Mystery of Unicorn Castle



Sıradan bir hayat yaşayan Jane Morion bir gün İngiltere'de bir aile kalesinin kendisine miras kaldığını bildiren bir mektup alır.Malikanenin sırrını çözüp yüzyıllardır ailenin üstünde olan laneti kaldırmasında ona yardımcı olmak bizim görevimiz.36 MB
Jane Morion always considered herself to be an ordinary girl. Then a letter from England arrived describing the inheritance of a family castle.Can you reveal the secrets of the manor's inhabitants and discover the Morion legacy? The Mystery of Unicorn Castle contains a dark spell thats haunted the family for centuries.36 Mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

25 Ekim 2009 20:16

selam sishyphos ben oyunu indirdim oyunu acarken sifre istiyor bende senin kalin yaziyla yazdigin sifreyi verdim yanlis diyor bir bakarsan sevinirim

25 Ekim 2009 21:47

pamuksel şifrede sorun yokki.şimdi aynı rardan tekrar kurdum.şifre froggy44 rar için.rardan çıkan exe programından oyunu kurduktan sonra yine rar içindeki key adlı dosyadaki serial numarasını oyuna girip tam sürüm yapacaksınız.

caelia
26 Ekim 2009 11:13

oyunu indirdim ama rardan çıkaramıyorum şifreyi kabul etmiyor sis..serial istiyor direk exe dosyası çıkmıyor bi bakıverir misin..

Adsız
26 Ekim 2009 13:14

şifre sadece froggy44 ....

caelia
26 Ekim 2009 13:39

kabul etmiyorr işte..

26 Ekim 2009 23:11

slm sishyphos ben once yeni oyunlar icin tesekkur ederim oyuna gelince evvela kopyala yapistir dedim olmadi sonra yazarak sifre kabul oldu sonra key girdim oyun ful oldu
eline emegine saglik

27 Ekim 2009 13:27

arkadaşlar nasıl yaptınız yaa key olmuoyr bende yazarak girdim yapıştır dedim gene olmıyor siss yardımm pls

27 Ekim 2009 13:31

ya bakın yapılacak şey şu.rarı buraya çıkart dediğinizde şifre soracak o şifre " froggy44".rardan iki dosya çıkacak.exeden kurulum yapacaksınız.oyun çalışınca "already paid" kısmına tıklayıp açılan pencereye notepad dosyasındaki serial dizisini yazacaksınız.eğer olmuyorsa bir yanlışınız vardır.

22 Ekim 2011 23:52

oyun ve şifre sorunsuz çalışıyor az önce indirdim ve yükledim:-)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template