Escape the Museum 2



Şehri yerle bir eden depremden sonra David müzeye gece olmadan ulaşıp müzeyi gezmeye gitmiş olan karısını ve kızını kurtarmalıdır.Heyecanlı bir yolculuğa david ile birlikte başlayın.162 MB
After a devastating earthquake rocks the city, David must reach the museum before nightfall and save his wife and daughter! Explore different Hidden Object scenes, and solve a variety of puzzles, while journeying across town to your family. Navigate the treacherous streets, risk life and limb at every step, and figure out the best possible path with the help of an unlikely stranger in Escape the Museum 2.162 Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 101 yorum

18 Kasım 2009 16:12

Kısasını oynamış gibi hatılıyorum ama artık oyunlar aklımda birbirine karışmaya başladı tşk sis eline sağlık indirip bakayım :D

18 Kasım 2009 16:23

teşekkürler sis:)
hemen yüklemeye başlıyorum.
oleyyyyyyyyyy sonunda bizimde oynayacağımız güzel bir oyun geldi:DDD

18 Kasım 2009 16:29

ilk bölümde rüyaya dalan babamız.evden telefonu ve hariyaı alıp evden çıkıyor.
2.bölümde arabaya binmemiz için elektrik devresini kesmemiz gerekiyor.

18 Kasım 2009 16:36

taksinin hemen sağında binanın köşesindeki çalılığa tıklayıp istenilen nesneleri topluyoruz.sonunda heykel başı,hortum ve bahçe makası alıyoruz.
hetkel başı ile arabanın arka camını kırıyoruz ve içerdeki istenilen nesneleri topluyoruz.en sona şemsiye alıyoruz.
emniyet kemerini bahçe makası ile kesiyoruz.

18 Kasım 2009 16:40

arabanın üstüne düşen soldaki kütüğe ipi koyuyoruz.
elimizdeki şemsiyeyide yere değen kablonun ucuna tıklıyoruz.kablo toplanıp ipe asılıyor.
sonra arabanın kırdığımız arka camından içeri girip şoför koltuğuna tıklayınca içerdeki kadını dışarı çıkarıyoruz.

18 Kasım 2009 16:44

aman allahım şimdide bu bölümde caddeye çıktık ama heryer harabe.
asfalttaki açılan çukurdaki soldaki borunun yanına tıkladım.kum havuzundaki oyuncakların arasından 10 tane minik araba aldım.
(oyun işte öyle harabe yerde alakasız kum havuzu ve içinde oyuncaklar:DDDDDDDDDDDDDDDD)

18 Kasım 2009 16:45

ekranda asfaltın önündeki sandığı sağa kaydırınca sanırım köpeği kurtardım.

18 Kasım 2009 16:48

bize göre ekranı sağındaki girilmez işaretinin altındaki sarı tabelaya tıkladım istenilen nesneleri topladım.en sonunda levye aldım.

18 Kasım 2009 16:52

levye ile arabanın bagaj kapağını açtım.bagajda istenilen nesneleri topladım.en sonunda kaykay,ingiliz anahtarı ve hoparlör aldım.

18 Kasım 2009 16:57

girilmez işaretinin altındaki sarı levhaya tekrra tıkladım.ordaki vidayı söktüm ingiliz anahtarıyla ve tabela aldım.
soldaki yanan arabanın hemen yanına asfalta hoparlörü koydum.
üzerinede tabelayı koydum.kaykayla üzerine tıkladım.
wawwwwwwwwwww açılan çukurun üstünden kayarak uçtum karşıya geçtim:)
şimdi başka bölümdeyim.
sanırım market burası.

18 Kasım 2009 16:58

ARKADAŞLAR BEN ÇÖZÜMÜ YAZIYORUM AMA YORUMLARA BAKMADAN OYNAYIN SİZ.TAKIlAN OLURSA HANİ DİYE YAZIYORUM BEN...
İYİ OYUNLAR:)))

18 Kasım 2009 18:31

markette yazar kasaya tıkladım.istenilen nesneleri topladım.sonunda tornavida ve ilk yardım çantası aldım.

18 Kasım 2009 18:34

sağda yerdeki beyaz şeye tıkladım,istenilen nesneleri topladım.en sonunda stud finder,kayış ve tv mount aldım.

18 Kasım 2009 18:40

tv nin olduğu duvarın sağına pencere kenarına stud finder yazan şeyle tıkladım kırmızı çarpı işareti çizildi.TV mountu işaretli yere tıkladım.tornavidayla yerine sabitledim.kayışı tıklayınca yere düşen makineye kayış geçti ve makineyi yerinden kaldırdı.
altındaki adama ,ilk yardım çantasıyla tıkladım.adam ayağa kalktı:)teşekkür etti.
şimdi başka bölümdeyim.sanırım burası benzin istasyonu.

18 Kasım 2009 18:52

sağdaki yanan benzin deposunun önündeki tekerleği sağa çektim gaz tankı aldım.arkadaki depoya tıkladım .istenlen nesneleri topladım.sonunda çuval aldım.

18 Kasım 2009 18:54

bize göre soldaki devrilen tankere tıkladım.istenilen nesneleri topladım.sonunda yangın hortumu ve wrench aldım.

18 Kasım 2009 19:49

çuvalı sarı tankın önüne tıkladım.wrenchle yangın musluğndaki vidayı söktüm,hortumu taktım.tekrar wrenchle yangın musluğundaki vidayı sıktım.su akmaya başladı hortumdan yangın söndü.
yeni bölümdeyim.köprüye tıkladım 10 tane deniz kabuğu topladım.sonra köprünün hemen yanındaki ağacın önündeki molozları sağa çektim ve kedim oldu.

sis kedin heryerde karşımıza çıkıyor.bu kadar olur yani:DDD

18 Kasım 2009 19:51

sağdaki turuncu arabanın arkasındaki kaldırımda bulunan taşı sağa çektim.kollu vana aldım.

18 Kasım 2009 19:55

soldaki kapısı açık olan gri arabaya tıkladım.istenilen nesneleri topladım sonunda 2 ip ve damacana aldım.

18 Kasım 2009 19:58

sağdaki turuncu arabanın bağajına tıkladım.istenilen nesneleri topladım ,sonunda boru,matkap ve çimento aldım.

18 Kasım 2009 20:01

turuncu arabanın bagajına önce boruyu koydum,sonra çimentoyu boruya döktüm.sonra suyu döktüm.
matkap sandığım miksermiş.onunlada harcı karıştırdım.ipleride boru dediğim bidona bağladım ve aldım.

18 Kasım 2009 20:03

bize göre soldaki binanın kapısını elimdeki çimentolu varille kırdım,içeri girdim.
DİZİ MOLASI:)))

18 Kasım 2009 23:52

yükledim şimdi başlıyorum :=)))) bir yerde takılda yetişim sana baabannem :=)))))))

19 Kasım 2009 00:58

sheracım ben oynamadım zaten sonra.seni bekliyorum:D

19 Kasım 2009 02:09

Babaanne,share,sis,oyundelisi ve diğerleri zekanıza hayran olduğumu söylemeden geçemiyeceğim,yardımlarınız için teşekkürler,insan takılınca kafayı yiyiyo çünkü

19 Kasım 2009 02:14

Uzun süredir burdan oyunları indirip oynuyorum emeği geçenlerin eline sağlık......

19 Kasım 2009 03:31

ben bitirdim bile çok kolay ve zevkli ir oyundu böyle insanı sıkmayan sürükleyeci oyunları seviyorum oda oyunlaı oynayanlar için zaten çok basit bir oyun ama yinede takıldım diyen olursa tabiki yardım edriz .....önemli not her yeri tıklamayı unutmayın daha çabuk bulursunuz 20 objeyi :=)bababnem sende baya detaylı yazmışsın sen ve böyle tam detaylı yazan arkların da emeklerine ve yüreklerine saglık :=)

19 Kasım 2009 09:13

daha önceki oyunda kadın olup kızımızı müzeden kurtarıyorduk ve kocamız da bizi kurtarıyordu. bunda ise koca rolündeyiz galiba. eş zamanlı olmuş gibi oyun. tarantino modeli yapmışlar :D
teşşekkürler sish

19 Kasım 2009 10:28

lütfen yardım makaraların yerleştirildiği ve filin bulunduğu bölümü geçemiyorum makaraları koyuyorum ama olmuyor.......

19 Kasım 2009 10:44

yardımı isteğim anda makaralı bölümü hallettim :)

19 Kasım 2009 16:30

shera;ben seni bekledim ama sen beni beklememiş bitirmişsin.yedim seni:DDDDD

19 Kasım 2009 16:31

alevcim aramıza hoş geldin:)
teşekkür ederim övgü dolu sözlerine:)

19 Kasım 2009 16:38

binaya girdim.merdivenden yukarı çıktım.basmakları krıık olan merdivenin soldaki trabzanının önündeki taşları sağa çektim ve vida aldım.
merdivenin sol boşluğuna tıkladım ,istenilen nesneleri topladım.sonunda bıçak ve ayaklı askılık aldım.

19 Kasım 2009 16:42

merdivenin bize göre sağ kısmında yıkık duvara tıkladım.bıçakla sağdan 2.boruya tıkladım.vidalı boru tutacağı aldım.bir daha bıçakla tıkladım,aynı yerden 2.vidalı boru tutacağı aldım.geri çıkıp ayaklı askılığı merdivene tıkladım.elimdeki 2 boru tutacağını ayaklı askılığa tıkladım.bıçakla sabitleştirdim.yukarı çıkabildim.

19 Kasım 2009 16:46

Süperbabaannem bende yardımlarınıza teşekkür ederim oyun oynarken bakmıyor olsamda sizin yorumlarınızın bana güvence olduğunu bilmenizi isterim bu arada bundan böyle alaz adı ile yazacam dünkü alev deneme idi Ben oyunu bitirmek üzereyim sırada half of darkness...bekliyo.Buarada hakkaten babaannemisin

19 Kasım 2009 16:48

çatıdayım.yerdeki 2 li boruyu sağa çektim ve ayıcık aldım.
boru ve duvar arasına tıkladım.istenilen nesneleri topladım ve sonunda anahtarlar ve tişörtler aldım.

19 Kasım 2009 16:49

selam alz:)memnun oldum tanıştığımıza.
evet gerçektende babaanneyim ve 2 tane dünya tatlısı torunum var:)

19 Kasım 2009 17:17

ortadaki bacaya anahtarla tıkladım.kapak açıldı.istenilen nesneleri topladım ve sonunda vantilatöre aldım.
vantilatörle tişörtleri birleştirdim.baca filtrelerine bağladım.filtrelere tıklayınca karşı çatıya geçtim.
yeni bölümdeyim.

19 Kasım 2009 17:29

evet babaanne daha çok kutlarım zekanı hemde aynı yaşlarda olduğumuz için mutlu oldum torunlarını bizim içim öpüver...

19 Kasım 2009 22:57

selam süperbabaanne sagolasin senin yorumlarinla 39 yoruma kadar geldim yeni bolume gectim
amma sen yorumu biraktin bende kancalar ip ve fille merdivende kala kaldim devam edemiyorum ne yaptiysam devam edemedim ne olur yorumlarina devam edermisin
sevgiler saygilar

19 Kasım 2009 23:00

çatıda uydu antenlerinin olduğu metal direğin soluna tıkladım.istenilen nesneleri topladım ve sonunda 2 kutu boya ,kayış takımı,kilps aldım.
çatının orta yerinde duran sandığa tıkladım.istenilen nesneleri topladım ve sonunda zincir aldım.
sandığın arkasındaki 3lü bacaya kayış takımını sardım.klipsi metal direğe taktım.zinciride metal direğe tıkladım.boya kutularınıda tıkladım.çatıdan kaçtım.

19 Kasım 2009 23:01

selam pamuksel o bölümüde hemen yazıyorum:)
benden de kucak dolusu sevgiler:)

19 Kasım 2009 23:04

sagolasin babaannem
yoksa bakip duracagim

19 Kasım 2009 23:07

şimdide yangın merdiveni gibi bir yerdeyiz.soldaki metal merdivendeki metal kabı sola çektim ve yeşil button aldım.
solda yerdeki saksıya tıkladım.istenilen nesneleri topladım,sonunda halat ve 4 tane halat makarası aldım.
soldaki cama tıkladım.nesne topladım ve sonunda fil aldım.
soldan 2.cama tıkladım .kız çıktı kedi ile ilgili bir şeyler dedi.
alat makaralarını hem sol üst deliklere hemde solda alt deliklere koyuyoruz.2 alt,2 üüst.
üst:makara,boş,makara,
alt:makara,boş,makara
ORTADAKİ DELİKLER BOŞ KALACAK.
sonra halatı makaralara tıkladım.halatın ucuna da fili tıkladım.
merdiven aşağı indi.bende merdivenden aşağı indim.

19 Kasım 2009 23:10

arabanın arka koltuğundayım.sağda yere tıkladım.nesne topladım ve sonunda para,toka ve sakız aldım.
koltuktaki not defterini sağa çekip anahtar aldım.
bozuk parayı kapının koluna tıkladım.kapağı düştü.yaklaştım.
dişlilerin arasına sakızı koydum.
tokayıda sakızın sol üst kısmındaki metak çubukların birleşim yerine taktım.tıklayınca kapı açıldı.
arabadan çıktım.

19 Kasım 2009 23:22

şimdide polis arabası ve kırmızı arabanın olduğu,tel örgülerin köprüyü kapattığı yerdeyim.
iki arabanın arasında yerdeki taşı sağa kaydırdım,altından dişli çark aldım.
polis arabasının bagajına tıkladım ,istenilen nesneleri topladım ve sonunda tornavida ve keskin bıçak gibi bir şey aldım.
keskin bıçak gibi şey dediğimle kırmızı arabanın kapısını açtım.istenilen nesneleri topladım ,sonunda mavi sigorta aldım.
direksiyonun alt kısmındaki açık olan kabloların olduğu yere tıkladım.mavi sigortayı yerine taktım.
tornavidaylada kontak anahtarının yerine tıkladım.araba çalıştı ve tel örgüleri aşarak orayıda geçtim.

19 Kasım 2009 23:31

süperbabaane nihayet bolumu gectin senin sayende ben tam 45 dakika ugrasmistim
sagol var ol

19 Kasım 2009 23:40

şimdi saat kulesinin yıkıldığı yerdeyim.
LAUNDRY yazan binanın camekanına tıkladım.10 tane pul topladım.
saat kulesine tıkladım.istenilen nesneleri topladım ve sonunda yelkovan çubuğunu aldım.onuda saate taktım.
saatin solundaki kaldırımdaki molozu sağa çekince küçük erkek çocuk aldım.
tekrar saate tıkladım.saatin krıık kısmının içine tıkladım.istenilen nesneleri topladım,sonunda dişli çark ve çan tokmağı aldım.
çarkı soldaki yerine taktım.çan tokmağınıda çanın ortasına tıkladım.
daha sonra sokağa döndüm.
saati sırayla;
ÖNCE 1 E,
2 YE,
3 E getirdim.her saat başına gelince gong çaldı.sağdaki binanın camı kırıldı ve içeri girdim.

19 Kasım 2009 23:41

rica ederim pamuksel.sende sağol varol.
ben çözümleri yazıp yazmamakta tereddüt etmiştim.
ama uyardım arkadaşları zaten.zorda kalınca bakın diye.iyiki yazmışım:)
işe yaradığına sevindim.

20 Kasım 2009 00:04

çamaşırhanedeyim.
soldaki masa üstündeki sepeti sola kaydırdım ve çok şirin köpeğim oldu:DDD
ortada duran yazarkasaya tıkladım.istenilen nesneleri topladım .sonunda makas ve 2 tane para aldım.
karşıda kapının solunda pembe makineye yaklaşıp bize göre soldaki metale para attım ve sabun aldım.
aynı yerde tam köşeden geçen telefon kablosu var belli belirsiz.onu makasla kesip aldım.
tavanda kırık bir yer var.sağdaki makinelerin üstüne denk geliyor.sabunla oraya tıkladım.kırık kapak iyice açıldı.
ordaki borularada kabloyu tıkladım.kablo oraya ve kapı önündeki makineye bağlandı.
telefonun hemen yanındaki makineye elimdeki parayı atınca kapının önündeki makine kalktı.kapıdan çıkabildim.

20 Kasım 2009 00:48

çamaşırhanenein arka kapğısından çıktım.arka sokaktayım şimdide.
yeşil çöp bidonunu açtım.istenilen nesneleri topladım ,sonunda kibrit kutusu ve demirci makası aldım.
demirci makası ile karşıdaki tel örgünün sol tarafını kestim.kestiğim yere tıkladım.istenilen nesneleri topladım ve sonunda havai fişekler aldım.
ekranın solunda yerdeki çöp torbasını sağa çektim.civata aldım.
tel örgünün delik yerinden soldaki kapıya havai fişekleri tıkladım.kibritle üzerine tıklayınca patladı ,kapı açıldı.içeri girdim.
çin lokantasındayım.

20 Kasım 2009 01:02

çin lokantasında sağdaki tezgahın üstündeki sarı ejderha heykelini sağa çektim.lever aldım.
soldaki kapıya tıkladım,malzeme odası sanırım.istenilen nesneleri topladım,sonunda su dolu kova aldım.
sağdaki cam bölmeye tıkladım,istenilen nesneleri aldım.sonunda bıçak ve kabartma tozu aldım.
malzeme odasına girdim.sağda turuncu kapağı bıçakla açtım.vidaya tıkladım.
sonra ordan çıktım.önce kabartma tozunu,sonra da kovayla suyu ateşe döktüm.ateş sönünce de dışarı çıktım.

20 Kasım 2009 01:11

ben simdi camasir hanedeyim kasadan nesneleri topladim para atip sabun aldim dusen camasir makinesini bagladim elimde sabun ve para kaldi
parayi camasir makinasina bir turlu atamadim

20 Kasım 2009 01:19

evet gene dışardayım.
karşıda sarı tankerin lastiğine dayalı sarı araba kapısını sola çektim.kırmızı beyaz çizgili sopa aldım.
tabi çette çeneye dalınca ne aldığımı unuttum:(((
soldaki binanın ortadaki penceresine tıkladım ,kadın çıktı.erek çocukla ilgili birşey oldu.
sarı tankere tıkladım ve istenilen nesneleri topladım,sonunda ip ve civata anahtarı aldım.
beyaz arabanın bagajına tıkladım.civatayı civata anahtarıyla söktüm.araba lastiği aldım.
lastikle ipi birleştirdim ve sarı tankerin üstündeki köprüdeki metal demire fırlattım.ve yukarı tırmandım.

20 Kasım 2009 01:21

pamuksel 51 nolu yorumu okurmusun dikkatle lütfen.yazdım çözümü ord:)

20 Kasım 2009 01:22

nihayet sabunu tavana kablonun oldugu yere parayida makinaya attim disari ciktim

20 Kasım 2009 01:23

süperdende süpersin süperbabaanne
ellerine yüregine saglik

20 Kasım 2009 01:24

pamuksel ben yatıyorum.umarım gerçersin o bölümü.sana kolay gelsin:)

20 Kasım 2009 09:38

bitirmiş bulunuyorum. becerikli aile ,ne diyeyim:)

20 Kasım 2009 10:49

günaydınlar:)
şimdide bir bankanın önündeyim.bankanın açık kapısından içerdeki atm gibi makineye tıkladım 10 insan figürü topladım.kapı önündeki mavi psota kutusunu sağa çektim ve ağırlık aldım.
sağdaki market arabasına tıklayıp istenilen nesneleri topladm ,sonunda beyzbol sopası ve taşlama makinesi aldım.
beyzbol sopası ile bankanın kapısına tıkladım.
taşlama makinesini ise kaldırımdaki kapak gibi şeye tıkladım ve inşaat demiri aldım.demirle soldaki kırmızı arabanın bagajına tıkladım.istenilen nesneleri toplayıp sonunda cam kırma aleti aldım.bankanın kapısındaki camı kırıp içeri girdim.
başka bölümdeyim.

20 Kasım 2009 11:01

şimdi içerdeyim.ATMnin sounda yerde kese kağıdını yana çektim ve dişli çark aldım.ATM makinesindeki cüzdana tıkladım,istenilen nesneleri topladım,sonunda 3 tane kredi kartı ve üzerinde şifre yazılı kağıt aldım.bende şifre 8690.
sırayla kartları ATM de denedim.sonunda mavi karta şifre oldu ve 20 dolar çektim.
20 doları ATM yanındaki kutucuğa koyup telefon kartı aldım.
hemen soldaki telefon kulübesine girdim.istenilen nesneleri toplayıp sonunda telefon ahizesi ve telefon kablosu aldım.

önce ahizeyi yerine taktım.sonra kabloyu alttaki koyu kısma tıkladım.yerine takıldı.kartıda yerine taktım ahizeye tıklayınca telefonla suzanla konuştum.bölüm sonu.

20 Kasım 2009 11:23

bekleme salonu gibi yerdeyim.soldaki demir kapıya tıkladım 10 tane bilet topladım.
yerde devrilmiş çöp bidonuna tıkladım,istenilen nesneleri toplayıp sonunda kibrit kutusu ve kağıt parçaları aldım.
sağda karşıdaki rafların oraya tıklayıp istenilen nesnelri toplayıp sonunda testere ve demir makası aldım.
testere ile ağacı kesip aldım.elimdeki makasla kestim ağacı.dallara ayırdım.
karşı demir kapının soluna kağıt parçalarını koydum,kibritle tutuşturdum.alarm çaldı.
demir kapıya tıkladım ,açılınca dal parçalarını araya sıkıştırıp kaçtım.

20 Kasım 2009 13:07

kuyumcudayım şimdide.yazar kasaya tıklayınca bir adam çıktı karşıma sevimli köpeğimi aldı sanırım.
yazarkasya tıklayıp 10 tane asker figürü aldım.
bir yerlere tıkladım yazara kasaya tıklayıp istenilen nesneleri topladım ,sonunda anahtar aldım.
anahtarla yzarakasının ordaki cam tezgahı açıp elmas yüzük aldım.
elmas yüzükle bize göre sağdaki kapının cam kısmını kestim.istenilen nesneleri topladım,sonunda 3 sandık aldım.
sandıkları ortaya koydum.yukardaki siyah borudan çıktım.

20 Kasım 2009 13:46

şimdide garajdayım.
garaj kapısı önünde yerdeki kutuya tıkladım ,istenilen nesneleri topladım,sonunda kutu kesici ve elektrik düğmesi aldım.
düğmeyi kapının ordaki kutucuğa yerine taktım.üstteki kablolara tıkladım.
soldaki rafa tıklayınca istenilen nesneleri topladım ve sonunda bant ve tel elbise askısı aldım.
askıyı kesici alete tıklayınca tele dönüştü askı.
kesici aletle duvardaki krıık yerde kablolara tıklayıp teli oraya koydum.bantladım.
yeşil düğemeyede basınca garaj kapısı yukarı doğru aralandı.
açılan boşluğa tıklayınca garajdan çıktım.

20 Kasım 2009 13:54

nehir kenarındayım.mavi çöp kutusunun önündeki kahverengi saksıyı kenara çektim.kollu vana aldım.
çöp bidonuna tıklayıp istenilen nesneleri topladım sonunda saplı süpürge,kırık askı ve merdiven aldım.
süpürgeyle kaldırımı süpürüp otobüsün ön camına tıkladım.
direksiyonun orda kırmızı halkalı şeye kıırk askı ile tıkladım.otobüsün üstünde kapak açıldı.
çöpün hemen sağına tel örgüye merdiveni dayadım ve tırmandım .bölüm sonu.

20 Kasım 2009 14:04

otobüsün içindeyim.
sağdaki koltukta turuncu çantaya tıkladım.istenilen nesneleri topladım,sonunda şemsiye aldım.
arada yerde duran valiiz sağa çektim.bir köpeğim daha oldu:D
soldaki siyah cekete tıkladım.istenilen nesneleri toplayıp sonunda 3 parça sakız aldım.
bize göre sağdaki ortadaki koltuğun dikey demirine 3 parça sakızı yapıştırdım.sonra kabloları şemsiye ile sakızlara yapıştırdım.
ön cama tıkladım ve otobüsten kurtuldum.

eko
20 Kasım 2009 14:08

babaanne bende kapıya dalı şıkıştırmaya çalışıyorum ama kapı çok hızlı hemen kapanıyor
sen nasıl yaptın

eko
20 Kasım 2009 14:11

tamam ağacı kesmeyi unutmusum tşk

20 Kasım 2009 14:15

çöp konteynırlarının olduğu çıkmaz bir sokaktayım.
karşıdaki bebek arabasına tıklayıp 10 tane saat buldum.
solda yerde 3 tane şişeyi sola çekince dişli çark aldım.
yerdeki mazgala tıkladıktan sonra karşıdaki bebek arabasına tıkladım.istenilen nesneleri toplayıp sonunda kürek ve sivri uçlu demir çubuk aldım.
sağdaki mavi çöp bidonuna tıkladım,istenilen nesneleri toplayıp sonunda ucu eğri alet ve demir boru aldım.
ucu sivri demir çubuğu yerdeki mazgala taktım.demişr boruyuda demir çubuğa taktım.
mazgalın diğer deliğinede ucu eğri şeyi taktım.mazgalın kapağı yana kaydı.aşağı indim.

20 Kasım 2009 14:46

yer altı tünelindeyim.
karşıdaki tünelin demirli kapağına tıkladım.istenilen nesneleri toplayıp sonunda vana ve vidalı somun aldım.
vana ve vidalı somunu sağdaki buhar çıkaran sarı boruya taktım.
soldkai tünel girişine tıkladım,istenilen nesneleri topladım sonunda elektrik bantı,anahtar ve civata anahtarı aldım.
bantı kapının üst tarafındaki yuvarlak yere yapıştırdım.
civata anahtarıyla soldaki tünel ağzının üstündeki boruyu aldım.
boruyuda taktığım vanaya sıkıştırdım.
anahtarla kapıya tıkladım.açılan kapıdan dışarı çıktım.

20 Kasım 2009 14:47

selam eko.kolay gelsin:)

20 Kasım 2009 14:51

metrodayım.
sağdaki kırık duvara tıklayınca bir adam çıktı,köpeğimi aldı sanırım.

kırık rayların yanına sağa tıkladım akü aldım.
çıkış turnikelerine tıkladım.sağdaki yeşil banka tıkladım. ama burda takıldım:)))

20 Kasım 2009 15:11

trenin kırımızı ışığının tam altına gelecek kısma tıkladım ,istenilen nesneleri topladım sonunda bıçak ve metro jetonu aldım.
giriş turnikelerinin solundaki yere metro jetonumu koydum.jeton koyduğum yerin hemen soluna alta bıçakla tıkladım.kayış aldım.
kayışı trenin camının altındaki boru gibi şeye yapıştırdım.içerdeki civata anahtarını aldım.

civata anahtarıylada sağdaki yeşil bankın civatalarını söktüm.
trene yapıştırdığım kayışı geri aldım.
kayışı turnikelerin arasına tıkladım.sanırım elektrik devresini kesti.metrodan çıkabildim.

20 Kasım 2009 15:27

sanırım köprüyü aşağı indireceğiz.elimizdeki malzemeleri kullanmaya başladık.
sağdaki elektrik dolabına çarkları taktım.1 çarkım eksik:(
sarı kutuyu sağa üste taktım.aküyü sağa onun altına koydum.
kırmızı koluda sola taktım.

kollu vanaları soldaki sarı kulübede yerine taktım.yeşil düğmeyide vanaların orda start yazılı yere taktım.anahtarıda düğmelerin en üstüne taktım.

elimdeki krımızı beyaz çizgili metali solda sarı kulübenin önündeki kırmızıdemir sütuna taktım.2 tane vidayıda orda yerine taktım.ağırlığıda sağdaki yerine taktım.vidamda eksik:(
şimdi geri dönüp almadığım nesneleri arayıp bulacağım:(((
arkadaşlar özür sizlerden.eğer bana uyupta başka şey aramadıysanız sizde şimdi geri döneceksiniz geriye:((((((((((((((

20 Kasım 2009 15:31

uydu antenli metal direğin olduğu çatıya dndüm.atı kenarındaki soldaki mavi şeyi sola çektim,sarı tel aldım.
gene aynı yerde solda içinde sopalar olan sandığı sağa çektim dişli çark aldım.
ben nasıl bunları pas geçmişim ya:(((

20 Kasım 2009 15:32

zaten haritaya bakarsak eksik işlem yaptığımız yerlerde sarı yıldız yok.o zaman oraya tıklayıp eksiklerimizi gideriyoruz.

20 Kasım 2009 15:36

bekleme salonuna döndüm.hani ağacı kesip dalı kapıya sıkıştırdığımız yer.sağdaki üstüste tahta sandıkları sola çektim MOM aldım.

20 Kasım 2009 15:47

kuyumcudayım.
bize göre yazarkasanın sağındaki raflardaki mücevherlerden altan 2.rafta ortadaki seti kaydırıp mavi tel alıyoruz.
ZATEN EĞER İTEMLERİN TATMINI ALMIŞSAK O BÖLÜMDEKİ BÜTÜN YILDIZLAR SARI OLUYOR.

20 Kasım 2009 15:50

garaja döndüm.çıkış kapısının üstünde tavandaki kapağı kaydırıp kırmızı ampül aldım.

20 Kasım 2009 15:51

nehir kenarında sağdaki yeşil çöp konteynırının kapağına tıkladım.çocuk vardı ve annesine(MOM)kavuştu.

20 Kasım 2009 15:53

aşağıdaki tüneldeyim.soldaki karşıdaki taşları kaydırdım ve vida aldım.

20 Kasım 2009 15:56

kırık merdivenin ordayım.merdivenin sol kısmına üste tıkladım.adam çıktı ve köpeği aldı.

20 Kasım 2009 15:57

çamaşırhanedeyim.solda yerdeki şapkayı kaydırdım ve zincir aldım.

20 Kasım 2009 16:01

bankanın kapısında sokaktayım..kırmızı arabanın camına tıklayınca kız çocuğu çıktı oyuncak ayıyı aldı.

20 Kasım 2009 16:07

geri en son kaldığım yere döndüm.
bütün itemlerimi aldım.
eksik çarkı yerine taktım.sarı kabloyu sola,mavi kabloyu sağa taktım.alttaki çarklara da zinciri taktım.
soldaki sarı kulübede kırımızı ampülü yerine taktım.
anahtarı çevirdim.
çarkların olduğu yere gelip kırmızı kolu çektim.

sonra sarı kulübeye döndüm.start düğmesine bastım.sağdaki ve soldaki kolları çevirdim.köprü aşağı indi.
koşarak karşıya geçtim.bölüm sonu.

20 Kasım 2009 16:19

şimdide müzenin önündeyim.
jipin ön motor kapağını açtım.itenilen nesneleri topladım ,sonunda kanca aldım.
jipin önüne düşen trafik levhasına tıkladım.istenilen nesneleritopladım,sonunda taş aldım.
taşla levhanın demirine tıkladım.levhayı aldım.
kanca ile levhayı birleştirdim.
ağaca bağladım.jipin ön motor kapağına tıklayıp ordaki yeşil düğmeye bastım.ağaç kökünden söküldü.
ekranın soluna karşıya tıkladım.oraya doğru koştum.bölüm sonu.



(bu arada pc uyarı vermeye devam ediyor.ssanal bellek en küçük değeri çok düşük diye:(((()bari oyun bitmeden donmasa:(((

20 Kasım 2009 16:28

müzenin arka kapısındayım.solda yerde devrilen çöpe tıkladım.istenilen nesneelri aldım,sonunda cep çakısı,kaya parçası,üzerinde 10447 yazılı kağıt aldım.
kapının sağındaki yere şifreyi girdim.çakı ile kapağa tıkladım.açılan yerede kaya parçasıyla tıkladım.kapı açıldı.
nihayet kızına ve eşine kavuştu.

GERÇEKTEN SÜRÜKLEYİCİ, SÜPER BİR OYUNDU.


tekrar teşekkürler sis:)))

20 Kasım 2009 19:24

selam süperbabaanne
ben biletlerin sadece 9 tanesini buldum 10 cu su icin aksam bir saat ugrastim bulamadim simdide 35 dakikadir ugrasiyorum 10cu sunu bulamadim
yorumlari okudum ve oyunu bitirdiginizi okudum
dedigim gibi hakikaten süpersiniz ben son bir bileti dahi bulamadim
sevgiler saygilar

20 Kasım 2009 19:42

pamuksel,sağda üstte hint olacak.ipucu için sol üstte işarete tıklıyoruz ya o açıkken sağda üstte hintte çıkıyor.

21 Kasım 2009 22:14

çok güzeldiiiii

21 Kasım 2009 22:33

slm süperbabaanne senin sayende oyunu bitirdim
sana yardimlarin icin tesekkur ederim sen süpersinnnnnnnnnnn
sishyphos da gusel oyun icin tesekkurler
emeginize ellerinize saglik

21 Kasım 2009 23:38

ben 21. levelde yim sanırım kuyumcudayım yani...
heryere tıkladım ama anahtar falan bulamadım biryerde yanlışmı yaptım diye yeniden başladım oyuna bakalım ne olacak :D

21 Kasım 2009 23:51

jenelif selam:)
64 nolu yorumda yazdım ben dediğin bölümü.
dikkatle okursan sanırım sorun kalmaz.

nunu
22 Kasım 2009 10:01

teşekkürler sis oyun süperdi

22 Kasım 2009 13:47

yok babanem yok olmadı okumuştum yorumu onların hepsini yaptım ama olmadı...oyunu yeniden başlatıp oynadım işte o zaman oldu ve bitirdim =)
ama tabiki yorumların için teşekkürler
ayrıca oyun için de sis ' e teşekkürler...

su
20 Ocak 2010 13:25

bende bitirdim.hintler çok yardımcı oluyor.yav kızmayın ama ben çok keyif almadım....

Adsız
3 Şubat 2010 17:28

ben bu oyunları açmasını bilemiyorum ve oynıyamıyorum.Bana yardımcı olursanız sevinirim.

3 Şubat 2010 17:38

adsız selam:)
oyunları yükleyemiyormusun,yoksa yükleyince açamıyormusun?
yukarda sağdaki çete gelirsen sana ordan yardımcı olabilirim:)

3 Şubat 2010 17:41

adısz,sayfanın üst kısmında oyun kurma kılavuzu var.oraya tıklarsan.oyunu nasıl yükleyip açacağına dair bilgi var:)

1 Nisan 2012 13:56

sadece rapid linki aktif diğer 2 link iptal

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template