Enchanted Fairy Friends: Secret of the Fairy Queen



Sihirli Woodland dünyasında gizemli peri kraliçesi bir sırrı ancak ismini bilirseniz size açıklayacak.Sekiz periden her biri size bu bulmacanın birer parçasının cevabını verecek.Peri tozuyla kaplı bu güzel dünyada iyi oyunlar.138.5 MB
Wave your magic wand and enter Woodland. The mysterious Fairy Queen has made an appearance promising to reveal a secret, but first you must guess her name. Search for eight beautiful fairies from the Rose Queen`s court, each fairy holds a piece of the puzzle. Get hints by way of fairy dust in Enchanted Fairy Friends: Secret of the Fairy Queen, a mesmerizing Hidden Object game.138.5 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 27 yorum

17 Kasım 2009 10:55

teşekkürler sis,indiriyorum. umarım aydınlık ve neşeli bir oyundur. bu arada ilk link media fire. download süresi 1 saatle başladı. 2. link file factory. 15 dakika verdi. kesinlikle file factory daha hızlı. çok partlı oyunlarda aralarda çok bekletse de tek partlı oyunlarda banko bir numaram:)

17 Kasım 2009 11:55

teşekkürler sis:)

17 Kasım 2009 12:47

d@phne;sarı güllerin hepsini nasıl açmayı başardın?

17 Kasım 2009 13:35

slm arkadaşlar sarı güller için yardım lütfen

17 Kasım 2009 13:39

slm ırmak:)
bende geçemedim sarı gülleri:(((

17 Kasım 2009 14:49

ben hala indircem diye ugrasıyorum adsl cok sorunlu bugün telekomu birbirine kattım ama hala gelip bakan olmadı bıktım valla

17 Kasım 2009 14:57

anam objeler ne kadar küçük ve belirsiz öyle vııııyyy teşekkürler sis :))

17 Kasım 2009 14:59

babane oda oyunlarından sıkı takipteydim. bende bu siteye terfi ettim yorumlar sayesinde oyunları daha kolay geçiyorum.
sarı gülleri hala çözemedim

17 Kasım 2009 15:13

sarı güller dediğiniz hangileri hani yukarıda yaprak aşağıda sarı güller var açan omu eğer oysa çok kolay yardımcı olurum

17 Kasım 2009 15:23

selam cudikuzimoğlum,4 gül açıyorum ama tekrar kapanıyor sırayla.
yani kolaysa çok üzülecem çözemedim diye:(((

17 Kasım 2009 15:48

babane bak şimdi o yaprak varya onları aşağıdaki yaprak gibi eşitle yani yukardaki sırayla aşağıdaki sıra yaprakların boyları aynı olacak

17 Kasım 2009 16:22

çok kolaymış tşkler:))

17 Kasım 2009 16:23

rica ederim bende tesadüf buldum zaten

17 Kasım 2009 17:01

cudikızımoğlum çok teşekkürler çözüm için.
nasıl düşünemedim bunu:(((
sabahtan beri takıldım kaldım:(

17 Kasım 2009 21:54

arkadaşlar sarı güllerde,ki ilki açık renk ondan sonra da yeşil yapraklarda hep mantık aynı. proper order diyor ya,uygun sırada dizmek gerek. büyükten küçüğe . yapraklara tıklayarak yer değiştiriyorsunuz. doğru yere koydukça altta sarı güller açıyor. göz kararı bir sonraki büyüklükte olan yaprağa tıklayıp sonra da koymak istediğiniz yere tıklayın. sağ altta timerın altında bir küre var. ona tıklayınca o an çözmeniz gereken puzzle ile ilgili açıklama geliyor.

17 Kasım 2009 22:15

Sarı güllerin ve yaprakların olduğu bölümde çiçekleri yerleştirmem gerekti benim. Yapraklar oynamadı yerinden. Çiçekleri doğru sıralamayla yerleştirdiğinizde sarı güller açıyor.

17 Kasım 2009 22:25

netçelebi,iki sıra yaprak olan yerden sözediyorsan alt sıra dizili zaten,oynamıyor. üst sırayı dizmek gerekiyor

17 Kasım 2009 22:26

ağaçların altına taşlar dizilen yerde her ağaçta harf veya şekil var. x-y-w-v gibi.aynı şekiller taşlarda da var. şekiller birbirine denk gelecek şekilde yerleştirin taşları. burada büyüklük önemli değil

Adsız
17 Kasım 2009 22:56

Merhabalar, ben de bu oyunu indirmek istiyorum ancak her iki linkten de indiremedim. Bir sorun mu var? yardımcı olursanız sevinirim.

17 Kasım 2009 23:08

adsız,linkleri denedim. linklerde sorun yok.ilk linkten inmeye başlıyor hemen. 2. link file factoryde ise site yoğun olduğu için sonra dene diyor.

Adsız
17 Kasım 2009 23:14

Tekrar denedim ancak olmuyor. İkinci linki tıkladığımda sayfa görüntülenemiyor uyarısı çıkıyor. İlk linklte de sayfa açılıyor indirmek için tıklayın diyor tıklıyorum ama olmuyor. Bir sorun var.

17 Kasım 2009 23:25

adsız dns ayarların legalse açamıyor olabilirsin,telekom bu tür paylaşım sitelerini yasaklıyor. biz dns ayarlarımızı değiştirdik.

17 Kasım 2009 23:32

sana burada bir link vereceğim. önce bu linki tara,sağ klik yapıp kopyala de sonra da boş bir sekme aç ve adres çubuğuna yapıştır(yine sağ klik ve yapıştır diyerek) açılan sayfada resimli olarak nasıl dns ayarlarını değiştireceğin anlatılıyor. yine de takılırsan chatten konuşalım,daha pratik olur.link aşağıda

http://www.bloxoo.com/ForumDetay.aspx?discussionid=5190

18 Kasım 2009 08:17

taşların üstünde top top tohum gibi bitkiler olan düzenleme ile ilgili açıklama:
topları sayın.3-4-5-6-7-8-9. bir de taşların üstünden sarkan otların uçlarını sayın.3-4-5-6-7-8-9. doğru sayıları üstüste koyun.

18 Kasım 2009 08:47

yapraklarında farklı renk tonları olan 8 çiçek olan yerde her iki çiçeğin kesişim noktasında duran yapraklardaki renk tonlarına bakın. o kesişimde aşağıda duran renkte iki yaprağın yanyana olması gerektiğini gösteriyor. 8 çiçek,7 kesişim bölgesi ve bu bölgelerde duran 7 yaprak var

19 Kasım 2009 07:56

-fındıkları saat mantığıyla düzenliyoruz. hepsinin sivri ucu saatte olduğu yere gelecek.
-küçük kırmızı çiçekli bölümde çiçek sayısı yeşil yaprakların sayısına eşit olacak

su
13 Ocak 2010 23:50

ne kadar küçük itemlerrr.....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template