The Marionette



Büyük şehirde yaşam kavgası veren Martin bir heykeltraştır.Kendisine modellik eden insanlar onun için bir anlam ifade etmemektedir.Kendisine göre onlarla olan ilişkisi sanatı ile sınırlıdır.Bir akşam aldığı bir mektup onun tümüyle zamanın ve mekanın anlamı olmayan ve geçmişin hayaletlerinin asla ölmediği bir dünyaya girmesine sebebp olur.İşaretsiz bir zarf içinde olan mektupta sadece bir köşesinde 1011 yazmaktadır.
Küçük boyutlu bir point click macera olan oyunda iyi eğlenceler.94 mb
Martin is a bachelor and sculptor struggling to make a living in the city. He specializes in modelling human figures, and often hires people to pose for him in his studio. To him, they are just models, and his interest in them is solely for the purpose of his art.One evening, he receives an envelope in the mail. The envelope is unmarked except for the numbers 1011 scribbled in a corner. Inside is a strange photo. Soon after, Martin finds himself in a different world, where time and space mean nothing, and ghosts from the past will not die.94 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 25 yorum

20 Kasım 2009 16:43

teşekkürler sis:)

20 Kasım 2009 16:52

evt sis tskler
arabadan ajanda almadan iceri girilmiyor mouese imgelerini yapacagınız işleme göre degistirerek oyunu sürdürün içeride ilk odada tv altında dolapta bebek var alınmıyor koltukta yırtık bir kagıt parcası aldım sokak kapısı kenarında askıda anahtar var ama alınmıyor diger odada ayıcık arkasında kırmızı kitap buldum içi boş yatak odasına gectim ikinci bir kapı ve üzerinde şifre girecegimiz bir kısım var onun üzerinde ise adam asmaca oyunu kelimeyi bulursak şifreyi bulacagız galiba simdilik bu kadar ilk kez yorum yazıyorum içimden oyd.ve özlemime yine kıkırdıyorum hepinizi cook seviyorum...

20 Kasım 2009 18:13

zarfın arkasında şifre 1011.ama nereye kullnacağımızı bulamadım.

20 Kasım 2009 18:13

yatak odasında biblonun altında M harfi var.

20 Kasım 2009 18:20

adam asmacada cümle şöyle bende;

THE MANNEQUIN IS KEY

20 Kasım 2009 20:00

bibloya dikkatle bakınca 54 sayısını görebiliyoruz.şifre ;54

20 Kasım 2009 20:02

ama gerçekten kör gibi saatlerdir şifreyi arıyorum:)))
neyse oturan adam epey konuştu.şimdi resim galerisindeyim.

20 Kasım 2009 20:10

ileri tıkladım sağa köşede heykel var.sağda kırmızı dolaptaki çekici aldım.
ortadaki dergilikte kırmızı dosya var.sanıırm galerinin planı.1 ve 7 karalanmış.
sağa gittim.soldaki masada, telefon defterinde alicenin soyadı silinmiş.
masanın sağındaki yerdeki kaya gibi şeyi çekiçle kırdım.kırılınca içinde yerdeki kırmızı şeyi alamadım.

20 Kasım 2009 20:19

tekrar dergilikteki plana baktım.7 nin yanında 1 yazıyor.demin yazıyormuydu dikkat etmedim.
köşedeki heykele tıkladım.kırdığımız kayanın ortasına geldi.
arkasındaki EXIT yazan yere tıkladım.sanırım banyodayım.havluyu aldım.
banyo kapısından çıktım.yatağın üstündeki dergiyi aldım.
soldaki kapıya tıkladım.kitap okuyan bir adam var.üstüne tıkladım bayağı konuştu.masanın üstündeki kağıdı aldım.notlar yazılı.
odada sağa döndüm.boya kutusunu ve mavi kitabı aldım.

buzdolabına tıkladım.buzluktaki kasedi aldım.soldaki teybe kasewdi taktım.teybe tıklayınca bir şeyler yazdı ama ingilizce nanay anlamadım:)

20 Kasım 2009 20:21

teybin yanındaki kapıya tıkladım.resim ve şişeyi aldım.no escape yazısının solundaki deliğe tıklayınca elimizde fotoğrafı olan idam iplerini gördüm.

Adsız
21 Kasım 2009 00:12

yorum 8'deki o kaya gibi şeyi kırıp içindeki kırmızı şeyi almak için üstteki el işaretine gelip öyle alıyorsunuz.. ek ilave olsun dedim :)

Adsız
21 Kasım 2009 00:25

banyodaki o duşun ordaki sabun var hatta ordaki camda bişe yazıyor oraya boya kutusuyla tıklayıynca bi yazı ve kız çıktı..

Adsız
21 Kasım 2009 00:28

banyodan aldığım havluyu adama verince bişeler diyor ama anlamadım :(( pardon invertordaki hangisini adam verirsek onunla ilgili bişeler diyor galiba

Adsız
8 Aralık 2009 20:20

oyunun başında araba var bişey yapamadım birde ekranı nasıl büyütcem yardım

Adsız
8 Aralık 2009 20:32

arabadan ajandayı bulman lazım

Adsız
9 Aralık 2009 16:34

devamını yazın lütfen

Adsız
10 Aralık 2009 02:14

ressamın stüdyosundaki tokmağı bulamadım yardım lütfen

4 Ocak 2010 14:36

adsız arkadaş.. inventorinde vazo olacak.. onu lavaboya boşalt ve kır.. nasıl mı kıracaksın lavabo sahnesinde ekranın altına doğru tıkla.. içinden bir insan kalbi çıkıp inventte yerini almış oluyor.. onu kalbinde delik olan kadın resminin deliğine tıkla... sonra da resme tıkla 2. tıklayışında rseim kaybolunca ilerlersin artık :)

4 Ocak 2010 14:37

buraya tam ve düzenlenmiş bir çözüm ekleyeceğim pc min sorununu bir çözeyim de.. :)

5 Ocak 2010 11:48

Tam Çözüm
İmlecimiz bakmak incelemek için göz, eylemde bulunmak için el, konuşmak için soru işareti,yürümek için ayak biçimleri alıyor, ayak işareti dışındakileri oyun sırasında kendimiz değiştirmek zorundayız..
yukarıda defter günlüğümüz önemli notlar, çanta topladığımız kullanabileceğimiz malzemeler; çantaya tıkladığımızda bakmak için nesneyi göz işaretine tıkladığımızda yakın plan görüyoruz, almak , sayfa çavirmek açmak vs için imleci el işaretine getirmemiz gerekiyor.. Oyunu save etmek için yukarıda içe ok gösteren zarfa tıklayıp isim vererek save ediyoruz, bir uyarı kutusu açılıp değiştirilen ögeler rar dosyasına kaydedilsinmi biçiminde soruluyorsa eveti seçin yoksa save saklanmıyor. save ettiğiniz oyunu ise oyuna sonraki girişinizde load game den açabiliyorsunuz.
Bunları aklınızda tutarak:

1)kendimizi evin dışında bulduğumuzda, gözlemler bitince arabamızı açalım ve çizim defterimizi alalım.
2)defterimizi okuyalım, çantamızın içindekilerini yakından bakalım, zarfı çevirelim, skeç defterimizin sayfalarını inceleyelim.
3)evin kapısı kilitli değil, içeri girelim
4)Gözlemleri yapıp kanepeden kağıt parçasını alalım
5) sokak kapısından değil diğer kapıdan geçelim.
6) girdiğimiz odada oyuncak ayının arkasındaki kitaba kadar göz ve el ile inceleyelim ve sonra Giuseppe ile konuşalım,konuşmayı sürdürmek için tıklamayı ve zaman zaman da alt soldaki cümlelerden seçmeyi unutmayalım.
7)ayak işareti ile bir ilerleyelim,yatakodasındayız; yatakodasını gözlemleyelim ve yatağın baş ucundaki mankeni elleyelim.
8)sağdaki kapının üzerindeki kilit ve onun üzerindeki kelime yerlerini de gözlemlediyseniz önce cümleyi çözün sonra yine mankeni elleyin, bakın.arkadaki m harfi 50 bacakların duruşu 4
9)kapı kilidine şifreyi girin.
10) sanat galerisinde soldaki masadaki defteri mutlaka okuyun, exit kapısını mutlaka elleyin, torbayı da elleyin
11) sağda ayak işareti ile öbür salona geçin, torbayı elleyin,resimleri elleyin..
12) ortaya yakın ayak işaretiyle öbür bölüme geçin,duvardaki balta kutusunu elleyin, bir daha elleyin cam kırıldıysa baltayı aldınız demektir. heykeli elleyin, kitap standını elleyin, kitabı elleyin, planı inceleyin..
13)exit kapısının olduğu ilk bölüme dönün,çantadan baltayı alın kapının önündeki çuvala tıklayın,3. ya da 4 tıklayışta torba açılacak kırmızı bir düğme ortaya çıkacaktır.
14) kırmızı düğmeyi elleyin, kapıyla ilgili görüntüyü izleyin..
15) galeride dip bölümdeki kadın heykeline gidin, elleyin, kırmızı düğmenin üzerine gelsin
16) exit yazan kapıyı elleyin..
17)banyodayız, musluğu elleyin, duşakabini görün, havluyu alın..
18)2 kapı daha var biri yatak odasına açılıyor yatak odasına gittiyseniz dergiyi alın, okuyun
19)diğer kapıdan geçtiyseniz dikiş odasında giuseppe ile konuşun,masadan kağıdı alın okuyun.
20) sağda ayak iziyle mutfağa geçin, buzluktan kaset, tezgahtan boya alın herşeyi gözlemleyin..
21) radyoya kaseti takın dinleyin (yazılanlar dinleme oluyor)saat işaretli imleçle tıkladıkça dinleme devam edecektir..
22)Soldaki kapıyı elleyin, içeriden şişeyi ve resmi alın, duvardaki no yazısının oradaki deliği elleyin, çantayı açıp bakın malzemelerinize...
23) mutfağa dönün en sağdaki kapıyı elleyin, karşıdaki kapıyı elleyin.
24)çantadan siyah boyayı alıp duşakabini elleyin..duşakabinde görünen yazıyı elleyin.. soru işareti yaparak görünen kızla konuşmaya çalışın.
25)mutfağa dönün :) buzdolabının yanındaki rafa doğru imleç ayak olunca tıklayın
26)tezgahı elleyin boya yeni kurumuş çantayı açın şişeyi havluya tıklayın, havluyu alıp tezgahın bu iç kısmına tıklayın 2 kere...

5 Ocak 2010 12:48

27) tezgahın bu kısmında beliren kapağı elleyin, içeri girin..
28)Şövaledeki kadın resmini elleyin Eshanayı hatırlayın,duvardaki kadın resmini elleyin, onun yanındaki resmi elleyin ve maket bıçağını alın, diger resimleri elleyin boyalı 2 tabloyu ellemiş olun,
29) duvardaki kadın resmine gelin ve çantadan maket bıçağını alarak sağ, sol ve üstten kesin, ve resmin kadının olduğu bölümünü elleyin, arkasından çıkan resimde kalpteki deliği elleyin, mektubu alıp okuyun...
30) solda imleç ayak olunca tıklayın, sağdaki dolabın üstünden vazoyu alın, vazonun altındaki kağıdı alın, çantada aldıklarınızı inceleyin göz ve el ile...
31) vazoyu lavaboya tıklayın,sonra vazo elinizdeyken vazonun altında yere tıklayın.. yazılar göründüyse kırdınız ve kalbi aldınız demektir.açın çantayı kontrol edin.
32)çantadan kalbi alarak duvarda kalbinde delik olan siluet resmine takın,kadın siluet resmini elleyin, sağ alta doğru yeniden elleyince siluet resim yok olduysa kapıyı açtınız demektir.
33)İçeri girin hemen duvardaki mektubu alıp okuyun, resimlere bakın..
34)içeri geçin, resimlerde gördüğünüz nesneleri elleyin ve yaşananları seyredin, konuşmaları tıklamak gerektiğini unutmayın
35)çantayı görebilmek için sağ altta imlecin ayak olduğu yere tıklayıp odanın öbür tarafına geçmeniz gerekiyor.
36) çantanın olduğu kırmızı kanepenin arkasındaki kapıya yürüyün, sağdaki dolabı açın,kapak tarafına tıklayın, kapıyı açın..
37) konuşmalara gelene kadar anılara müdahale edemiyoruz sonra tıklayarak anıların akmasını sağlayın.
38)kendi stüdyomuzdayız, görün, elleyin, sonra kapıya dönün elinizi kapıya koyun telefon..
38) telefonu açın, konuşmaları yapın,3. yada 4. konuşma cümlesini seçmeniz gerektiginde yes, ı have i seçin, giuseppe heykelin altındaki platforma elinle bastır diyecek
39) seçmediyseniz canınız sağ olsun telefonu elleyin hint isteyin.. yine aynı şeyi söyleyecek..
40)konuşmayı tamamlayın, platformu elleyin, bir daha elleyin..kendi kendimize bile konuşurken konuşmalarda tıklamamız gerektiğini biliyoruz
41) karanlık bir tüneldeyiz.. ışığa yürüyün yapacak başka bişey yok..
42) odada giuseppeyle konuşurken tıklamaya gerek yok kendiliğinden akıyor konuşma, çantayı al sana lazım olacak kısmı önemli konuşmada...
43)yandaki yeşil çantayı 6 kere elleyin ki 4 tane kapan alabilesiniz.. çantayı açın kaç tane alısanız alın 1 tane görünüyor...
44)Duvardaki yazıları elleyin, masadaki sarı kutuyu elleyin, iyi inceleyin bir satranç oyunu, masada duran siz olacaksınız ve karşıdan gelen de Eshena.. strateji belirleyin giuseppe işini bitirememiş..
45)sol alt köşeden yürüyün beyaz geçiş ve kırmızı perdeli yer.. beyaz boşluğa isterseniz girin sonsuz karanlık tünel geri dönmek zorundasınız..
46)kırmızı perdeli yere girerken hazır olun..
47)perdeyi elleyin, ilk dikkatinizi çeken şey masadaki yırtık kağıt parçaları olacak, çantamızda da var.. onu tamamlamak için çantaya davranmayın.. kapanı alın karşıki kapıdan geliyor...
48) alabildiyseniz 4 kapanınız var, kapanı her yere koyamıyoruz, önüne basacağını düşündüğünüz yere koyun, yön değiştirdi değil mi??? diğer kapanı koyun...
49) bu bir satranç oyunu hamlaler değişiyor ve ben satranç bilmem 1 kez sağda 2.beyaz karede,
1 kez de masaya en yakın beyaz karede kapana kıstırdım ama sonuç değişmedi... öldünüz mü yılmayın deneyin :D

5 Ocak 2010 13:12

50) öldügünüzde try again yapın kırmızı perdenin önünden başlayacaksınız.. dikkat ettiniz değil mi kırmızı halıdan gelmiyor..
51) 2 kere kapana kıstırabildiğimizde ( geldiği yönde sağdan geliyordu onun önündeki birinci siyah beyaz köşesine bir kapan koydum, sola yöneldi solda birinci siyah beyaz köşesine bir kapan(kırmızıya en yakın beyaz siyah sarı çizgi üzeri gibi olan9 sonra soldan devam etti 2. beyaz siyahın köşesine ama sarı çizgiden bir içeridekine bir kapan kurdum yok oldu..sizin hamlenize bağlı.. ya da onun hamlesine..en az 2 kapana kıstırın.
52)çantadan kagıt parçasını alıp masaya koyuyoruz hala bir parça eksik.
53) geldiği kapıya yürüyün, demir kapıyı önce görün, sonra elleyin,kpı kilitli birkaç kez elleyin
54) kapının kilidi şifre istiyor..çantanızda ilk aldığınız zarfı çevirdiyseniz şifreyi biliyorsunuz demektir..şifreyi girin
55)ilk fotoğrafta ve daha sonra delikte gördüğümüz iplerin olduğu odadayız.
56) artık alice mi eshanamı söyleyecek ya da kımıldayacak halde değiliz..
57) ben Eshanaya annen seni seviyor dedim.. belki başka seçenekle sonum başka olurdu.. evet oradan çıkıyoruz.. ama ölümden kaçabiliyormuyuz..

su
12 Ocak 2010 14:53

oyun delisi süper walk yapmışsın ellerine sağlık.şimdi yüklüyorum bakalım..

su
12 Ocak 2010 16:16

sizde de öylemi bilmiyorumama bende oda oyunu gibi küçük bir ekrandı ve sevmedim oyun tarzını...

1 Nisan 2012 13:52

linkler iptal

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template