Mystery Case Files: Dire Grove - Collector's Edition



oyun becerinizi kaybolmuş bir grup öğrencinin başına gelenleri keşfetmekte kullanın.Gizemli,karanlık ve korkutucu bir atmosferde bu hikayeyi çözmek sizin elinizde.587.26 MB
Use your wits and Hidden Object and Adventure game talent to follow the trail of a group of missing graduate students in Mystery Case Files: Dire Grove!Experience all the exclusive Collector’s Edition extras including bonus “Easter egg” levels and puzzles that reveal secrets related to both past and future Mystery Case Files episodes. 587.26 mb





System requirements/Sistem gerekirliği:
• Windows XP/Vista
• DirectX 9
• 2 GHz
• 128 MB RAM

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
OR/VEYA
indirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
indirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 99 yorum

26 Kasım 2009 10:57

siscumm tskkkkkkkkkkkkkk mux

26 Kasım 2009 11:48

ben başladım.arabanın içinde başlıyoruz.torpido kutusunu açmak için kod lazım o da arabanın plakası JXH2 .anahtarla bagajı açıp nesne bulmacadan sonra car jack alıyoruz.radyoya da bir frekans ayarı lazım sanırım.
binaya girmeden sağda garaj yanından lastik aldım.bina önünde kasette.
resepsiyonda oyundan sonra anahtar.
üst kata çıkışta yine kaset.odada ve oda girişinde yine oyun var.

26 Kasım 2009 13:14

ya arkadaşlar bu part yazanları nasıl indiriyoruz diğerlerini yüklüyorum ama bunları bir türlü beceremedim

26 Kasım 2009 13:15

yalnız sis bana tektek ve açıklayıcı yazarsan iyi olur çünkü pek anlamam bilgisayardan

26 Kasım 2009 14:03

bakın sayfanın üst kısmında sabit linkler var.ve o linklerde gereken tüm bilgi resimli olarak verilmiş durumda.
lütfen

buraya ve

buraya tıklayın

Adsız
26 Kasım 2009 22:39

part 4 ü bir türlü indiremiyorum rapid hata veriyor saatlerdir uğraşıyorum neden acaba??

26 Kasım 2009 23:22

evet 4. partta sorun var

reiki1
26 Kasım 2009 23:34

ben şimdi indirdim sorun yok arkadaşlar tekrar deneyin

26 Kasım 2009 23:50

part 4 de sorun yok.link sağlam.hatta free user olarak açtığımda bile 51 saniye bekleme süresi verdi.

Adsız
27 Kasım 2009 00:23

gene denedim gene error veriyor sanırım rapid ten çıldıracam

Adsız
27 Kasım 2009 22:39

harika bir oyun

BaRMeN SeRDaR
28 Kasım 2009 01:22

evet oyun gerçektende güzel ip uçlarını sizin için paylaşacam ama hata oluyor uzunca bir yazı yazamıyorum buraya anlamadım :(

BaRMeN SeRDaR
28 Kasım 2009 01:24

Merhaba Arkadaşlar

Gelebildiğim yere kadar Anlatıyorum :
Arabaya doğru geldim plakada yazan (JXH2) kodunu arabanın içindeki torpido bölümündeki yere yazdım anahtar çıktı arabanın bagajını açtım nesneleri bulduktan sonra (ARABA KRİKOSUNU) aldım. eve doğru gidiyorum içeriye girdim resepsiyondaki nesneleri bulup bir (ANAHTAR ı ) aldım ilerde lazım olcak .Resepsiyonun solundaki odaya girdim (sırt çantasına tıklayıp gizli nesneleri buldum ve (ÇEKİCİ) aldım . Şömineden sağa doğru gidiyorum merdivenlerden çıkıyorum karşıdaki masadaki nesneleri buldum ve (KAR KÜRÜYECEĞİ) ni aldım . Soldaki banyoya girdim küvetin yanındaki sabunu aldım geri banyodan çıktım . Sağdaki salona geçtim solda bardak sağda video kaseti ve üstündeki vazoyu aldım . 1. sol odaya girdim şampanyayı patlattım şöminenin üstündeki küre yi aldım ve yataktaki gizli nesneleri bulup ( MATTRESS : şilteyi) aldım odadan çıktım sağdaki odayı resepsiyondaki bulduğum anahtarla açtım yatağın altında video kaseti ve sandalyenin arkasındaki yanıp sönen kitabı aldım . Sandığın üsütndeki saati (HİNT) ile yaptım odadan çıktım ve ilerledim 2 sandalyenin arasındaki vazo ve sol kapının yanındaki değişen resmi aldım . Soldaki odaya girdim soldaki kitaplara ve aynaya baktım ama birşeyler var lakin anlayamadım odadan çıktım . Tekrar resepsiyona geldim ordaki nesneleri bulup (ÇİVİ) yi aldım dışarı çıktımsağa doğru gittim karşıdaki kuşun solundan gittim sol pencerrenin altındaki parlayan bir yer var elimdeki (KAR KÜRÜYECEĞİ ) ile açtım orayı ve (GARAGE OPENER= graj açacağını alıp sağdaki garaja doğru gittim ve elimdeki GARAGE OPENER ile açtım garajı ve nesneleri bulup (SLEDGEHAMMER = balyozu ) aldım . Yine banyoya gelip elimdeki balyoz ile banyonun ortadaki ıslak yeri kırdım. Tekrar garaja gittim gizli nesneleri bulup (CROWBAR = kol demiri yada (levye) yi buldum . Garajın hemen sol tarfında yerde kanalizasyon kapağını ( elimdeki levye =crowbar ile açtım) tekrar garaja girdim ve soldaki oynayan çengelin üstüne gelerek onu hareket ettirdim ve (Main velle = vananın başlığını aldım ve tekrar garajın sol yanındaki kanalizasyon kapağına gittim (elimdeki main valleyi vananın üstüne oturtdum ve çevirdim . sonra Banyoya gidip ( elimdeki şilteyi banyoda açılan boş deliğe yerleştirdim) ve üzerine basarak şiltenin aşağıya inmesini sağladım . ve Delik olan yerin içine girdim gizli nesneleri buldum (BOATHOUSE KEY = kayıkhanenin anahtarı) nı buldum . sol taraftan resepsiyonun olduğu yere çıktım . Garajın bulunduğu yerden sol taraftan kayıkhanenin olduğu yere gittim kapıyı elimdeki anahtarla açıp içerdeki gizli nesneleri buldum (wooden board=tahta) yı aldım . Daha sonra otelin 2. katındaki yatak odasına gidip gizli nesneleri buldum ve (SAW= testereyi ) buldum. banyoya girip aşağıya indim ordaki nesneleri bulup ( Lighter= çakmağı ) buldum . Otel kapısının sağ tarafında derece var onu elimdeki çekiçle kırdım. Daha sonra dışarıya çıktım. Otelin sağından gittim karşıdaki kuşun solundan motorlu olan yere geçtim orda pencerenin altında beyaz renkli tavşan var onu çekiçle kırdım . Daha sonra Otelin sağındaki ağaçlı olan yere geldim elimde olan sopayı ağaca çakılı sopaların altına koydum sonra çivileri ve çekiçle vurdum ağacın yukarısına çıktım testereyle dalı kestim tekrar aşağıya inip ( Torn paper = yırtılmış kağıdı aldım. Tekrar otelini içine girip resepsiyondan ilerde Soldaki odaya girdim Sırt çantasına tıkladım . nesneleri buldum (Cell Phone Charger = cep telefonu şarzını aldm ) ve 2 kata çıktım sağdaki odaya girdim tam karşımda duvarda priz vardı ona taktım şarj aletini . odadan çıktım ve ilerledim soldaki odaya girdim aynaya tıkladım elimdeki (Torn paper = yırtılmış kağıdı aldım ve yapıştırdım (4167 ) rakamı çıktı lazım olacak sanırım ilerde .

BaRMeN SeRDaR
28 Kasım 2009 01:28

KONUNUN DEVAMI

. Tekrar Garajların solundan kayıkhanenin olduğu klübeye gittim ve nesneleri buldum ( URN = semaveri aldım ) Sonra Resepsiyona girdim sağ kapıdan içeriye girdim karşıdaki tabloyu (elimdeki levye =crowbar ile açtım) ve şifreli kasaya (4167) yazdım ve bir anahtar aldım . ordan ayrılıp garajlara gittim karşıdaki raftaki malzeme kutusu elimdeki anahtar ile açtım içinden (Wire Clippers = tel makası ) çıktı. Daha sonra otelin 2. katına çıktım sağdaki ilk odaya gitdim yatağın üstündeki resime tıklayıp elimdeki (Wire Clippers = tel makası ) ile kestim ve içinden (Oars = kürek ) çıktı aldım ve kayıkhanenin olduğu klübeye gittim . küreği kayığa koydum ve bindim dışarıya göle çıktıktan sonra kayığın yanında ( Hotel Room Key = otel odası anahtarını aldım ) ve Klübeye doğru ilerledim kapıyı açtım . ordaki şifreli oyunu ( HİNT ) ile yaptım ( Fisherman’s Relie = balık kalıntısı ) nı aldım. Kayıkla tekrar geri döndüm . otelin 2. katına çıktım en ilerdeki sağ tarafta kapısı kapalı olan odaya geldim elimdeki anahtar ile kapıyı açtım yerdeki video kasetini aldım yataktaki çanta şifreli onu bulmak lazım !!! sonra pencereden aşağıya indim . demir kapının yanındaki nesneleri bulup ( Rope = halat ) ı aldım . Mezarlığa geldim karşıma büyük bir ağaç çıktı içinde kurt var herhalde yol burada SOL- SAĞ olarak ikiye ayrılıyor ama yolun her ikisinide seçtiğinde kurt çıkıyor onun için kutra bir yem vermek gerekli . Daha sonra Otelin dışına çıkıyoruz buradan Mause = faremizin oku ile bir geri gelip otelin solundan havuzun yanından harabe yıkılmış klübeye gidiyoruz elimizdeki ( Rope = halat ) ı parlak yere ekliyoruz halat açılıyor ve yukarıya çıkıyoruz . Buzlu havuzu olduğu yere gidiyoruz yerdeki video kasetini alıyoruz ve havuzun sağındaki klübeye giriyoruz soldaki yerde nesneleri buluyoruz ( Ice Pick = buz kıracağını ) alıyoruz sağa doğru ilerliyoruz ortada bir pas pas var tıklıyoruz ama bizden 2 tane nesne bulmamızı istiyor .sol taraftaki küçük 2 katlı dolaba tıklıyoruz kırmızı defterde bişi yazıyor ama anlayamadım neyse sağ taraftaki . Mikro Dalga fırınının altındaki dolapta ( AXE = balta ) yı alıyoruz. Mini fırın ( mikrodalga) nın kapağını açıyoruz elimizdeki tavşan kafasını alıp fırının içine koyuyoruz ve yeşil tuşa başıyoruz ve üst tarafta rafta yeni bir arama yeri çıkıyor gizli nesneleri buluyoruz ( GOLDEN FELİX = altın felix ) i buluyoruz ( NOT = . golden felix hemen ortadaki tahta olan yere koyacaz ama bir tane daha bulmak gerek . Sonra odanın sağındaki odadan girecez ve sağdaki dolpta nesneleri bulcaz ( Frozen Meat = donmuş et ) i bulcaz karşımızdaki demir parmaklılıklara gelecez burayı elimizdeki mevcut (araba krikosu ) ile açacaz ve içinden (Snowshoes = kar ayakkabısını alacaz ). Bakkaldan dışarıya çıkıyoruz sol taraftaki müzeye gidiyoruz ama kilitli ahahtar bulmak gerek . Daha sonra ilk başta araba ile otel arasında bir yer var oraya gidip yoldaki odun parçasını elimizdeki balta ile kesiyoruz ve (Firewood = yakacak odunları alıyoruz )

BaRMeN SeRDaR
28 Kasım 2009 01:30

KONUNUN DEVAMI

. Otelden içeriye girip resepsiyondan ileriye sol odaya giriyoruz şömineye odunları atıyoruz ve elimizdeki çakmakla yakıyoruz . Yukarıya çıkıyoruz en ilerdeki sağdaki odaya giriyoruz yine pencereden inip demir kapının yanında nesneleri buluyoruz ve (De-ıcer spray = buz çözücü spreyi alıyorum ) yine otelin solundan yıkık olan klübeye gidiyoruz yukarıya çıkıyoruz ordan bakkala giriyoruz ilerliyoruz Mikrodalga fırının old yere geliyoruz elimizdeki (Donmuş eti) mikro dalga fırınına koyup çözülmesini bekilyoruz tekrar eti alıp o bakkaldan dışarı çıkıyoruz ordan otele gidiyoruz 2. kata çıkıp en ilerde sağdaki odaya girip pencereden aşağıya iniyoruz . mezarlıktan geçip karşımıza kuru bir ağaç geliyor onun içindeki kutra (eti veriyoruz ) ve sol taraftaki yoldan devam edip ilerliyoruz bir ırmağın kenarına geliyoruz yerde parlayan yere tıklayıp kuş tuğü görüyoruz bunu elimizdeki mevcut ( Ice Pick = buz kıracağı ) ile buzu deliyoruz ve ( Feather = tüyü alıyoruz ) geri ağacın olduğu yere geliyoruz bu sefer sağ yoldan devam ediyoruz ve bir ev karşımıza çıkıyor evin önünde video kaseti var alın eve girdim ve gizli nesneleri buldum (Bolt Cutters = cıvata kesiciyi aldım ) şöminenin üsütündeki balığın sol tarafındaki geyik kafasınada tıklayıp aldım . masanın hemen sağ tarafındaki buzlu kapıya geldim ve elimizdeki mevcut ( Ice Pick = buz kıracağı ) ile kırdım ve kapıdan içeriye girdim küvetin içindeki kızın üstündeki bilmeceyi (HINT ) ile çözdüm ve (HUNTER’S RELİC = kapaklı eski kalıntı eseri aldım ) tekrar otele geldim ordan sol taraftan yıkık harabe klübeye gittim yukarıya çıktım havusun ilerisindeki müzeye gittim kapıyı (Bolt Cutters = cıvata kesiciyi ile atım ve müzeye girdim . sağ taraftaki video kasedini aldım , sol taraftaki donmuş kılıölı adama tıkladım tam ortada camı elimdeki çekiç ile kırdım ve (FİRE EXTİNGUİSTER = yangın söndüreceğini aldım ) sol taraftaki siyah camı açıp koyunun kafasına tıkladım ve kafa yok oldu . sonra merdivenlere doğru gittim ordaki bilmeceyi ( HINT ) ile çözüm sağda bir kapı açıldı . içeirye girdim karşıda uzanan adamın üzerindeki bilmeceyi (HINT ) ile çözdüm ve (BLACKSMİTH’S RELİC ) i aldım . dışarı çıktım merdivenlerden yukarıya çıktım ve solda nesneleri buldum ve (İce Scraper = buz sıyırıcıyı ) aldım . saolanda ileri doğru yürüdüm sağ taraftaki nesneleri buldum . ve (TAPE REEL = Buz makarasını aldım ) Müzeden çıktım havuzun yanındaki bakkala girdim ve soldaki nesneleri buldum ve (KEROSENE = gaz yağını buldum ) ortaya doğru ilerledim .Bu odayı hatırlamışınızdır Mikrodalgalı olan oda buradan un çuvallarının hemen yanındaki kapıdan girdim hemen sağdaki dolaptan nesneleri buldum ve ( GLUE = yapıştırıcıyı aldım )

Tekrar otele gittim 2. kata çıkıp en ilerdeki sağdaki odadan girdim aşağıya indim pencereden ordan mezarlıktan geçip büyük kuru ağacın sağında eve gittim ve nesneleri buldum ve ( PATATO CHİPS = patetes cipsini aldım ) . masanın üstündeki Fenere elimdeki mevcut KEROSENE = gaz yağını döktüm fener yandı ve (LANTERN = Fener ) yanmış olarak aldım . tekrar otelin yanındaki havuzdan sol tarafa gittim harabe yıkılmış klübeden yukarıya çıktım ordan havuzun ilersinde olan müzeye girdim hemen ilk girişte solda bir kapı var içeirye girdim gizli nesneleri buldum ve (50P COİN = 50 sikke aldım) ve müzeden çıktım . ve bakkalın önüne geldim bakkalın sağ tarındaki küçük oyun makinesını elimdeki (50P COİN = 50 sikke yi attım yalnız aynı paradan 2 tane daha bulup bu oyun makinesına atmam lazım

DEVAMI GELECEK....!!!!

28 Kasım 2009 11:11

ben cenaratoru calistirmiyorummm imdakkkkkkkkkkkkkkkkk

28 Kasım 2009 11:55

sonunda bitirdim güzel oyundu:)

Adsız
28 Kasım 2009 16:40

mükemmel bir oyun emeğinize sağlık

reiki1
29 Kasım 2009 03:54

bitiren arkadaşlar generatör ü nasıl çalıştırdınız acep?

29 Kasım 2009 10:48

soldaki kipata a.b.c.d.e.f. var diger makneden aldimiz parcayi hortumu takios birlesio sonra yesil dume (b) yani, altta kucuk dugmeyi kaldir (c) , kirmizi tusa bas (d)4 kez, yukarsindakini kaldir (e) 2 kez, son ada kolu cek (f) 3 kez calisiio

reiki1
29 Kasım 2009 15:22

onları yaptım ama bir türlü çalışmadı neyse tekrar deneyim tşk ederim

reiki1
29 Kasım 2009 20:47

bitiren arkadaşlar yine yardım lazım bu çantanın şifresi ne yani nerden buldunuz birde çadırdaki tel numarasını bir türlü bulamadım

Adsız
29 Kasım 2009 22:53

arkadaşlar köprüyü geçemiyorum elimdekiler hiç işe yaramıyor lütfen yardııımmm :(

reiki1
29 Kasım 2009 22:59

heleşükür bitirdim çok güzel bir oyundu tşk sis...

Adsız
29 Kasım 2009 23:02

şöminedeki ateşe yanfın söndürücüyle söndürdüm ve külleri vazonun içine doldurdum artık vazo külle dolu ayrıca son 50 cent i mezarlığa giderken ruhun elinin çıktığı sağ taraftaki demir parmaklıkların arasında buldum makineye attım ve karşılığında ayçiçeği tohumu aldım makineden artık elimde ınventory olarak tahta,yanan bir fener,patates cipsi,külle dolu vazo,ayçiçeği tohumu,kar ayakkabısı,uhu,kablo kesici,tüy ve film var köprüde kaldım çadırın oraya geçemiyorum bir de çim biçme makinesinin civatasını nasıl gevşeticem bulamıyorum.dereceden damlayan civa ne işe yarıyor onu da bulamadım tüm oyunu defalarca gezdim artık tıklayıp eşya bulacak yer de kalmadı vereceğiniz ipuçlarını sabırsızlıkla bekliyorum herkese kolay gelsin

reiki1
29 Kasım 2009 23:02

köprüyü geçmen için elinde yangın çıkartan bir alet olması lazım oda bodrumda jeneratörü çalıştırıp sağdaki odana içeri giriyon o aleti alabilmen için o varsa oraya git buzları erit...

Adsız
29 Kasım 2009 23:06

teşekkürler reiki 1 ben o zaman gidip jeneratör için debeleniyim elimdekiler işe yaramaya yeterse

Adsız
29 Kasım 2009 23:10

jeneratör için sanırım köprü yolundaki evin yanında duran çim biçme makinesindeki parça lazım ancak orada elimle alamıyacağım kadar sıkı olduğunu söylüyor ancak bende onu sökmek için alet yok artık bulurum bi ara diye umut ediyorum

reiki1
29 Kasım 2009 23:10

derecedeki civa oyun bitiminde kullanılıyo flimler sağda daktilonun üstündeki kamera yerine koyacaksın oraya gidenleri gösteriyo ve şifre var orada oyun sonu na yakın bir yerde ordan yararlanacaksın çim makinesi için ing anahtarı lazım onu tam nerde aldım çıkartamadım ordaki parça olmadanda jeneratörü çalıştıramıyosun umarım yardımcı olabilmişimdir..

Adsız
29 Kasım 2009 23:12

ingiliz anahtarıııı lütfen ingiliz anahtarı :(

reiki1
29 Kasım 2009 23:19

bu link yardımcı olabilir bir bak istersen www.gamezebo.com/.../mystery-case-files-dire-grove/.../mystery-case-files-dire-grove-walkthrough

reiki1
29 Kasım 2009 23:23

çim makinesi yanındaki evde çekmecenin için galiba yada ordaki itemlerde bak bakalım

Adsız
29 Kasım 2009 23:24

teşekkürler reiki 1 oyunu bitirdiğin için de seni tebrik ediyorum darısı başıma ve tüm bitirmeye çalışanlara :)

Adsız
29 Kasım 2009 23:27

elimdeki kalın tahtayı çim biçme makinesinin yanında olduğu evde, yerdeki su birikintisinin üzerine koydum ve yandaki odaya geçtim oh beee

Adsız
29 Kasım 2009 23:43

arkadaşlar jeneratörü çalıştırdıktan sonra resepsiyonun yanındaki odadan alt kata inebiliyosunuz ve orada bulacağınız cep telefonunu yukarıda şarja koyup oyunu oynayınca bir telefon numarası veriliyor size o numara odadaki çantanın şifresi kolay gelsin herkese

Adsız
30 Kasım 2009 06:25

lambayı buldum ama halen ofisteki karanlık bölgeye gidemiyorum parayı nasıl alıyosun camın önünden açıklarmısn? elektrik kaçağını nasıl önlüyecez elimde saçma sapan malzemeler var ve hiç biri bi işe yaramıyor ayrıca kaolunda bir delik var ne bulucaz orda?

reiki1
30 Kasım 2009 12:24

parayı alabilmen için elinde maşa gibi birşeyin olması lazım elektrik kaçağınıda müzenin üsk katından en sağdaki odanın camına gidicen orda kırmızı bir elektirk kutusu var onun içindeki puzzle yapınca kesiliyo takıldığın yer olursa yine sor ama yukarıda verdiğim link yardımcı olabilir..yorum 32..

Adsız
30 Kasım 2009 21:31

arkadaşlar elimde kuş tüyü,külle dolu kavanoz ve kar ayakkabısı kaldı onları ne yapacağımı da bilmiyorum ayrıca çamaşır makinesindeki elbiseleri neden alamıyorum anlamadım. çadırın ilerisindeki taş yerleştirme oyununda, bulduğum kağıttaki gibi yerleştiriyorum ama olmuyor neden ?

Adsız
30 Kasım 2009 22:08

taş oyununu hallettim nihayet video kasetleri seyrettiğimiz ekranda taşları ve şekilleri nasıl yerleştireceğimizin ipucu varmış :)))

Adsız
30 Kasım 2009 23:35

buz kraliçesinin olduğu mağarada en sağdaki kelimeyi bulamıyorum hangi eşyayı soruyor lütfen yardımmmm

Adsız
30 Kasım 2009 23:54

kelimeyi buldum mercury imiş sadece şifreli alfabeye yanlış bakmışım oyun güzeldi emeği geçen herkese teşekkürler

2 Aralık 2009 12:09

slm ark... mağarada son kelimeyi bulamıyorum ben balığın tekinide bulamadım kapağı açamadım belki ondan nasıl naçtınız kapağı yardım edermisiniz lütfen....

2 Aralık 2009 14:41

muhtesem bir oyundu bitirdim ama noksanlarımla bitti oyun aslında dükkan kısmında yerde tahta kapak üzerine amblemin birini bulup taktım ama ikincisi karsıma hic cıkmadı orası neydi acabilen varmı acaba tesekkürler sis ellerine saglık canım

Adsız
4 Aralık 2009 02:33

öbür balıgın yeri.patates cipsini daha önce et verdiğiniz köpeğe veriyosunuz köpek ıcerı gırınce sızde kopegın üzerindeki parıltıya tıklayıp ordakı 2. gold fish'i buluyosunuz sonrada götürüp alttakı kapaga takıyosunuz

Adsız
4 Aralık 2009 02:35

ben magradaki mezarların kelimelerini bulamadım sadece sonrakı mercury ı yazdım o oldu sızın soledıgınız gıbı yardımcı olursanız sevınırım

Adsız
4 Aralık 2009 02:37

kuş tüyü,kar ayakkabısı,tohum ve küller ne işe yarıyo acaba yardımcı olursanız sevınırım

Adsız
4 Aralık 2009 14:39

Merhaba

Oyunu bitirdim. Güzel bir oyundu. Fakat aklıma takılan bazı şeyler var.

Grocery'deki, kapağı iki balıkla açılan gizli depodaki telefondan hangi numarayı arayacağımızı bilen var mı.

Ayrıca aynı depoda fıçının içindeki haritada bir deniz feneri ve deniz fenerinin ışığı ile bulunabilen bir gizli bölgenin tarifi var. Bundan önceki oyunda ulaşılamayan bir deniz feneri vardı hatırladınız mı. Acaba bu ikisinin birbiriyle bağlantısı olabilir mi. Bunlar tesadüf olamaz diye düşünüyorum. Burada oyun içinde saklı bir oyun daha var sanki ama çözemedim henüz.

Bir de hiç kullanmadığımız kar ayakkabıları var..

Bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim..

izleyici
5 Aralık 2009 13:23

ya nasıl bi oyun bu..6 saat oynamışım..ben telefonla arıycağım yeri bulamadım ayrıca, mağaradaki kelimeleri bulamadım..elimde kar ayakkabısı , tüy,içi küül dolu vazo,sun flower,sea salt bide glass vial kaldı..bunlar ne işe yarıcak bilmiyorum..acil yardımlaınızı bekliyorum..tıkandım ilerleyemiyorum..

5 Aralık 2009 15:20

biri 4. partı hotfile yada başka bir servere yükleyebilirmi

5 Aralık 2009 15:29

linklerde bir sorun olmadığından başka servera yükleyemeyeceğim kusura bakmayın.eğer indiremiyorsanız bu rapidin free userlara öncelik tanımaması sebebiyledir.sık sık deneyin

NuR
5 Aralık 2009 18:06

jeneratörü nasıl calıştırıcaz yardm edn lütfen :(

5 Aralık 2009 18:28

oyunun gamezebo tarafından yayınlanan resimli çözüm linki için aşağıya tıklayınız.

çözüm linki.

5 Aralık 2009 18:31

jitabınızda daha önceki bölümlerde aldığınız bir sayfa var jeneratörle ilgili.
ona göre:
önce spark plug denen nesneyi takın.
power düğmesini açın.
düğmenin altındaki mandalı yukarı şekle alın.
kırmızı düğmeye 4 kere.
thorttle lever denen şeyi 2 kere çek
inginiton cordu 3 kere çek

nur
5 Aralık 2009 18:57

olmuyo gecemiyom yapıyom ama olmuyo neyapcm simdi offf yhaa :(:(:(:(:

burcu
5 Aralık 2009 21:04

en sondaki şifreleri bulamadm arkadaslr bulan varsa yazablrmi :D

5 Aralık 2009 21:40

burcu selam:)
sis 53.yorumda çözüm linki vermiş.ordan çözüme bakabilirsin:)

Adsız
6 Aralık 2009 01:24

Gizli ambardaki telefondan arayacağınız numara;2156246

6 Aralık 2009 03:35

ah ah çok hoş oyun ama ben gene oynıyamadım. mausum yürümüyo kastıda kastı anlamadım. hızım da 2.0 chz halbuki. acaba benim mausum mu bozuk.

Adsız
11 Aralık 2009 14:34

You have requested http://rapidshare.com/files/312049412/MCF6.part4.rar | 12173 KB.

The server 206.rapidshare.com is momentarily not available. We are aware of this and are working to get this resolved.
part 4 de bu çıkıyor sorun mu bu yoksa sorun bende mi :(

11 Aralık 2009 17:06

adsız şu anlama geliyor.o dosyanın yüklü olduğu rapid sunucusu geçici olarak çökmüş.sorunu gidermeye uğraşıyorlarmış.
ara ara dene tekrar.mutlaka düzelir.sorun rapidde yani

Adsız
12 Aralık 2009 17:13

çok güzel bir oyundu nihayet bitti 6 saate yakın bir sürede bitirmişim.ama kendimi oyun oynamaktan çok film izliyormuşum gibi hissettim :)
zor bir oyundu ayrıca çok fazla dolanmak gerekiyor ama nihayetinde bitti
teşekkürler sishyphos
...JeNeLiF...

12 Aralık 2009 17:26

aldım sonunda google hesabını :)

16 Aralık 2009 16:26

HELP ME !!!!!! ya ben bu jenarotörden hiç bir şey anlamadım bujisini takdımda yorumlara bakıyorum sis power düğmesini açın diyerek güzelce yazmış fakat ben daha power hangisi onu bile anlamadım :P benim anlayacağım tarzda biri yazar mı acaba detaylı olsun lütfen mümkünse :=) ..........

benim de böyle tuhaf bir yanım var zor olsa çözerim ama böyle oyun içinde resimli tarifi bile varken bazen inatla kafam basmıyor işde başda herkes bujisiz çalıştıramamış ben tesadüf denerken bujiyi buldum takdım ama çalıştırmaya gelince herkes yapmış bir ben sınıtfa kaldım :=)))))))))

16 Aralık 2009 17:45

kendimce yazmaya çalışayım umarım yardımı olur.öncelikle çim biçme makinesinden alıyorduk sanırım spark plug denen nesneyi...o nesneyi takıyoruz power düğmesini açıyoruz
düğmenin altındaki mandalı yukarı şekle alıyoruz
kırmızı düğmeye 4 kere basıyoruz
thorttle lever denen şeyi 2 kere çekiyoruz
inginiton cordu 3 kere çekiyoruz çalışıyor ben öyle yapmıştım.sisyhpos sayesinde yapabilmiştim =)

18 Aralık 2009 00:13

JeNeLİF çok tşkler denicem inşallah bu kez olur :=)

18 Aralık 2009 03:25

JeNeLİF bitirdim sayende çok sağol yani duyarlı davranışın için ayrıca tşk ederim :=)

21 Aralık 2009 18:59

teşekkürler sishyphos
ben dün oyunu yükledim biraz oynadim ne yazikki hava bozdu elektirikler vede pc öldü
ama birazda olsa oynamam oyunun süper oldugunu anladim ellerine emegine saglik

23 Aralık 2009 20:59

sishyphos slm
oyun için teşekkürler senin ve arkadaşlarin sayesinde oyunu bitirdim hakikaten süperdi biraz ugraştirdi amma deyerdi
emeginize ellerinize saglik

24 Aralık 2009 10:02

araya bir sürü oyun girdiği için parça parça oynadım,ama çok beğendim. hepinizin eline sağlık. oynamayanlara şiddetle tavsiye ederim

10 Ocak 2010 21:16

güzel oyundu emeği geçen herkese teşekkürler...

Adsız
20 Ocak 2010 20:07

ya yemin ediorum ağlııcam bavulun şifresini hiç bir yerde bulamadm lütdfen 3 gnder arıorm resmen salaklaştm !!!!! :SD:D:D

20 Ocak 2010 20:19

adsız selam;sana resimli ve türkçe çözüm linki yazıyorum.umarım yardımcı olur:)




http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/mystery-case-files-dire-grove-walkthrough/&prev=/search%3Fq%3DMystery%2BCase%2BFiles:%2BDire%2BGrove%2B-%2BCollector%2527s%2BEdition%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&twu=1&usg=ALkJrhjyVntR0iEm_Xl_zw-n-vJfMFsyLw

20 Ocak 2010 20:25

36 nolu yorumda adsız yazmış,acaba aradığın bu mu?ben oynamadım da bu oyunu.

Adsız dedi ki... 36
arkadaşlar jeneratörü çalıştırdıktan sonra resepsiyonun yanındaki odadan alt kata inebiliyosunuz ve orada bulacağınız cep telefonunu yukarıda şarja koyup oyunu oynayınca bir telefon numarası veriliyor size o numara odadaki çantanın şifresi kolay gelsin herkese

Adsız
20 Ocak 2010 20:26

çok mutlu oldm =) tşkkr edermmmm

20 Ocak 2010 20:29

rica ederim adsız:)keşke yorumdan sonra nik yazsanızda size nikinizle hitap edebilsek:)

Adsız
20 Ocak 2010 20:45

ecem bnim adım bu yardmcı oldu ama malesef çok deil oyunumda hata var sanırım obje bulmam içn şömine parlamadı :/ neyse tek başaramadıım oyun die tarihime geçicek :D

20 Ocak 2010 20:48

ecem;aramıza hoş geldin:)
istersen ara ver oyuna.daha sonra aç.sakin sakin yapabilirsin.bazen hepimiz takılıveriyoruz.

su
23 Ocak 2010 11:31

tam sevdiğim hidden tarzı.çok keyifle bitirdim.

26 Şubat 2010 16:25

bunu çok oynamak istemiştim.kısmet bugüneymiş:)
yüklemeye başlıyorum:)

2 Mart 2010 19:06

mükemmel ötesi bir oyundu.
çözüme katkısı olan arkadaşlara,emeği geçen herkese teşekkürler:)

2 Mart 2010 19:11

05.57.04 ile oynayanlar arasında 5.olmuşum:D

Adsız
17 Mart 2010 20:44

çantanın şifresi nedir

10 Nisan 2010 16:44

ben de bitirdim.çok ama çok keyif alarak oynadığım bir oyundu.
adsız çok zaman geçmiş aradan ancak yine de yazayım.balki bir başkasına lazım olur.sol alttaki kitaba arada bakarsanız oyun ilerledikçe bilgiler ekleniyor.bir telefon numarası olacak o kitapta.bu numaranın son dört rakamı çantanın şifresi.
jenaratorun çalışması için gereken ipucu da kitapta.numaralandrılmış sırasıyla basılacak yerler.

Adsız
14 Nisan 2010 09:47

herkese merhaba ben balıkları yerleştirdim bodruma indim ordan çıkamıyorum fıçının üstündeki şifreyi çözemedim çözenler varsa yazabilirmi lütfen

14 Nisan 2010 10:32

adsız selam:)
resimli ve türkçe çözüm linki yazıyorum.umarım yardımcı olur.

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/mystery-case-files-dire-grove-walkthrough/&prev=/search%3Fq%3Dmystery%2Bcase%2Bfiles%2Bdire%2Bgrove%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhjX6fMKdpmxOJiz-Mfpa-Wo_8PrTw

14 Nisan 2010 10:37

buradaysan mini çetten daha rahat verebilirim linki

Adsız
15 Nisan 2010 19:20

slm şimdide müzedeki alfabe bulmacayı çözemedim ya ugraşıyom olmuyo yardım edebilirmisiniz

Adsız
16 Nisan 2010 18:46

nihayet magaradayım burdanda çıkarsam:)

Adsız
20 Nisan 2010 13:33

oyun biiti ma elimde kar ayakkabısı kaldı.yorumlardan birinde oyun içinde oyun olduğunu okumuştum.herhalde ben o oyunu atladım :) ama süper bir oyundu.bu tarz bildiğini başka oyun varsa lütfen adını yazın.

Adsız
21 Nisan 2010 18:03

ARKADAŞLAAAAAAAAAARR.. YARDIM EDİN YAA.. BU TAŞ OYUNUNDA 4 TANE TABUT MUDUR NEDİR ONDAN VAR. ŞİFRELİ KELİMELER YAZMAK LAZIM. HER BİR TABUTA NE YAZAK :D HADİ BAKALİ :)

21 Nisan 2010 21:09

adsız selam:)
resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.


http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/mystery-case-files-dire-grove-walkthrough/&prev=/search%3Fq%3DMystery%2BCase%2BFiles:%2BDire%2BGrove%2B-%2BCollector%2527s%2BEdition%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhjQoRov-OqpIm4jsnGtPm2r1okZeQ

Adsız
24 Nisan 2010 18:26

teşekkürler.oyun bitti. daha zor bi oyun istiyorum ..bilen warsa yazsın arkadaşlarrrrr

Adsız
24 Nisan 2010 18:30

teşekkürler.oyun bitti. daha zor bi oyun istiyorum ..bilen warsa yazsın arkadaşlarrrrr

24 Nisan 2010 20:47

selam adsız:)
zevkle oynayacağın bir oyun.
EMPRESS OF THE DEEP THE DARKEST SECRET
veya
GREEN MOON

28 Temmuz 2010 07:24

su taslari neye gore yerlestiriyoz yardimdici olursaniz sevinirim.

28 Temmuz 2010 13:36

selçuk;epey önce oynamışız.ben hatırlayamadım.ama yorumlarda tam çözüm linkleri verilmiş.ordan faydalan istersen.

Adsız
9 Ağustos 2010 20:36

ya relicleri nasıl yerleştiriyoruz lütfen yardım edinn bana =)

6 Ocak 2012 13:03

daha önce pc. im yetersiz olduğundan oynuyamamıştım. şimdi oynadım yeni arkadaşlara tavsiye ederim çok harika bi oyun. valla saatlerim nası geçti anlıyamadım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template