Natalie Brooks Mystery at Hillcrest High



Natalie'ye Siyah Kedi çetesinin yüzyılın suçunu işlemesinde engel olmasına yardımcı oluyoruz.101 MB
Help Natalie Brooks stop the Black Cat Gang from committing the crime of the century! To piece together the criminal's plans, you'll have to find cleverly hidden objects, beat challenging mini-games and solve mind-bending puzzles at over 20 eye-popping locations. You'll encounter surprises around every turn as you defuse a bomb, search a lighthouse for clues, break into a bandit's lair and more! Hand drawn cutscenes and interactive dialogue will keep you on the edge of your seat as you join Natalie on her most daring adventure to date!101 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 80 yorum

19 Kasım 2009 19:59

gel bakalım natalie hanım sizleri görmeyeli çok uzun zaman olmuştu gene başınz derdemi girdi yardımmı istiyorsunuz bu sitedeki arkadaşlar ve ben size yardımcı oluruz.Teşekkürler sis harika oyun için

caelia
19 Kasım 2009 20:15

ya sis harikasınn teşekkkürlerrr

19 Kasım 2009 21:15

çiğdem


fenerin olduğu yerde takıldım 4 sembollik yer varya hani kuş çaba kılıç vs oluyor orada o 4 sembolü nasıl yapıcağım

19 Kasım 2009 21:29

offf buldum sonunda takılan olursa yardımcı olurum

19 Kasım 2009 23:55

hımmm oyun güzele benziyor takılanlar varsa puzzlede var demek hemen indiriyorum :=)

20 Kasım 2009 01:08

1.chapter :İlk önce kapıdaki mektubu okuyoruz sonra sol taraftan levye alıp yerdeki tahtayı açıyor içindeki mektubu okuyup keskiyi alıyoruz,karşımızdaki beyaz gülleri budayıp levye ile taşı açıp anahtar alıyoruz.Anahtarla dolabı açıyoruz hidden başlıyor-sonunda ütü alıyoruz ve sağımızda invorty deki kömür kağıt kibrit gösterilen bu nesnleri buluyoruz.Ekrana eski çağ ütümüz gelcek ön kapağı açıp kömür atıp ütüyü dönderiyoruz arka kapağı açıp kağıt koyup kibritle yakıyoruz ,ütüyü tıklıyoruz .Hazırladığımız sıcak ütüyle oynun başında okuduğumuz ilk mektubu ütülüyoruz çıkan yardım mesajından sonra laptopu açıyoruz ve yeri buluyor tıklayınca bölüm bitiyor.......

20 Kasım 2009 01:15

oyun zaten çok kolay bide ben yazmayım ayrıca soru işartei hint olarak geçiyor oyunda.....

Adsız
20 Kasım 2009 10:24

helppp para değerlerinin olduğu kısmı geçemedim bilen varmı arkadaşlar ??

Adsız
20 Kasım 2009 15:21

Fenerin ordaki semboller sırasıyla nasıl acaba yardımcı olurmusuz?

20 Kasım 2009 16:44

teşekkürler sis:)
bana oynamışım gibi geliyor ama indirip bakacağım.

Adsız
20 Kasım 2009 17:24

Fenerin ordaki semboller sırasıyla nasıl acaba yardımcı olurmusuz? Biri yardımcı olabilir mi lütfen?

20 Kasım 2009 19:19

para kısmı (sıralama yanlışta olabilir tam hatırlamıyorum) yen dolar euro ingiliz parası yani küçükten büyüğe doğru

20 Kasım 2009 19:22

fenerin ordaki semboller ise mors alfabesini yaptıktan sonra dürbünle karşıdaki gemiye bakınca gösteriyor mors alfabesi ise çizgi nokta çizgi çizgi nokta

Adsız
20 Kasım 2009 20:52

kütüphaneden çıkamıyorum.kedi halıbı ile ne yapıcam?

Adsız
20 Kasım 2009 21:10

helppp çatıdayım piknik sepeti ve laptop falan var laptopda şifre istiyor onu nerden bulacağım ?

Adsız
20 Kasım 2009 21:13

kütüphanenin dışına çıkıp orda balonu patlatıp bir tane lolipop alıyorsun.. sonra onu masadaki lambanın üstüne koy eriyor sonrada kitaptaki kedi damgasının üstüne koy sonra raftaki o kupaların olduğu kısımda ki o damganın üstüne koycaksın

Adsız
20 Kasım 2009 21:14

yerdeki çantanın şifresi de 871542

Adsız
20 Kasım 2009 21:29

çatıdaki laptopun şifresini bulamadım yardım lütfen ?

Adsız
20 Kasım 2009 22:15

çatıdaki laptop şifresi 4142

blueteg
20 Kasım 2009 22:16

19 nolu adsız ben

Adsız
21 Kasım 2009 11:08

slm ben fırında kaldım pişirme süresi istiyor yapamadım yardımcı olurmusunuz pek anlayamadım lütfen

selden
21 Kasım 2009 12:01

fırının pişirme süresinin 0135 olması lazım.

Adsız
21 Kasım 2009 14:23

tesekkürler

21 Kasım 2009 18:47

adsız sana türk mutfagını soruyor cuck diyor mutfaın dışında yerde kagıt vardı tavuk resimli orda zaten saati yazmış yani :=)

22 Kasım 2009 02:34

aramam gereken numarayı bulamıyorum.... lütfen yardımmm

22 Kasım 2009 02:40

tamam halettim dikkatli bakmamışım..

22 Kasım 2009 14:16

domuz kumbarası saat ayarı kac olması lazım?

22 Kasım 2009 22:16

domuz kumbarada saat 6:00 olması lazım..

23 Kasım 2009 00:57

hımmm bir yerde daha saat var burçlar olan ordada 9:10 yada 9:15 denk gelecek şekılde ayarlancak olmassa yelkovanla akrebi yer değiştirin unuttum şimdi ahhhhhh ah bende sular seller gibi oyunda ilerledim hiç takılmadım taki koktyl kadar votka vanilya limon ve üzüm diyor aynısını yapıyorum ama benım koktyl begenmedı malisef:=))) oynum bozulmuştu sırf o kektyl için yenıden kurdum nıck değiştirdim sıfırdan oaray kadar geldım ama hala koktyle ugraşıyorum :=))))))))))))

23 Kasım 2009 04:25

D_D2006 BENIM HİRA ARKADASLAR YANLIS OLMASIN OK

23 Kasım 2009 04:42

TELEFON NUMARASINI VERIYORUM 555 3402 DIR ARKADASLAR

23 Kasım 2009 14:42

:=))))))))) ya zaten kagıtta telefon numarası yazıyor onu oyunda görmüyorlarsa :D:D:D:D hiç oynamasınlar hira

23 Kasım 2009 16:19

bazen gozden kacabılıyo genede yazayım dedım bıtırdın mı oyunu ben bıtırdım:))))))))))))))))

Adsız
23 Kasım 2009 17:52

kokteyli nasıl geçcem yardım .............

Adsız
23 Kasım 2009 18:12

koktely yaparken o yerdeki kağıtta bende vanilya - vodka - grapes - lime yazıyordu. hepsine tıklayıp sonrada en üstteki bira bardağını seçeceksiniz arkadaşlar.. eğer saydıklarım aynı değilsede söylenenlere tıklayıp mutlaka o bardaklardan birinede tıklamanız lazım yani yaptıklarınızı bardağa doldurmadan olmuyor malesef... yardımcı olabilmişimdim umarım

Adsız
23 Kasım 2009 19:15

bilardo masası açıldıktan sonra devamı nasıl olacak

Adsız
23 Kasım 2009 19:38

baya oldu oynayıp bitireli ama hatırladığım kadarı ile masadan çıkan mavi puzzle olması lazım dışardaki telefon külübesine tıkladığınızdaki görünen şeydi herhalde.. orda telefon kulübesini açacaksın senden istediği puzzleyi çözmen ve açılınca bozuk paraları topluycaksın dışardakileri onla telefon açabilceksin.. ondan önce bilardo masasının başındaki dolapta lamba olacak o lambayı açman lazım içinde kilitli kağıt gibi bişe vardı herhalde telefon numarasıydı ordaki tahminim net hatırlamıyorum ama telefon kulübesinde bozuk paraları atıp numara çevir sonra konuşmadan sonra bölüm bitiyordu hatırladığım.. artı arkadaşlar oyunda hint var o yüzden sizi yönlendirir onlarlada ne yapacağınızı az çok bulabilirsiniz..

23 Kasım 2009 19:43

arkadaşlar 50 dakikadır kütüphanedeyim ve çıkadım.
elimde flüt ve ip var.
1-balonu nasıl patlatacağız?
2-valizin şifresinin ipucu nerde?
3-flüt ve ipi nerde kullanacağız?

lütfen; oynayanlar yazarsa sevinirim:)

Adsız
23 Kasım 2009 19:56

yanlış hatırlamıyorsam yine ben 38 deki
1- dışardaki balonu aletlerden biriyle patlatacaksınız..
2- valizin şifresi 871542 idi bende onu da nerden buluyoruz söyleyim.. askıdaki paltonun cebindeki ülkerin resim sıralaması ile çekmecedeki broşürdeki resimlerin üzerindeki numaralarla yani cüzdandaki resimlerle broşürdeki resim numaraları karşılaştırılacak öyle çıkıyor şifre valizin..
3- de tam net hatırlamıyorum ama yine iple flütü birleştirmeye çalışın olmazsa bi yerden çapa gibi bişe veriyorda olabilir öyle kalmış aklımda iple birleşen şeyi camdan dışarı yukarıya atacağız ki camın dışından üst kata tırmanılacak.

23 Kasım 2009 20:05

adsız çok teşekkürler:)
hemen bakıyorum sağol.hiçbir oyunda bu kadar takılmamıştım.
keşke isim alsaydınız size adsız olarak yazmasaydık:)
yardımcı olan arkadaşları tanımak isteriz.

23 Kasım 2009 21:04

ne kadar teşekkür etsem az adsız.saatlerdir bakındım durdum.demek ki basit yerlerde bile insan takılınca duruyor kafa.
aslında takılınca oyuna ara vermek gerek.
başım ağrıyor valla:(((

Adsız
23 Kasım 2009 21:20

ben adsız dediğin ASLIM süperbabaanne :) rica ederim.. arada oluyor işte öyle insan göremeye biliyor bende de oluyor öyle şeyler.. geçmiş olsun bu arada o kadar sıkma kendini takılırsan yine yardımcı olmaya çalışırım hatırladığım kadarı ile oldu baya oynayalı..

23 Kasım 2009 22:58

bilorda masasının orada kaldım arkadaşlar.mavi topu buldum birtek diğerlerini nasıl bulcam.birde koltukta bir yazı o nedir?

Adsız
23 Kasım 2009 23:20

Ben ASLIM: koltuktaki para sıralaması için yorum 12'i oku istersen söylemişler.. yine tekrarlayım yen dolar euro ingiliz parası yani küçükten büyüğe doğru sıralıyorsun.. sonra duvardaki kırık aynanın orda köşede örümcek ağının üstündeki örümceği alacaksın.. dışardaki yerde kırık televizyon var ona örümceği koycaksın içindeki böcekleri alcaksın puzzle gibi bişe çıkıyor.. skip diyip de geçeibilirsin ordan sana bir tane daha bilardo topu verecek..
sonra bilardo masasının başında dolabın içinde lamba var orda da okilitli bir kağıt olması lazım onu da elindeki aletlerden biriyle açman lazım hatırlamıyorum şu an..
ordaki de galiba telefon numarası olması lazım gerçi üste yine bir yorumumda belirtmiştim bunu

24 Kasım 2009 00:17

selam aslım:)

yamuk; kavanoz alman gerek telefon kulübesinden ,odadaki örümceği alman için.tabi kavanozu alınca örümceği, sokaktaki kurtlu yere koyacaksın.skiple geçebilirsin orayı.yeşil topu al.bıçakla kurtların ordaki kabloyu kesip lambaya tak,yansın.
kurtların ordan anteni alıp lambayı yaktığın yerdeki kilidi açıp son topu alıyoruz.mavi topu.
bilardo masası açılıyor tlf.nosunu görüyoruz.

24 Kasım 2009 01:12

arkadaşlar 8.bölümde laptobun şifresi ,karşı binada camda sanki ışıklandırma yapılmış harfler gibi duruyor.
tersten giriyoruz laptoba.bende şifre;4142

24 Kasım 2009 01:24

shera şimdi geldim koktely olan bölüme.
ofizte karşıda yerde, sarı çöp sepeti var.ona tıklayınca içindeki kağıtta karışımı veriyor.

sırayla;
vanilya,
votka,
üzü
yeşil limonlara sonrada su bardağına tıkladı.
en son altta bardak resimli pembe yere tıkladım oldu:)

24 Kasım 2009 01:24

geç oldu,sizlere kolay gelsin.ben çıktım:)

24 Kasım 2009 01:33

hayret bir şey bende listeyi aynen yazıp bardaga basıyorum sonra en alt koktely basıyorum ama hala sonuç alamadım :=((((((((((((

24 Kasım 2009 01:39

yani şunu da ifade edmeden geçemicem babannemm çöp kutusunda liste var demişsin ben iki gündür bas bas her yerde bagırıyorum koktyl için liste vermişler o listeyi her türlü denedim ama olmuyor diye şimdi bana çöp kutusunda liste var demiş olmana gerek yok sanırım tereyiceye tere satmak gibi bir şey oldu dimi benim ıkı gundur sordugum tek şey nerde eksık varki makine aktif olmuyor koktly listesini yazmak yerıne bana yardım edecektınse chpater 8 baştan sona yazardın ki bende neden makine aktif olmuyor ona bakardım ...........

Adsız
24 Kasım 2009 01:40

teşekkürler bitirdim..........

24 Kasım 2009 10:37

sheracım elimde şu anda 4 kanatlı mavi pervane,banker adam,helikopter benzini,lens,access card,kibrit kutusu ve saat camı var.
kokteylide yaptı.
aklıma gelmedi hepsini yazmak.
hintle gösteriyor zaten yapılacaklar diye.
baştan deseydin ya:DDD

24 Kasım 2009 11:01

haydaaaaaaa, ofiste masaya tıklıyorum,oyun kapanıyor.kaç oldu denediğim:(((

24 Kasım 2009 11:12

masanın sağında yerdeki sarı şeye, saatin camını takıp,saati 06.00 ya ayarlayıp para alıyoruz.

24 Kasım 2009 11:36

sarı şey dediğim DOMUZ KUMBARAsıymış:)
medusa yazmış yukarda zaten görmedim.
ben oyunu siliyorum.masaya tıklayınca oyundan çıkıyorum.ne yaptıysam olmadı:(((
keşke bitirebilseydim,güzel oyundu:(((

24 Kasım 2009 15:51

ya kütüphanede elimde flütle kaldım hint sürekli masa üstündeki resimleri gösteriyor ne yapıcam acaba

Adsız
24 Kasım 2009 15:51

kütüphanedeyim elimde sadece dünya var üst kattaki astroloji saatini yaptım orada bir anahtar istemekte bu noktadan sonrada solar sistem diye bişi var onu açamıyorum ne yapmam gerek yardım edin lütfen

Adsız
24 Kasım 2009 15:54

bilo flütten önce yapman gereken bişi var ingiliz anahtarı alman gerek onunlada asılı olan ceketin oradaki civataları söktiğünde sana çapa gibi bişi verecek yerdedde ip olacak onlar birleşince üst kata pencereden atacaksın yukarı çıkacaksın flüt orada lazım sana yılanı uyutacaksın ama önce kutuyu açman gerek crow bar bulacaksın oralarda bi yerde

24 Kasım 2009 15:58

sürekli çekmeceyi gösteriyor damda laptop falanda çıkmadı daha acil yardım arkadaşlar

Adsız
24 Kasım 2009 16:05

oh buldum ya bu arada ben aydolu bulduğum da üst katta bi kurukafa var oradan çakmak ve anahtar aldım odanın kapısını açtım gerisi kolay zaten

25 Kasım 2009 14:42

adsız teşekür ederim yardımların için

25 Kasım 2009 14:43

buarada ben yaklaşık 3 aydır sizleri takip ediyorum oyunları severek oynuyorum sitede emeği geçen tüm arkadaşlara tşklr

26 Kasım 2009 01:53

oyun güzeldi teşekkürler sis....

Adsız
27 Kasım 2009 02:55

Arkadaşlar ben ktüphanede dört dönüyorum ip ve flüt ile ne şeker bulabildim ne ingiliz anahtarı neresinde buldunuz odadnın yardımcı olurmusunuz

Adsız
18 Aralık 2009 19:40

arkadaşlar 4.chapter da gemı dısına cıkıorum orada hatta teleskop var karsıdakı gemıyı gosterıo,orayı nasıl geçebilirim yardımcı olur musun yoksa kırıp atıcam pc yi :@

18 Aralık 2009 20:50

adsız selam:)
dur sinirlenme hemen:)
sana resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.kolay gelsin:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/natalie-brooks-mystery-hillcrest-high/tips-tricks/natalie-brooks-mystery-hillcrest-high-walkth&ei=as4rS-ieLaKQjAfiuoCfBw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CA0Q7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dnatalie%2Bbrooks%2Bmystery%2Bat%2Bhillcrest%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

su
12 Ocak 2010 13:00

kendime not.başlıyorumm
(o kadar oyun varki bazen isminden hatırlayamayıp bi daha yüklüyorum yav )

12 Ocak 2010 14:27

su harikasın tarzını begendim bende kullanabilirmiyim izninle bundan sonra
nilnot:2 kez oynadın bu oyunu:)

Adsız
31 Mart 2010 14:49

Merhaba..
Astrolojik saatte takıldım kaldım.. Inventory de çakmak ve enteresan bir anahtar var. Birde çekmeceyi acıyorum resimler sıralı hic birşey yapamıyorum.. saati 09:10 - 09:15 te yaptım olmadı ..Lütfen yardım edermisiniz

21 Mayıs 2010 22:40

fenerdeki semboller nasıl diziliyor..o 4 sembol

21 Mayıs 2010 23:17

serkan sembollerin sıralaması şöyle;

kalkan-güvercin
çapa-lale

21 Mayıs 2010 23:24

resmide burada;

http://i1005.hizliresim.com/2010/5/21/5915.jpg

26 Mayıs 2010 09:50

çok teşekkürler dostum.eline sağlk

1 Nisan 2012 13:52

hotfile linki iptal diğer 2 link aktif

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template