Luxor Adventures



Mısır atmosferinde zamanda ileri geri giderek oynadığımız bir oyun.Düz hidden değil sanırım ama çok ilerlemedim.Bu saatte de tam çeviri yapamayacağım yazıya.yarına artık düzeltirim.140 MB
Travel to the edge of time and back with the Ancient Egyptian gods!
In this hidden-object adventure, you'll follow John Swift and Jane Graham as they travel through the past to keep history in tact. When the archaeology duo uncovers the Osiris Orb just outside of LUXOR, they learn that the tac-cm mythical Stairway to Heaven is more real than they had first believed. Now, they find themselves tumbling through time and space in a race to keep the deceptive, power-hungry Seth Hisster from changing history forever.Guided by Thoth, the god of knowledge, John and Jane must recover a list of items misplaced in time to restore balance to the universe while collecting mystical orbs that will help them close the dangerous portal. Along the way, they'll meet legends like Leonardo da Vinci, Amelia Earhart and Benjamin Franklin as they race against the clock to set things right.140 MB
thanx to TAC-CM


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

6 Kasım 2009 00:00

teşekkürler sis:)

6 Kasım 2009 12:02

arkadaşlar oyun güzel.düz hidden değil.
benim pc yi kasıyor ama gittiği yere kadar oynayacağım:)

6 Kasım 2009 13:59

indirdim akşama bakarım artık
teşekkürler sis

6 Kasım 2009 16:38

arkadaşlar ben indiremedim yaa beceremiyorum indirilen site rapit gibi değil nasıl yapıcam anlatırmısnız

6 Kasım 2009 17:04

gülsüm açılan sayfada iki buton var.regular download yazana tıkla.kırmızı yazıyla geri sayım belirecek.geri sayım bittiğinde de click here to download yazısı belirecek ona tıkla

6 Kasım 2009 17:42

canım çok teşekkürler tamam yaptım

7 Kasım 2009 19:48

ben beğenmedim düz hidden ve çok sıkıcı

su
13 Ocak 2010 22:28

bakalım neymiş...

1 Nisan 2012 14:15

link iptal olmuş

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template