PopCap Games


İstek üzerine konmuş bir oyun paketidir.İçeriğinde hemen hemen her tür oyun mevcuttur.Fakat genelde ufak ölçekli oyunlar.Toplam dosya büyüklüğü 440 MB

Şu oyunları içermektedir:

Alchemy Deluxe
Alice Greenfingers
Amazing Adventures - The Lost Tomb
AstroPop Deluxe
Atomica Deluxe
Bejeweled 2 Deluxe
Bejeweled Deluxe
Big Kahuna Reef
Big Money Deluxe
Bonnies Bookstore Deluxe
Bookworm Adventures Deluxe
Bookworm Deluxe
Cake Mania
Chuzzle Deluxe
Diner Dash 2
Dynomite Deluxe
Family Feud
Feeding Frenzy 2 Deluxe
Feeding Frenzy Deluxe
Hammer Heads Deluxe
Heavy Weapon Deluxe
Iggle Pop Deluxe
Insaniquarium Deluxe
Magic Match
Mahjong Escape - Ancient Japan
Mummy Maze Deluxe
Mystery Case Files - Huntsville
Mystery PI
Mystery Solitaire - Secret Island
NingPo MahJong Deluxe
Noahs Ark Deluxe
Peggle Deluxe
Pixelus Deluxe
PizzaFrenzy
Platypus
QBeez 2
Rocket Mania Deluxe
Seven Seas Deluxe
Super Collapse 3
Talismania Deluxe
TipTop Deluxe
Tradewinds Legends
Typer Shark Deluxe
Venice Deluxe
Water Bugs
Word Harmony Deluxe
Zuma Deluxe

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

10 Ekim 2009 23:08

geçen yıl oynadım ben bu yazdıklarının hepsını siscim ....özellikle yükleminizi ve oynamanızı tavsiye ederim gerçekten hoş vakit dolduran sevimli oyunlar bilhassa hepsını oynadım ve sonlarına vardım ......

10 Ekim 2009 23:11

unutmadan yazım hele Mummy Maze Deluxe en sevdiklerimden beni ilerleyen turlarda biraz zorladı ama bütün piramitleri geçtim hemde sonunda deniz kenarında senzolkumda kokteyl bile içtim tabiki sıkı durun mumya tatilde bile peşimizde oluyor :=))))))))))

10 Ekim 2009 23:15

Chuzzle Deluxe bu oyundan tavsiye edmeden gecemicem çok sevimli toplar ama ilerlerken oyunda hıza dikkat istiyor match türü diyebilirim .

10 Ekim 2009 23:33

kıs shera,yeni bi adadayız sen yoksun.olmuyor ama bak:DD

Adsız
11 Ekim 2009 11:22

oyunları kuramadım yardım edermisiniz

11 Ekim 2009 11:44

Oyunları kurarken nasıl bir sorunla karşılasıyorsunuz? Biraz daha açarsanız yardımcı olmaya çalışabilirim. Eğer 3 part'ıda indirdiğiseniz oyunu rar'lı dosyadan çıkartarak kurmanız gerekiyor. Rar lı dosya açmakda sorun yaşıyorsanız farklı bi şekilde yardımcı olmaya çalısalım?

aytaç
11 Ekim 2009 12:34

teşekkürler hepsi eğlenceli oyunlar
bir arkadaş çoklu partlı oyunların nasıl kurulacağını da açıklayabilirmi acaba

11 Ekim 2009 12:46

aytaç önce oynu kurmak isyediğin yerde bbir oyunun adında dosya aç sonra yukardaki partları o açtıgın dosyanın içine indir 1-2-3hepsı inmiş olunca sadece part 1 dosyasına buraya çıkar de yeterli diğerlerıde otomatik kurulcak ......yani hepsı bu kadar tabıkı daha önce tek bir part da olsa oyun kurulumunu biliyorsan sorun yok yani :=)

11 Ekim 2009 12:48

Aytaç çok partlı oyun kurulumlarında yapman gereken part lardan herhangi birini masa üzerine çıkart demen çıkan dosyaya tıklıyarak kurulumu yapman ve keyfine bakman :) Kolay gelsin.

aytaç
11 Ekim 2009 13:08

teşekkürler arkadaşlar cevaplar için

12 Ekim 2009 21:17

slm sishyphos
ben oyunu indirmek istedim rapidshare devamli error veriyor birturlu indirme olmuyor
rica etsem bir ilgilenirmisin uc gundur ugrasiyorum

12 Ekim 2009 21:25

Eğer error veriyor dediğin aşağıdaki gibi bir yazıysa yapacağım bir şey yok.tümüyle rapiddeki yoğunluktan ve freeuser olarak indirmenizden kaynaklanıyor...
Error
You want to download the following file:

http://rapidshare.com/files/277606374/AIO_PopCap_Games.part1.rar | 209715 KB

We regret that currently we have no available slots for free users. Unfortunately you will have to wait 2 minutes, this will allow us to continue to provide our service to our Premium users. Afterwards it will be checked again if you can access the file. If you do not want to wait that long, become Premium member

Please note, the server is not going to check again within the next 2 minutes if downloading is possible again. To provide a fair platform, all user get the same options.

12 Ekim 2009 21:53

sishyphos
ben uc gundur ugrasiyorum olmuyor yukaridaki yani yorumdaki linkte denedim su an oyun iniyor
ve yukaridaki gibi yazi cikiyordu
yani bana iki dakika bekle diye dalga geciyordu
neyse simdilik iniyor
sagolasin ilgilendigin icin

izmirli
12 Ekim 2009 22:50

sorunuu çözdüysemm şimdi belli olacak sis çünkü onu nunudan yollamıştımm bu benim pc gelirsee olayy hallolmuş demektir

izmirli
12 Ekim 2009 22:50

OLEYYYYYYYYYYYYYY YAZABİLİYORUMMMMM

13 Ekim 2009 00:46

izmirli:)))
hoş geldin geriye yorumlara:D

leylaa
13 Ekim 2009 19:16

ya 3 part indirdim ilk part buraya cıkar dedim ama olmuyor bugun hangi oyunu begensem sorun cıkıyor :( biri yardım edeblrmi acaba

13 Ekim 2009 19:58

Alttaki linklerde gereken bilgiler var leyla.okumanı öneririm.
yapman gereken şu.bilgisayarında oyunun nerde olmasını istiyorsan (sürücü olarak C mi D mi gibi) o sürücü içinde sağ klikle yeni klasör de adını da popgame koy mesela.3 rar dosyasını birden o klasöre taşı.bir tanesine sadece bir tanesine sağ klikle ve buraya çıkart.de.sonra beliren klasörde oyun exesini ara.bu kadar

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/01/rpidshareden-nasl-dosya-indirebilirim.html

leylaa
14 Ekim 2009 00:17

yok ben daha önce bu siteden coklu dosya indirip oyunu kurdum bunda yapamıorm dosyaları cıkartıp cıkartgm dosyaya girdiğimde sadece RS ve klasörle aynı dosya cıkıor onu actıgımdada windows bu dosyayı acamıor dior oyunu kuramıorm

14 Ekim 2009 01:14

leyla bir sorun var kesin.
belki rarlar mı hatalı indi.çünkü ben oyunu sildim kurulu halini.ama rarlarım arşiv olarak hep saklıdır.
şimdi tekrar kurdum.ve sorun çıkmadı

Adsız
19 Ekim 2009 16:30

merhaba..ben de benzer bir sorunla karşı karşıyayım... her partı indirdikten sonra dosyaları çıkattım..ancak içinden cd yazdırılacak bir dosya çıktı..onu cdye yazdıramadım error verdi...başka bir yolu var mı acaba? teşekkürler...

19 Ekim 2009 18:31

Hata benden kaynaklanmakta bunun için özür dilerim.Bu rardan çıkan dosyalar ISO formatında olup kurabilmeniz için Deamon Tools ile sanal sürücü yaratmanız gerekmektedir.Aşağıdaki linkten yardım alabilirsiniz.( aynı zamanda sayfa başındaki bilgilendirici linklere de eklenmiştir)

Tıklayınız

27 Aralık 2009 14:33

Oyunların çoğu çocuklar için uygun gibi geldi bana. Birkaçı dışında ilgimi çeken olmadı.

Adsız
26 Temmuz 2010 22:21

linkleri yenileyebilirmisiniz acaba

18 Nisan 2012 11:41

partlar iptal olmuş

18 Nisan 2012 11:43

adsız arkadaşım; malum yasadan dolayı sitede bir çok link iptal olmuştu fırsat buldukça kontrol edip gerekli yenilemeler yapılıyor malum çok fazla link var kontrol edilmesi gereken bu da zaman alıyor biraz ama sis sağolsun genelde bulduğu ilk fırsatta özellikle belirtilen linkleri elden geçirip yeniliyor biraz sabırlı olursan kısa sürede bunuda yenileyecektir

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template