Last Half of Darkness: Beyond the Spirit's Eye



Karanlığın gölgesinde yeni bir macera başlıyor."Göz" olarak bilinen kadim bir mücevher tüm bir kasabanın ruhlarını kontrolüne aldı.Bu mücevhere olan merakınız sizi gizem ve dehşet dolu bir çöl kasabasına sürükledi.Çok geçmeden bu karanlık mücevheri koruyan şeytani bir gücün olduğunu fark edeceksiniz.Kasabada sadece bu mücevherin esir aldığı ruhlar yok,her bir ısırıklarıyla kötülüğe daha da yaklaşan bir vampir toplumu var ve sayıları gittikçe artıyor.Gün batımıyla birlikte mezarlarından kalkan bu vampirlerden kurtulup kasabanın zavallı ruhlarını kurtarabilecekmisiniz?
A new story is born from the shadows of darkness, revealing a twisted tale of terror where the souls of an entire town are governed by an ancient black jewel known only as the "Eye."You find your curiosity unleashing an overpowering interest in the rare gem and eventually taking you to a deserted village shrouded in mystery and horror. Locked away by secrets and time, you will soon uncover an evil that protects the jewel with its dark past and strange riddles of black magic. The village holds not only a home to the rare relic, but also a family of nocturnal hierarchy, breeding with each bite and inflicting their curse upon the remaining mortal townsfolk.As dusk approaches, the vampiric society begin to rise from the crypt and a new dawn must wait patiently for the last half of darkness to pass beyond the spirit's eye.





Önemli not:Bu oyun torrent dosyasıdır.Linkten inen dosyayı rardan çıkartıp sonra Vuse programı ile yüklemeniz gerekmektedir

Torrenti indirmek için tıklayınız-Click to download torrent
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 69 yorum

15 Kasım 2009 01:40

http://game-rapidshare.com/2009/11/06/last-half-of-darkness-beyond-the-spirits-eye.html
arkadaşlar torenti olmayanlar bu adresten indirebilir.
yaklaşık 1.7 CB uzunlukta 256 mb ram istiyo başkada bişi yok.

15 Kasım 2009 09:03

rar dan çıkarmak için şifre istiyecek şifre:www.subforum.info

15 Kasım 2009 19:28

bozo tek rar dosyası olarak mı iniyor acaba ?

15 Kasım 2009 22:35

Özlemciğim yazacak çözümleri... Akıllı, zeki ve bir o kadar da güzel bir insan...
Ben başlayayım ki Özlem'ime kolaylık olsun..
1) Uzaktan balinaya benzeyen ama bir insan gibi bişey olan yaratıktan bir anahtar düştü
2) o anahtarı aldım
3) üzerinde 3 tane yuvarlak ve göz olan kapıya gelince anahtarı sağ alta doğru taktım,
4)sırayla darireleri çevirdim her dairenin üzerindeki ok göz hizsına gelince yerde bir kapı açıldı
5) içeri girdim ona buna baktım.. ilerleyince bir cadı kadın ile konuşmaya başladık: bana nehri takip edip mezarlığa gitmemi söyledi...,
&) invette bir şeylerim var birinin üzerinde sol anahtarı var tıklayınca oyun paketinize bakın diyor ( Benim Özlemim onu keşfedip size yazar şimdi(
/) kapıya dönünce kapı kilitli, açmak için sol tarafta "table" yazmasını arayarak imleçi gezdirin
8) "table" yazan yerde astım ( hang man) oynuyoruz.
9")let me out of here" yazınca oyunu kazanıyoruz ve kapı açılıyor...

15 Kasım 2009 22:43

evet oyunumuza başlıyoruz.Başlangıçta ileri gittiğimizde yaratık elinde anahtarı kasenin içine bırakıyor onu alıp geri dönüyoruz sol taraftaki tekerleklerin oraya takıp okları gözlerin olduğu kısıma getiriyoruz bir geçit açılıyor aşağıya indiğimizde tekneye biniyoruz ve yolculuğumuza başlıyoruz.bir evin önüne geliyoruz içeri girdiğimizde içerdeki cadı hiç bir şeye dokunmamızı söylüyor.İçeri girdiğimizde cadı ile konuşuyoruz.ilk odada sağ tarafta masanın üstünde bir kitap var baktığımız zaman kapanıyor, sol tarafta tableye tıkladığımızda adam asmaca puzzle var bende (let me out of here) çıktı herkeste aynımı bilmiyorum.

16 Kasım 2009 15:45

10)Geri dönüp evden çıkıp kayığa biniyoruz. Kayık durduğunda exit yazan yerden çıkıyoruz.
11) Cyrpt'e girince boş, merdivenlerden yukarı çıkınca yerde bir yuvarlak oyuk içinde 3 tane kısa mil olan bişey var buraya birşeyler bularak dönmemiz gerekiyor.
12) demir kapı "Gate" kilitli, geri alıp sağa ilerliyoruz. Önümüze ahşap bir ev çıkıyor.

16 Kasım 2009 15:54

13) kapıdan girip dönüyoruz ve ilerde soldaki hall a giriyoruz.
14) solda duvarda bir kağıt aslı, şapka(headdress) ile kuş, kuşun tüylerinden söz ediyor İP UCU OLBİLİR YAZDIM ve vana resmi ile vanaları nasıl çevirmemiz gerektiğini anlatıyor..biraz karışık ben ing not aldım ve türkçeye tam çeviremedim :(

16 Kasım 2009 16:09

15) ilerliyoruz solda yine mumlar var..Üzerinde koyun kafası asılı kapıdan giriyoruz.
16)ortada kuru bir fıskıye, solda devrilmiş sandalyeye bakıp sola ilerliyoruz, orada da parlak ışıklı küreyi görüyoruz.
17) geri dönüp bahçeye çıktım ama geri döndüm önce eve bakmak istiyorum.

16 Kasım 2009 16:19

18) doorwayin oradaki resme ve garip sanatı görüp içeri giriyoruz, mumlara falan bakıp asansöre biniyoruz asansör çalışmıyor geri geri çıkıyoruz.
19) dorway karşımızdayken sağa ilerliyoruz.mumların olduğu masada bir mektup okuyoruz.Geri yapıp mektubu kapatıyoruz.
20) imlecin upstairs yazdığı yönde merdivenleri çıkıyoruz.sehbayı ve duvardaki resimlere bakıp banyoya giriyoruz.

16 Kasım 2009 16:25

21) küvetten eski bir anahtar alıyoruz, camlı kapıdan bahçeye çıkabiliyoruz ama ben geri döndüm, sağ yapıp lavabonun oradaki resmi falan görüyoruz.
22) lavaboda musluk başlarını çevirince ses geliyor ve bir yerlerde ucu açık borular tıngırdıyor..23) halıyı, küvetin üzerindeki kafaya falan bekıp banyodan çıkıyoruz.

16 Kasım 2009 16:31

21) hemen sağdaki East Halle giriyoruz...:D kanepeye resimlere kılıçlara falan bakıp ilginç kapıyı yokluyoruz kilitli..Az önce bulduğumuz anahtar açmıyor.
22) Diğer kapıdan yatak odasına giriyoruz. yatağı, mumu, resimleri inceleyip, gardrobu açıyoruz...
23) dolabın içinde bulmacamız var..

16 Kasım 2009 16:39

23) lever'ı harflare kaydırınca ok değişiyor yeşil ışıklar da sırayla yanıyor ama bişey olmuyor.. bir yazı bulup uygulamamız gerekiyordur belki diye sonraya bırakıyoruz.
24) yatağın başucundaki pencereye tıklıyoruz :D
25) odadan çıkıyor, yukarı kata devam ediyoruz.

16 Kasım 2009 16:49

26) bu kata çıkar çıkmaz önümüe bir kutu çıkıyor puzle box alıyoruz.elimizdeki anahtar kutuyu açmıyor.
27) soldaki odaya giriyoruz.Solda küreyi görüyoruz, paravanın orada bir masaya yaklaşıp göze tıklıyoruz sıkıysa tabiii..
28) garip resimlere tıklıyoruz, sağda karanlık köşede bir çekmeceli masa buluyoruz. üst çekmece boş, alttakinde rulo kağıda tıklayıp okuyoruz.Sanırım bir kapının açılması için gerekli olan şeyleri şiirimsi havada yazmış alınmııyor yazsak mı acaba???

16 Kasım 2009 17:00

29) odadan çıkıp koridorun sağındaki odaya giriyoruz.. şaşkın iskelet bakınırken kapı kapanıyor.
30( karanlık gölgeler başka bir kapının altından bize bir kağıt bırakıyor:kağıtta tuzaga düştüğümüz ve ağırlıkları dengelersek kayan bir kapının açılacağı yazılıyor.
31)bizim solumuzda bir exit var önünde ağırlığa benzer bir şey exite tıklıyoruz :D
32) bir kapı kayarak açılıyor.. kapıdan girip aşağıya iner inmez solumuza tıklıyoruz.
33) ağırlık puzzle'ı: Çözümü yazmaya gerek yok çok kolayca çözülüyor . puzlle tamamlanınca bir kapı kayarak açılıyor.

16 Kasım 2009 17:09

34) ileri yapıp içeri giriyoruz. kadının resmini görüyoruz. soldaki kitaplığa tıklıyoruz
35) kitaplıktan saati alıyoruz. üzerinde planets yazan kitabı tıklıyor, solar sistemi ( güneş sistemi)inceliyoruz.
36) geri yapıp sağa kayıyoruz, kapı yatak vs.. kapı tıklayınca halle açılıyor geri giriyoruz.
37) kapının yanıdaki aynayı , masanın üzerindekileri inceliyoruz.
38( çekmeceden bir çeyreklik (quarter) alıyoruz. yataga tıklıyoruz, çevreyi inceliyoruz...
39= buradan halle geçip tuzağa düştüğümüz odanın bulunduğu koridorda ilerlemek üzere yine üst kata çıkıyoruz.

16 Kasım 2009 17:21

40) bu katta soldaki ve sağdaki ilk odalara girmiştik ilri gidiyoruz. Bir kapı açılıyor..
41) açılan kapıdan değil onun solundaki kapıdan giriyorum ( önce koridoru tamamlayayım diye)..
42) hemen sağımdaki aynalı etejerin çekmecesinden boş kavanoz alıyorum, maskeye bakıyorum.geri yapıyor koltuga resime falan bakıyorum.
43= odanın sol tarafına doğru kayıyorum dolabın kapağının oradan bir elbise askısı alıyorum. boş şişelere tabaklara bakıyorum
44) solda raflı dolapta kazanlara tıklayınca yakınlaşıyoruz ve herşeye bakıp en sağdaki bant rulosunu alıyoruz.
45) odadan çıkıyoruz karşısındaki odaya girmeyin yine tuzağa düşüp alt katı dolanıp yukarı çıkmak zorunda aklırsınız :P
46) Enter Halle den giriyoruz.:D galiba bazı gerçeklri çözmek için tek anahtar harfler değildir diyorlar bize iyi saatte olsunlar.

16 Kasım 2009 17:36

47) hall de ileri yapıp bir odaya giriyoruz, halılara bakıp sağa kayıyoruz masada bir teyp var
48) bant rulosu dedğim teyp bandı olabilir onu takacağım.EVET teybe bandı takıp dinliyoruz, bir erkek ölü bedenden babasından affedilmekten falan söz ediyor ama anlayamadım ben.
49) ses susunca olayları izliyoruz..
50) bu odada yapacak başka bir şey bulamadım atladığım yer varmı diye diğer alanları dolaşacağım ...

16 Kasım 2009 18:18

Özlem'in ( sağolsun) uyarırısıyla
51) inventorymizdeki askıyla saate tıklıyoruz. yakın planda askı düzleşip saati açıyor..
52) saatin altında açılan kutudan kolu alıyoruz.
53)Aldığımız kolla yine inventorymizdeki kutuyu tıklıyoruz.. kutu açılıp bir garip yılan bize tıslıyor..Normal görüntüye geçiyor sahne..
54) tekrar inventorymizdeki kutuyu tıkladığımızda bir puzlle la karşılaşıyoruz...

16 Kasım 2009 18:35

55) Kutu Puzzle'I 1'in çözümü:

Amaç yeşilimsi taşın yardımıyla içi kırık gibi görünen iki taşı koyu renk boyanmış boş alanlara yerleştirmek.
Yeşil kareyi sağaçekip yukarı yukarı diyerek üstteki kırık taşa değdiriyoruz.Değdiği anda kırık taşa tıklayarak sola doğru itiyoruz.
Aşağıda ortada çıkıntı gibi duran taşın bir öncesine kadar kırıktaşa tıklıyoruz. O noktaya vardığımızda yeşil taşı yukarı doğru çekerek tekrar yukarıdan kırık taşa değdiriyoruz ve aşağıya ilk taşın yanına kadar itiyoruz.

yeşil taşı çekerek kırıktaştan ayırıyor geri dönüp 2. kırık taşın altına yerleştiriyoruz kırık taşa tıklıyoruz geçit aralağına ıulaşınca yeşil taşı çekip kırık taşın arkasına yerleştiriyoruz ve sola gidecek şekilde kırık takı tıklıyoruz. 2. kırık taşı 1. kırık taşın üzerine taşıyınca duruyoruz.

yeşil taşı çekerek ayırıyor ve aşağıya sürüklüyoruz. Ortadaki tek taşın altından geçirerek sol boşluğa geçiyor bu kez soldan üsteki 2. kırık taşa degdiriyoruz. üstteki kırık taşa tıklayarak onu bir sağa alıyoruz.yeşil taş 1. kırık taşın üzerine yerleşmiş oluyor bu kez 1. (aşağıdaki) kırık taşa tıklıyoruz en alta indirince yeşil taşı sürükleyerek ilk kırktaşın arkasına getirip sola gitmesini sağlayacak şekilde değdiriyor ve kırık taşa tıklıyoruz. 1. kırık taşımız koyu renkli kareye oturuyor.
Sonra yeşil taşı çekerek yukarıya 2. kırık taşın üzerine yerleştiriyor ve tıklayarak en alttaki 2. koyu renkli kareye oturtuyoeuz. 2 kırık taşımızın da rengi kırmızı oluyor ve 2. KUTU PUzlle'ı açılıyor.

16 Kasım 2009 18:58

2. KUTU pUZZLE çözümü:

Alttaki kırk taşa hiç dokunmadan yeşil taşı yukarıdaki kırık taşın soluna sürüklüyor ve sağa itiyoruz 1 kare..
sonra aşağıdan dolaşarak yeşil taşı bu kez üzerine yerleştirip aşağıya itiyoruz ortadaki l biçimli düz karelerin alttakinin hizasının bir altına kadar...
sonra yeşil taşı yukarıya çekip aşağı taşıdığımız kırık taşın altından geçirerek sağına yerleştiriyor ve sola doğru diğer kırık taşın üzerine oturacak kadar itiyoruz.,
iki kırk yaşın altından geçip üsttekini soldan sağa 1 kare itiyor aşagıdan geçerek yukarı itecek dokunuşu sağlıyoruz. beyaz karelerin arasındaki geçitten bir ileri kadar itiyoruz. yeşil taşı aşağıdan dölaştırarak sağdaki alandan geçirerek yukarıdan taşıyor ve kırık taşımızı koyu renkli alana yerleştiriyoruz.

Sonra yeşil taş yardımıyla ouyunun başından beri dokunmadığımız 2. kırık taşı yerine götürüyoruz.

16 Kasım 2009 19:01

56) böylece kutu açılıyor ve içinden garip çarka benser bişey çıkıyor. Kutu da içinden çıkarttığımız dairesel nesne de inventorymizde kalıyorlar :D

16 Kasım 2009 20:26

57) aşağıya eve ilk girdiğimiz yere dönüp fıskıyeli salona giriyoruz ve bahçaye çıkıyoruz.
58) Shed den merdiven (ledder) alıyor kapalı kutuyuve şarap malzemelrine bakıp dışarı çıkıyoruz.
59) karşıda merdivenli kapı var merdivenleri çıkıp kapıdan giriyoruz.
60)ışıklı küreye tıklıyoruz, kanape resim vs. bakıp aydınlık kapıdan giriyouz.

16 Kasım 2009 20:49

61)kapıdan içeri girince bir küre daha var ona tıkladığımızda ağzı dikişli kızımızla konuşuyoruz.kızla konuşmamız bittikten sonra evden çıkıyoruz.
62)sokağa çıktığımızda sola gittiğimizde bar var bara giriyoruz.İleri gidiyoruz masanın üstünden kibrit(matchbook) alıyoruz.
63)soldan tezgahın arkasına gidiyoruz.tezgahın orada solda tirbişon var onu alıyoruz.geri gidince üst rafa bakıyoruz. rafta şişe içinde gemi maketi var tibişonla şişeyi açıyoruz ve elbise askısıyla şişenin içinden anahtar alıyoruz.
64)aldığımız anahtarla soldaki kilitli kapıyı açıyoruz.

16 Kasım 2009 20:55

65)üstü örtülü bir makine var elimizdeki parayı makinaya atıyoruz ama daha çok paraya ihtiyavımız var sanırım.
66)solda raftaki kutuya bakıyoruz.Karanlık kibriti(matchbook) yakıp içinden tornavida alıyoruz.
67)Bardan çıkıp sağa gidiyoruz depo var içeri girdiğimizde solumuzda vazo var tıkladığımızda vazoyla ilgili bir görüntü geliyor. sağ taraftaki kutunun üstüne baktığımızda bir şekil var bir işlem yapamıyoruz ve buradan çıkıyoruz.
68) bir düzeltme (62)de sol değil sağa gideceğiz:D

16 Kasım 2009 21:02

69)Depodan çıkıp sola döndüğümüzde barın önünde çöp kutusu var içinde gazete var ona bakıyoruz.
70)sola dönüp ileri gidiyoruz.Soldaki kapıdan içeri giriyoruz.Tekrar soldaki kapıya giriyoruz.
71)önümüzde saat var saate tıkladığımızda kapağı açılıyor içinden harita (map) alıyoruz.Merdivenlerden yukarı çıkıyoruz masanın üstünde bir kutu var yaklaştığımızda içinden dergi(journal) alıyoruz. aşağı inip holle gidiyoruz bir kaç kere ileri gittiğimizde bir görüntü daha var.

16 Kasım 2009 22:53

Özlemden farklı olarak
61,5) (altmışbir buçuk) bara girmeden çöp tenekelerini karıştırıp bir gazete okudum.Knda boğulmuş bir adam haberiydi.10 günde 20 cinayet...

16 Kasım 2009 22:56

72) ben yukarı çıkmadan ilerlemişim görüntülerden sonra ağzı dikişli kız beni uyandırdı. yataktan çıktım.
73) bir uyarı var alğılarım bozulabilirmiş ve görüşüm bulanabilirmiş tehlikedeymişim oyunu bir save ediiim mi ki acaba?

16 Kasım 2009 22:58

74) yok yaw burası yukarıdaki odaymış özlem masadan jurnali aldım ben de...

16 Kasım 2009 23:20

75) evden çıkınca heykelin dibie tıklıyoruz. Ağzı dikili olan kız geliyor. heykeli babası onun için yapmış, adı TIA mış, 7 yaşında buraya gelmiş, babasını marcus öldürmüş, markus yaşıyormuş, tia nın dileği buymuş, parasını bu dilekle kuyu dedi ama bir yere atmış, birisi 3 tane cöin( para) yapmış, oğluna vermiş, paralar başka aleme geçişin anahtarı olarak kullanılıyormuş... bildiğiniz sohbet işte...

16 Kasım 2009 23:23

birinin babsı oğlu mezarına gelsin diye yapmışmış paraları 2. dinlemede düzelteyim dedim...

16 Kasım 2009 23:33

76)marcosun evinde asansöre tornavidayla tıklıyoruz açılıyor.burdaki amaç sağ taraftaki elektirk akımına dikkatli bakıp hangi vidalara yönleniyor bakmak ben sıralamayı yazayım ilk önce ortadaki 4 vidamız var sağdaki(a)soldaki(b)ortadaki(c)alttakide(d)olsun sırayla
1)a-c-d
2)a-a-c-d
3)c-a-a-c-d
4)b-c-a-a-c-d
5)c-b-c-a-a-c-d
umarım anlaşılır olmuştur

16 Kasım 2009 23:38

77)bir geri yapınca butonu görüyoruz.butona bastıktan sonra asansörümüz çalışıyor ve aşağıdayız.yemek odası sanırım burası burdan bişey alamadım ileri gittiğimizde mutfaktayız buzdolabını açtım içinden frozen finger(parmak aldık, buzdolabının üstündeki dolaptanda bıçak alıyoruz.ileri gittiğimizde sağda yukardaki raftan empty bottle alıyoruz.soltarafta merdiven var aşağı iniyoruz

17 Kasım 2009 10:32

ben özlemin bu yaptıklarına başka yerlerde dolaştıktan başka şeyler yaptıktan sonra geldim ama düzen bozulmasın not almadım ama hatırladığım kadarıyla bu noktadan devam edeyim.. sonra diğer tarafa dönerim... :D
78) buzdolabından aldığımız donmuş parmağı mutfakta bizim solumuzda ilerde lavabo (sink) var ona tıklıyoruz ve lavabonun içine koyup sıcak suyu açıyoruz.. buzu çözülmüş parmağı geri alıyoruz.
79) aşağıya açılan kapıdan aşağıya iniyoruz, burada 3 fıçı şarap, ortada eşya taşıma aleti ( dolly yazıyordu galiba)var.
80) 3 fıçıdan da boş şişeme şarap doldurdum,
81)eşya taşıma aletini aldım,
82)tahtalarla kapatılmış geçitteki hareketleri izledim,
83) boş varlin içinde kibrit yakarak parayı aldım.

17 Kasım 2009 11:05

Buraya özlem eve giderken gittiğim noktayı ekleyerek devam ediyorum...

84)BAR'ın olduğu köşeden ileri karanlık köprü altıgibi sokaktan ilerledim. Köprü altında tek bir vana gördüm..
85) tahta köprü gibi bir şeyin üzerindeyim, karşımda warf diye bir yer var
86) bulunnduğum yerde görülecekleri (boş varil, kibritle aydınlatıyoruz kılçıkdolu varil gibi şeyler) görüp warf a girdim.
87)ortadaki masaya bakıp kutu ve kılçıkları gördüm,
88)ekranın bize göre en solunda (rusted bolt) paslı demirçubukla kapalı dolap var bunu açacağız geri yapıp ilerledim ofisin olduğu alanda görülecekleri görüp
89) ofise çıkan merdivenlerin oradaki kutudan balık konservesi aldım
89)Ofiste hemen soldaki çöpten yırtık kağıtlar aldım. İnventory de üzerine tıklayıp yakınlaştıktan sonra birleştirdim..bence ip ucu ateşin oradaki kadının ağzından kan içmekten falan söz ediyor..
90)Masaya gittim masanın üzerindekilere göz atıp çekmeceyi açtım içinde bir ship log var.. buradaki simgeleri isimleri ve hareket saatlerini simgelerin renklerini defterime kayıt ettim belki bir ip ucudur diye :D
91) Masanın üzerindeki haritada simgeler ile yerleri a-f arası bunları da simgelerimin yanına not ettim.
92)geri yapıp sağdaki kartex dolabının üst gözüne tıkladım sarsılıyor çekmece.. geri yapıp elime tornavidayı alıp yeniden tıkladım bu kez tornavidayla zorlayıp açıldı..içindeki kağıtta yangınsöndürücünün paslı nesneleri nasıl kıracağına dair bilgiyi okudum.
93) yangın söndürücüyü aldım
94) ofisten geri sağa yapıp paslı demirle kapalı dolaba yangın söndürücü sıktım ama elimdeki aletlerle kıramadım çekiç lazım..

Aslında ben buradan sonra dönüp yorum 31, 32 ve 33 ü yaptım...

17 Kasım 2009 11:55

yaa ben bu oyunu indirdim fakat açamadım.. yardım edebilirmisiniz

17 Kasım 2009 11:59

sinasi,
eğer torrent olarak indirdiysen kurulum için yapman gereken.rardan çıkarınca CD1 ve CD2 olarak iki klasör oluşacak.her birinin içindeki rarlardan bir tanesine buraya çıkart de.daha sonra deamon tools ile oluşturduğun sanal sürücüde o Cd dosyası iiçindeki dosyayı bul ve mountla.2 sürücüye 2 cd yi de açtıktan sonra bilgisayarım ikonuna çift tıkla masaüstünde.sanki cd takmışsın gibi göreceksin sürücüleri.tıkla ve kuruluma geç.oynadığın sürece sanal sürücülerde cd ler açık kalmalı.

17 Kasım 2009 12:05

Yorum 31,32,33 te çekiç bulamadım...
daha önce gezdiğimiz shed ve warehouse da da yok..

96)graveyardın demir kapısına geldim hani markosun evinin hemne yanında ilk geldiğimizde gördüğümüz demir kapı..
97) inventory deki eski anahtarla kapıyı açtım girdim ileri ileri gidince bir kuyu ve kulesi olan bir bina göründü.
98) Önce kuleye gittim kapı kapalı, yanda bir shed var..
99) shede girip raftan çekiç aldım, kulenin arkasına dolaştım..
100) kulenin arkasındaki heykele ve piyanoya baktım. Pİyanonun tuşları ve vanaları eksik.. (parça bulunca buraya dönmeyi unutmam inşallah)..
101 geri dışarı ileri ileri bir yapıya girdim, kutuya tıkladım açıldı ama tek vana var botu eksik (boru bulup geri gelmeli)..
102)geri geri binanın önü geri yapıp kuyuya geldim kuyuya tıklayınca çark döndü ve kuyunun yarısına kadar ipimin indiği sonra bunun işime yarayacağı uyarısını okudum...
103) kuyudan doğu patikası( sağda)na devam ettim bir ev çıktı karşıma...ev, ev kapı, yukarı çık yaptım ve girdiğim yerde garip bir organizmayı gördüm.
104) burada bir de varil var imleç varilin üst kısmında göz altta kırmızı ok oluyor... varile göz olarak tıkladım..içinde su var iğrenç..
105) varile kırmızı ok olarak tıkladım bir delik var tıkalı, buraya çekiçle vurunca içindeki su boşaldı,
106) varile tekrar göz olarak bakmamız gerekiyor, iskeletin boynundan bir kolye alıyoruz ve bu bir puzzle..

17 Kasım 2009 12:14

107) kolyeyi inceliyoruz.. simgeler değişiyor ama neye göre yapacağımı bilemedim sonraya erteledim..
108 çekicimi buldum diye warfa dönüp paslı demir çubukla kapatılmış dolabı açtım: yangın söndürücüyü dolabın üzerindeki demir çubuğa sıkıyoruz, donunca çekiçle vuruyoruz ve açılıyor...İçinden tel makası (bolt cutter) alıyoruz..:D

17 Kasım 2009 12:23

109) kesik parmağı bulduğumuz aşağıdaki tahtayla kapatılmı geçidi çekiçle açmayı denemek üzere marcosun evine dönüyor asansöre biniyoruz.
110) asnsörden inince marcosun resminin altındaki şöminenin sol tarafındaki kız kabartmasını görüyoruz.. (İnventorymizdeki şiir dudaklarından kan içmek )
111)yakın planda söminenin solundaki kadın kabartmasının dudaklarına şarap şişemizi dayıyoruz..
112) şöminenin ızgaralı kapağı açılıyor, buradan yanmış kağıdı alıyoruz,kolye bulmacamızın çözümü arkadaşlarrr kağıttaki :D

17 Kasım 2009 12:38

113) kolye puzzle'ının çözümü içim kağıttaki gezegen simgelerini bir kağıda not alıyoruz, kolye üzerindeki kutucukları yukarıdan aşağıya ve soldan sağa doğru gezegenlerin güneşten uzaklıkları sırasında yerleştirecek şekilde simgelerini görene kadar tıklıyoruz.. Gezegenler doğru olarak dizildiğinde kolye açılıyor içinden mavi prizmatik değerli taşı alıyoruz..

17 Kasım 2009 17:34

Sevgili Özlem'in ship logdaki gemi hareket saatleri ile ilişkili olduğunu bulduğu Marcusun evindeki (YORUM 11 ve 12 DEKİ 23. MADDEDE sözü edilen) puzzle'ın çözümü...

114)Yorum 34 madde 90 ve 91 deki kayıtlara göre
haritada
A harfinde bulunan gemi 12:54PM, yani 12:54 de
B harfinde bulunan gemi 11:20PM, yani 23:20 de
C harfinde bulunan gemi 9:01AM, 09:01 de
D 8:45PM 20:45
E 2:03AM 02:03
F 11:32AM 11:32 de hareket ediyor.en erken hareket edenden en geç hareket edene doğru dizdiğimizde
E
C
F
A
D
B oluyor.
harflere bu sırada tıklayın ca kapımız açılıyor...

17 Kasım 2009 17:52

115) açılan kapıdan içeri girince sandık görüyoruz içine baktığımızda içinden metal cylinder alıyoruz.
116)evden çıkıp tekrar bara gidiyoruz makinenin olduğu odaya gidip elimizdeki diğer parayıda makineye atıyoruz yukarı(up)tıkladığımızda kırmızı bir buton var basınca aşağıdan bize fortune card veriyor.

17 Kasım 2009 19:18

117) bardan çıkıp sola gidip sokağa giriyoruz( köprü altı gibi olan yer) hemen soldaki kapıdan giriyoruz.
118) burada daha önce soldaki kapıdan girip saati tıklamıştık. Bu kez sağdaki kapıya tıklıyoruz. Kapıda bir levha var kırmızı ışık yanıp sönüyor.
119)kesik parmağı levhaya deydiriyoruz kapı açılıyor.. içerideyiz...
120)Saksıya, rsime, kanapeye, camlı kapıya bakıyoruz.
121) saksının arkasında solda bir kapı var giriyoruz bir laboratuardayız.En soldan başlayarak inceliyoruz, masada içinde sıvılar olan deney tüplerini,mikroskopta garip organizmaları görüyoruz.
122)masanın yakınıdaki dolabın rafında bir rulo kağıdı okuyoruz: 3 tür hücreden ve de göz üzerinde deneyinde aşagıdaki sonucu elde edersek deneyin başarılı olacağını okuyoruz.. aşağıda üç hücre ve renkleri ile ilgili rsimler var.
123)ortadaki masada bişey yapacağız steril bişey kullan diyor.inventorymizden boş laboratuar kavanozunu alp ortadaki masaya tıklıyoruz.Mavi yeşil hücrelee var az önce okuduğumuz rulodaki işlem.. koyu mavi+yeşilimsi mavi= yeşil hücre.. bu işlemi %99 doğrulukla yapacağız.
1 mavi bir yeşilimsi mavitıkladığımızda birbirlerine doğru kauyıp çarpışıyor yeşil oluyorlar. yeşilimsi mavi az onlardan üretmek için 2 mavi çarpıştıryoruz.. görüntüde yeşil hücre sayısı %99 olduğunda ( bende 2 mavi dışında hepsi yeşil) kavanozumuz yeşil sıviyle doluyor.inventorymize alıyoruz.
124)Masanın arkasındaki raflarda rulo kağıtlardan birinde heykelin (yorum 29 madde 75 teki heykel) çizimlerini inceliyoruz.
125) cenin kuvözü diyebileceğim şeye bakıyoruz, tavana , muma falan bakıyoruz.Çıkıyoruz.

17 Kasım 2009 19:25

126) bulduğumuz metal boruyu kullanmak üzere mezarlığa giderken sever gate( lağım girişi) ne denk geliyorum.
127) Elimde tel makası (bolt cutter) var diye deniyorum kiliti kesiyorum.aşağı atlamak için çok derin diyor.
128) Merdiveni (tavanlara falan da deniyorum) buraya deniyorum oluyor ve aşağı iniyorum.
129) lağım girişinde (enter sewerw) bir pervana dönüyor. Bu pervaneye bolt cutter'ı uyguluyorum evett....
130) lağım borusuna giriyorum maden girişi var oradan çıkıyorum madendeyim.

17 Kasım 2009 19:41

131) madende ileri ileri sola ileri diyoruz yerden boru(pipe) alıyoruz, geri yapıyoruz.
132) sağa gidip kova alıyoruz (bucket) hemen solumuzda kuyu (well) var.
133) kuyuya tıklayıp kovayı ipe bağlıyoruz.
134) geri geri lağım yukarı yapıp çıkıyoruz.

17 Kasım 2009 19:52

135) mezarlığa gidiyoruz. Kuyu çarkını çevirip kovayı önce dibe , sonra ortaya, sonra yukarı çekiyoruz su yok.
136)yorum 37 madde101 deki boruyu takmaya gidiyoruz. kuleli evin arkasına kayıp yapıya ulaşıyoruz, kapağı tıklıyoruz,inventorymizdeki boruyu(pipe) takıp vanayı çeviriyoruz.. yandaki beyaz çark gibi şey dönüyor (madende de maden vagonunun döndüğünü görüyoruz..)

17 Kasım 2009 19:54

137) geri dönerken evin arka girişine uğruyoruz elimizdeki silidindiri piyanoya yerleştiriyoruz.
138) açılan kapaktan kitabı alıyoruz..

dönüşte kitabı inceleyerek devam etmek üzere mola...

Adsız
17 Kasım 2009 20:03

ben ASLIM : selam arkadaşlar ben açamadım oyunu..
bozo arkadaşımızın verdiği linkten indirdim rardan çıkardım şifresiyle..oyun kurma kılavuzuna da baktım fakat tek sorun yükleyemiyorum içinde yok dosyanın..
o kadar uğraştım rapidden indir falan :((

17 Kasım 2009 20:25

139) kitabı okuyoruz,evin etrafında dolaşan ve parasını arayan kızdan, babasının parmağını yüksek teknolojili güvenlil cihazları için kestiği aleti saklamsı gerektiği,kızın saatini aldığını ama açamadığını,gözün yerini öğrenmeden öldürmekle hata ettiğini son cümleinin program 23 ü çalıştır olduğunu falan öğreniyoruz.

17 Kasım 2009 20:25

ASLIM ben rapidden indirmediğimden yardım edemeyeceğim: Konuyla SİS ilgilenecektir...

17 Kasım 2009 20:41

140) piyanoda anahtarlar ve dişliler hala sıkışık tornavida işe yaramadı yağ da yok...
141) vanayı yaparken madendeki vagonun hareket ettiğini görmüştük madene dönüyorum.
142 sewer dwn madene sola gidip maden vagonuna biniyoruz.
143) yolun sonunda oyunun en başında gördüğümüz (yorum 2 madde 14) vanaları buluyoruz... bir de tahtalarla örtülü kapı var.
144) kapının tahtalarını çekiçle kırıyoruz.. marcusun evinin altındaki şarapların olduğu mahsen burası..
145) hadi bakalım şimdi vana puzzle'ına başlayalım :D

17 Kasım 2009 20:49

146 ) aldığım notlarda vanaları soldan sağa çevir diyor... eh yani...
147) tanka en yakın olan vana ile altta soldakini çevirince. biryerlerde bir fıskıye benzeri şeyden su azalıp yanımdaki tanka doldu...
148)tahtaları kırdığım kapıdan geçip marcusun evindeki fıskıyeye gidiyorum...

17 Kasım 2009 20:52

149) UYARIIII arkadaşlar görüntüdeki bu fıskıye değil lavaoboya daha çok benziyor.. banyo ve mutfağa bakalım..

17 Kasım 2009 21:01

150) yukardayız üst kattaki banyoya gidiyoruz. lavabo veya küvete bakmayın doğrudan dışarı açılan kapıdan çıkın aşağıda fıskıye var.
151) bu fıskiyeden kara karga tüyünü buluyor alıyoruz.

17 Kasım 2009 21:28

152) kuyuya dönmeden vana yı açtık kuyuda su ne alemde diye bakmaya giderken sewer girişini kestiğimiz yerde madene doğru mıknatıs buluyoruz.
153) Mıknatısı kuyudaki kovaya koyuyoruz, kova suya deyiyor, ama bir de para çekiyoruz yukarıya.
154) parayı alıyoruz
155) bıçakla balık konservesini piyanoyu yağlamak amacıyla açıyoruz ama yemiyor piyano :D

17 Kasım 2009 22:07

156) Özlem çağırdı Ağzı dikişli kızımız tia nın evine gidiyoruz...
157) bu bölümü özlemin yardımlarıyla çözdüm arkadaşlar.. makineden aldığımız kağıt ile delikli parayı birleştiriyoruz.
158)deliklere denk gelen yerde bir kelime oluşuyor.( bnnde key)
159) tia'yı ilk gördüğümüz yerdeki tahtaya tıklıyoruz, bir yığın harf geliyor önümüze.. 9 kere bu harflerin yan yana gelerek kelimemizi oluşturmasını sağlamaya çalışıyoruz... biz yazmıyoruz kendiliğinden yan yana gelmesi gerkiyor...
160) 9 kez kelime yazılınca bir kutu açılıyor anahtarı alıyoruz..

17 Kasım 2009 23:35

161)Tianın evinden çıkıp, marcusun evine giriyor ön kapıdan çıkarak sola gidiyoruz.
162) crypt'e giriyoruz, karşıdaki kurukafaya yaklaşıp tüyü kafasına takıyoruz, konserve kutusundan gözü alıp onu da takıyoruz, görüntüyü seyredin oraya gideceğiz...
163) geri yapıp çıkıyor graveyarda doğru 1 tık gidiyoruz solda merdivenler var, yerde de bir oyuk (yorum 6 madde11) var bu oyuga parayı (old coin) yerleştiriyoruz. Bir lahit kayıyor ve bir kapı açılıyor..
164)geri çıkıp grave yarda yakın olan cryptin diğer kapısından giriyoruz. kayan lahitin altında açılan yere giriyoruz demir kapı kapalı...
165) sağda leverlar var ve altında semboller var onları açmamız gerek

17 Kasım 2009 23:48

166)Tia ya ya benzer heykele dönüyoruz(yorum 29, 30) inventorymizdeki çarka benzer şeyle prizmatik taşı birleştirip heykelin altındaki oyuğa yerleştiriyoruz. Buradan blood gem alıyoruz.
167) aldığımız blood gemi yorum 8 madde 16 da söylenen ışığa götürüyoruz.(Marcusun evinde fıskıyenin solundaki aralıkta) taşla ışıklı küreyi birleştirince bize 4 şekil gösteriyor bunları not alın sırasıyla...
168)Tekrar graveyarda yakın olan cyrpte dönüp, lahitin altındaki aralıktan geçip leverların yanına gidin.
169) kare çerçeveye tıklayarak şekiller 167 deki sıra ile çerçeve içine düştükçe alttaki düğmeye tıklayın. doğru yapılaınca tıkırtı gelecek ve kapak kapanacak.
170) sağdaki lever üstte, ortadaki ortada, soldaki aşağıda kalcak şekilde leverları düzenleyinca demir kapı açılacaktır. (buraları kopya çektik :P)
kapıdan girip ileri ileri tıklayın taa ki garip bir makineye ulaşıncaya kadar... burada bir de sağa giriş var.

26 Kasım 2009 00:58

şimdi oyun kurulumu şu şekilde.
torrentden indiğinde oyun iki adet klasör görecepiz.cd1 ve cd2.
cd1 i açtık içinde bi dolu rar dosyası olacak.bir tanesine sağ tıklayıp buraya çıkart diyeceğiz.rardan çıkma işi bitince yaklaşık 700 mb boyutunda yeni bir dosya oluştuğunu göreceğiz.deamon tools programının pc de altta görev çubuğundaki simgesine sağ tıklayıp önce number of devices kısmını 2 yapacağız sonra da virtualcd rom-device 1-mount image seçeceğiz.açılan gözat menüsünde cd1 klasöründe o son oluşan büyük dosyayı görecek deamon tools ve onu mountla seçeceğiz.aynı işlemi cd2 için de yapacağız.sonra bilgisayarım ikonundan çift tıkla açtığımızda sanki iki adet yeni cd sürücümüz varmış gibi göreceğiz ve o sürücülerce cd1 ve cd2 içindeki dosyalar mountlanmış olacak.sonra cd den oyun kurulumu yapar gibi kurulum yapacağız

30 Kasım 2009 14:47

eee oyun bittimi :)))

30 Kasım 2009 14:47

Ga door de geopende poort naar binnen en loop verder door de ruime gang.
Loop verder door de gewelven tot je vóór je een vreemde machine ziet. Een grote glazen cilinder met een lichtbol erin en een draaiende machine naast de cilinder.

Ga net voor de machine naar links (move left) en loop dan door de donkere doorgang verder naar de controlekamer.

Voor je staat een machine (device). Bekijk het van dichtbij. Bekijk het van dichtbij. Het ding mist zo te zien een onderdeel dat stroom levert.
Haal de bloedsteen uit je inventaris. Doop hem in het potje met oplossing 229, dat je in het lab van Tia's vader maakte. Plaats daarna de bloedsteen-met-oplossing in de machine.

Tegen de achterwand van de ruimte staan de computer controles. Bekijk die van dichtbij.
Rechts, bij alle draadjes, zie je een paars gekleurd cirkelvormig slot.
Haal de sleutel met de witte steen uit je inventaris en stop hem in het slot.
De computer gaat aan.

Klik op het toetsenbord in het spel en je ziet links onderaan het aantal Volts, Temp en AMPS op het scherm. Bij AMPS staat altijd 0.
De bedoeling is dat jij het getal dat bij AMPS hoort intypt op je toetsenbord.
De getallen die je ziet bij volts en temp, zijn elke keer als je deze computer bekijkt anders.

Bekijk de getallen bij Volts en Temp staan.
Pak dan het boekje dat je bij het spel geleverd kreeg.
Kijk op de laatste pagina van het dagboek van Dr. Benzor (Tia's vader). Hier kun je het juiste AMP getal dat bij jouw volts en temp getallen hoort, in het schema aflezen.

Typ dan op je eigen toetsenbord in: AMPS=**** (vul op de plaats van de sterretjes je gevonden getal in).
Als je het juiste AMP getal gebruikt hebt, mag je daarna "program 23" intypen.

Het aftellen begint en je vindt waarvoor je gekomen bent: het "Oog van Acareous" !

Verlaat de controleruimte. Loop terug door de gewelven.
Er klinkt gelach en de heks die jou opriep verschijnt. Ze vraagt om het "Oog".
Haal het uit je inventaris en geef het haar.
Maar dan verschijnt Tia en roept: "wacht!". Ze vertelt je dat zij de "Bewaker" is.
Geef het "Oog" dus aan Tia...........................

30 Kasım 2009 14:48

bunu çeviren varsa sanırım en sonu burası

30 Kasım 2009 15:24

şebocum tam çözüm ve türkçe link.
yazdıklarının çevirisi burda:)



http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=nl&u=http://www.adventurespel.nl/walk/last2.htm&ei=VcUTS-jsKNWF4QaavZWDBA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAoQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3DVerlaat%2Bde%2Bcontroleruimte.%2BLoop%2Bterug%2Bdoor%2Bde%2Bgewelven.%26hl%3Dtr%26sa%3DG

30 Kasım 2009 18:09

teşekkürler babannem ama ordada aradığımı bulamadım:(((

30 Kasım 2009 18:14

bn oyunun devamını yazayım pc odasına gidiyorsunuz itemlerden yeşil taşla kavanozu birleştirin makineye koyun pcye taşlı anhtarı koyun pc açılıyor pcye tıklayıp amps=.... kodu gireceksiniz 2 yada 4 rakamlıymış onu bulupta girerseniz 23 e ayarlancakmış biryerler kod dr.un günlüğündeymiş son sayfasında bulursanız siteye yazaın lütfen yada birkaç arkadaş rakamları bölüşüp bulmaya çalışalım :)))))

Adsız
13 Aralık 2009 02:40

meraba ya bu oyunu normal link olarak veremezmisiniz ben hiç bişekilde indiremedim ayrıntılı bi şekilde cevap verirseniz çok sevinirim

24 Eylül 2010 12:49

özlemmm ne kadandaa cok yorum yazmıssınnnn ara ara fırsat buldukca...mucuksss:)))

25 Eylül 2010 01:04

sis bu oyunun sonu varmı doktorun günlüğü varmı acaba...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template