Reincarnations The Awakening



Jane makyaj ve moda hakkında yazılar yazarak hayatını kazanan bir gazetecidir.Önemli bir dergiden Reenkarnasyon hakkında bir makale yazmasını isteyen bir teklif alır.Jane ile birlikte onun geçmişteki yaşamlarını keşfederken zaman ve uzayda bir seyahate çıkacaksınız.170 MB
Jane is a professional copywriter who makes her living writing about makeup and fashion. A major magazine has given her a huge opportunity to write the article of her career on Reincarnation! Help her explore and experience her eclectic past lives and write her award-winning story. Go on an exciting adventure as you travel through time and space in this fantastic Hidden Object Puzzle Adventure game.170 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

9 Ekim 2009 13:05

teşekkürler sis:)

9 Ekim 2009 20:18

EN ÜSTTEKİ LİNK ŞU ANDA KULLANIMDADIR.DİĞER LİNKLERİ KALDIRMADIM 7 GÜN BİR GEÇSİN HELE.LİNK ÇALIŞABİLİR.ÜSTTEKİNDEN SORUNSUZ YÜKLEYEBİLİRSİNİZ

Adsız
10 Ekim 2009 17:27

güzel oyundu 2 saatte bitti tabiki 2 saat boyunca pcden kalkmadan oynamak gerekiyor =)
çok zorlamıyor zorladığı yerde skip ler işe yarıyor
eline sağlık sishyphos =)
hesabımda hata var yine ben (JENELİF) :D

10 Ekim 2009 19:52

güzel oyun ve basitti campfire gibi olmasada iyiydi

13 Ekim 2009 00:35

çok begendim oynamayan ark lütfen başlasınlar puzzle kısımlarınındada skip yapmayın bence oynun zevki orda zatende puzzlerı zor degıl yön gösteren el kitabındada ne yapmanız gereken yazıyor zaten oda sol menude :=)).........

ayrıca siscim şeker bu oynun adını bir yere yaz çünkü devamı varmış biterken yazdı gözden kaçırmayalım :P
hoşçaklın ark herkes kib 20 güne kadar nasipse görüşürz byeeeeee

14 Ekim 2009 16:58

yeni oynayabildim.gerçektende süper bir oyundu ama çok kısaydı.

14 Ekim 2009 21:13

çok güzeldi. ben de bitirdim sıradakiiii :))

23 Ekim 2009 02:28

alexandra fortuna ve bunu ikisi bir arada yapıyordum.bu da bitti sayılır.
daphneye katılıyorum oyun çok güzel,
babaanneme katılıyorum süperrr:)))

6 Kasım 2009 14:39

pc sürekli hata verdi ama yinede inatla oynadım ve çok zevk aldım.oynamayanlara gönül rahatlığıyla tavsiye ederim,mutlaka oynayın derim....

9 Kasım 2009 17:45

Yardım Lütfen!Çay saati için gerekli flüt puzzle ını bir türlü çözemedim:(

9 Kasım 2009 18:24

flüttte üstten başlayarak deliklerin renkleri var.üstten alta sıra zaten manualda yazıyor.
çalan müziği flütte doğru renklere basarak tekrarlaman lazım.
müzik scroll dediği şeyi ve flüt resmini sehpaya koyunca görüyorsun dediğim sıralamayı.müsic scrolldaki notaların rengine göre çalman gerekecek.şöyle mesela ilki

kırmızı sarı sarı kırmızı koyu mavi mor gibi.
her nota değil sadece belirgin olan notaları çalacaksın

1 Nisan 2012 18:20

baştaki link hariç diğer 2 link iptal

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template