Echoes of the Past: Royal House of Stone



Zamanda inanılmaz bir yolculuk yaparak kendinizi Ortaçağda Orion Krallığında buldunuz.Eski bir laneti ortadan kaldırıp krallığı ve insanlarını kurtarın.Son orion prensi sizin yardımınızı bekliyor.Taş kraliyet evi Geçmişin Yankılarında her odada ayrı bir bulmaca sizi beklemekte.174.8 MB
Having made an incredible journey in time, you’ll find yourself in the medieval kingdom of Orion. Reveal an ancient curse and save the kingdom and its inhabitants. The last prince of Orion is waiting for your help! Open the weird locks and explore every room of the castle in Echoes of the Past: Royal House of Stone. You will meet the castle’s inhabitants and learn the horrible mystery of the royal family in this exciting Hidden Object Adventure game.174.8 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 65 yorum

26 Kasım 2009 19:46

teşekkürler sis:)

26 Kasım 2009 19:54

rapidden sorun yaşayanlara alternatif link;


http://hotfile.com/dl/18691839/3c5f8f7/EchoesPast.exe.html

27 Kasım 2009 00:29

hakikaten sen süpersin babannem rapid cıldırttı beni baktımki babannem beni düşünmüş ve eklemiş buraya alternatif link tesekkürler saygılar sonsuzzz sevgiler mucukks

27 Kasım 2009 14:37

slm oynayan arkadaşlar yardım lütfen takıldım 8 tane item var elimde ama hiç bir yere kullanamıyorum..

ASLIM
27 Kasım 2009 17:30

oyunun neresindesin birde hangi itemler var söylersen yardımcı olmaya çalışırım..

teşekkürler bu arada oyun için bitirdim ve güzeldi..

27 Kasım 2009 17:35

bende elimdeki itemlerle kalakaldım bide şu rakamların oldugu yeri bi türlü gecemiyorum ayrıca bide bi kapı var ay yıldız falan olan orası nasıl olacak yardım lütfen

ASLIM
27 Kasım 2009 18:17

hangi itemler var onları söyleyin arkadaşlar bilmeden bişe diyemem ki.
kapıya gelince de üstteki büyük yıldız - alttaki kuyruklu yıldız- sol güneş - sağ ay olacak kapı açılacak

27 Kasım 2009 18:40

slm .. meşale, para, yeşil iksir, crosbar (türkçe ismini bilmiyorum) kırmızı kese içinde tohum var galiba kapı tokmağı, yüzük...birde ağırlıklar olan yeride yapamadım şimdiden teşekkürler...

ASLIM
27 Kasım 2009 18:51

1- meşale kalıyor oyun sonuna doğru bir mezaın içine koycaksın o meşaleyi..
2-parada oyun sonunda yine mezarın başındaki heykele verince adam dirilecek...
3- kapı tokmağına gelince halka gibi bişe dediğin sanırım tablonun olduğu yere gelince direk karşına çıkacak kapının tokmağı o oraya takıp tokmakları çevirince kapı açılacak ve dışarı çık..
karşına havuz çıkacak havuza git hemen yanında mazgal gibi bişe var onu o crosbarla açacaksın o kısmı yapınca içindeki su boşalacak..
4- geri çık olduğun yerden donmuş bir adam göreceksin ayağının dibinde makas gibi bir şey alman lazım...
ve elindeki iksiri adamın yanındaki bahçe gibi yere boşaltcaksın ardına tohumları serp ve güller çıkacak.. makaslada sağa dönünce ağaçar var onları keseceksin..
5- ağırlıklara gelince üçgene 2 koy - kareye 3 - altıgene 6

karışık anlatmış olabilirim takılırsan yardımcı olmaya çalışırım..

27 Kasım 2009 19:43

aslım çok teşekkürler takılırsam tekrar sorarım8 tek sorun tablonun orada direk yok ama daha ağırlıkları yapınca gelir belki karşıma...

27 Kasım 2009 20:12

aslımcım elimde bahce makasdı ve havuc var fazladan ama ben yıne dolanıp duruyorum yardım edermisin

Adsız
27 Kasım 2009 22:28

cok zevkliyd 3 saatte basından kalkmadım vala:D

kuki

ASLIM
28 Kasım 2009 00:03

bahçeye çıkıyorsun sağa dönüyorsun çalılık gibi bir yer çıkıyor oradaki çalıları yada ağaç herneyse onları o makasla kesiyorsun.. makasla kestiğin bir yer daha var o dışarda bir yer var ya sola döndüğünde oraya gelince ilk heykel gibi bişe var onun ayağının altında ip var.. hatta tıklayınca kafası oynuyor (ilkten ben ürkmüştüm gıcık heykel) heykelin ordaki ipi kesiyorsun aldın.. sonra elinde kürek olarak orda hemen karşısındaki toprak yeri kazınca hook çıkcak çengel gibi onu alınca iple hook birleşcek geri dön o çalıları kestiğin yere... ağacın dalına o ipi asıyorsun eğilmiş oluyor ağaç dalı sonra makasla o dalı kesince. karşıdaki pencereyi görebilirsin..
bu sefer ağaca astığın ipi al pencereden çık yukarı... tabi odada kitli kalacaksın :) uğraş bakalım çıkamazsan yardımcı olmaya çalışırım

28 Kasım 2009 00:47

orayı geçtimde bu seferde kraliçe galiba onun yanında kilitli kaldım.. terazi falan var ama ben bir şey yapamıyorum..

28 Kasım 2009 00:49

küreğim var filint diye bir itemim var odunlar şöminede yanmayı bekliyor kibrit yok tabiki:) kaldım öylece

ASLIM
28 Kasım 2009 01:02

odunları o elindeki filintle yakmayı denesen sanırım o kısımda bişe alıyorduk.. hıı pardon kapıyı açmak için önündeki fıçıya sürekli tıkla o bi süre sonra yerinden oynayıp şömineye doğru gidiyor. fıçıda yağ var.. kapı açılıyor ya elinde bişe daha olması lazım yada yeni bir iksir yapman lazım ki terzinin odası var ya hani..
mavir bir tüy verdiğimiz ordaki terzi canlanıyor.. sana mutfakta kullanılan eldivenlerden veriyor o çıktığın odaya dön şöminedeki tencere gibi şeyin kapağını açıyorsun onla o havucu onun içine atacaksın.. içinden ne çıkıyordu hatırlamıyorum şu an :)
uykum geldi :) kafam gitti iyice karışık yazdığımın farkındayım kusura bakma..
odaları gez birinden yağ tenceresi gibi bişe alıyorsun o yuvarladığın fıçının kapağı açılmış olacak ondan yağ doldur ona dışarı çık soldaki açamadığın kapı var ya menteşesini gösterir tıkladığında o menteşeyi yağla yeni bir kapı açılacak ordan

28 Kasım 2009 01:03

bitirdim çok güzel bir oyundu herkese teşekkürler ..aslımcım çok saol...iyi geceler

Adsız
28 Kasım 2009 12:12

ağırlıkarı çözemedim yardım edin lütfen

28 Kasım 2009 13:40

arkadaşlar yardımlarınız için teşekkürler ama ben yine takıldım bi yerde terazinin oldugu odadaki iksir için sıralama nasıl ugraşıyorum ama bi türlü olmadı

ASLIM
28 Kasım 2009 20:18

drina oyunun sonundasın galiba mezarlığın içindeki oda dediğin tahminim ordaki sıralama
hafiflik ağırlık sıralaması teraziyle ölçüp ona göre şişelere koyacaksın.. ben yine de yazıyorum sıralamayı..
en küçük şişeden başlayarak büyüğe doğru gideceksin..
1- lila rengi olan çiçek
2- yeşil yaprak
3- sarı yaprak
4- kırmızı çiçek gibi olan iksir hazırdır...

28 Kasım 2009 21:23

egeciğime önemli not: ege bu oyunu atlama,mutlaka oyna.nasıl güzel ve dinlendirici anlatamam.

29 Kasım 2009 02:05

aslım yardımların için teşekkürler bitirdim nihayet güzel oyundu

29 Kasım 2009 16:16

kralın adını yazarak açtığımız mezarda yapılacakları unutmadan yazayım. sonra karışıyor:
yerden odun,kürek ve flint-çakmak taşı- alınıyor. ocağa odun koyulup flint ile ateş yakılıyor. bu surada şöminenin üstlerinde bir yerdeki taş kapak öne doğru çekilmiş olmalı. daha sonra bu kapak itilince odunlar köz haline gelip kürekle alınıyor ve masadaki şişelerin altına konuluyor.
şimdi bizden istenen tabaklardaki yaprakları en hafifi en sol şişede ve en ağırı da en sağ şişede olacak şekilde şişelere koymak. tartarak buluyoruz.en hafiften ağıra sıra şöyle:
1-lila çiçek
2-canlı yeşil yaprak
3-sarı yaprak
4-haki yaprak
5-kavuniçi yaprak
yanlış koyarsanız şişeler siyah oluyor. doğru koyunca yeşil bir iksir oluşuyor.
prensesi bu iksirle kurtarıyoruz

29 Kasım 2009 16:40

bitti,çok güzel oyundu. siscim,işte senden beklediğimiz performans budur. takılan olursa bir süre hatırlar ve yardım ederim. sonra unuturum ama ,çok gecikmeden oynayın:)

29 Kasım 2009 18:27

Teşekkür ederim sis çok güzel bir oyundu.

29 Kasım 2009 19:12

selam arkadaşlar bayraminiz kutlu olsun
ben oyunu sizlerin yorumuyla başladim ve bitirdim
başta sishyphos a sonra sizlere çok teşekkür ederim ellerinize yüreyinize saglik
böyle büyük bir ailede sorunlar elbirligi ile
çözülüyör ailemize sahip çikalim
selamlar sevgiler

Adsız
29 Kasım 2009 23:13

resimli çözümü varmı acaba?yardım...

Adsız
30 Kasım 2009 00:48

içinde puzzlelarda bulunan çok güzel bir oyundu emeğinize sağlık

Adsız
30 Kasım 2009 01:45

bigfishe tam çözüm eklenmiş kurtuldu

30 Kasım 2009 17:31

devamı olduğu aşikar...
yine çok güzel bir oyundu kısaydı diyemiyorum çünkü dünden itibaren uğraşıyorum...
bitirdim teşekkürler sis...

30 Kasım 2009 19:30

süper bir oyundu:)
teşekkürler tekrar:)
ayrıca aslım yardımların için çok teşekkürler:)

2 Aralık 2009 02:58

yükledim yarın başlarım artık 2 oyun birden oynucam az ondan az bundan :=)

3 Aralık 2009 03:39

bahçedeki çeşmenin içinde bi yıldız var o,na tıklamam gerekiyo ama birşey olmuyo,bu seferde burda takıldım

ASLIM
3 Aralık 2009 15:59

rica ederim arkadaşlar bende sizlerden yardımlar alıyorum.. o yüzden seviyorum burayı paylaşım güzel dostluklarda güzel (ne kadar dışardan sizleri seyretsemde takipdeyim sürekli:)) )

adaland unuttum artık ama tahminim çeşme dediğin yer bahçedeki havuz galiba orda tek yapacağın şey havuzun kenarındaki mazgalı crosbarla açıp içindeki suyu boşaltmak havuzla ilgili başka bişe yapmıyorsun

3 Aralık 2009 17:41

harika bir oyundu,emeği geçen herkese teşekkürler

5 Aralık 2009 02:41

Teşekkürler Sis güzel oyundu umarım devamı çabuk gelir...

7 Aralık 2009 15:57

ay çıldırmam an meselesi..
yere düşen tohumları nasıl alıcam delircem valla
feci takıldım oyunda yaa bulmaıyorum adamın ceketini neyle dikicem:( nanny'nin arkasında kapıyı nası açıcam nolur yardım:(

7 Aralık 2009 16:29

nanyye içine prenses resmi taktığın madalyonu vereceksin.
tohumları kule merdivenlerinden yukarı çıktığında gireceğin odadaki kırmızı keseyle toplayacaksın.
adamın ceketine tüy ve kızın yatak odasındaki makinede yaptığın mor iksiri koyacaksın.

Adsız
8 Aralık 2009 14:11

arkadaşlar acelya ben hani bir kapı var o da şifreli ay yıldız güneş kuyruklu yıldız falan var bir orayı çözemedim bir yaardım etseniz çok sevinicem.şimdiden teşekkür ederim.birde ben bu tür oyunları çok seviyorum bana önerebileceğiniz oyun var mı bu tarz?

8 Aralık 2009 14:48

ASLIM dedi ki... 8

hangi itemler var onları söyleyin arkadaşlar bilmeden bişe diyemem ki.
kapıya gelince de üstteki büyük yıldız - alttaki kuyruklu yıldız- sol güneş - sağ ay olacak kapı açılacak

Adsız
12 Aralık 2009 21:20

ben yeşil iksir ve kral büstü birde resimlikle kala kaldım diğerlerini anladım ilerleyen zamanlarda kullanılacak yardım please

Adsız
12 Aralık 2009 21:52

deliricem ya ayrıca o tohumların olduğu yere giden kapıyı açtım ama sagı ve solundaki kapılar nasıl açılıyo

12 Aralık 2009 21:54

kral büstünü kral odasında kullanacaksın.lever da takmıştın oraya.
resimliğin resmini tamamladığından nanny ye vereceksin.
yeşil iksiri de bahçeye ektiğin tohymlarda kullanacaksın

Adsız
13 Aralık 2009 03:33

bıgfısh game de resimli çözümü var teşekkürler

13 Aralık 2009 17:48

bir solukta oynadım devamınıda merakla bekliyorum...

14 Aralık 2009 03:18

gerçekten çok güzeldi.
rahatça uyuyabilirim şimdii:D

su
11 Ocak 2010 13:59

başladım ve sanırım sıkı bi oyun..tek part olup zor puzzle'ları olan oyun buldum.yuppii...

su
11 Ocak 2010 14:09

resimli çözüm linki:

http://www.bigfishgames.com/blog/echoes-of-the-past-royal-house-of-stone-walkthrough/

11 Ocak 2010 22:59

nelerde görüyorum:D
su çözüm linksiz oynayamıyor:DDD

su
12 Ocak 2010 00:00

papanecim bikere ben çözümlere hiiçç bakmam.sadece takılan arkadaşlara bi yardımım olsun dedim :P :D

su
12 Ocak 2010 01:19

çok güzel bir oyun. tavsiye ediyorum arkadaşlar.

12 Ocak 2010 01:51

canım su'cum:)
sana takılmadan duramıyorum ne yapayım:DDD

12 Ocak 2010 19:02

çok güzel bir oyundu oynamayan arkadaşlara tavsiye ederim....

Adsız
14 Mayıs 2010 14:10

evet bu tür oynadığım oyunlar arasında en zorlularından biriydi :D ama bitti hele şükür

1 Nisan 2012 13:40

filefactory linki hata veriyor diğer link ise iptal olmuş

27 Temmuz 2012 00:51

link aktif ve file factory linki.teknik destek linkimizden file factory linklerini nasıl açabileceğinizi öğrenebilirsiniz.

http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/teknik-destek-ve-yardm.html

Adsız
27 Temmuz 2012 13:05

file factory bende açık ama bu oyunda aktif değil gibi.çünkü günledir takipteyim sürekli premium istiyen yazı çıkıyor.yani indirilemiyor.zahmet olmazsa bi bakabilirmisiniz lütfen.teşekküler.begüm

27 Temmuz 2012 13:52

premium isteyen yazı çıkması link aktif değildir anlamında değil. MEDİAFİRE LİNK EKLENDİ

Adsız
27 Temmuz 2012 14:58

sağolun indiriyorum şimdi:)

10 Ağustos 2012 13:41

mavi tüyün olduğu odada oyunum kitleniyor, silip tekrar yükledim ama aynı sorun devam ediyor ne önerirsiniz?? oyun çokda zevkli yaww:)

10 Ağustos 2012 13:43

bu arada mavi tüyümde yok oldu kendiliğinden:((

10 Ağustos 2012 16:30

moonrose teee 2009 oyunu.oynandığı dönemde kimse bug yazmamış.valla standart denenecek şeyleri tavsiye ederim.
1-oyunu silmeden aynı oyunla yeni profil açın
2-üstteki işe yaramazsa oyunu silin.tekrar download etmeden mevcut oyun dosyasını yeni bir dizine kurun yeni profil açın.
3-işe yaramamışsa oyunu downld dosyası dahil silin cccleaner veya glary gibi bir temizlik programı çalıştırın tekrar downld edin ve oynayın
4-hiçbiri işe yaramazsa kadere razı olup başka oyun bakının :)

12 Ağustos 2012 01:34

:)) tşk.ler sis hepsini deneyeceğim :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template