Lost Realms: The Curse of Babylon





Türkiye İstanbul 'da geçen bu macerada Alexia 'ya arkadaşı Ogan'ı etkilemeye başlamış olan eski bir aile lanetini durdurmasına yardım ediyoruz.Elinde beliren esrarengiz sembol onu etkilemeye başlamıştır.152.6 MB
Travel to the beautiful city of Istanbul, Turkey, and help Alexia stop an ancient family curse that has started to affect her friend, Ogan. A mysterious symbol has appeared on his hand, and he needs your help to prevent it from spreading! Explore timeless temples to find clues and a cure for the Curse of Babylon! Journey through gorgeous Hidden Object scenes, and play magical minigames, as you piece together the past and save Ogan!152.6 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

7 Kasım 2009 17:35

teşekkürler sis:)

7 Kasım 2009 18:04

2.linkte hız daha fazla ben ordan yüklüyorum:)

7 Kasım 2009 19:14

oyunu yapan grubu ve firmayı şiddetle kınıyorum.
2005 yılından sonra yapıldığı belli olan bu oyunun türkiyeyi karalamak isteyenlerin özellikle yaptığı belli.
gerçekten çok üzüldüm arkadaşlar.
siyaset yapmak istemiyorum ama oyuna başladığınızda sizde göreceksiniz tepkimin nedenini.
türkiyeyi gerici ve halen arap harfleri kullanan bir arap ülkesi gibi lanse etmelerine bu tepkim.
tabi onların suçundan çok, ülkemizi bu şekilde yansıtmalarına ses çıkarmayan makamlara da tepkim.
fazla bir şey yazmayacağım,sadece öfkelendiğimi belirtmek istedim:(((

12 Kasım 2009 03:19

bende merak ettim dogrusu oyunu yükledim ve başına baktım galiba hem ortak hem karşıt fikre sahib oldum babannemmmm :=)))))))ülkemizi arap ülkesine benzetmiş olmalarınaysa tepkin cnm oradaki sanırım sultan ahmet camii tarzı yerleri ifade etmek istemişler ben o kısmını kınamıcam ama bu oynu yapan firmayı bende şiddetle kınıyorum benım bakış açımla oyunda görmüş olduğum öncellikle bizim cami olan yerlerimizde ne olursa olsun put kadeh ve şeytan yıldızı olan neyti pentagramıydı neyse ,işde onlar olmaz olamaz da oyun için bile olsa böyle bir şeyi kabul edemem diğer bir şeyde bir müslüman olarak ve müslüman ülkesine ait KURAN2I KERİM'İN harfleri yazılmış ayetten mı yoksa duadan mı tercüme edemediğim kutsal harfler kullanılmış ama net olarak bakdıgım ise ilk bölümü geçip merak ettiğim 2 bölümde yukarda sanırım o yazan yuvarlaktaki ya peygamber ya (c.c)allah demek ve önune put yapılmış :=(((((((((

sis cnm mümkün se rica edicem sözümün senin için bir değeri var ise bu oynu sitemizden kaldırırmısın .........

nunu
16 Kasım 2009 15:16

SİSİ arkadaşlarıma katılıyorum tamamen siyonizm üzerine bir oyun LÜTFEN KALDIR

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template