği değişiyor,depresyon vb.hastalıklar görülüyor..

18 Aralık 2009 13:50

94) düğmeleri çevirip sera odasının arkasında kablonun orada (yorum 78 deki yer) gidip bakıyorum en alt üçü sağ duvara yapışmış 1. olduğu yerde duruyor..bunlar merdiven olacak... ama ben kaç kere gider gelirim allah bilir.

18 Aralık 2009 14:10

95)ben tuşlarla çok oynadığım için başlangıç konumlarını hatırlamıyorum ama saatin tek kolu varmış gibi tarif edeceğim 1.nin sivri burnu 11 , 2. nin sivri burnu 01 3.nün sivri burnu 12 ve dördüncününki 10 gibi olduğunda merdiven oluştu (püfff)
96)merdivenden iniyoruz,etrafımızda döndüğümüzde kapınınsol tarafında bir panolu bir dolap var ve kare levhalardan biri eksik..
97)yanındaki dolaptan, bir detail parçası daha alıyoruz
98) yerden bir demir çubuk alıyoruz
99) sağda koca tüp gibinin orada yerden mektup alıyoruz:10 yıldır tanıdığı meslektaşına yazıyor,doktorların tatil tavsiyesi, dolmenler ile kendi deneyinden söz ediyor ve bir kitabın düzeltilmemiş 1. baskısını bulup adresine yollamasını rica ediyor.

18 Aralık 2009 16:48

bn bu oyunu oynayamıyorum pc yi kastı hareket bile edemiyorum neden acaba :((((

18 Aralık 2009 17:47

Şebom, teknik konulardan anlasam yardım ederdim.Belki pc'nin özellikleri yetmemiş olabilir...

18 Aralık 2009 18:42

100)Dönüşte mengeli masanın olduğu yere uğrayın, demir çubuğu mengeneye sıkıştırın, çekiçle vurun ucu kanca şeklini alsın
101)2kanatlı kapılı odaya gidin ve yorum 92 deki detaili ucunu kıvırdığımız çubukla alın.
102) yorum 83 teki şekilde 5 parça vardı parçalar tamam, tekrar kutunun yanına gidip birleştirme sırasına bakıp birleştiriyoruz..
103) son parça ucu yerleştiremiyorum diye sinir olanlar için 4 parçadan sonra tornavidayı da kullanın, sonra 5. parçayı koyun.
104)zaman makinesi anahtarını yorum 76 da yazdığımız yere takıyoruz.. etraf renksizleşiyor..ortalık daha düzgün..
105)etrafa bakın, elektrik şeraresi yapan kablonun koptuğu yerde kayalar yok kablonun her ikisini de 1 kez tıklayın kenara çekin ( bunun dışındaki her düzenlemede kablolar kopuyor...her seferinde anahtarı yeniden kullanmak zorunda kalıyoruz)
106)geridönünce masada bir silindirik çark var alyoruz.. aşağıda panolu dolaptan kare levha alacak kadar zaman yetmedi..

18 Aralık 2009 21:23

107)dönün ve 2 kanatlı kapısı olan odanın olduğu yere gidin, yeri araştırın yerde eskiden masanın oldüğü yerde sağda kutu var alın..
108)odadan çıkınca (belli zaman aralıklarıyla an'a dönüyoruz, yapılacak iş için zaman anahtarını yeniden takıyoruz)
109)zaman değiştiğinde şimdi powercell olan kutuyu aşağıdaki panolu dolaptaki boşluğa takıyoruz.
110)zaman makinesi anahtarının orada (yorum 77) kolu çeviriyoruz, sanki ileri ileri gidiyor ve sonra duruyoruz..

18 Aralık 2009 21:49

111) yine zamanda bir değişim oldu galiba...yıkıntılar değişti...
112) etrafa bakının bir telefon çalıyor sola ileri gidip sağa dönün duvarda turuncu renkli telefon ahizesine tıklatın.
113) kardeşimiz burada olduğumuzu biliyor.. biryerlerde ki orada aynlız değil shadowlar ve başka varoluşlar da var. bazı şeyleri değiştirmek istiyor.. bu makinede uzun kalmak insanı komaya sokabilir hatta öldürebilir. geç olmadan beni bulmalısın diyor ve de beyaz ışığı izle... dı.. dıt..

18 Aralık 2009 23:17

114)telefonda sağa doğru dönünce bir makine var.. 2 tane kolu var, sol taraf 3 ten sonra dönmüyor,sağ taraf 2 den sonra 1. kolla birlikte geri dönüyor ve birbirleriyle bir ilişkisi var bulmalıyız..
115)sola dönüp ana kapıya yürüyor ve çıkıyoruz,petek örgülü yol izlendiğinde bağlantılar kopuk ilerleyemiyoruz..
116)dönüp telefonun oradaki sol kolu 1 e sağ kolu ortaya getirip örgülü yol a geri dönüyoruz 1 ileri yapınca 2. yuvarlaktayız, sağa aşağı doğru yakınlaşınca çarklar var.. oraya elimizdeki çarkı koyuyoruz ama ilerleyemiyoruz
117) sağ kol ortada kalacak biçimde sol kolu 2 ye getirip tekrar dönüyoruz örgülü yola..bu kez 3. yuvarlağa kadar ilerliyoruz
118) sağ kol ortada sol kol 3 yapıp örgülü yola...
119) örgülü yolu geçip bir binanın kapısından giriyoruz...

19 Aralık 2009 01:02

120)etrafa şimdilik bakmayın yapılacak bişey yok... düz devam edin karanlık bir koridordan aydınlık alanda sandığı görene kadar..
121) karşınıza çıkan ilk kapıya girmeyin yapılacak iş var ama henüz yapamıyoruz,sandığın orada sağa dönüp ilerleyin.
122) solunuzdaki kapıdan girin, sağda raflar karşıda tahtalar var. tahtaları tıklayın anahtar deliği...T.. V.. O...
123) hafifçe sola dönünce duvarda iç içe 2 yuvarlak metal bişey var ona tıklayınca kırık bir cam..
124) zaman anahtarını buradaki anahtar deliğine takın,otomatik olarak parlamaya başlayan yuvarlağa tıklayın bu kez cam kırık değil... bir gölge uzun bir aletle bişey yapıyor..biraz seyredip camda gölgeye tıkladım durdurabilirimiyim diye...
125) çok yavaş bir şekilde otomatik olarak camdan uzaklaştım,
126) bu sırada etrafa bakın rafta daha önce olmayan anahtarı alın.
127) tekrar cama bakın bu kez kırık, sağda vana, sağ yukarda saat 3 ü 10 geçiyor..

19 Aralık 2009 01:07

oyd. ewet pc kaldımadı sanırım

19 Aralık 2009 15:20

kolu çeviremiyorum

19 Aralık 2009 16:36

medcezir'im bu tür oyunlarda yapılması gereken tek bir şey eksik kaldığında ya da yanlış yapıldığında oyunda yapılması gereken diğer şeyler de yapılayamayabiliyor.. bu oyun yapılamayanlardan, yada daha önce bir yerde olmayan nesneler daha sonra olabiliyor...istersen gözden geçir yorumları ne eksik kalmış olabilir diye :D

19 Aralık 2009 17:06

128)bu odadan çıkıp sağa gönüyor ve 2. kapıdan giriyoruz.. kırmızı renkler hakim.. sağ ileri elarabasıve vananın altına doğru gidilebiliyor ama gitmeyin bişey yapamıyoruz..
129)Doğrudan demir merdivenlerden yukarı çıkıp ilerleyin demir bir kapıya gelince anahtarla kapıyı açıp girin.
130) hafifçe sağda karşıda büyük bir çevirme kolu var(çoban düğmesi şeklinde) tıklayın ışık..
131) tam arkanıza dönün masadaki saati ayarlayın.. gölgenin görüntüsünün gündüz olduğunu varsayarak gece gündüz den pm i seçin

19 Aralık 2009 17:12

132)sonra zaman anahtarlı diğer odaya gidip zaman anahtarını takıp parlamaya başlayan delikten bakın..
133) parlama bitince tekrar 2. odaya girin ve bu kez elarabası tarafında vananın altındaki alt kapağa tıklayın... loading...

19 Aralık 2009 17:23

134) kendimizi bir dolmenin önünde buluyoruz, geriye doğru dönün ilerde tepelere tıklayın..
135) bir çöl kasabası.. kırmızı tramvaya girdim ilerledim bir hayalet mudock tanıdıklarımı mıknatıs ile bulabileceğimi söylüyorken (evin kapısı çaldı) adam ne anlattı kaçırdım, 2.kez tıkladım ama bişey demiyor...yaaaaaaa

19 Aralık 2009 17:36

136)tramvaydan inip en sağda gördüğümüz köşesi yuvarlak binaya gidiyoruz; yerde kasa var tıklıyoruz açılmıyor, şifre lazım,
137)kasanın hemen solunda yerdeki panoda elektrik dağıtımıyla ilgili 2 çizim alıyoruz
138) binadan çıkıp yine aynı binanın arkasında görünen merdivenlere doğru ilerlerken penceredeki beyaz bezi alabiliyoruz.

19 Aralık 2009 17:49

yazdıklarının hepsini yaptım paneli taktım
kolun olduğu yerde işaret çıkıyor ama çevrilmiyor

19 Aralık 2009 18:16

139)ilerleyip merdivenlerden çıkıyoruz, bir vana ve 2 saat benzeri şey ver tıklıyoruz ııh...
140) yerde sağda crowbar var, alıyoruz...aa bizim zaman anahtarımız nerede yaw invwnnte yok :(
141) merdivenden inip karşı binaya gidiyoruz, kapıda eski bir araba var.
142) arabaya tıklıyoruz, kilitli bagaj , crowbarı kullanarak açıyoruz.
143)bagajdan bir benzin tenekesi alıyoruz,
144) arabanın önünden motor çalıştırma kolu alıyoruz, inventteki bezle plakayı siliyoruz.. plaka P 573 Sİ ya da F 573 Sİ gözüm iyi görmüyor...
145) sonraki binaya karşıya geçiyoruz, bir kutu var 4 kablo giriyor, o kutuya tıklayıp soldaki kare biçimli yere motor çalıştırma kolunu takıyoruz.
146) yay biçimli kanalda hareket edebilen düğmeler ile altta yatay düğmeyi çeşitli pozisyonlara getirip motor kolunu çeviriyor, kapı kolunu tıklıyarak açmaya çalışıyoruz.
147) yay kanaldaki düğmelerin hepsi aşağıda ama yatay düğme ortadayken kolu 1 kez çeviriyoruz, sonra yatay düğmeyi ileri (sağa doğru) iterek bir kez daha çevirip kutu kolunu birkaç kez tıklıyoruz... kutu kapağı açılıyor.. (iyi ki çok sayıda düğme vede kombinasyon yok)
148) burada da 4 düğme ve 4 kablo var..üst sol düğmenin ucu aşağıyı sağdakinin ucu + yı gösteriyor, allt sol düğmenin ucu yukarıyı sağdaki ise- yi gösteriyor...inventorydeki feeding cheme ile ilgili düzenleme yapacağız...de bu düğmelere tıklanmıyor :(

20 Aralık 2009 12:17

Medcezir.. ses açık oynamanı öneriyorum.. kablolar duvara değil ortaya doğru toplanmış olacak ve zaman değişip te an'a dönünce cızırtı çıkmayacak, şerare olmadığı halde hala cızırdıyorsa yine kopukluk var demektir...taşların olmadığı yere doğru çek iki kabloyu da..çarkı almamışsan al,panolu dolaba powercwlli tak.. zaman değişimlerine de dikkat et...ve kolu çevirmeyi tekrar dene... bence büyük olasılıkla kabloların hala kopuk... kolay gelsin :D

20 Aralık 2009 13:22

149)panodan arkaya dönüp itmediğim tranvayın arkasında kalan yıkıntıya yöneliyorum, yıkıntıya değil ilerideki parka girebiliyorum.
150)sağda ilerde kanepede daktiloya takılı günlük parçası okuyoruz;erkek kardeşimiz mezun olalı 1 yıl olmuş, sandalye ve makineyle uğraşıyormuş, tanrı inancını kaybedeli heryerde kendini yanlız ve yolunu kaybetmiş hissediyormuş...

20 Aralık 2009 13:25

lisedeki elektrik puzzleından söz ediyor.. 4 güç kaynağı varmış ve bunları ikişerli paralel bağlamak gerekmiş....

20 Aralık 2009 13:28

151)Okumaya devam edin 4-5 sayfa galiba yazı en sonda şehirden sözediyor ve de bir plan çıkıyor sayfa arasından...x ile işaretlenmiş bir yer var... plan da bulunduğumuz kasabaya ait olmalı...

20 Aralık 2009 13:44

152) ortada kuru bir havuz var suyu akıtmamız gerekecek galiba..
153)soldaki yada kanepeye doğru gidiyoruz, bir kutu var ona ilerliyoruz..aaa bizim az önceki elektrik kutumuzun boş olanından..solda sarıüstte kırmızı altta kablolar, sağda siyah üstte mavi altta kablolar..şemaya göre fiş kısmını yukardan aşağı 108-111 olarak mı düşünsek acaba...
154) parka girerken ilerde gördüğümüz en sağlam kalmış yapıya yönleniyoruz...içeri girip ilerliyoruz.. sütunlar falan inventteki en son aldığımız plan buranınmışşş.. x işaretli yeri saptamaya çalışıyoruz.

20 Aralık 2009 14:00

155)elimizdeki bilgilerle kasayı açabilmek umuduyla kasanın olduğu harabeye gidiyoruz...573(plaka numarası) nı kasaya uyguluyoruz..hep aynı yöne değil bir numarayı çevirdikten sonra ters yöne çevirerek diger numara yapılınca kasa açılıyor..
156) kasadan 4lü düğme panosu alıyoruz, bir de mary e yazılmış mektup okuyoruz; dolmenlerle ve dolmenlerle ilgili duygularla ilgili bir mektup...
157)dörtlü düğme takımını parktan dönerek girebildiğimiz boş elektrik panosuna takıyoruz... yakın bakınca kablolarda numaralar görünüyor.s=108, k=109,si=110,m=111
158) elimizdeki şemaya göre düğmeleri çevirmee çalışıyoruz...

20 Aralık 2009 15:53

159) şemadaki 1. bağlama biçiminin tuşları kımıldamayan elektrik panosu planı olduğunu ve tramvay hattına ait olduğunu biliyoruz paralel onlar olduğuna göre, şimdi düğmelerini taktığımız (su pompasına ait) olan elektrik düzeneğini de seri bağlayacağız.
160)sarıyı + ya, kırmızıyı - ye mavi ve siyahı birbirine çeviriyoruz...
161)parkla aynı sırada ama şehrin öbür ucundaki merdivenli harabeye giderken.. tramvaya uğruyoruz(şemaya ve panoya göre elektrik var neden çalışmıyor)tramvaya giriyoruz, 1.bölmede bişey yok.
162)2. bölmede yerde kapaklardan biri kaldırılabiliyor, altında hunili bir depo var...
163)solda, hayaleti gördüğümüz yerin karşısında bir makine var...yaklaşıyoruz, şu an bişey yapılamıyor.
164) hayaletimiz belirginleşiyor tıklıyoruz "baktığın kişi gitti"diyor.
165) kentin öbür ucundaki merdivenli harabeye gidip vanayı çeviriyoruz,
166) dönüp havuzu kontrol ediyoruz su yok..
167)düğmelerini ayarladığımız elektrik panosu ile havuz arasında epey gidip geliyorum su akıtabilmek için ve kopya çekmeye kara veriyorum, dosyaları çıkarttğımızda oluşan walkthroug ya başvuruyorum; havuzlu bahçe ile elektrik tablosu arasında yerde bir kapak varmış -görmediğimi itiraf ediyorum- onun içindeki vanayı da açıyoruz.
168) sonra dönüp havuzdan boş gaz tenekesini dolduruyoruz.

20 Aralık 2009 16:13

169) dolu gaz tenekemizi tramvaydaki hunili depoya boşaltıyoruz..
170)4 lü düğme takımını taktığımız elektrik panosunda sarı ile siyah, kırmızı ile mavi birleşek hale getiryoruz(keşfedilemediğinden kopya çekilmiştir)
171) kentin en sağlam yapısına (katedralmiş)gidip x işaretli olduğunu düşündüğümüz yere tıklayıp mechanichal ebryo yu alıyoruz(kopya çekilmiştir) x işaretli yer ise girdiğimiz kapıdan düz karşıya yürüyün, masa ya gelince kapıya doğru dönün solda 1. ve 2. sütun arasında...
172) mechanical embryoyu tramvayda makinenin az önce açılmayan orta kapağını tıklayarak açtığımızda gördüğümüz boşluğa yerleştiriyoruz..
iyi yolculuklar...

20 Aralık 2009 16:51

173) etrafta yapacak bişey yok doğrudan kapıdan girin
174)merdinevde cocuk günlüğünü alıp okuyun: paten küçük geliyor, yılbaşını beklemeli, boatla da gezemiyor yakıt yok, hizmetçiden çalmalı..
175)başımız mı döndü sallandıktan sonra merdivenden çıkıyoruzbu kez solda bir günlük parçası var,okuyoruz:buharlı gemisini gerçekmiş gibi gösterecek kadar çok duman çıkartan kömür vermeye kardeşi söz vermiş;dışarısı soğuk, fizik okuyup bir rüzgar değirmenini elektrik jenaratörü haline getirme şeması çiziyor;kardeşi kendisinden farklı o fizik matematik seviyor, kardeşi edebiyat ve coğrafya
176)etrafımıza bakıyoruz elektrik kablosonda günlük parçası: bahar gelmiş buzlar eriyor, yazın buz pateni yapma projesine kardeşi inanmıyor patene tekerlek eklemek..
177 bir daha merdiven yukarı, camın yanında fıçı içindeki demir çubuğu alıyoruz
178)solumuzda tahta merdive ondan yukarı çıkıyoruz
179) tahtaların orada beyaz bileklik gibi görünen kovayı alıyoruz, 2 tane de tahta alıyoruz.
180) tahtaları metal bir kulenin göründüğü cama tıklıyoruz.. köprü, tahtadan geçip metal kuleye gidiyoruz.
181)etrafta yapacak bişey yok imleç yukarıyı gösteren hale geldiğinde tıklıyoruz

20 Aralık 2009 17:14

182) silindirik bir kabindeyiz, önümüzdeki düzenekten başka yapacak bişey yok... düzeneğin üst kısmındaki kola tıklıyoruz rakam 2 oluyor, yandaki kola tıklıyoruz...
183) aynı yerdemiyiz? etrafımıza bakıyoruz, içerisi aynı kapıdaki manzara değişik.
184)kapıya tıklıyoruz önümüzde sağa doğru 3 direk benzeri şey..herbirinde bir tel bağlı yukarıya doğru uzanıyor, herbirinde kollar var aşağı yukarı hareket eden
185) kolların hepsini aşağı yukarı deneyip uzaklaşıp yukarı baktım ama ben değişiklik göremedim...koptya çektim 3 kolu aşağı indirince ses çıkıyormuş(!) sonraki levelda işitecekmişiz(!)

20 Aralık 2009 17:22

186) sola dönüyoruz, metal bir kol üzerinde bir kutumsu şey var tıklıyoruz.. (oyunun başından beri alfa beta ve y harfi bekliyorummm üzerinde alfa beta ve y harfleri olan bir kutuuuuu :D)
187)inventteki demir çubuğu elimize her seferinde alarak bu harflerim olduğu parçalar tıklıyoruz... 3 ton ses...

187)

20 Aralık 2009 17:40

pardon
188)içeri dönüp 3. katı ayarlıyoruz, ve bu kez önümüzde ortada tabla, üç tane gemi çarkı benzeri ve üzerlerinde alfa beta ve y işareti olan bir düzenek
189) düzeneğe tıklayıp yaklaşıyoruz, ortadaki tablaya tıklayıp acolian arp'ine ilişkin bilgiyi okuyoruz:oblong resonatör üzerine takılmış tellerden oluşan müzik aleti, alet rüzgarın telleri çekmesiyle ses üreteceği ve resonatörün sesi yükselteceği biçimde açık havaya yerleştirilir.yüzyıllardır bilinen mistik....
190) geri çekilip etrafa bakıyoruz, sola gidiliyor,
191) solda bir kol üzerinde arp'i görüyoruz imleci kendimize yaklaştırınca bir mekanizma var 2 kola da tıklıyoruz, tel gerilme sesiii, sol kola tıkladıkça ses kalınlaşıp yükseliyor..
192)sol kola tıklarken aynı zamanda arpteki hareket eden yeri de gözleyin bir ok işareti alıyor.. soldan sağa yönelmiş ok halinde sesin en şiddetli olduğu an..öyle ce bırakıyoruz..
193) asansörümüze geri dönüp 4. kata çıkıyoruz

20 Aralık 2009 17:58

194)bir kol üzerinde 3 parçalı uzay gemisi gibi bir şey... tıklıyoruz 3 uzun 3 kısa parça ortada birleşmiş... tam göbekte 6 noktalı yere tıklıyoruz bişey olmuyor...
195)geri yapıp uzaklaşıyor ve sola doğru gidiyoruz, yine dışarı uzanan bir kol üzerinde bişey var, sola doğru dönünce bir mekanizma var
196) mekanizmanın ortasındaki düğmeyi çevirip kolun ucuna bakıyoruz, kare bişey ortasında zıpkına benzer bişey...
197) çevirdiğimiz düğmeden sola ileri gidince bir tv antenine benzeyen daha büyük bir alet görüyoruz..
198) geri dönüyoruz.. bunlar arasındaki bağlantıyı harekete geçirmek lazım

20 Aralık 2009 20:26

199) ne yaptıysam zekam yetmedi dostlar... kopya çekerek götürmeye ve de bitirmeye çalışacağım artık :D

200)2.kata inip leverlar aşağıda mı kontrol edin sol alfa,orta beta ve sağ gama (benim y diyip durduğum). ve de elinize demir çubuğu alıp sesleri dinleyin diyor (laf aramızda ben henüz vuramıyor ve ses dinleyemiyorum neyi eksik yaptıysam)
201)3. kata çıkın ve arp'in maximum sese ayarlı olduğunu 2 kez kontrol edin diyorlar...ediyoruz :D
202) önce çarkların hepsini sağa çevirin diyor( çarkların üst yarısına tıklamak sağa çeviriyor)

amaaaaaaaa bu oyunlar sonuna doğru karmaşıklaşıyor kopya çekince de oyunun zevki kalmıyor... oynamak gelmiyor içimden artık!...

20 Aralık 2009 21:22

203= ÇOOOK pardon saatyönünün tersine diyormuş... alt tıklayalım sonuna kadar..özür arkadaşlar aklım karışmış :(

20 Aralık 2009 21:25

204) en yüksekten en alçağa 5 ton var diyor ki doğru 5 kez döndürebiliyoruz çarkları ...
205) sonra 2. ve 3. katta yaptıklarınızı kontrol edin diyor... edelim...

20 Aralık 2009 21:32

206) ehehehehehe hala 2. katta tllere vurunca ses alamıyorum :)

21 Aralık 2009 12:23

207)2. kattaki soldaki kutucuğun(tomurcuk muş) 4. kattaki gibi açılarak çiçek halini alması gerekiyormuş. bunun için 2. kattaki leverlar aşağıda kalacak ve 3. kattaki arp en yüksek sesi çıkartır pozisyondayken 3 yan yana çarkın kollarını çevirerek aşağıda alfa beta ve gamma ya demir çubukla vurduğumuz seslerin rüzgar tarafından çıkartılmasını (3. kattaki arp) sağlamamız gerekiyormuş... benim müzik kulağım olmadığından 2. ve 3. katlar arasında gidip geliyorum... şans eseri açarbilirsem ne mutlu bana :D

21 Aralık 2009 13:27

farklı kombinasyonlar da işe yaramadı, aşağıda tonlar daha tok rezonans yüksek, yukarda daha tiz... belki de arpin yerini tam belirleyemedim....
gürültüden başım şişti bu oyun sonunu görebilmem için sabır küpü olduğum bir günü bekler :(

21 Aralık 2009 18:32

YORUM 201 İ EN YÜKSEK SESE AYARLAYIN KISMINI SOL KOLA 11 KEZ TIKLAYIN ŞEKLİNDE GERÇEKLEŞTİRİN.

**! Sonra 203 ve 205 i yaptıktan sonra 2. kata çıkıp soldan sağa çarkları 1-3-3 ayarlayıp aşağı inin çiçek açılmış olacak...
**!! çiçeğe tıklıyoruz, yakın planda inventten kovayı alıp çiçeğin orta kısmına tıklıyoruz... kovaya polen doluyor.

21 Aralık 2009 18:39

**!!! 4. kata çıkıp orada da demir çubukla alfa, beta ve gama seslerini elde ediyoruz.
**!!!! 3. kata inip çarkları soldan sağa 0-1-2 yapıp 4. kata çıkıyoruz.
**!!!!! 4 katta açılmış çiçeğin orta kısmına yakın planda kova dolusu polenle tıklıyoruz, bir değişimle bir top gibi meyve oluşuyor onu alıyoruz.
**!!!!!! sola sola ilerleyip meyveyi çanak anten görünümündeki şeyin göbeğine bırakıyoruz, yeni bir kule oluşuyor.

21 Aralık 2009 19:03

**!!!!!!! kapıdan girip merdiveni tırmanıyoruz..
**!!!!!!!yükleme bittiğinde karla kaplı bir alandayız, bir kaç çıplak ağaç..yere doğru bakarak hafifçe sola dönüyoruz, deney için hazır olduklarını belirten bir günlük parçası bulup okuyoruz...
**!!!!!! başımızı kaldırıp bakıyoruz ilerde siyah bir siluet belirip kayboluyor, belirdiğinde ona tıklıyoruz, bir direk ve sıra görünüyor, oraya gidip sıranın altındaki günlüğü de okuyoruz: yiyecek alıp buharlı gemiyi denemeye gitmişler, hava iyi diye şapkalarını almamışlar, bir süre gittikten sonra buharlıgemini kablosunu almadıklarını fark etmiş ve kardeşini (bizi) orada bırakıp kabloyu almaya eve gitmiş...
**!!!! okuma bitince çevreye bakınıyoruz, az solda yine siluet tıklayınca 2 sıra ve direk olan park girişi gibi bir yer oluşuyor oraya gidiyoruz..soldaki sırada gramofon çalıyor, solda direk hizasında bir parça günlük daha, alıp okuyoruz daha önce okuduğumuzun son günün tekrarı fakat tek gün.
**!!!! sağa dönünce yine siluet tıkla, git bir iskele, kayık.. arkamıza doğru dönüp bir başka günlük parçası alıp okuyoruz: yolun yarısında bir çığlık duymuş, anlamış ki kötü bir şey olmuş, hemen geri dönmüş ve bu arada eldivenini kaybetmiş.
**!!!! etrafımıza bakınıp ileri sağda buzdaki kırıklara tıklıyoruz... seyrediyoruz..

The End :( Am I dead for ages???

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template