Forever Worlds



Dünyaca ünlü paleontolojist Doc Maitland tüm hayatı boyunca aradığı efsanevi ağacı bulduğunda gücünün nelere kadir olduğu hakkında hiç bir fikri yoktu.Ve kendisi kaybolduğunda kızı Nancy ve meslektaşı Dr Jack Lanser (arkeolojik dedektif),Doc'un izini bir Amazon nehrine kadar sürdü.Jack arkadaşını bulmaya çalışırken bir yandan paralel boyutların varlığıyla karşılaştı ve çeşitli büyülerin etkisi altına girdi.
Sonsuzlukta kaybolmadan önce Jack kendisini ve arkadaşını kurtarmak için bu tıhaf evrende yolunu bulmak zorunda.800 MB
When world famous paleontologist, Doc Maitland, finds the powerful, mythic tree he’s been searching for all his life, he has no idea of the enormous extent of its power. When he vanishes, his daughter Nancy and her partner, Doctor Jack Lanser, archaeological detective, pick up the Doc’s trail in the deep jungle of the Amazon headwaters.While trying to find his senior mentor, Jack gets caught by a spell of a different nature and must find his own way through a chain of non-parallel dimensions and figure out how to prevent it all from taking place before it even happens. In danger of being lost for an eternity, Jack has to find his way through a strange and amazing universe to save himself and Doc Maitland from the Forever Worlds.the game requires divX to play, you can find it in the game folder, directX is also included, click the game exe to play the game after unrar, enjoy!800 MB




Minimum System requirements-Minimum sistem gerekirliği:

* Windows® 98/2000/ME/XPPentium®
* II 400 MHz Processor (700 MHz Recommended)64 MB RAM (128 MB Recommended)DirectX®
* 8 Compatible Sound Card1.2 GB Hard Disk Space16X CD-ROM (24X Recommended)32 MB Direct3D®
* Compatible Video Card (64 MB Recommended)16-bit Color (24-Bit Recommended)DirectSound®
* Compatible Sound CardMouse, Keyboard & Speakers

Önemli not:Oyun dvix player gerektirmektedir.Bilgisayarınızda yüklü değilse eğer rardan çıkan dvix klasörü içinden yükleyebilirsiniz.

Veya
1. unrar
2. Mount CD 1
3. run exe
4. note: DO NOT INSTALL THE DIVX PLAYER
You will be asked to install the DivX Codec.
Install the Codec but not the DivX Player
5. Mount CD 2 when ask for
6. play the game (no need to keep it mounted)

spoiler for first puzzle:
Yellow, orange, yellow, orange, red, orange, orange

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
OR / VEYA
Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 29 yorum

16 Kasım 2009 16:10

güzel bir oyuna benziyor dur ilk yorumu ben yazıp ben indireyim ama en sona ben oynarım o kesin :)
teşekkürler sis :)

16 Kasım 2009 16:16

yukardaki linklerden çok yavaş iniyor arkadaşlar
alttaki linklerden daha hızlı iniyor

16 Kasım 2009 16:17

alttaki linklerden daha hızlı iniyor arkadaşlar
bilgilerinize

16 Kasım 2009 23:08

teşekkürler sis:))

yüklüyorum ama anca yarın oynaya bilirim sanırım

17 Kasım 2009 07:50

arkadaşlar, ben biraz başladım,iki üç yere gitmek dışında hiç bir şey yapamadım.birşey yapan varsa yazar mısınız,sorun bende mi anlayayım.

18 Kasım 2009 20:00

oyunu savelemek için sağ tuşa tıklayın sonra yukardaki yeşil ekranın birine tıklayıp adınızı yazın save basın save ediyor..
oynua başlarkende savelediğiniz ismin üstüne tıklayıp loada basın kaldığınız yerden devam ediyor...

takılan olursa bn kanoyla nehir olan kısımdayım mekanizmayı çalıştırmaya çalışıyorum...

18 Kasım 2009 22:22

karma karışık bir oyun sanki hayal dünyasında geziyorsun kendini bir belaya sokmak isteyen olursa muhakkak oynasın benim tarzım değil sizlere iyi oyunlar

19 Kasım 2009 12:32

başlangıç menüsünün olmayışı, konuşulanların ingilizcd de olsa altta yazılmayışı,hareketlerin alıştıklarımızdan farklı oluşu oyunu başlangıçta sevimsiz hale getiriyor..
oyunun içindeyken sağ tuşa tıklayınca oyunu save etmek olası ancak mutlaka dosya adı verilmesi gerek yoksa save etmiyor.
oyuna yeniden döndüğümüzde de yine sağ tıklayıp save ettiğimiz dosyayı load etmemiz gerekiyor.

Hatırladığım kadarıyla yaptıklarımı yazarsam:

1)Tnınıtım videosundan sonra bir kıyıya yanaşmış buluyoruz kendimizi. İmlecin soru işareti olduğu yerlerde metinler açılıyor.. İlk metin geminin üzerinde onu okuyup keşfe başlıyoruz.
2)İmleç ok başı olduğu yöne yürüyebiliyor etrafımıza bakmak için durup imleç ortada nokta iki yana ok işareti aldığı şekilde dönmemiz gerekiyor. Bu konuda oldukça zorlanarak bir köye gittim.
3) Köyde klübeler var sadece birine girebildim. buradan bir kadın fotoğrafı aldım.yatak ve bavul üzerinde soru işareti oluşuyor 2 sinde de aynı metin yazıyor okudum.Dışarı çıktım.
4)başlarında maske olan 3 kişi bir şeyler söyledi. anlayabildiğim bu taraf git kitabı ve ağacı bul dedikleri oldu :( anlamadan oyun oynamak da çok zor ne yapacağımızı bu şekilde öğreniyoruz..
5)Aynı yerleri tekrar dolaştıktan sonra 3 kişinin arkasında da bir yol olduğunu fark edip o yola daldım.
6) Bir ileri dur yere ve atrafa bak şeklinde ne kadar ilerledim bilemiyorum yerde sağ tarafta bir kitap buldum.
7) kitabı okudum ama anlamadım :( kitabı bulduğumuz yerde kitabın arkasında agaç var.
8) ağaca doğru ilerledim mağara gibi bir yere girmiş oldum. İçeriyi inceledim bişey alınmıyor gibi...
9) ileri gidince karşıma bir mekanizma çıktı..Ortada saat gibi bir şey üstünde ışıklı sembollü şekiller, altında 6 tane farklı renklte ışık ve delikler var.
10) mekanizmanın ortasına tıklayınca ağaçtan maske gibi bir şey yığınla şey söyledi ama oyunla ilgili işe yarayacak tek kelime bile anlamadım.
11) görüntü kayboldu renkli ışıkların orada anahtarlar oluştu.. anahtarları çevirerek kapıyı açmak için epeyce uğraştım..
12)Hep aynı şekilde çevirmediğimden emin olmak için yazdım bişeyler ama gerçek kombinasyonun ne olduğundan tam emin değilim.. galiba önce sırayla hepsini 1 er kere tıklayıp 3.2.3.2.1.2.1 ya da 3.2.3.2.1.2.2 de açıldı...
13) açılan yere düştüm ve karşımda pembeli kubbeli yapılar olan bir garip yere geçtim.
14) Kendi kendime konuştum ama ne dediğimi bilmiyorum ( bu oyun uluslararası olmayı hedeflememiş sadece ingilizce ana dile sahip kişilerin oynaması için yapılmış)..
İmlecimin çok renkli üçgen olduğunu gördüm. Onunla önümdeki pembeli üçgen kapıya tıkladım. ııh..
15) geri çekilirken sağ taraftaki sütünda yuvarlak bişeye tıkladım istemeden dile geldi konuştu..
16) kapıyı aç dedim, alay etti, yüz yıllarca açılmadı dedi, çevreyi dolaş ta gel dedi... daha bir sürü şey söyledi ama ben ancak bu kadar anladım.. bu oyun böyle nereye kadar gider bilmiyorum..

19 Kasım 2009 17:30

süpersin oyundelisi henüz bir kez daha denemedim dün 4-5 kez kurcalayıp vazgecmiştim simdi yazdıklarına bakınca iyice kararsız kaldım sanırsamki cok oyunsuz kalırsam bakarım ben bu oyuna eee buda sis basımızda oldukca(cok şükürki basımızda) oyunsuz kalmayız demek olduguna göree ...

19 Kasım 2009 19:17

selamlar oyunda eksik item alırsanız savelesenizde açılmıyor çevreyi çok iyi incelemek gerekiyor hiç ummadığınız yerden item çıkabiliyor:)))

çok zorlanmam rağmen oyunu bitirmeye karar verdim :)))

19 Kasım 2009 19:24

oyundelisinin kaldığı yerden hatırladığım kadarıyla yazayım


köye geldim orda patika yolları takip ettim yolda giderken bir ağaçtan muz aldım. nehire tıkladım timsah var. sonra yolu takip edip merdivenlerden çıktım borular var önce hepsini tıklayın sonra 3-2-1-2-3-1 tıklayın skipleri geçmek için boşluk çubuğuna basın kuş gelecek falan filan...

19 Kasım 2009 19:28

sonra kuş sizi bir yere atıyor..
orda hemen arkanızda taş topluluğu var onu alın hayaletleride boşlukla geçin ama mutlaka konuşun bir eve girin çikolata alın köprüden geçin (skip atlayınn) sonra başak bir eve girin orda masadan çakı alın diğer eve girip masadan sihirli lamba gibi bişey alın kanatlı bir yer var orayı etkinleştirin çikolatayı koyun uçurumdan uçuyorsunuz skip yapabilirsiniz...

19 Kasım 2009 19:29

puzzle ları etkinleştirmek için farklı bir işaret çıkıyor tıklayın

19 Kasım 2009 19:32

sonra ırmaktasınız yerden çikolata alın kapya tıklayın soru işaretli yerlere hep tıklayın kanoyla skip yaparak diğer tarafa geçin ileriye gidin yerden balta ve çikolata alın kapıdan girin makineyi çalıştırmayı deneyin geri dönüp tekrar makineye gidin borusuna çekiçle tıklayın adam vırvır vır siz gene skip yapın...

19 Kasım 2009 19:35

kanoyla tekrar ilk yere gidin ileriye tıklayın hayaletler vırvırvır skipleyin siz onları dinlemeyin kapıdan giriliyor artık

19 Kasım 2009 19:35

şimdilik bukadar :)))

20 Kasım 2009 11:37

sağda ayakkabı şekilli çikolatayı alın sonra kayanınyanından bir yoldan girin tapınak yolu burası burda yolda giderken yerde gri taşlar bulacaksınız alın bir tık gidin bant bulacaksınız sola doğru gidin mor kayları alın sarı muz göreceksiniz ama nerdeydi hatırlamadım onu alın tapınağın orda ağacın yanında torba var onuda alın tapınağa girin birde hem kırmızı hemde gri bantınız olacak itemlerde

20 Kasım 2009 11:39

tapınakta yerde çikolata pusula bulacaksınız havuzlu yere gelin onu etkinleştirin havuzun önüne torbayı koyun gri kayaları içine koyun torbayı alıp ortadakı tabağı etkinelştirin torbayı oraya koyun bir kapı açılacak orda sandeletleri almak için ayakkabı desenli çikolatayı çekmeceye koyun sandaletleri alın

20 Kasım 2009 11:43

sonra gidin ormanın derinliklerinde walla bn orayı tesadüfen bulmuştum kaya göreceksiniz yolu kapatmış sandaleti üzerine koyun yerde merdiveni alın oradan çıkıp yolun tam karşısında bir gizli yol daha var ordan girin yüksek bir ev var yer merdiveni bırakın merdiveni gri bantla onarın eve tırmanın bu arada yede tabak vardı onun içine ne koyulacaktı unuttum

20 Kasım 2009 11:44

maymun göreceksiniz ona muzu verin koyulacak yeri tılayınca bulursunuz

ve part 3

20 Kasım 2009 11:46

burda otel lobisi var köşeden bir yerden kuş heykali alın resepsiyon masaının en başına koyun yan duvarda kutuya tıklayın masa ekinleşiyor sonra orda düğmelerden ortaya basın artık arkadaki kapı açılıyor

20 Kasım 2009 11:52

birsürü kapı var biri açık değil kapılardan tek tek girin sarı kırmızı yeşil pembe ince uzun vazoları toplayın bir odada makinede puzzel var onu deneme anılma yoluyla çözdüm kağıt aldım bir kapı daha açıldı bu arada vazoları en baştan sanırım sarıdan başlıyorduk en son kırmızıyı dolduracaz tek tek etkinleştirin varilleri öyle doldurun

20 Kasım 2009 11:53

BU ARADA SAKIN HA BİR ODADA MAKİNEYİ İLK TAMİR ETTİĞİMİZ YERE KAPI DAHA AÇILIYOR ORAYA ŞİMDİLİK GİRMEYİN

20 Kasım 2009 11:53

ORASI 4. PARTA AİT

20 Kasım 2009 11:55

MERDİVENLİ ODADA merdiveni çıkın masada kertankeleli taşı alın

20 Kasım 2009 12:03

kağıt koyduğunuz kapıdan girin hayaletle konuşun duvardan bıçak gibi bişey alın..

girdiğimiz odalardan birinde masa vardı masayı etkinleştirin abaküsü alın kelebek şekillerini not alın

kağıtlı odada bir kapı var oradyı abaküsle açın makineli odada makinenin birini etkinleştirip duvardan aldığınız bıçağı makineye takın odaya dönün kapı açılacak ordan girin çakmak alın bu arada unuttum masanın birinde kutu göreceksiniz kutuya not aldığınız kelebek renklerini girin
mavi-kırmızı-kırmızı-mavi-pembe-sarı
duvarda mvi bir yer var oraye kırmızı şişeyi takın VE 4. PART

20 Kasım 2009 12:07

burda çöl gibi yerdeyim rast gele biryerlere gittim yerden uçurtma yanardağ tepesiymiş ordan çikolata aldım sonra elinde uçurtma olan birini gördüm onun sağından tıkladım köye geldim bir evde papğan vardı esirmiş sanırım onu kurtaracağaız masadan şişe aldım çıktım ileriye tıkladım kapı çıktı önüme girdim daha önce makine tamir etmiştik ya oraya girdim

20 Kasım 2009 12:09

odanın birinde makine var kapağını açtım sarı taş vardı kertenkeleli onu koydum ordadi düğmeleri sol-sağ-sağ-sol yaptım kolu andirdim kertenkeleyi aldım diğr odada onu bir bölmeye koydum kertenkel büyüdü bir dağın tepesinde bıraktı

1 Nisan 2012 13:57

linkler iptal olmuş

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template