Mystery of Cleopatra



Kraliçenin en güvenilir danışmanı olarak göreviniz Kleopatra'nın sarayına gizlice girmiş olan bir Romalı askerin öldürülüşünü araştırmak.Oyuncu yeteneklerinizi kullanarak bu cinayeti aydınlatırken İskenderiye'nin muhteşem güzelliklerini de keşfedn.151 MB
As the Queen`s most trusted advisor, it is your task to investigate the murder of a Roman soldier, who had broken into Cleopatra`s palace. Use your Hidden Object skills to follow the clues as they lead you into a world of national politics and personal revenge! Explore the legendary land of Alexandria as you find objects, piece together evidence, and hunt for the murderer in the Mystery of Celopatra.151 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

20 Ekim 2009 16:49

teşekkürler sis:)

20 Ekim 2009 17:15

gene gizemler ülkesi mısır heryrden çıkıyor bu kleopatra amma çok şey kaybetmiş gene bizden yardım istiyor oyun çok güzel herkese tavsiye ederim

20 Ekim 2009 17:38

ya valla bu oyun beni çalkım çalkım çalkadı,inim inim inletti ya:(((
antipati duydum ama oynuyorum.
ölüm marşı bir taraftan,soğuk hortlamış ölü mısırlılar bir taraftan.

Adsız
20 Ekim 2009 20:00

merhaba babaanne hala nick alamadım nihayet oyun gelmiş yaşasin

20 Ekim 2009 21:32

süperbabaanne slm sen oyuna basladin ben hala oyunu baslatamadim yani ilk baslangic olarak hic bir item alamiyorum bir ok devamli olarak asagiyi gosteriyor hic birsey yapamiyorum ne olur yardim edermisin lutfen yardimmm

20 Ekim 2009 22:13

selam pamuksel yeni gördüm yorumunu.ilk açılan ekranda ortadaki sehpadaki kağıda tıklıyoruz.sonra sağdaki sarı perdeye tıklıyoruz.
3 nesne istiyor şimdide.

soldaki pencere kenarındaki kırmızı kravat gibi olan nesneyi alıyoruz.
sağda yerdeki gri nesneyi alıyoruz.
sonrada karşı üstten 2.raftaki turuncu kabı alıyoruz.
sağdaki sarı perdeye tıklayıp 2.bölüme geçiyoruz.

20 Ekim 2009 22:18

süperbabaanne tesekkurler oyunu kapamistim yeniden deniyecegim sagol

20 Ekim 2009 22:35

diziye daldim pamuksel o nedenle hemen görüpte yazamadım cevabı.
zaten bundan sonraki bölümlerde çok darda kalınca hint tuşu yardımcı oluyor.
ben şimdi bitirdim oyunu.yeni oyun gelmiş,onu yükleyeceğim:)

20 Ekim 2009 23:56

bende papatya dizisini seyrettim süperbabaanne verdigin ip uclarla oyunu oynuyorum sayende oyunu cuzdum sagol

ayşen
21 Ekim 2009 12:13

ya bn takıldım babaanne ordamısın ...

22 Ekim 2009 22:52

bende başlıyorum güzele benziyor

27 Ekim 2009 18:52

valla bu oyun beni hiç açmadı bir yorumlara bakıyorum birde kendime :=)))))bende bir tuhaflık var sanırım sildim oynu onu bunu toplatıyor bir kaç kıytırık puzzle mb yazık oldu walla zaten not alıyom ziyan oln tüm mb larımı sisdem geri alcam :P artık toplumu öder taksitlemi onu bilemem ama sis cnm kredi kartlıylada ödeyebilirsin :=)))))))))))))

27 Ekim 2009 23:31

shera sana katılıyorum oyun beni de açmadı sildim :)

su
16 Ocak 2010 15:15

oyun sanki güzelmiş zannediliyor ilk başta ama ı-ıhhh güzel değil.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template