I SPY Spooky Mansion



Bu uğuldayan parmaklıkların ardında tekin olmayan bir malikane sizi bekliyor.Cesaretliyseniz içeri buyrun.Karanlık ve gizemli bie malikanede hapis kalmışken bir yandan da dışarı çıkabilmeniz için gereken nesneleri bulun ve bulmacaları çözün.151 MB
Through the creaking gates, you’d best beware. A spooky mansion awaits. . . enter if you dare! Go on an adventurous journey while trapped inside a dark, mysterious house in I SPY Spooky Mansion Deluxe! Explore the creepy rooms of the house to discover riddles and games. Solve the Hidden Object puzzles and reveal thrilling secrets as you uncover multiple different and surprising ways out of the house.151 MB

thanks to wendy

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

20 Kasım 2009 23:09

teşekkürler sis:)
hemen yüklüyorum.

20 Kasım 2009 23:17

süper hızlısın süperb. speedy gonzales..

Adsız
20 Kasım 2009 23:46

ArKadaşLar raPİdSHare HariCİ Bİr link İniz var MI BU oyuN içüNNNNN ? :D

20 Kasım 2009 23:56

adsız ben buldumda rapidden daha uzun süre yüklüyor.mecbur rapide kaldık:)

21 Kasım 2009 01:18

ahh canım benim yaa hasta ama bizi ihmal etmiyor hasta hasta bizi oyunsuz bırakmamak için ugrasiyor canım tesekkürler sis cabuk iyileş :)

21 Kasım 2009 01:19

sinirden bir hal oldum.D de açmadı C ye yükledim gene açılmadı.sanırım pcnin sistemi oyunu kaldırmıyor.

21 Kasım 2009 01:28

rarı çıkartıp başlamak için tıkladığımda yazan aynen şu cümleler;

this application cannot start as it cannot create needed files.there may not be enough free disk space.

Adsız
21 Kasım 2009 01:51

oyunu indirdim başladım ama pek hoşuma gitmedi ağır bir oyun sürekli puzzle tarzı şeyler var ama onları bile geçerken yavaşlıyor beklemek zorunda bırakıyor sürekli pek hoşuma gitmedi açıkcası

21 Kasım 2009 03:15

arkadaşlar oyunda hiç bir problem yok gayet iyi çalışıyor ve donma yok yani benim pc gayette hızlı oyun .......

21 Kasım 2009 03:20

AMA...............!!!!!!!!

sisssssssssssssss aşk olsun bacım bu ne yahu ilkögretimde ingilizce derslerine başladığım gün geldi aklıma iskeletordan hızlı sesli ve nesneli ingilizce derslerine hoşgeldiniz müdüre hanım sis :P yarım saatir oda dolaşıyom dersten başka şey yok nerde puzzle bulmaca her hiddenin sonunda iskeltorun elinde bir kagıt bitiyor ........düşünce aklıma tek şey geliyor onuda söylemek istemiyorum neyse söylüyüm genede bu oyun sonuna kadar böyle gidecek diyor içimden sonundada iskeletorun gösterdiği parçalar yapboz olcak sanırım al yap sevgili 687 shrea öğrencimiz dicek !!!!!!!!!sissssssssssssssss cesaretten kasteddiğin bumuydu şekercim lütfen bana olan mb borçlarını öde ............:P

21 Kasım 2009 03:26

gitti gitti gül gibi 150 mb gitti ben ne puzzler lar ne adventurelar için saklamıştım onu valla bu sisin yüzünden gene kotam aşdı ve taştı olan benım bayrama olcak ya bayramlıgın ya bayram haçlıgım gitti .........wallahi arefeden yanındayım sis ya bayramlık al yada harçlıgımı verrrrrrrrr :P


önemli not: lütfen harçlıklar günümüz standartlarına uygun yüksek vede yüz güldüren cinsden olsun ....

21 Kasım 2009 03:30

ay ben şimdi dikkat ettim yukarda biri hasta yazmıştı anaaammm sis cnm senmsin hasta işde böyle hasta vakitler dinlen cnm neyse harçlık filan istemıyom sen iyileş yeter ............bende diyom bu kız niye böyle oyun yüklemiş e hasta olunca bakmamış tabi bende veryansım eddim durdum neyse sen iyi olda bayram şekerleri benden olsun (@@@@@@)..........ama bir dahaki sefere mb isterim he :=)

21 Kasım 2009 11:57

süperbabanne senin kurdugun harddisklerde yer yok sanırsam ondan öyle diyordur biraz oyun,müzik,vs. sil ondan sonra bi dene istersen

22 Kasım 2009 11:41

mcally sağol:)
neyseki oyun fazla güzel değilmiş sanırım.en azından buna sevindim:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template