Nancy Drew Warnings at Waverly Academy



Prestijli bir kız okulundaki şüphe ve yalanlarla dolu entrikayı çözmek üzere çağrılan Nancy Drew rolündesiniz.Tehdit notları,şüpheli kazalar arkasında korumayı amaçlayan birisi mi var yoksa belli bir amaçla korku salmak isteyen birisi mi?1.06 GB
Enroll in a school plagued by suspicions and lies!
You, as Nancy Drew, are undercover at a prestigious girls' boarding school to discover the culprit behind threatening notes and dangerous accidents aimed at its valedictorian candidates! Is there a secret someone wants to protect or are the malicious pranks intended to scare away the competition - permanently? Solve the mystery before the threats turn deadly and you're expelled from the case!1,06 GB





Minimum System Requirements-Minimum sistem gerekirliği:
* Windows® XP/Vista
* 1 GHz or greater Pentium or equivalent class CPU,
* 256 MB of RAM,
* 1 GB or more of hard drive space,
* 32 MB DirectX 9.0 compatible video card,
* 16 bit DirectX compatible sound card,
* 24X CD-ROM drive, mouse, and speakers


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

16 Ekim 2009 01:42

hemen indiriyorum sis

16 Ekim 2009 09:12

oyun güzel ama diyologlar çok olmasa sis senin kedin yine meydana çıktı kılık değiştirip pati izi bırakmış adıda kara kedi olmuş.

17 Ekim 2009 18:40

acaba oynayan yokmu? ben şimdi başladım. çok vır vır var. tabi ierde zevklenecek ama yalnız da çekilmiyor. Natali Broks hayranları bekleniyor.
KRATOS naptın indirdim demişsin bidaha ses yok.

18 Ekim 2009 01:38

Kesinlikle oynamıyorum. aman allahım ya vır vır. canıma tak etti. anında sildim. Saygılar.

18 Ekim 2009 01:40

ehehehu aynı sebepten bende oynamadım bozom.çok konuşuyor bu abla ve tayfası.

25 Mayıs 2010 14:17

Herkese selam,nihayet pc düzeldi ve ben kıtlıktan çıkmış gibi oynuyorum oyunları,Hotel muhteşemdi,bide çok partlı oyunları indirmeyi becerebilsem değmeyin keyfime.Emek veren herkesin ellerine kollarına sağlık.

su
25 Mayıs 2010 14:34

fus;mini chat'a uğradığın zaman orada kim varsa sana yardımcı olur.(bende zor sanıyordum ama çok basit göreceksin :) )

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template