Little Folk of Faery



Yaşlı bir ağacın içinde perilerin dünyası sizden dünyalarında bozulmuş olan dengeyi tekrardan kurmanız için yardım bekliyor.Bu perilerle kaplı küçük kasabayı keşfedin ve onlara kendi dünyalarını korumakta yardım edin.113 MB
Nestled within an old tree, in an abandoned curiosity shop, the Little Folk await you. The enchanted world of Faery needs you to restore the fragile balance which was shattered! Discover a small village of fairy creatures and embark on a fascinating adventure where you will help the inhabitants to restore their world. What is behind the mysterious, omnipresent mist? What secret lies behind the nostalgic creatures who are now roaming the place?113 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

3 Kasım 2009 15:13

teşekkürler sis:)
bu kadar olur.bende yeni oyun bakınıyordum:)

3 Kasım 2009 15:21

iyi eğlenceler babanne.hidden değil ama dikkat ettiyseniz.hidden da ekledim yeni

Adsız
3 Kasım 2009 23:42

iniyor hadi bakalım hayırlısı :)

...JeNeLiF...

4 Kasım 2009 00:14

arkadaşlar oyunu yüklemeden önce söyleyeyim demedi demeyin:)
oyunu oynamak için öncelikle ingilizcenizn iyi olması gerekiyor.
sonra oyun benim pc yi felaket kastı.sanal bellek çok düşük diye de uyarı geldi.mause zor hareket etmeye başlayınca oyunu sildim.
sizlere kolay gelsin.

4 Kasım 2009 00:16

ben başlıyorum kolay gelsin:)

Adsız
4 Kasım 2009 14:33

oyun pcyi kasmadı gayet iyi oynuyor ama oyunun amacını anlamış değilim yap dediklerini yapıyorum yüzdeler doluyor onları beklemek beni sıkıyor ama napalım hemen silmiyorum belki anlarsam zavkli gelebilir :D
...JeNeLiF...

Adsız
20 Haziran 2010 12:53

yükledim ama açılmıyor oyun hata veriyor neden olduğunu anlamadım defalarca başka yerlerden de indirdim çok istiyorum oynamayı ya bi yardım etseniz:(

20 Haziran 2010 14:26

adsız arkadaşım nasıl bir hata veriyor yazarsan daha rahat yardım edebiliriz verdiği hatayı yazarsan çözüm üretmemiz daha kolay olur

Adsız
21 Haziran 2010 15:02

sevgili özlem öncelikle teşekkür ederim ilgin için.oyunu açmaya basıyorum açılıyor gibi yapıyor ekran fln kararıyo sonra bir problem programın çalişmasını durdurmasına neden oldu yazıyo belki 7 kez indirdim başka başka yerlerden kiminin arşivi eksik zaten yani internetin kotasını sırf bunlar yedi yani:). bi anlasam neden hata veriyo:(

21 Haziran 2010 19:00

ekran kartın yetersiz gelebilir adsız arkadaşım bazı oyunlarda bu tür sorunlar yaşıyabiliyoruz

Adsız
21 Haziran 2010 21:48

ondan olduğunu sanmıyorum çünkü bigfish'ten de indirdim 1 saat de oynadım gayet problemsiz çalışıyor öyle olunca tabi vakti dolunca bidaha açılmyor. genellikle indirdiklerimde arşivler eksik yani ya %95 ya %99 dalar hiçbiri tam değil buradan indirdiğim de öyle. ya gerçekten çok istiyorum oynamayı herkesinki açılmış benimki neden açılmıyor

sishyphos
22 Haziran 2010 14:48

oyunu açamayan adsız.lütfen işletim sistem özelliklerini ( xp veya vista gibi,kaç gb ramin var,hard drive toplam kaç gb ,ekran kart özelliğin vs ) ve sonra bir problem programın çalişmasını durdurmasına neden oldu denen iletinin tam aslını ( yani problemin adını ) yazarsan yardımcı olmaya çalışayım.

sishyphos

Adsız
23 Haziran 2010 20:45

sishyphos 3 gb ram var 512lik ekran kartı.işlemci: İntel core duo cpu E8200 2.66 GHz. Vista Home Premium var. oyunu açmaya bastığımda tam olarak Faeries_Tribes_Retrail.exe çalışmayı durdurdu. Bir problem programın çalışmayı durdurmasına neden oldu.Lütfen Programı kapatın diyor. ama dediğim gibi inen hiçbir arşiv tam değil en fazlası %99 seviyesinde iniyor. daha önce de birçok oyun indirdim hiç böyle olmamıştı. rapid adresinde dosyayı bulamıyor zaten mediafiledan indirmiştim bilmiyorumn belki de linkte bir sorun vardır. Ya şu oyun bi çalışsın daha da bişey istemiyorum. ilginize de çok teşekkür ederim gerçekten birçok siteye girdim bir burada muhatap bulabildim teşekkürler..:)

Adsız
30 Ağustos 2010 02:12

23 hazirandan beri bekliyorum ama hala bi cevap yazılmadı akadaşlar. bu oyun takıntı oldu bende indiriyorum ama çalışmıyor. tek ben mi yaşıyorum bu problemi bilmiyorum yani.

30 Ağustos 2010 02:29

oyunun demosunu daha önce oynamış olmanızdan kaynaklı olabilir.deneyeceğiniz şey şu.
oyunun kurulumunu kaldırın.
sonra başlat-ara kısmına oyunun tam adını yazın ve bulunan tüm dosyaları ( kurulum için inen rar -exe dosyası haric) silin.
sonra oyunu başka bir dizine tekrar kurun.bu arada oyunun tüm dosyasını indiremediğinizi de yazmışsınıuz.pc içindeki boş alanın sadece oyun dosyası boyutunda değil daha fazla olmasına dikkat edin.
en son denenecek şey kullandığınız antivirüs programı oyun dosyasını virüs gibi algılıyor olabilir.avira ve nod32 sık yapar bunu( kullandığımız crack dosyaları yüzünden ).antivirüs programınızı disable yapıp oyunu kurmayı deneyin ( tümüyle sizin tasarrufunuzda olacaktır bu.bana sonra gelmeyin virüs girmiş diye.çünkü ben dosyada virüs olmadığını biliyorum).

hala sorun çözülmezse başka bir fikir yok valla aklıma gelen

30 Ağustos 2010 02:31

unutmuşum.oyunu kurduktan sonra bir de sizin sistem vista olduğu için compatible modda xp de çalıştırmayı deneyebilirsiniz

1 Nisan 2012 14:26

linkler iptal

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template