PuppetShow: Mystery of Joyville,



Büyük yangına kadar Joyville kasabasındaki Kukla gösterisi büyük bir eğlence idi.Şimdiyse tuhaf makineler arasında karanlık ve gizemli aletler ve ruhlar var.Burada kaybolan insanlara en son katılan Simon isimli genç bir çocuk.172 Mb
The puppet show in Joyville was once a wondrous attraction until the great fire. Now, rusted gears and dark mysteries lay within strange machinations and disheveled puppets. A young boy, Simon, is the most recent in a long line of missing people.172 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
password: HITZWAREZ.NET
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 39 yorum

1 Ekim 2009 11:41

teşekkürler:)
yüklemeye başladım bile.

1 Ekim 2009 12:50

arkadaşlar oyun harika:)
oyun arayanlara tavsiye ederim:)

1 Ekim 2009 14:27

evet çok hoştu babanne devamıda varmış tavsiye ederim arkadaşlar

1 Ekim 2009 14:57

özlem selam:)ne çabuk bitirdin?
gerçekten kendimi kaptırdım.bitmesin istiyorum:)

1 Ekim 2009 16:45

baştan başladım.not almamışım oyunda:)



ilk sahnede itemleri bulup sonunda çarkları alıyoruz.sonra sağa geçiyoruz.
odadayız.sehpadaki kuklaya tıkla.kukla gidince sehpaya tıkla gazete üzerindeki anahtarı al.
şömüneye tıkla.itemleri bul.sonunda oyuncak mekanik kolu al.
soldaki piyano başındaki oyuncağa kolu tıkla.nota kağıdını al.
orta sütndaki tabloya tıkla ve notu oku.
sışarı girişe çık.raftaki sandığı anahtarla aç.içindeki ağırlıkları al.
kapı açılıyor.sokağa çık.

1 Ekim 2009 17:24

karşı sağdaki kapıdan içeri giriyoruz.konuşmaları geçiyoruz.
merdivenin sağındaki örümcek ağına tıklayıp itemleri buluyoruz.TORNAVİDA alıyoruz.
merdivenin üst kısmına tıklayıp üst kattaki itemleri topluyoruz.(duvardaki tablonun arkasından anahtar alıyoruz.)sonunda YAĞDANLIK alıyoruz.
açılan kapıdan sokağa çıkıp sağ sokağa tıklıyoruz.demir kapı önüne geliyoruz.
sağda duran heykele tıklayıp kolundaki oynar yerlere yağdanlığı tıklıyoruz.yağlanan heykel keman çalmaya başlıyor.nefis bir keman konçertosu dinliyoruz:)
neyse demir kapı açıldı.açılan kapıdan içeri girip item topluyoruz.MASKE alıyoruz.
geri dönüp sokaktaki soldaki kapıya tıklıyoruz.maskeyi yerine takıyoruz.ters çevrilmiş olan maskelerin önlerini çeviriyoruz belli bir sıralamayla.kapı açılıyor.içeri giriyoruz.

1 Ekim 2009 17:46

karşı masa üstüne tıklayıp item topluyoruz.TAŞ alıyoruz.
heykelin olduğu masadan BEZİ alıyoruz.
ortadaki sehpaya tıklayıp üzerindeki tozu bezle siliyoruz.9:10 yazıyor.
dışarı çıkıyoruz.soldaki sokağa tıklıyoruz.MÜZEnin giriş kapısına tıklıyoruz.saati elimizdeki taşla kırıyoruz.saati9:10 a ayarlıyoruz.kapı açılıyor.
mumyaya tıklayıp itemleri topluyoruz.YÜZÜK alıyoruz.
karşıdaki kapının sağdaki yerinde tornavidayla vidaları söküp çarklrı yerleştiriyoruz.
kırmızı düğmeye basıp kolu indirince kapı açılıyor.
kapıdan girince ortadaki cam bölmede saklı duran anahtarı elimizdeki yüzükle camı kesip alıyoruz.
müzeden dışarı çıkınca karşı sokağa tıklıyoruz.kapalı demir kapı ve her iki tarafında palyaçolar var:)

1 Ekim 2009 17:53

sağdaki palyaçonun orda kildi elimizdeki anahtarla açıyoruz.3 kez çevirerek anahtarı.
kapı açılıyor.bahçeye giriyoruz.
bahçedeki ortadaki havuza tıklayıp item toplayıp SOPA alıyoruz.

1 Ekim 2009 19:05

karşıdaki eve tıklayıp merdivenin sağından item toplayıp ÇİVİLER alıyoruz.
evin soluna tıklayıp kulübe olan yere geliyoruz.kulübeden içeri girip karşıdan itemleri toplayıp ÇEKİÇ alıyoruz.
kulübede solda yerde duran merdivene yaklaşıp eksik olan yerine sopayı tıkluıyoruz.üzerine çivileri tıklayıp çekiçle çakıyoruz.
MERDİVENi alıyoruz.
bahçeye geri dönüp evin sağına geçiyoruz.balkonun altına merdiveni dayayıp itemleri topluyoruz.BRONZ HEYKEL alıyoruz.
tektat evin ana kapısına gelip kapıya tıklıyoruz.bronz heykeli terazinin R yazılı yerine koyuyoruz.
L yazılı yere ise;
2 en büyük,1 en küçük kg.ı koyunca ibre ortalanıyor.kapı açılıyor.

1 Ekim 2009 19:12

içeri giriyoruz.karşya tıklayıp item topluyoruz.GAZ LAMBASI alıyoruz.
soldaki açık kapıdan içeri giriyoruz.karanlık.sağdaki kapıdaki mekanizmayı yapıyoruz.kapaı açılıyor.içeri giriyoruz.
yeşil makinenin kapağını açığ içine gaz lambsını koyuyoruz.
makinenim hemen yanıbaşından item topluyoruz.ELEKTROT alıyoruz.
elektrotu da hemen üstteki makinede yerine takıyoruz.kolu indirince jeneratör çalışmaya başlıyor.
dışarı koridora çıkıyoruz.
soldaki ilk kapıdan içeri giriyoruz.kanapeye tıklayıp item topluyoruz.LEVER alıyoruz.
solda tuvalet masasına tıklayıp item toplayıp BAHÇE MAKASI alıyoruz.
dışarı koridora çıkıyoruz.ileriye tıklyıoruz.
yerdeki mekanizmaya leveri takıp ayarlıyoruz.
sağda açılan perdedeen item topluyoruz.BLUE LEVER alıyoruz.
çocukların arkasındaki kapıdan ,çeri giriyoruz.
yerdeki mankenin kafasına tıklayıp yanındaki nesneleri yerleştirince PUZZLE PARÇASI alıyoruz.

1 Ekim 2009 19:34

ayrıca mankene tıklayınca item toplayıp CHAİN alıyoruz.
sağdaki pencereye tıklayınca ordanda kırmızı düğme alıyoruz.
salona çıkıp sağdaki yere ! nolu puzzle parçasını takıyoruz.
soldan sağa 1-2-3-4-5-6 diye sıralıyoruz.açılan yere girip item topluyoruz.PİSTON alıyoruz.
bahçeye çıkıp ortadaki havuza tıklıyoruz.zinciri ve kolu takıyoruz.pistonuda takıp kolu çeviriyoruz.
manzara süperrrrrrrrrrrrr
ordan çıkıp gene havuza tıklayınca bu kez ucunda MİSİNA TAKILI ANAHTAR alıyoruz.
bahçede merdiveni koyduğumuz yere gidip sağdaki sarmaşıkları bahçe makasıyla kesiyoruz.kapı çıkıyor.

1 Ekim 2009 19:45

misinalı anahtarla kapıyı açıyoruz.içeri giriyoruz.
kırık mankenin olduğu odadaki pencereden gördğümüz bahçeye geldik.
sağdaki fıçıya tıklıyoruz.item toplayıp 11 NOLU BUTON u alıyoruz.
karşı tahta kapıya tıklıyoruz.kırmızı düğmeyi yeriine koyup şekli tamamlıyoruz.
zorlanınca SKİPle geçtim:DDD
kapı açıldı.başka bir odadayım.

denizim37
1 Ekim 2009 20:42

oyun gerçekten çok güzel ama çabuk bitti:-(

Adsız
1 Ekim 2009 21:54

yine soluksuz oynadığım oyunlardan birisi...gerçekten çok güzeldi ama keşke bitmeseydi biraz daha zorlasaydı çok beğendim ve devamı olmasına sevindim.umarım devamını da en yakın zamanda oynarız ...
((JeNeLiF))

1 Ekim 2009 22:03

Hahhaha ama olmuyor ki,ben oyunu sabah siteye koyuyorm akşamna 5 kişi bittiiii yazıyor:))))

Adsız
1 Ekim 2009 23:18

arkadaşlar süper oyun ama çabuk bitti:)hub.

1 Ekim 2009 23:27

oyun süper süper süperdi
teşekkürler sis:)
son bölümleri yazamadım arkadaşlar:)
gerçekten kolay aslında dikkatle oynanırsa.
devamını bekliyoruz:)

Adsız
1 Ekim 2009 23:46

harika bir oyundu ellerine sağlık sis.

1 Ekim 2009 23:48

adsız çıktı(blueteg)ben

2 Ekim 2009 00:55

sis hangi oyun dayanmışki bize:))) babanne gerçekten soluksuz oynadım başladım ve bitmedende kalkmadım başından

2 Ekim 2009 01:22

Ben oyun yapmayı mı öğrensem nedir:DD
Seri üretime geçeyim sonra da:D

2 Ekim 2009 01:41

tam üstüne bastın sis mutlaka öğren :D ama günde 2,3 oyun yapman lazım :D anca idare eder bizi

denizim37
2 Ekim 2009 01:46

bencede valla keşke sürekli böyle oyunlar olsa emeğine sağlık sis...

2 Ekim 2009 20:04

basit bir oyundu arkadaşlar ve bilgisayarı yoruyor

Adsız
2 Ekim 2009 23:19

çok keyifli bir oyundu teşekkürler

3 Ekim 2009 00:46

Arkadaşlar sağolun teşekkürleriniz için ama tek yaptığım siteye eklemek.bir gün oyunu ben yapınca alayım bu teşekkürleri:)))

3 Ekim 2009 01:10

gercekten güzel bir oyundu tam konsantre olundugu anda bitiveriyor emegine saglık sis

3 Ekim 2009 01:50

yorumlara bakınca oyun güzel görünüyor yüklüyorum sonrada başlıyorum :=)

su
3 Ekim 2009 17:26

güzeldi..ama jookerin dediği gibi benim pc az bi zorlandı..

Adsız
4 Ekim 2009 20:48

12.yorumda süperbabanne'nin dediği kırmızı düğmeyi yerine koyma işlemini gerçekleştiremedim.11 numaralı itemi aldım fıçıdan.kapıya geldim.bir parça eksik diyor.nerde o kırmızı düğme acaba?

6 Ekim 2009 03:03

adsız;kırmızı düğme hani şu pencereden bakıp bir bahçe görüyoruz ortada oyuncak at olan.oraya tıkladığında bahçedan değil pencerenin sol üstlerinden alacaksın düğmeyi.

6 Ekim 2009 03:04

biraz geç geldi cvp kusura bakma çoktan bulmuşsundur.anca başladım da ben bu oyuna:)

6 Ekim 2009 04:24

ben de bitirdim:)))
hakkaten dediğiniz kadar varmış.çok güzeldi.başından kalkmadan oynadım desem yeridir.

off saate bak.öğlenci olup ta işine geç kalan tek kişi olabilirim yarın:DDD

6 Ekim 2009 19:40

starkhan92 oyunun türkçe ve resimli çözüm linki.kolay gelsin:)


http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/puppetshow-mystery-of-joyville-walkthrough%3Fafcode%3Daff0f128d69a&prev=/search%3Fq%3DPuppetShow:%2BMystery%2Bof%2BJoyville,%2Bwalkthorough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhhqb2vuF6qBq-PYLurWnE3AvqjBMw

14 Ekim 2009 07:57

to be continued dedi ve bitti. ne oluyor bu oyunlara. dizi gibi oldular. yine de güzel oyundu. bekleriz efendim devamını da

15 Ekim 2009 21:50

selam sishyphos
hakikaten super bir oyundu emegine ellerine saglik

Adsız
27 Mart 2010 20:35

arkadaşlar merhaba ben oyunu yükledim fakat windows bi hata ile karşılaştı kapatılması gerekio diyo hiç oynayamadım daha öncede yüklemiştim aynı sorunu verdi demosuna bayıldım oyunun oynamak istiyorum ama bi türlü oynayamadım bi fikir verirmisiniz bana sorun neden kaynaklanıyo olabilir

27 Mart 2010 23:55

adsız biraz ağır grafikli bir oyundu bu.pc nde oyunu destekleyemeyen bir özellik vardır.ekran kartı veya ram veya hard drive kapasitesi gibi

Adsız
1 Nisan 2010 16:06

OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.0
Hard Drive: 199 MB
bu big fish games deki sistem gereksnimi benim sistemim cpu:1.66 ghz ram :1.00 gb hard drive :48.3 gb directx :9b yani bi problem yok gibi ama anlayabilmiş diilim yani

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template